Μάιος 2010, o βετεράνος χειριστής της Luftwafe Heinz Migeod, αφηγείται...
Επίθεση στη Γραμμή Μεταξά
Βύθιση των Θ/Κ Λήμνος και Κιλκίς
Η βύθιση του HMS Kelly (F01)
H Μάχη Της Κρήτης
Επιχειρήσεις εναντίων των Ανταρτών στον Ομαλό (προς το τέλος του βίντεο τους αποκαλεί τρομοκράτες...όλοι έχουν κριθεί από την ιστορία)
Ατύχημα στο Άργος
Σύμφωνα με ανακοίνωση της κατασκευάστριας TAI στις 22 Απριλίου 2014 ολοκληρώθηκαν οι παραδόσεις των πρώτων εννέα επιθετικών ελικοπτέρων T-129A του προγράμματος ATAK στη Διοίκηση Τουρκικών Χερσαίων Δυνάμεων (TKK: Turk Kara Kuvvetleri). Τα ελικόπτερα ανήκουν στην αρχική έκδοση EDH (Erken Duhul Helikopteri) τα οποία σε δεύτερο χρόνο θα αναβαθμιστούν στην έκδοση T-129B.
(C) TAI |
Πριν από έναν περίπου χρόνο, ο Τουρκικός Στρατός είχε απορρίψει την αποδοχή των πρώτων 5 Τ129Α καθώς δεν πληρούσαν τις συμβατικές προδιαγραφές ενώ το Ιούνιο του ίδιου έτους είχε παραλάβει τα πρώτα 4 ελικόπτερα του τύπου.
Ένα από τα νεοπαραληφθέντα ΑΗ-64Ε Guardian της RoCAA (Republic of China Army Aviation) συνετρίβη σε κατοικημένη περιοχή. Η κατάστασχειριστές, Αντισυνταγματάρχης Chen Long Qian (1247 ώρες πτήσης) και Ταγματάρχης Liu Ming Hui (1034 ώρες πτήσης) ανασύρθηκαν σοβαρά τραυματισμένοι.ελαφρά τραυματισμένοι.
(C) AFP Sam Yeh |
Τα ΑΗ-64Ε είχαν παραληφθεί το Δεκέμβριο του 2013 και βρίσκονταν καθηλωμένα για περίπου 3 μήνες, μετά απο ειδοποίηση της κατασκευάστριας Boeing, μετά από αστοχία υλικού σε ελικόπτερο του ίδιου τύπο στις ΗΠΑ.
To 2014 αναμένεται να είναι μια γεμάτη αεροπορική χρονιά (για τα ελληνικά δεδομένα). Μετά την την επιβεβαίωση συμμετοχής των Red Arrows, των Jordanian Falcons, του Demo Team της RNLAF στο AFW '14 και την ισχυρή πιθανότητα παρουσίας των Saudi Hawks στο Kavala Air Sea Show 14, ελπίζουμε να έχουμε σύντομα επιβεβαίωση για τους Strizhi και το Demo Team της Siły Powietrzne, με αεροσκάφος MIG-29.
Ο χειριστής του Ρωσικού ακροβατικού σμήνους Strizhi Dmitry Zubkov, σε συνέντευξη του σε Ουγγρικό ιστότοπο ανέφερε πως το σμήνος προγραμματίζει να πετάξει και στην Ελλάδα το Σεπτέμβρη...
(C) Andrzej Rogucki |
...όπως έγινε γνωστό σήμερα (ανεπίσημα), τελευταίος σταθμός της "περιοδείας" της Πολωνικής ομάδας επιδείξεων θα είναι η Αθήνα.
Tο Quiz της εβδομάδας. Αν έχετε αναγνωρίσει το αεροσκάφος της φωτογραφίας απαντήστε μέχρι την Κυριακή στο Blog... |
Με ένα ζευγάρι βομβαρδιστικών Corsair ΙΙ θα συμμετάσχει η ΠΑ στην αεροπορική επίδειξη "Royal International Air Tattoo 2014" που θα διεξαχθεί το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου στο Fairford.
