(C) Eagleavation |
Την Τετάρτη 2 Ιανουαρίου, στις 18.00,
πρόκειται να συνεδριάσει το ΚΥΣΕΑ, προκειμένου να
ασχοληθεί με θέματα του υπουργείου Εθνικής Αμύνης. Αυτό προκύπτει από επίσημη ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας της
Κυβερνήσεως, που δόθηκε στη δημοσιότητα πριν από λίγο, και όπως
σημειώνεται χαρακτηριστικά «με σημαντικότερο εξ αυτών την προμήθεια
ανταλλακτικών κινητήρων για τα αεροσκάφη F-16».
@HAF |
Mέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες,
αναφορικά με τον τύπο των μαχητικών F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας που
αφορά δηλ. αν είναι ανταλλακτικά για κινητήρες F-16 Block.30/Block.50/
Block.52+/Block.52 ADV, πηγές επισήμαιναν ότι «από την ΠΑ
υπάρχουν σχετικοί φάκελοι για όλα αυτά».
Στα πολλά περιστατικά αντιγραφής ας προστεθεί και άλλο ένα...
Πριν λίγες ημέρες στα Τουρκικά μέσα "έπαιξε" η είδηση της μήνυσης των αρχών ασφαλείας από τους οικείους του καταριφθέντος RF-4. Για τη παρουσίαση του "θέματος" στην Ελληνική μπλογκόσφαιρα μεταφράσθηκε άρθρο του CNNTurk ενώ χρησιμοποιήθηκαν επιπλέον στοιχεία από 3 Τουρκικές πηγές.
Την ανάρτηση αντιγράψε και παρουσιάσε σαν αποκλειστική το Τμήμα Ειδήσεων. Μετά από σχετική όχληση, το κείμενο ρετουσαρίσθηκε και προστέθηκαν ψεύδη περι χρήσης του συστήματος ELINT στο Καστελόριζο αλλάζοντας παράλληλα το τίτλο από "Νέο σύστημα ELINT δοκίμαζε το τουρκικό RF-4E που καταρρίφθηκε ανοιχτά της Συρίας" σε "Είχαν επιχειρήσει και στο Καστελόριζο πριν καταρριφθούν στη Συρία (upd)".
Μετα την όχληση προς το "τμήμα" προστέθηκε ως πηγή των δηλώσεων, το CNNTurk. |
Από την ανάρτηση του blog |
Αυτή τη φορά θα γίνει μια προσπάθεια η καταγγελία να μην μείνει σε επίπεδο ανάρτησης.
Ο δικηγόρος Mehmet Katar που εκπροσωπεί τις οικογένειες του Σγου Gökhan Ertan και του Ανθ/σγου Hasan Hüseyin Aksoy σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε, παρουσία του Osman Aksoy (πατέρα του Ανθυποσμηναγού) δήλωσε πως κατόπιν εντολής των οικείων των πεσόντων, μήνυσε τις αρχές ασφαλείας και την στρατιωτική ηγεσία της χώρας, για αμέλεια και ενδεχόμενο δόλο που οδήγησε στη κατάρριψη του RF-4E από τη Συριακή αεράμυνα το περασμένο Ιούνιο.
Η "απρόκλητη" επίθεση, οι αντικρουόμενες απόψεις για το τρόπο κατάρριψης σε συνδυασμό με τη μυστικοπάθεια των αρχών κίνησε τις υποψίες των οικείων των χειριστών. |
Κατά μια εκδοχή το αεροσκάφος πετούσε στο πλαίσιο αξιολόγησης του Τουρκικού δικτύου αεράμυνας της THK και ειδικότερα κινητού σταθμού ραντάρ, εκδοχή που συμβαδίζει με τους ισχυρισμούς του Τούρκου υπουργού εξωτερικών μέχρι το σημείο όπου ο δικηγόρος Mehmet Katar ενέπλεξε και την MIT. Από την έρευνα του δικηγορικού γραφείου υπάρχουν ενδείξεις - προέκυψε - ότι η διοίκηση της 173 Filo είχε αναγνωρίσει την επικινδυνότητα της αποστολής και ζήτησε να αναβληθεί η πτήση αλλά μάταια... οι χειριστές αναγκάσθηκαν να πετάξουν σε χαμηλό ύψος κατόπιν υποδείξεως της MIT και να ακολουθήσουν το δρομολόγιο που επίσης τους είχε υποδείξει η MIT.
Η Τουρκική εκδοχή για την πορεία του RF-4E. Kατά ορισμένους το RF-4, "ξύπνησε" την Συριακή αεράμυνα και έπειτα πέταξε σε χαμηλό ύψος για να καταγραφεί η διάταξη της και τα τυφλά σημεία της (C) TSK |
Παράλληλα γίνεται λόγος για ένα νέο σύστημα καταγραφής ηλεκτρονικών εκπομπών ELINT που αναπτύχθηκε για λογαριασμό του "κλάδου κατασκοπείας σημάτων" της ΜΙΤ (MİT Sinyal İstihbarat Başkanlığı) και σχετίζεται με την αποστολή του αναγνωριστικού.
