Το γύρο του διαδικτύου κάνουν οι παρακάτω φωτογραφίες οι οποίες θεωρείται πως απεικονίζουν το J-31 (F-60).






cutaway

Καλλιτεχνική απεικόνιση


Το Υ/Β TCG Cerbe τραβηγμένο από Ελληνικό Do-28

(C) Bert Jansen



Αεροσκάφος L-39 που πετούσε με τα χρώματα του ακροβατικού σμήνους Breitling συνετρίβη πλησίον της κοινότητας Valkenswaard στην Ολλανδία.Οι δύο επιβαίνοντες εγκατέλειψαν το αεροσκάφος χρησιμοποιώντας επιτυχώς τα εκτινασσόμενα καθίσματα τους.Ο ένας εκ τον δύο χειριστών μεταφέρθηκε στο πλησιέστερο νοσοκομείο ελαφρά τραυματισμένος.


Πηγή

 H Miltech , υπέγραψε συμβόλαιο ύψους 5 εκ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των Head Down Displays των αιγυπτιακών Mirage 2000.Ήδη από τον Απρίλιο του 2011 είχαν ξεκινήσει οι επαφές μεταξύ Miltech και EAF για την παρουσίαση και δοκιμή της HDD-55L.Η Αιγυπτιακή αεροπορία είχε μια απαίτηση για 20 οθόνες που προορίζονται για 16 αεροσκάφη.

HDD-55L (C)Miltech
Η HDD-55L τεχνολογίας AMLCD αναπτύχθηκε εξ' ολοκλήρου από την Miltech με χρηματοδότηση της MDBA στα πλαίσια προγράμματος αντισταθμιστικών ωφελημάτων.Σκοπός του προγράμματος ήταν η αντικατάσταση των μονόχρωμων VMC-180 τεχνολογίας CRT της Thales των οποίων η γραμμή παραγωγής είχε διακοπεί.

Η ανάπτυξη της οθόνης διήρκεσε τέσσερα χρόνια με τις πτητικές δοκιμές να πραγματοποιούνται με μεταξύ 18 και 20 Μαΐου 2009 στις εγκαταστάσεις της 114 Π.Μ.Το πρόγραμμα περιελάμβανε πτήσεις
με μονοθέσιο και διθέσιο Mirage 2000 ημέρα και νύχτα καθώς και ακραίες συνθήκες καταπόνησης.Η απόλυτη επιτυχία των εν λόγο δοκιμών εξασφάλισε στη Miltech την παραγγελία 32 HDD-55L από τη Π.Α.

Το συγκεκριμένο προϊόν αποτελεί τη μοναδική λύση αναβάθμισης για τα αεροσκάφη MIRAGE-2000 EG/BG.

Ανάλογη ανάγκη αντικατάστασης οθονών έχει προκύψει και για τα εκπαιδευτικά αεροσκάφη T-6A των οποίων οι οθόνες ενδείξεως λειτουργιών δεν υποστηρίζονται πλέον από τον αρχικό κατασκευαστή.Ήδη από τις 15 Σεπτεμβρίου του 2010 η Miltech παρουσίασε την πρόταση της για την ανάπτυξη AMLCD οθονών 3,5 ιντσών.

Κρίνοντας από την πρόσφατη συνάντηση εκπροσώπων της Miltech με αρμόδιους επιτελείς για την ενημέρωση επί θεμάτων υποστήριξης των αεροσκαφών Τ-6Α ,μάλλον υπάρχει κινητικότητα στο συγκεκριμένο πρόγραμμα .

Πηγή , Πληροφορίες : Δούρειος Ίππος 2011-6 , Αναχαίτιση 2009-07

Falcon 20 φορέας ατρακτιδίων ηλεκτρονικού πολέμου JEWCS








(C)Bulgarian Air Force

Για την άσκηση μπορείτε να διαβάσετε εδώ και εδώ.
 (c) gvla. Ποίο είναι το εικονιζόμενο αεροπλάνο.

(C)Namfi

Την Τρίτη 11 και την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012 πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικές βολές με το οπλικό σύστημα μεσαίου βεληνεκούς MISTRAL από Βελγική Μονάδα στον χώρο του ΠΒΚ. Επιπλέον στις βολές συμμετείχε προσωπικό και ραντάρ των Γαλλικών Ενόπλων Δυνάμεων. Εκτοξεύτηκαν συνολικά 20 βλήματα MISTRAL από εποχούμενους φορείς τύπου PAMELA εναντίον ιπτάμενων στόχων.

