Σήμερα πραγματοποίησε τη παρθενική πτήση, το UCAV επίδειξης τεχνολογίας Neuron στις εγκαταστάσεις της Dassault στη Γαλλία. Οι δοκιμές του UCAV θα συνεχιστούν στο Istres για δύο ακόμη χρόνια και το 2014 το Neuron θα σταλεί στη Σουηδία και την Ιταλία για να πραγματοποιήσει μετρήσεις χαρακτηριστικών απόκρυψης ίχνους (stealth) και αφέσεις όπλων.
(C) Dassault |
Στo -συνολικού κόστους 406 εκατ. euro- πρόγραμμα, συμμετέχουν η Saab, η Alenia, η ΕΑΒ, η CASA και η RUAG υπο την εποπτεία της Dassault. Η συμμετοχή της EAB εστιάζεται στη κατασκευή και σχεδίαση του συστήματος εξαγωγής καυσαερίων που εμπεριέχει χαρακτηριστικά stealth, στο οπίσθιο μέρος της ατράκτου και στο πίνακα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Rig).
Επι της Φ/Γ Surcouf (C) Marine Nationale |
Ενισχύεται η Βρετανική παρουσία στις Γαλλικές ένοπλες δυνάμεις, μετά τα προγράμματα ανταλλαγής ΧΟΣ και χειριστών Eurofighter/Rafale ανάλογο πρόγραμμα θα τρέξει και για το ναυτικό των δύο χωρών. Τα Panther της Marine Nationale υποβάλλονται σε πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, το "Standard 2" που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2016, για να αντιμετωπιστεί η έλλειψη μέσων οι Γάλλοι "ανέτρεξαν" στη συνθήκη (Lancaster House Treaty) αμυντικής συνεργασίας που υπεγράφη το 2010.
(C) Marine Nationale |
Ελικόπτερο Lynx του Βασιλικού ναυτικού θα επιχειρεί από την Φρεγάτα Surcouf μέχρι το Μάρτιο επόμενου έτους. Το κλιμάκιο που αποτελείται από δύο χειριστές, οκτώ τεχνικούς και δύο άνδρες των ειδικών δυνάμεων, χρειάστηκε λιγότερο από τρις εβδομάδες για να ενταχθεί στη δύναμη της φρεγάτας.
Interview du chef du détachement aérien... από Marine-Nationale
Interview du CF Laine, Commandant de la FLF... από Marine-Nationale
Πηγή
Tο ΜΕΑ στη φάση της ανάπτυξης του δέχθηκε εξωτερική βοήθεια, συγκεκριμένα ο υπολογιστής ελέγχου πτήσης του, ήταν Ισραηλινής σχεδίασης και κατασκευής. Σήμερα που οι σχέσεις των δύο χωρών βρίσκονται στο χειρότερο σημείο,η στρατιωτική ηγεσία εξουσιοδότησε την TUSAS να προχωρήσει στην ανάπτυξη εγχώριας κατασκευής "υπολογιστή".
H Zaman αναφέρει πως η απόφαση για να αλλαχθεί το απάρτιο πάρθηκε όταν κατά τη τελική φάση των
δοκιμών του πρωτότυπου, χάθηκε η ζεύξη με το σταθμό εδάφους με αποτέλεσμα να συντριβεί.
Την αντικατάσταση του συστήματος επιβεβαίωσε και ο γενικός διευθυντής της TAI, Muharrem Dörtkaşlı μιλώντας στο πρακτορείο Ανατολή και συμπλήρωσε πως "η καρδιά και το μυαλό του ANKA θα ελέγχονται από τους μηχανικούς μας."
Πέρα από τις θεωρίας συνωμοσίας η ανάπτυξη αντίστοιχου συστήματος ήταν επιβεβλημένη για να αντιμετωπίσουν το άτυπο εμπάργκο των Ισραηλινών.