Οι Κουρσάροι λίγους μήνες πριν αποσυρθούν οριστικά από την ενεργό υπηρεσία θα κοσμήσουν τη στατική του RIAT "αποζημιώνοντας" τους περίπου 120.000 επισκέπτες που θα επισκεφθούν το Fairford...
Ήδη επικρατεί πανηγυρικό κλίμα για την "πρώτη" του F-35B Lightning II
αλλά και την επιστροφή των Corsair II στο Air Tattoo. Η τελευταία συμμετοχή των Κουρσάρων στο RIAT ήταν τo 2007, τότε την αποστολή της 335 MB αποτελούσαν ένα TA-7C και ο "Τίγρης", που απέσπασε το τρίτο βραβείο Θεματολογίας και Απεικόνισης καλύτερου στατικού θέματος.
(C) militaryaricraft.de |
Πηγή
Σύμφωνα με τον ιστότοπο kokpitaero, η 113 Filo "Işık" με έδρα το Eskişehir/Δορύλαιον, ανέστειλε τη λειτουργία της. Η μοίρα είχε στη διάθεση της περίπου 10 RF-4ETM Phantom τα οποία θα παραδώσει στην 173 Filo "Safak" ώστε να συνεχίσουν το έργο τους από την Malatya/Μελιτηνή... μιας και οι ανάγκες για "τακτική αναγνώριση" είναι αυξημένες στο ανατολικό μέτωπο.
(C) Bjorn van der Flier |
Τα κυριότερα προγράμματα εκσυγχρονισμού των αεροσκαφών :
Πρόγραμμα Isik : Συνολικά 18 αεροσκάφη, 7 "Peace Diamond II" και 11 πρώην Γερμανικά (άλλες πηγές αναφέρουν 22) επιλέχθηκαν για να υποβληθούν στο πρόγραμμα "Isik" που περιελάμβανε τη δομική ενίσχυση των Phantom και τον μερικό εκσυγχρονισμό των ηλεκτρονικών τους. Τα πρώτα δυό RF-4ETM παραδόθηκαν το Μάιο του 2009 και τον Ιούνιο του 2010 το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε.
Πρόγραμμα TARP : Η αρχική σύμβαση του 1999 μεταξύ ΙΑΙ και τουρκικής κυβέρνησης προέβλεπε την παράδοση τουλάχιστον τεσσάρων ατρακτιδίων αναγνώρισης Condor LOROP. Τα ατρακτίδια δεν ικανοποίησαν τις τουρκικές απαιτήσεις λόγω τεχνικών δυσλειτουργιών που παρουσίασαν, κυρίως στην μετάδοση των φωτογραφιών στον κλωβό εδάφους μέσω ραδιοξεύξης. Οι προσπάθειες αντιμετώπισης του προβλήματος από την ισραηλινή εταιρία δεν καρποφόρησαν και έτσι τα ατρακτίδια (τουλάχιστον κάποια από αυτά) επεστράφησαν το 2006. Μετά από συνεχείς διαπραγματεύσεις, το 2008, οι δύο πλευρές κατέληξαν σε νέα συμφωνία ύψους 165 εκατομμυρίων δολαρίων για την προμήθεια τεσσάρων ατρακτιδίων Condor ΙΙ και δυο ατρακτιδίων EL/M-2060P με ραντάρ συνθετικής απεικόνισης (SAR). Ταφόπλακα στο πρόγραμμα έβαλε το περιστατικό του Μαβί Μαρμαρά.(enkripto)
"Εκσυγχρονισμός" Φωτομηχανών : Η δυσκολία υποστήριξης των φωτομηχανών του RF-4E, οδήγησε στα τέλη του 2008 την THK να "τρέξει" ένα project για τον εκσυγχρονισμό της φωτομηχανής KS-87 (η φωτομηχανή που βλέπει εμπρός και κάτω) με τη χρήση εμπορικών υλικών. Αν και δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για το πρόγραμμα ούτε για την κατάληξη του, πιθανολογείται ότι επιχειρήθηκε η αντικατάσταση του "φίλμ" με την ενσωμάτωση κοινής DSLR στο σώμα της KS-87.