(C)Namfi


Στις 11 Σεπ το ΠΒΚ επισκέφθηκε και ο Γάλλος ΑΚΑΜ Colonel Christophe Giraud, ο οποίος ενημερώθηκε για τη λειτουργία του ΠΒΚ και παρακολούθησε τις βολές MISTRAL.






Πηγή
Στο Βερολίνο με τις ανταποκρίσεις του FlightGlobal.

(C)Grafp

Πληρώματα Mig-29 και Mig-21 από το Graf Ignatievo συμμετέχουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Iron Guard 5.Στόχος της άσκησης να εξοικειώσει τους χειριστές με περιβάλλον έντονων ηλεκτρονικών παρεμβολών.Ανάμεσα στα αντικείμενα της εκπαίδευσης είναι η αναγνώριση του τύπου παρεμβολής η αντιμετώπιση του αεροσκάφους που φέρει συσκευές η/π και η ικανότητα των χειριστών να ξεχωρίζουν το πραγματικό ίχνος από το ψευδοστόχο.Την τελευταία μέρα της άσκησης συμμετείχαν και αεροσκάφη AWACS.




Από την Τετάρτη, 29 Αυγούστου έως τη Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2012, η Φιλαρμονική της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) και η Διμοιρία Επιδείξεων της Σχολής Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΤΥΑ) συμμετείχαν στο Διεθνές Φεστιβάλ Στρατιωτικών Μουσικών "Spasskaya Tower 2012", στη Μόσχα.



 
Η Φιλαρμονική της ΠΑ συμμετείχε για δεύτερη φορά στο φεστιβάλ ύστερα από επίσημη πρόσκληση από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Το μουσικό πρόγραμμα, περιλάμβανε στρατιωτικά εμβατήρια και αντιπροσωπευτικά κομμάτια από τον παγκόσμιο κινηματογράφο και ήταν αφιερωμένο στον εορτασμό των 100 χρόνων από την ίδρυση της Πολεμικής Αεροπορίας της Ρωσικής Ομοσπονδίας και στην επέτειο των 200 χρόνων από το τέλος του Ρωσογαλλικού Πολέμου. 







Η Ελληνική Συμμετοχή




Το φεστιβάλ
O υπουργός Βιομηχανίας της Τουρκίας Nihat Ergün ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση των δοκιμών του εγχώριας ανάπτυξης βλήματος cruise SOM (Stand-off Mühimmat) και την έναρξη της μαζικής του παραγωγής. Όπως δήλωσε σε τουρκικά ΜΜΕ, το βλήμα επέδειξε βεληνεκές 200km και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάπτυξη έκδοσης βεληνεκoύς 500km από το Ίδρυμα Έρευνας & Ανάπτυξης Αμυντικής Βιομηχανίας (SAGE) του Συμβουλίου Επιστημονικής & Τεχνολογικής Έρευνας της Τουρκίας (TÜBİTAK). Η πρώτη δοκιμαστική βολή του SOM πραγματοποιήθηκε στις 9 Αυγούστου 2011 από μαχητικό αεροσκάφος F-4E/2020 Terminator και έπληξε επιτυχώς τον στόχο του σε απόσταση 185km. 

(C)Tubitak Sage
 Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, το βλήμα βάρους 600kg κατευθύνεται προς το στόχο μέσω καθοδήγησης GPS/INS με ενσωματωμένο σύστημα παρακολούθησης εδαφικού ανάγλυφου (TERCOM) για αποφυγή αντιαεροπορικών συστημάτων σε προεπιλεγμένες θέσεις. Το βλήμα αναμένεται να εξοπλίσει σε πρώτη φάση τα F-4E/2020 και F-16 Block40 της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας ενώ μελλοντικά σχεδιάζεται η ολοκλήρωσή του στα υπό προμήθεια F-35A.