Πεκίνο και Μόσχα βρίσκονται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, η Κίνα φιλοδοξεί να γίνει ο πρώτος εξαγωγικός χρήστης του Su-35. Το 1995 η Κίνα υπέγραψε σύμβαση ύψους 2,5 δίς $ για την προμήθεια 200 Su-27SK, η σύμβαση προέβλεπε το στήσιμο γραμμής παραγωγής στη SAC. 11 χρόνια αργότερα και αφού 95 αεροσκάφη είχαν παραδοθεί, η Ρωσία ακύρωσε τη σύμβαση όταν ανακάλυψε ότι οι Κινέζοι όλο αυτό το διάστημα αντέγραφαν το Su-27SK και παράλληλα ανέπτυσσαν το J-11B.
Σήμερα ανώνυμη πηγή ανέφερε πως το πρόγραμμα του J-11B αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα, "οι Κινέζοι έχουν χάσει αρκετά αεροσκάφη* έχουν εξαντλήσει τις δυνατότητες τους και θα χρειαστούν βοηθεια για κάνουν κάτι πέρα από τα Su-27/J-11."Υπάρχουν βάσιμες υποψίες πως θέλουν 24 Su-35 μόνο για τον κινητήρα τους, τον AL-117S μια αναβαθμισμένη έκδοση του AL-31FN που φορά το J-10. Θεωρείται πως με αντίστροφη μηχανική θα τον περάσουν στο J-11B και στο υπο ανάπτυξη J-20. Πέρα από τα μαθήματα του παρελθόντος και το προφανές ότι οι Κινέζοι θα αντιγράψουν, η Ρώσικη βιομηχανία χρειάζεται χρήματα...
Πηγή
*Ανάλογες αναφορές υπήρχαν και για το J-10 σύμφωνα με τις οποίε,ς η Κίνα δεν ανακοίνωνε τα ατυχήματα του τύπου για να καλύψει τα προβλήματα στο κινητήρα και το FBW.
(C) HAL |
Πέταξε το πρώτο εκσυγχρονισμένο Jaguar ''Darin III'' της Ινδικής ΠΑ, συνολικά 120 Jaguar πρόκειται να περάσουν από τις εγκαταστάσεις της HAL στα πλαίσια εκτενούς προγράμματος εκσυγχρονισμού το όποιο αναμένεται να ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο του 2017 για τα ηλεκτρονικά και το 2024 για τους κινητήρες. Τα αεροσκάφη θα φορέσουν νέα avionics, νέους κινητήρες.Το πλέον ενδιαφέρον "σημείο" του προγράμματος εκσυγχρονισμού είναι το MCU που θα προσδώσει στα αεροσκάφη την ικανότητα μεταφοράς, νέας γενιάς όπλων.
@liveleak |
O εισαγγελέας Mustafa Bilgili που χειρίζεται υποθέσεις τρομοκρατίας ζήτησε τη κλήτευση δύο χειριστών της 111 Filo. Το πλήρωμα του Terminator 2020 τον Οκτώβριο του 2004 είχε πετάξει τόσο χαμηλά που "ξύρισε" το μιναρέ τζαμιού στην Άγκυρα. Το περιστατικό θα μπορούσε να είναι ένα από τα πολλά περιστατικά που εμπλέκεται η THK αν το τζαμί δεν βρισκόταν μόλις 200 μέτρα από την κατοικία του Τούρκου πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν.
Στις 27 Οκτωβρίου ο Ταγίπ Ερντογάν προετοιμαζόταν για τη συνεδρίαση του εθνικού συμβουλίου ασφαλείας (αντίστοιχο του ΚΥΣΕΑ), όταν πληροφορήθηκε το συμβάν. Πήγε ο ίδιος στο τζαμί Aksa στη περιοχή Keçiören Subayevleri, μίλησε με τον ιμάμη και περισυνέλεξε θραύσματα του Phantom αλλά και του μιναρέ. Την ίδια μέρα στο συμβούλιο, απαίτησε εξηγήσεις από τον τότε αρχηγό της αεροπορίας, όταν ο Ibrahim Firtina *1 ο οποίος αρνήθηκε την ύπαρξη του περιστατικού, ο Ερντογάν του έδειξε τα θραύσματα.