21.06.11 Μια ημέρα πριν τη κατάρριψη ζεύγος F-16 της 182 Filo ''Atmaca'', πέταξε στο πλαίσιο της αξιολόγησης του νέου συστήματος ELINT. |
Οι Τουρκικές αρχές έχουν αρνηθεί στις οικογένειες, τη πρόσβαση στα ευρήματα και το ιατροδικαστικό πόρισμα από την αυτοψία των σορών ενώ δεν τους έχουν δοθεί πειστικές απαντήσεις για την αποστολή του RF-4.
Ο Σγος Gökhan Ertan βρισκόταν στην 173 Filo μόλις ένα χρόνο. |
O Ανθ/σγος Hussein Aksoy απόφοιτος 2009 της TuAFA μόλις είχε τοποθετηθεί στην 173 Filo. |
Θεωρούν πως αξιωματικοί που είχαν άμεση και έμμεση εμπλοκή στο "συμβάν" ενήργησαν παράτυπα, συγκεκριμένα στρέφονται κατά του αρχηγού της ΤHK Πτέραρχου Mehmet Erten, του αρχηγού της MIT Hakan Fidan και του Atınç Özkaya αξιωματικού που υπηρετεί στη MIT (μάλλον Αντισμήναρχος).
Πηγή
Σύμφωνα με το περιοδικό TAI's voice, πέταξε το πρώτο "εθνικό" F-16 με Τουρκικό υπολογιστή αποστολής, αφού ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές στο έδαφος. Το "87-0019" έως σήμερα έχει πραγματοποιήσει 17 πτήσεις δοκιμάζοντας την απόδοση του αεροσκάφους των ηλεκτρονικών και των όπλων.
Στο πλαίσιο του προγράμματος "Ozgur" η Aselsan σχεδίασε και
κατασκεύασε τον υπολογιστή ενώ η TAI ανέλαβε τη
παραμετροποίηση του πηγαίου κώδικα του αεροσκάφους ώστε να καταστεί ικανό να φέρει "Τουρκικά" όπλα ( SOM, HGK, Aselpod... ) και avionics.
Τη πρώτη πτήση με το Block 30 πραγματοποίησε ο Murat Keles, πρώην demo pilot του Soloturk (C) TAI |
Με νέα "μέσα" θα εξοπλιστούν τα ακροβατικά σμήνη Russian Knights και Strizhi σύμφωνα με δήλωση του αρχηγού της Ρώσικης αεροπορίας Viktor Bondarev. Σήμερα τα δύο ακροβατικά σμήνη πετούν με Su-27 και Mig-29 ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο να αντικατασταθούν από νέα Su-30SM και Su-35C. Η απόφαση για την ανανέωση των μέσων έρχεται μετά από μια αρκετά δύσκολη περίοδο και για τις δύο ομάδες.
Ορισμένα αεροσκάφη των "ομάδων" βρίσκονται πάνω από 20 χρόνια σε υπηρεσία. |
Πηγή
@ Taraf |
To περασμένο Ιούνιο, αποκαλύφθηκε η δράση κυκλώματος στη Τουρκία, που αποσπούσε πληροφορίες, εκβίαζε και πωλούσε διαβαθμισμένο υλικό. Πρόσωπα κλειδιά στην υπόθεση θεωρούνται ο Συνταγματάρχης Ibrahim Serzer, η φοιτήτρια Narin Korkmaz και ο επιχειρηματίας Bilgin Özkaynak ο οποίος φέρεται ως ο επικεφαλής του κυκλώματος.
Οι τρείς πρωταγωνιστές, διατηρούσαν αρχείο για 5000 άτομα ενώ η Narin Korkmaz με τη δράση της είχε παγιδεύσει περίπου 300 ένστολους. @ Gazetevatn |
Όπως αποκαλύπτει η Taraf στο Κυριακάτικο φύλλο της, "υλικό" που βρέθηκε στον
υπολογιστή του Özkaynak σε φάκελο με το τίτλο "Πανδώρα", εξέτασθηκε από εμπειρογνώμονες για λογαριασμό των εισαγγελικών αρχών. Από τα στοιχεία προκύπτει ότι το "δίκτυο" σχεδίαζε να πραγματοποιήσει δολιοφθορά σε αεροσκάφος πιθανότατα στο πλαίσιο ψυχολογικής επιχείρησης με στόχο τη δημιουργία εικόνας χάους και κατάρρευσης των Τουρκικών ενόπλων δυνάμεων.