Σε αποστολή αεράμυνας οι φίλιες δυνάμεις πέτυχαν αναλογία καταρρίψεων: απωλειών 38:1 ( αποτελεί ρεκόρ για την άσκηση ) από τις οποίες οι 16 πιστώθηκαν σε μια τετράδα Γερμανικών Typhoon τα οποία είχαν πραγματοποιήσει 18 εικονικές βολές,στο ίδιο "πακέτο" συμμετείχαν επίσης και F-22.
    Αξιοσημείωτη είναι επίσης η διαθεσιμότητα που επέδειξε το αεροσκάφος καθώς οι Τυφώνες έβαλαν 208 εξόδους από τις 212 που είχαν προγραμματιστεί.  
      H επόμενη συμμετοχή στη Red Flag για την JG 74 , σύμφωνα Lt Col Marc Grüne αναμένεται να είναι το 2014.


      killmarks...Σύμφωνα με τους Γερμανούς το Eurofighter αντιμετώπισε το Raptor σαν ίσο.



      Πηγή


      Διαβάστε επίσης :  Red Flag Alaska 2012 -Υπό Το Πρίσμα Των Eurofighter της Luftwaffe
      Mig-29 και Mig-21 Στην αεροπορική επίδειξη Aeromiting Batajnica 2012

      Περισσότερες φωτογραφίες από την αεροπορική επίδειξη μπορείτε να δείτε εδώ.
      Επετειακό διάκοσμο φόρεσε το 118-IX με αφορμή τα 70 χρόνια παρουσίας  της 2/30 Normandie Niémen στους ουρανούς.


      (C)Philippe Chaillet

      Yak-3 το πρώτο α/φος της 2/30(C)Philippe Chaillet

      (C)Philippe Chaillet

      Είναι οι άνθρωποι που κάθε καλοκαίρι δίνουν από ψηλά άνισες μάχες με τις φλόγες. Εκείνοι που δεν διστάζουν να βάλουν τη ζωή τους σε κίνδυνο μπροστά στην κατάσβεση των πυρκαγιών. Εκείνοι που ψάχνουν οι πάντες όταν καίγεται η χώρα. Είναι οι "αφανείς" ήρωες της Π.Α. που κάθε χρόνο τα βάζουν ακόμη και με τα… δευτερόλεπτα για να… σώσουν έστω κι ένα επιπλέον κομμάτι γης…





      Καλοκαίρι για τα "γεράκια" της Π.Α. δε σημαίνει ξεγνοιασιά. Οι χειριστές των Canadair CL -215 βρίσκονται σε επιφυλακή από τις 5.00 το πρωί μέχρι τις 9.00 το βράδυ. Και γνωρίζουν πολύ καλά ότι από την αρχή της αντιπυρικής περιόδου (αρχές Μαΐου) μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου η ζωή τους θα είναι προσανατολισμένη στις ανάγκες και τις απαιτήσεις που επιβάλει η Μοίρα.

      "Προσφέρουμε στο σύνολο"

      Ο διοικητής της 355 ΜΤΜ, Σμήναρχος, Κρασσάς Μάμας, υπηρετεί περισσότερα από 25 χρόνια στη συγκεκριμένη Μοίρα. Κατάγεται από τη Χαλκιδική και τη νοσταλγεί αλλά η αγάπη του για προσφορά τον κρατάει επί τω έργω.

      Πολλές φορές ρίσκαρε τη ζωή του, κινδύνεψε, όπως και όλοι οι ιπτάμενοι, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκε να τα… παρατήσει. "Όποιον και να ρωτήσετε, θα σας πει και από μία διαφορετική εμπειρία. Όλοι έχουμε κινδυνεύσει πολλές φορές, όχι μόνο μια και δυο αλλά το καθήκον μας για τους πολίτες ξεπερνά τους κινδύνους", αναφέρει χαρακτηριστικά στο newsbeast.gr.

      Την ίδια γνώμη έχει και η ομάδα του, οι άνθρωποι που βρίσκονται πάντα δίπλα του και πάντα στο καθήκον. Μαζί του, εκείνη τη στιγμή, είναι ο Επισμηναγός, Χρήστος Βενετσάνος, ο Υποσμηναγός, Βασίλειος Μαρής, ο Σμηναγός, Πέτρος Καζάκος.




      Στην 355 ΜΤΜ ανήκουν 13 αεροσκάφη τύπου Canadair CL-215. Από αυτά, διαθέσιμα είναι τα δέκα με το εντέκατο να κάνει σήμερα δοκιμαστική πτήση λόγω επισκευών. Στη Μοίρα υπηρετούν 75 χειριστές, οι οποίοι, έχουν καλύψει τις διπλάσιες ανάγκες με 25% λιγότερα μέσα. Πριν από τρία χρόνια για τον ίδιο αριθμό αεροσκαφών υπηρετούσαν 105 άτομα.