Από τα θραύσματα τραυματίσθηκαν δύο άτομα στο έδαφος. |
Αργότερα η THK με δημόσια ανακοίνωση της έκανε γνωστό το συμβάν ενώ παράλληλα ξεκίνησε έρευνα, το πόρισμα της οποίας χαρακτήριζε το περιστατικό σαν "ακούσια επαφή - ατύχημα". Η ΤΗΚ απέστειλε το προϊόν της έρευνας της και το συναφές υλικό στον εισαγγελέα. Ο εισαγγελέας Bilgili, πέρα από το υλικό που του παραχώρησε η αεροπορία, αναζήτησε στοιχεία και στο κοσμικό δωμάτιο *2. Η εισαγγελική έρευνα ερχόταν σε αντίθεση με το πόρισμα της ΤΗΚ, καθώς το βίντεο και οι συνομιλίες που βρέθηκαν, έδειχναν ότι Phantom "στόχευε" το μιναρέ όπως αναφέρουν τα - κατευθυνόμενα - δημοσιεύματα. O Mustafa Bilgili ζήτησε και πήρε τα στοιχεία του πληρώματος και οι δύο χειριστές αναμένεται να καταθέσουν σχετικά με την "αποστολή" ενώπιον του εισαγγελέα, τις προσεχείς ημέρες .
Με τον γνωστό "Τουρκικό" τρόπο, η αεροπορία διέρρευσε στο Dailymotion το Σεπτέμβριο του 2010 το παραπάνω βίντεο, σε μια προσπάθεια διάλυσης των σεναρίων συνομοσίας, επιβεβαιώνοντας όμως την ατζαμοσύνη των χειριστών. Στις συνομιλίες ακούγεται ο αρχηγός σχηματισμού να διορθώνει τη πορεία των αεροσκαφών, ενώ στα πληρώματα συμμετέχει και μια "γυναίκα".
Άρθρα της περιόδου ανέφεραν πως η
αεροπορία ανέλαβε να αντικαταστήσει τη κατεστραμμένη
ημισελήνο με χρυσή, ενώ σαν ένδειξη ευγνωμοσύνης για την
μη απώλεια ανθρώπινης ζωής, οι "γείτονες" σκόπευαν να θυσιάσουν αρνί κατά την ισλαμική παράδοση. Τα δύο "ταλέντα", ο Υποσμηναγός Erkin Uyar και η Υποσμηναγός Ayşegül Akgül, προκάλεσαν ζημιές στο αεροσκάφος ύψους 450.000 $.
Το συμβάν πήρε διαστάσεις και πυροδότησε συζητήσεις στη Τουρκία, ενώ υπήρξαν και ισχυρισμοί πως αποτελούσε μέρος του σχεδίου "Βαριοπούλα" που αποκάλυψε το 2010 η εφημερίδα Taraf. Η ΤΗΚ υποστήριξε πως η τριάδα αεροσκαφών F-4E 2020 απογειώθηκε από το Eskisehir και πραγματοποιούσε δοκιμαστική διέλευση για την παρέλαση της 29ης Οκτωβρίου ( Ημέρα Δημοκρατίας ), ο Πτέραρχος Kursat Atilgan - σήμερα εν αποστρατεία - είχε δηλώσει πως τα Phantom πετούσαν σε χαμηλό ύψος καθώς οι χειριστές προσπάθησαν να αποφύγουν ένα αετό...
2 : Αρχείο απόρρητων στρατιωτικών εγγράφων που φυλάσσεται στη διοικηση ειδικών δυνάμεων.
Την Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012 ο ΣΦΠΑ "Ίκαρος" επισκέφθηκε την 116 ΠΜ και κατέγραψε τις προετοιμασίες της πτέρυγας για την
άσκηση "Φιλοκτήτης 2/12", τις
διαδικασίες φόρτωσης αεροσκαφών Α-7Ε / ΤΑ-7C Corsair με βλήματα ΑΙΜ-9L Sidewinder καθώς και των φωτιστικών βομβών LUU-2.