Το Ολλανδικό κοινοβούλιο απασχόλησαν, οι "παιδικές ασθένειές" του ΝΗ90. Η υπουργός άμυνας Hennis-Plasschaert μίλησε για τα παράπονα των πληρωμάτων για τα υψηλά επίπεδα θορύβου καθώς και την εμφάνισης εκτεταμένης οξείδωσης σε δύο ελικόπτερα NH90 NFH.
(C) defensie.nl |
Kατά την περιοδική επιθεώρηση του N227, που το περασμένο χρόνο συμμετείχε στην επιχείρηση Atalanta διαπιστώθηκε εκτεταμένη οξείδωση (χωρίς να δίνονται λεπτομέριες), ομοίως και για το N233 που το 2013 είχε αναπτυχθεί στη Καραϊβική Θάλασσα, αντίστοιχα προβλήματα είχαν εντοπίσει και οι Γάλλοι σε δύο ελικόπτερα. Για το ζήτημα έχει ενημερωθεί ο κατασκευαστής, η NAHEMA (NATO Helicopter Management Agency) καθώς και οι χώρες χρήστες του τύπου.
Ταυτόχρονα όπως έγινε γνωστό τα πληρώματα που πετούν με το ελικόπτερο, είχαν αναφέρει ενοχλήσεις στην ακοή τους και υψηλά επίπεδα θορύβου στη καμπίνα και το πιλοτήριο. Μέχρι να διερευνηθεί πλήρως το ζήτημα και να διασφαλισθεί ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για την ακοή τους αποφασίσθηκε ο περιορισμός του πτητικού έργου σε μία ώρα / ημέρα.
Με 10 A-37B ενισχύθηκε το περασμένο μήνα η FAS (Fuerza Aérea Salvadoreña). Τα αεροσκάφη πετούσαν με τα χρώματα της FACh (Fuerza Aérea de Chile) μέχρι την απόσυρση τους το 2009 οπότε και η κυβέρνηση της Χιλής ξεκίνησε την αναζήτηση αγοραστή.
Τα αεροσκάφη μεταφέρθηκαν οδικώς στο Σαλβαδόρ. Η τελετή ένταξης αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον επόμενο μήνα (C) Simon Blaise |
To γεγονός ότι ο συγκεκριμένος τύπος ήδη βρίσκεται σε υπηρεσία με την FAS, η οικονομική στενότητα της χώρας και η τιμή (8.57 εκατ. $) των 10 Dragonfly που συνοδεύονταν από απόθεμα ανταλλακτικών, οδήγησε την κυβέρνηση στο να προτιμήσει τη λύση του μεταχειρισμένου υλικού από την αγορά νέων Α-29Β Super Tucano.
Πηγή
(C) geetha |
Όπως όλα δείχνουν, η άσκηση "Ηνίοχος 2014" ήταν και η τελευταία στην οποία συμμετείχαν τα A-7E/TA-7C Corsair ΙΙ. Σύμφωνα με τον ιστότοπο hellenicdefence, σε ενημέρωση που είχε η δημοσιογραφική αποστολή της ΕΑ&Τ στην 117 ΠΜ, o Α/ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) Ε. Τουρνάς αποκάλυψε πως ο τύπος θα αποσυρθεί οριστικά από την ενεργό υπηρεσία τον Οκτώβριο του 2014.
To 23o τεύχος του Global Aviation Magazine.Ξεχωρίζει τo αφιέρωμα στο C-130 καθώς και το άρθρο για την 23 FTS. |
To επίσημο περιοδικό της Airbus Helicopters μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.
|
Πρόσφατα Σχόλια