      Παρά τις δύσκολες συνθήκες και τις μειώσεις στους μισθούς τους, οι χειριστές που έχουν αποφοιτήσει από τη Σχολή Ικάρων, δεν μετανιώνουν για την επιλογή τους να πετούν με τα πυροσβεστικά.

      "Μας λένε ευχαριστώ"

      Οι ήρωες της Π.Α. δε γνωρίζουν από ωράριο. Ρίχνονται στη μάχη με τις φλόγες και όποτε τα καταφέρουν, επιστρέφουν στο σπίτι τους και τις οικογένειές τους. «Τα καλοκαίρια έχουμε Υπηρεσία 15 και 17 ώρες αλλά δεν πτοούμαστε. Βλέπετε, το ξέσπασμα της πυρκαγιάς δεν έχει ώρα γι’ αυτό πρέπει μόνο να τη σβήσουμε», αναφέρουν οι χειριστές της 355 ΜΤΜ.


      Το CL-215 στη βάση της Ελευσίνας
      Κατά τη διάρκεια κατάσβεσης πυρκαγιάς στην Ελευσίνα
       Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πολίτες που δεν τους γνωρίζουν, τους ευχαριστούν που πρόλαβαν να σώσουν το σπίτι τους και αυτό είναι το πιο σημαντικό για εκείνους.

      Οι αντιξοότητες


      Υπάρχουν περιπτώσεις που οι χειριστές των Canadair CL-215 θέλουν, αλλά λόγω των καιρικών φαινομένων, δεν μπορούν να απογειωθούν. "Τα συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφη δεν μπορούν να απογειωθούν όταν η θερμοκρασία δείχνει από 38C και πάνω", αναφέρει στο newsbeast.gr ο διοικητής της Μοίρας Συντήρησης Αεροσκαφών, Επισμηναγός, Αθανάσιος Ντίσιος, ο οποίος καλείται να κάνει τα αεροσκάφη "καινούργια" όταν απαιτείται… 

      Ο διοικητής της Μ.Σ.Α., Επισμηναγός, Αθανάσιος Ντίσιος


      Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν απογειώνονται, ξεκαθαρίζει. "Οι χειριστές πηγαίνουν σε άλλα κλιμάκια για να πετάξουν. Σε περιοχές δηλαδή που οι θερμοκρασίες δεν είναι τόσο υψηλές", αναφέρουν χαρακτηριστικά.

      Ουσιαστικά, οι άνθρωποι που εργάζονται στη ΜΣΜ είναι και οι αφανείς ήρωες της Πολεμικής Αεροπορίας. Οι άνθρωποι που επισκευάζουν και επιβλέπουν τα Canadair νυχθημερόν. Πηγαίνουν πάντα βάσει του βιβλίου επισκευών και παρακολουθούν τα πάντα. Άλλωστε, ένα λάθος τους, ξέρουν πολύ καλά πως μπορεί να αποβεί μοιραίο για τη ζωή των άλλων. 



      Από την πλευρά τους πάντως οι χειριστές, έχουν να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες της θάλασσας και των περιοχών της φωτιάς. "Είναι σπάνιο φαινόμενο να μην υπάρχουν δυνατοί άνεμοι. Οπότε, πρέπει να βρούμε μέρος να ανεφοδιάσουμε και φυσικά να αποφεύγουμε τις ισχυρές αναταράξεις", αναφέρουν. 

      3000 ώρες πτήσης...

      Οι επιδιώξεις μας…

      "Πρέπει να είναι όλα έτοιμα", αναφέρει ο διοικητής της Μοίρας,κ. Ντίσιος, που εξηγεί τη δουλειά που είναι άγνωστη στον κόσμο.

      "Η περίοδος συντήρησης χωρίζεται σε δύο μεγάλες περιόδους. Η μία είναι η γνωστή πυροσβεστική περίοδος, από 1 Μαΐου μέχρι 31η Οκτωβρίου και η δεύτερη αυτή που λέμε χειμερινής συντήρησης, που αρχίζει θεωρητικά 1η Νοεμβρίου και τελειώνει 30 Απριλίου. 


       Αν δεν υπάρχει μεγάλη ένταση επιχειρήσεων εντάσσουμε τα αεροσκάφη για επισκευές και ελέγχους νωρίτερα. Επομένως, όσο πιο καλή κατανομή κάνουμε στη χειμερινή συντήρηση, τόσο μεγαλύτερη εκμετάλλευση των δυνάμεων έχουμε. Η αποτελεσματικότητα της υποστήριξης στηρίζεται σε δύο πράγματα: Στην τεχνική υποστήριξη και στην εφοδιαστική υποστήριξη και λογιστική υποστήριξη", αναφέρει.