Σπάνια φωτογραφία αεροσκάφους με φορτίο φωτιστικών βόμβών LUU-2 |
To σενάριο προέβλεπε:
Το αεροσκάφος φορέας των φωτιστικών βομβών να προηγείται κάνοντας
αφέσεις από μεγάλο υψόμετρο και να ακολουθούν τα επερχόμενα οπλισμένα
αεροσκάφη εκτοξεύοντας Magic-2 και έπειτα AIM-9L Sidewinder.Φωτογραφίες
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΠΑ από τη Δευτέρα, 3 έως και την Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012 , θα διεξαχθεί κοινή εκπαιδευτική άσκηση, στην 116 ΠΜ στον Άραξο στο πλαίσιο του προγράμματος Στρατιωτικής Συνεργασίας Ελλάδας - Πολωνίας
2012.
2009 η 31 BLotT στη Σούδα (C) HAF |
Οι δύο αεροπορίες έχουν πετάξει μαζί σε διεθνείς ασκήσεις όπως το TLP και το Tiger Meet ενώ το 2009 πραγματοποιήθηκε η πρώτη
Ελληνο-Πολωνική άσκηση (Squadron Exchange) στην 115 ΠΜ στη Σούδα με τη συμμετοχή της 31.BLotT. Η "ανταλλαγή" σκοπό είχε τη τριβή των Πολωνών με τις ΝΑΤΟικές διαδικασίες και την
αύξηση της αμοιβαίας συνεργασίας.
(C) 31 BLotT |
343 Μ και 31 BLotT πέταξαν σε 55 αποστολές που περιελάμβαναν σενάρια εναερίου μάχης και σύνθετες αποστολές προσβολής στόχων, που
προστατεύονταν από συστήματα αεράμυνας. Η μεταστάθμευση
πραγματοποιήθηκε μεταξύ 15 Ιουλίου και 26 Ιουνίου, με δύναμη 4 μονοθέσιων και 1 διθέσιου F-16 Blk52+, εννέα
Ιπταμένων, 35 Τεχνικών και 1 C-295.
(C) 31 BLotT |
Ολοκληρώθηκε η Eλληνική αποστολή στο Αφγανιστάν με την επιστροφή του Τάγματος στην Ελλάδα, στο πλαίσιο περικοπής των δαπανών του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Στο Αφγανιστάν θα παραμείνουν 7 χειριστές οι οποίοι θα αποχωρήσουν με την ολοκλήρωση της αποστολής τους.
Το 2010 η Αθήνα είχε προσφερθεί να αναλάβει την εκπαίδευση των Αφγανών στους
ελληνικούς ουρανούς και με ελληνικά αεροσκάφη σε μια προσπάθεια να
εκτονώσει την πίεση του ΝΑΤΟ για τη συγκρότηση εκπαιδευτικού σμήνους στη Καμπούλ.
Ο Ταε Χιουν ανήκει στους Black Eagles της ROKAF, μετά από μια επικίνδυνη επίδειξη, μετατίθεται σε μοίρα αναχαίτισης. Την πρώτη μέρα, συναντά τον Τσουλ Χι, τον άσσο της μονάδας, ο Ταε Χιουν είναι ελεύθερο πνεύμα ενώ ο Τσουλ Χι παίζει σύμφωνα με τους κανόνες και γι`αυτό θα υπάρξει αμέσως, ανταγωνισμός μεταξύ τους. Όταν ένα μαχητικό MIG της Βόρειας Κορέας κάνει την εμφάνιση του στον Νότο, δίνεται scramble και μια αποστολή αναγνώρισης μετατρέπεται σε μάχη.
τραγική...
Με scramble ζεύγους αεροσκαφών απάντησε η Κίνα σε εκπαιδευτική πτήση Ινδικών Sukhoi κοντά στη Σινο-Iνδική μεθόριο. Το περιστατικό που αποκάλυψε η εφημερίδα India today έλαβε χώρα στις 30 Οκτωβρίου και απασχόλησε σοβαρά το υπουργείο άμυνας της Ινδίας.