Τα μέλη του κυκλώματος, θα "κατέρριπταν" εκπαιδευτικό T-37, είχαν εξετάσει δώδεκα παρελθόντα ατυχήματα του τύπου, ενώ είχαν στη κατοχή τους, φάκελους χειριστών της 122 Temel Filosu. Αναζητούσαν ένα νέο χειριστή με επιδόσεις (μελλοντικό άσσο) αλλά χωρίς πτητική εμπειρία, αφενός για να μην του καταλογιστεί το ατύχημα αφετέρου για μην προλάβει να αντιδράσει.
Στο φάκελο "Πανδώρα" υπήρχαν οδηγίες για τη διενέργεια δολιοφθοράς σε έξι διαφορετικά σημεία (πηδάλια ύψους-βάθους, κλίσης και διεύθυνσης, κινητήρα, υδραυλικά, σύστημα παροχής οξυγόνου) του εκπαιδευτικού, με τέτοιο τρόπο ώστε να μην γίνει αντιληπτή στο "πρό πτήσης έλεγχο", η βλάβη να προκύψει στον αέρα αλλά και κατά την εξέταση των συντριμμιών του αεροσκάφους να μην φανεί η ανθρώπινη παρέμβαση.
Η HAL, το υπουργείο άμυνας της Ινδίας και η Rosoboronexport υπέγραψαν συμβόλαιο για την κατασκευή επιπλέον 42 Su-30MKI. 19,450 απάρτια θα κατασκευαστούν από την HAL ενώ θα δοθεί υποκατασκευαστικό έργο σε 157 Ινδικές εταιρίες για τη προμήθεια 13,350 απάρτιων.
Η κατασκευή των Su-30MKI επέτρεψε στη HAL να "απορροφήσει" νέες τεχνολογίες και μεθόδους παραγωγής, μέχρι σήμερα από τη γραμμή παραγωγής της έχουν βγεί 119 Su-30MKI ενώ έχει κερδίσει συμβόλαια για την υποστήριξη των Sukhoi της Ινδονησίας και της Μαλαισίας.
Antonov An-72 κατέπεσε και
συνετρίβη στο νότιο Καζακστάν, στην πόλη Σιμκέντ, κοντά στα σύνορα της
χώρας με το Ουζμπεκιστάν. Όλοι οι 27 επιβαίνοντες είναι νεκροί…Το αεροσκάφος είχε ξεκινήσει από την πρωτεύουσα του Καζακστάν, Αστάνα
και κατευθυνόταν προς την πόλη Σιμκέντ. Ως αιτία του δυστυχήματος, τα
μέσα ενημέρωσης του Καζακστάν αναφέρουν τις κακές καιρικές συνθήκες που
επικρατούσαν στην περιοχή.
Για την "πιθανή" πώληση 117 Aim-9X Block II και συναφούς υλικού ενημερώθηκε το κογκρέσο από την DSCA. Το κόστος της προμήθειας θα αγγίξει τα 140 εκατ.$
Αναλυτικά
Αναλυτικά
Την Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2012, μέλη του ΠΣΦΠΑ "Αναχαίτιση", πραγματοποίησαν
επίσκεψη στο 4ο Τ.Ε.Α.Σ. το οποίο εδρεύει στην Πάχη Μεγάρων και επιχειρεί με τα
ελικόπτερα Boeing CH-47
DG/SD Chinook, Agusta Bell AB 212 και με τα αεροσκάφη Beechcraft C-12R.Φωτογραφίες
Ο ΣΦΠΑ "Ίκαρος" επισκέφθηκε την 111 ΠΜ
σε 2 φάσεις επισκέψεων που πραγματοποιήθηκαν στις 25 Ιουλίου και 28
Νοεμβρίου αντίστοιχα.Φωτογραφίες
Αρχείο 358 ΜΕΔ |
Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία σε όλους τους φίλους και αναγνώστες του ιστολόγιου.
(C) Stian Eliassen |
11 Δεκεμβρίου, Sea King της αεροπορίας της Νορβηγίας που βρισκόταν σε αποστολή διάσωσης, μετά από βλάβη πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση σε ορεινό όγκο. Το ελικόπτερο κρίθηκε επισκευάσιμο αλλά οι συνθήκες που επικρατούσαν στη περιοχή κρίθηκαν απαγορευτικές για οποιαδήποτε εργασία . Τη λύση έδωσε η Ρώσικη 2 ΑΟΑΟ και το θηριώδες Mi-26 που μετέφερε τη Κυριακή με ασφάλεια το Sea King πίσω στη βάση του.
Ποιος σώζει τα ελικόπτερα διάσωσης ; (C) Forsvaret 330 Skvadronen |
Πηγή
Οι πρώτες φωτογραφίες - πίσω από το φράχτη - του υπο ανάπτυξη Κινέζικου αεροσκάφους στρατηγικών μεταφορών, Y-20.
CGI του Υ-20 |
Αρκετά ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ, φιλοξενεί τις μαρτυρίες Σέρβων χειριστών που πέταξαν εναντίων των δυνάμεων του ΝΑΤΟ, με υλικό κατώτερο σε ποιότητα και σε μικρότερους αριθμούς.
Πρόσφατα Σχόλια