       Προσωπικό της Ε.Α.Β. ελέγχει τους κινητήρες των αεροσκαφών
       Και συνεχίζει: "Παρέχουμε λοιπόν εδώ την τεχνική υποστήριξη και φυσικά ένας παράγοντας στην αποτελεσματικότητα και ταχύτητά μας είναι η εφοδιαστική υποστήριξη. Υπάρχει ένα βασικό σε αυτά τα αεροσκάφη, έχουν την ιδιομορφία ( τα 215 και 415) να κάνουν υδροληψίες από τη θάλασσα ή από λίμνες. Στην Ελλάδα, οι περισσότερες υδροληψίες γύρω στο 90%, ειδικά των 215, γίνονται από θάλασσα.

      Το αλμυρό νερό, σε συσχετισμό με τη χρήση του αφρού (οικολογικά φιλικού) που αναμιγνύεται με το νερό γεννά έντονα διαβρωτικό περιβάλλον για τα αεροσκάφη και ένα πολύ μεγάλο έργο στη χειμερινή συντήρηση είναι η αποκατάσταση των διαβρώσεων. 

       Τα Canadair CL-215 πρέπει πάντα να πλένονται πολύ καλά για να φεύγει το αλάτι
      Το αλάτι τρώει το αλουμίνιο. Πόσο μάλλον όταν ένα αεροσκάφος πλέει στο νερό, κουβαλάει νερό κι ένα σημαντικό ποσοστό της ημέρας είναι στο νερό. Γι αυτό και τα αεροσκάφη τα πλένουμε κάθε μέρα το βράδυ, γεμίζουμε τις δεξαμενές τους με γλυκό νερό και την επόμενη μέρα το πρωί, αδειάζουμε τις δεξαμενές και είναι έτοιμα επιχειρησιακά».

      Κάθε χρόνο γίνεται η ετήσια επιθεώρηση που διαρκεί τρεισήμισι με τέσσερις μήνες για κάθε αεροσκάφος. Η άτρακτος και τα φτερά ελέγχονται και ό,τι χρησιμοποιήθηκε, επισκευάζεται. Εκτός από την επιθεώρηση pdm, που γίνεται κάθε έξι χρόνια και μόνο στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία.

      «Το καλοκαίρι έχουμε πάλι προγραμματισμένες επιθεωρήσεις, αλλά ο μεγάλος μας αντίπαλος είναι ο χρόνος, για να παραδώσουμε το αεροσκάφος ασφαλές και αξιόπιστο», επισημαίνει.Κατά τη διάρκεια επιχειρήσεων

        Και τονίζει ότι τα καλοκαίρια οι μηχανικοί της Μοίρας Συντήρησης Αεροσκαφών δεν έχουν ώρα. "Σκεφθείτε μόνο ότι η τελευταία πτήση επιστρέφει περίπου στις 21:00 με 21:30, εμείς, λοιπόν, πρέπει το πρωί, περίπου στις 4 τα ξημερώματα, να έχουμε έτοιμο το αεροσκάφος», σημειώνει για να πει: «Οπότε αν δεν είναι όλα στην εντέλεια, δεν μπορούμε να φύγουμε".

      Οι χειριστές των Canadair

      Οι χειριστές μπορούν να κάνουν μέχρι 3 πτήσεις ημερησίως. Και για να γίνει αυτό, οφείλουν να ξεκουράζονται δύο ώρες προκειμένου να ξαναπετάξουν.




      "Έχουμε εμπειρία σε πραγματικά γεγονότα, εμπειρία που δύσκολα αποκτά κανείς. Άλλωστε, ξέρετε όλοι την κατάσταση που επικρατεί κάθε καλοκαίρι", αναφέρουν οι πιλότοι της 355 ΜΤΜ.
       Και για όσους δεν γνωρίζουν, αυτοί οι άνθρωποι, πετούν κάτω από αντίξοες συνθήκες, ιδρώνουν λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, ρισκάρουν τη ζωή τους, κινδυνεύουν για να προλάβουν το χρόνο. Και φυσικά παρά τις δυνατότητές τους, αντιμετωπίζουν τους συνομιλητές τους ως ίσους προς ίσους. Με λίγα λόγια χωρίς να έχουν έπαρση για τα επιτεύγματά τους.