@ |
Τα Ινδικά αεροσκάφη που πραγματοποιούσαν πτήση "ρουτίνας" στη περιοχή
Arunachal Pradesh, "έπιασε" το ραντάρ στο Θιβέτ και αμέσως δόθηκε scramble σε ζευγάρι Su-27 της PLAAF. Στα 50 λεπτά που διήρκεσε το περιστατικό, υπήρξαν στιγμές όπου τα ραντάρ και των δύο μερών έχασαν τα αεροσκάφη κάτι που σε περιόδους έντασης θα μπορούσε να πυροδοτήσει μια τοπική σύγκρουση.
(C)HAF |
(C)HAF |
(C)HAF |
(C)HAF |
(C)HAF |
(C)HAF |
Την Τρίτη, 27 και την Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012, πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία, η άσκηση βολών Αέρος-Αέρος με πραγματικά πυρομαχικά, "Φιλοκτήτης 2/12".Η άσκηση, έλαβε χώρα στο πεδίο βολής Ζακύνθου και συμμετείχαν αεροσκάφη F-16 Block 50, F-16 Block 52+, F-16 Block 52+ Advance, Mirage 2000, Mirage 2000-5, F-4 PI-2000 και Α-7E και εξαπολύθηκαν βλήματα AIM-9, Magic II καθώς και φωτιστικές βόμβες.
Πηγή
Βίντεο από παλαιότερη άσκηση βολών Aim-9 (Tv Rip)
Από 12 έως 21 Νοεμβρίου η 1/67 μοίρα ελικοπτέρων "Pyrenees" της ADLA συνεκπαιδεύτηκε με την 46 Brigata Aerea της Ιταλικής αεροπορίας. Τα EC-725 "Caracal" πραγματοποίησαν πάνω από 130 "συνδέσεις" με τα C-130J της ΑΜΙ με σκοπό τη πιστοποίηση και συντήρηση Γάλλων και Ιταλών χειριστών στη διαδικασία του εναέριου ανεφοδιασμού ελικοπτέρων / HAAR (Helicopter Air to Air Refuelling).
Η 1/67 είναι η μοναδική μοίρα Ελικοπτέρων στην Ευρώπη που πραγματοποιεί HAAR.(C)ADLA |
Deasy : portrait of a solo display pilot from Yannick Barthe on Vimeo.
10 λεπτο ντοκιμαντέρ για την Ελβετική ομάδα επιδείξεων με αεροσκάφος F/A-18C. Ο κινηματογραφιστής Yannick Barthe ακολούθησε την ομάδα σε όλους τους σταθμούς της περιοδείας της το
2012. Όπως αναφέρει ο Yannick ακολούθησε μια διαφορετική προσέγγιση από τα καθιερωμένα, εστίασε κυρίως στο χειριστή επιδείξεων Ralph Knittel κάνοντας το φίλμ προσωποκεντρικό (σε αντίθεση με τα φίλμ του Lionel Charlet που επικεντρώνουν στο "μέσο" και τα Ελβετικά τοπία). Σε κάθε περίπτωση, η Ελβετική αεροπορία έχει στην υπηρεσία της, τους δύο κορυφαίους στο είδος τους κινηματογραφιστές...
(C)Yannick Barthe |
Ο χειριστής που το αλεξίπτωτο του άνοιξε τη τελευταία στιγμή, γλίτωσε με κάταγμα στο ισχίο.
Σε μόλις τρείς ημέρες η AMV (Aviación Militar Bolivariana Venezolana) έχασε τέσσερα εναέρια μέσα και ένα χειριστή, κατα τη διάρκεια των εορτασμών της επετείου για τα 92 έτη από την ίδρυση αεροπορίας.
(C) Erwin Fuguet Gedde
|
23.11 δύο OV-10 Bronco συγκρούστηκαν στον αέρα, ο ένας χειριστής παρέμεινε μέσα στο αεροσκάφος για να οδηγήσει το αεροσκάφος σε ασφαλές σημείο με αποτέλεσμα να μην προλάβει να εκτιναχθεί.
27.11 εκπαιδευτικό K-8 που παρουσίασε βλάβη στο κινητήρα, κατέπεσε, με τους χειριστές να το εγκαταλείπουν την τελευταία στιγμή. Το Κ-8 περνά πάνω από τους θεατές, και αμέσως μετά το πλήρωμα απομάκρυνε το αεροσκάφος σε απόσταση ασφαλείας από το κοινό. Στο σημείο έσπευσε ελικόπτερο Cougar το οποίο επίσης κατέπεσε όταν πιάστηκε στο στροφείο του, το αλεξίπτωτο χειριστή που μόλις είχε εκτιναχθεί.
27.11 εκπαιδευτικό K-8 που παρουσίασε βλάβη στο κινητήρα, κατέπεσε, με τους χειριστές να το εγκαταλείπουν την τελευταία στιγμή. Το Κ-8 περνά πάνω από τους θεατές, και αμέσως μετά το πλήρωμα απομάκρυνε το αεροσκάφος σε απόσταση ασφαλείας από το κοινό. Στο σημείο έσπευσε ελικόπτερο Cougar το οποίο επίσης κατέπεσε όταν πιάστηκε στο στροφείο του, το αλεξίπτωτο χειριστή που μόλις είχε εκτιναχθεί.
Ολοκληρώθηκε ο εκσυγχρονισμός 43 Typhoon στο πλαίσιο του προγράμματος Retrofit 2, τα Βρετανικά Eurofighter πλέον ανήκουν στη διαμόρφωση Tranche 1 Block 5. Τα αεροσκάφη απέκτησαν IRST, ενισχυμένες δυνατότητες αέρος-αέρος και την εισαγωγή αρχικών ικανοτήτων αέρος-εδάφους με τo συνδυασμό ατρακτίδιου κατάδειξης Litening και Paveway II / Enhanced Paveway II.
Διθέσιο T1 Block 5 με IRST και ατρακτίδιο κατάδειξης Litening II |
Πηγή
Μέσα ενημέρωσης προσκείμενα στη Χαμάς, παρουσίασαν κοιλιακή δεξαμενή καυσίμου σαν πειστήριο κατάρριψης αεροσκάφους. Η δεξαμενή που πιθανότατα απορρίφθηκε από F-15 κατά την επιχείρηση Pillar of Defence, ξεβράστηκε στη Rafah στη Λωρίδα της Γάζας.
UCAV X-47B μεταφέρθηκε στο αεροπλανοφόρο USS Harry S. Truman (CVN 75) ώστε να ξεκινήσουν οι δοκιμές εν πλώ. Το ναυτικό των ΗΠΑ είχε ξεκινήσει δοκιμαστικές πτήσεις το περασμένο Ιούλιο.
(C) USN |
Πηγή
27.11.12 : Mi-17 δέχεται πλήγμα από MANPAD, όπως σημειώνει ο Aviationist πρόκειται για το πρώτο βίντεο όπου φαίνεται να γίνεται χρήση πυραύλων Ε/Α.
Το 2014 ο στόλος των Challenger 601 της Βασιλικής αεροπορίας του Καναδά, θα αγγίξει το όριο της επιχειρισιακής του ζωής. Πηγές αναφέρουν πως οι πτήσεις VIP έχουν "σταματήσει", σε τέτοιο σημείο ώστε οι χειριστές να πραγματοποιούν μόνο πτήσεις συντήρησης.
@wiki |
Τέσσερα από τα έξι εναπομείναντα αεροσκάφη θα αποσυρθούν λόγω οικονομικών περικοπών καθώς η κυβέρνηση δεν προτίθεται να επεκτείνει την επιχειρησιακή τους ζωή.