      Δεν σταματούν ούτε το χειμώνα

      Μπορεί το χειμώνα να μην είναι επί ποδός πολέμου, όπως συνηθίζουν να είναι κάθε καλοκαίρι, όμως δεν σταματούν τους πτήσεις. Συνεχίζουν να ξυπνούν πολύ νωρίς το πρωί και να πηγαίνουν στη Μοίρα τους με σκοπό να κάνουν το καθήκον τους. "Το χειμώνα κάνουμε πτήσης συντήρησης, κάνουμε εκπαιδεύσεις και προετοιμαζόμαστε για το καλοκαίρι. Κάποιοι από εμάς εκπαιδεύουμε και νέους συναδέλφους", αναφέρει χαρακτηριστικά ο Επισμηναγός, Χρήστος Βενετσάνος. 

      Στο εσωτερικό τους τα αεροσκάφη
       Πάντως, σε αυτό που καταλήγουν όλοι, είναι ένα: "Αν δεν αγαπάς τη δουλειά σου, φεύγεις. Δε μπορείς να είσαι ιπτάμενος εάν δεν θέλεις να το κάνεις". Άλλωστε, αυτό επιβεβαιώνεται και από το πάθος που είχε ο κ. Κρασσάς Μάμας στο να πετύχει το στόχο του: "Πέντε φορές χρειάστηκε να δώσω εξετάσεις για να μπω στη Σχολή Ικάρων, οπότε, καταλαβαίνετε ότι κανείς από εμάς δεν ήρθε εδώ τυχαία", αναφέρει.

      Ο διοικητής της 355 ΜΤΜ, Σμήναρχος (Ι), Κρασσάς Μάμας
      Και όλοι συνεχίζουν το δρόμο τους και την εκπαίδευση στους αιθέρες ώστε να είναι πάντα παρόντες στα περιστατικά…


      Newsbeast via 355 MTM Group


      Στιγμιότυπο από τη Brave Heart South 2008 (C) Ognyan Stefanov


      Εχθές ξεκίνησε η ΝΑΤΟική άσκηση με την ονομασία "Iron Guard 5",προάγγελος της "Brave Heart North 2012".

      Η άσκηση,θα διαρκέσει 4 ημέρες (10-14 Σεπτεμβρίου) και θα διεξαχθεί στον εναέριο χώρο Ελλάδας και Βουλγαρίας με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της άσκησης να έχει αναληφθεί από το CAOC-7 της Λάρισας.

      Στην "Iron Guard 5" θα συμμετάσχουν Mig-29,Mig-21 της BuAF , F-16 της Π.Α. και 2 AWACS - για τα οποία δεν διευκρινίζεται αν πρόκειται για E-3A του NATO Component ή EMB-145H AEW της 380 ΑΣΕΠΕ - και Falcon 20 το οποίο είναι φορέας των ατρακτιδίων Η/Π JEWCS.
      Πηγή
      Για λίγες μέρες και μέχρι να αντιμετωπίσει η Google ορισμένα προβλήματα που προέκυψαν με το domain,το blog θα είναι προσβάσιμο μόνο από το παρακάτω σύνδεσμο http://aviationlive1.blogspot.gr/  .

      @
      Η πρώτη και εν πολλοίς άγνωστη μέχρι σήμερα κατάρριψη, σημειώθηκε το 1983 από την Ιρακινή αεροπορία και ενώ ο πόλεμος μεταξύ Ιράν Ιράκ βρισκόταν σε εξέλιξη...Διαβάστε το υπόλοιπο.

      Μέλη του συλλόγου Σ.Φ.Π.Α. Ίκαρος είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να καταγράψουν τις φάσεις της μετακίνησης των ελικοπτέρων AH-64DHA Apache Longbow του 2ου ΤΕΕΠ , από την αναχώρηση τους από τη Πάχη Μεγάρων ως την άφιξη των ε/π στο Στεφανοβίκειο.

      Αφήνοντας τη Πάχη Μεγάρων
      Άφιξη στο Στεφανοβίκειο
       Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ.
      Εκπληκτικό report από τον Hans Van Der Wil.Περισσότερες φωτογραφίες θα βρείτε εδώ.


      Ιάπωνας aggresor της Hiko Kyodotai (C) Hans Wilt