Πηγή
- Το Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012, η Ομάδα Επιδείξεων "Ζευς", συμμετείχε στις εκδηλώσεις για τα 100 χρόνια από την ίδρυση της Αεροπορικής Βάσης Λάρισας. Mέλη του ΠΣΦΠΑ «Αναχαίτιση» συνεχάρησαν τον Σμηναγό Καραχάλιο για την επίδειξη και ο Πρόεδρος του Συλλόγου τίμησε εκ μέρους του Συλλόγου όλα τα μέλη της Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων, για την προβολή της Πολεμικής μας Αεροπορίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.Φωτογραφίες
- Την αεροπορική επίδειξη στην 110 ΠΜ στην Λάρισα παρακολούθησαν από κοντά μελή του ΣΦΠΑ "Ίκαρος" κατά τη διάρκεια της εορτής της Πολεμικής Αεροπορίας.Η Ομάδα Επιδείξεων "ΖΕΥΣ", εκτέλεσε ένα πανέμορφο πρόγραμμα πάνω από τον χώρο της έκθεσης με την ευκαιρία του εορτασμού «100 Χρόνια Αεροδρόμιο Λάρισας ».Φωτογραφίες
Με τιμές ήρωα αποχαιρέτησαν τον Luo Yang τα κρατικά μέσα ενημέρωσης της Κίνας, τα οποία ανακοίνωσαν σήμερα το θάνατο του από καρδιακή προσβολή.
Ο μέχρι πρότινος, άγνωστος γενικός διευθυντής της Shenyang Aircraft Corp ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη της ναυτικής έκδοσης του J-15. |
Τη Κυριακή ο Luo Yang, πρόλαβε να δεί την πρώτη απο-προσνήωση του J-15.Αργά το βράδυ της ίδια μέρας ένιωσε πόνο στο στήθος και πήγε στο δωμάτιο του ξενοδοχείο που διέμενε.Εκεί τον βρήκαν οι συνάδελφοι του, "προδομένο" από τη καρδιά του στα 51 του χρόνια.
Από τις 20 έως τις 23 Νοεμβρίου η 115 ΒΑ Oragne φιλοξένησε Typhoon της 37° Stormo (Α/Β Τrapani Σικελία), για να συνεκπαιδευτούν στην εναέρια μάχη. Το ζευγάρι των Typhoon που συμμετείχε στην "Eurofight" πέταξε απέναντι από τα Mirage 2000 C της 2/5 "Île-de-France", αρχικά σε set up 2 εναντίων 2 και αργότερα σε πιο περίπλοκα σενάρια. Η συνεκπαίδευση θα συνεχιστεί με την άφιξη τετράδας "Τυφώνων" σε Γαλλικό έδαφος από 27 έως 29 Νοεμβρίου.
Τα δύο Typhoon ανήκουν στη 18 Stormo, μοίρα η οποία παρέλαβε τα αεροσκάφη μόλις πριν ένα μήνα. |
Οι συνεκπαιδεύσεις μεταξύ των δύο χωρών δεν είναι σπάνιες, αυτή τη φορά όμως οι Γάλλοι κράτησαν "πίσω" τα Rafale μάλλον για να αποφύγουν τις "συγκρίσεις". Δεν έχει περάσει καιρός από το πόλεμο δηλώσεων μέσω των περιοδικών Eurofighter World και Air & Cosmos, με το πρώτο να φιλοξενεί δηλώσεις Ιταλών χειριστών : Ακόμη προσπαθούν να καταλάβουν που βρισκόμασταν όταν τους κλειδώναμε, καθώς πετούσαμε πολύ ψηλότερα από τα όρια του φακέλου πτήσης του Rafale και το δεύτερο να απαντά : Λόγια του αέρα χωρίς επιχειρήματα.
Δυστυχώς, φωτογραφίες με "Ελληνικό ενδιαφέρον" των 2000 C (ραντάρ RDI) δεν αποδεσμεύτηκαν. Σε παλαιότερο άρθρο της ADLA γινόταν λόγος για αντικατάσταση των 530D από πυραύλους MICA ενώ παρόμοια αναφορά γινόταν από την Πτήση για τα Ελληνικά Mirage 2000 : Το απόθεμα των πρώτων (Magic 2) φέρεται να έχει «κλείσει τον κύκλο ζωής» του
(έχοντας υποστεί και ενδιάμεσες επαναπιστοποιήσεις) και «αναλώνονται»
σταδιακά σε βολές. Τα M2000EGM μεταπίπτουν σε MICA IR.
Πηγή
Πρόσφατα Σχόλια