Τα πρώτα Su-22 παραδόθηκαν μεταξύ 1985 και 1989 και θα αγγίξουν το τέλος της επιχειρισιακής τους ζωής το 2014.Το Πολωνικό υπ.αμ έχει μειώσει τον αριθμό τους σε 32 και εξετάζει το ενδεχόμενο να ''προσθέσει'' 200 ώρες με βραχυπρόθεσμη αναβάθμιση κρατώντας έτσι σε υπηρεσία για 2 χρόνια ακόμη ή να προχωρήσει σε ριζική αναβάθμιση των avionics και πιστοποίηση ''δυτικών'' όπλων.
Για τα 16 Mig-29 υπάρχει το ενδεχόμενο της ριζικής αναβάθμισης σε δομικά μέρη που θα τους δώσει 4.000 ώρες πτήσης και θα τα κρατήσει σε υπηρεσία ως το 2029.Ενώ στο κομμάτι των avionics σχεδιάζετε η εγκατάσταση νέου συστήματος αδρανιακής ναυτιλίας laser/gps,υπολογιστή αποστολής,έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών (multifunction color display) και εγκατάσταση νέου συστήματος επικοινωνιών.Eνώ ένα πιο φιλόδοξο σχέδιο προβλέπει νέο radar,hud,hotas,σύστημα σκόπευσης στο κράνος,σύστημα αυτοπροστασίας,2 οθόνες πολλαπλών λειτουργιών και πιστοποίηση δυτικών όπλων (ίδια με του F-16)
Στόχος της χώρας είναι να διατηρεί τουλάχιστον 8 μοίρες.Το κενό που θα δημιουργεί η απόσυρση των Su-22 θα καλυφθεί με την επιλογή προηγμένου εκπαιδευτικού αεροσκάφους που θα έχει την δυνατότητα μεταφοράς Sidewinder,Maverick και Paveway.
Πηγή
Φωτογραφίες Γερμανικών F-4F Phantom II της JG 71 στο α/δ Wittmund.
Οι υπόλοιπες φωτογραφίες στο Flickr από τον Richart Calver
(C)Richart Calver |
Οι υπόλοιπες φωτογραφίες στο Flickr από τον Richart Calver
(C)HAF |
Μετά την ομάδα ''Ζευς''τη δική της σελίδα στο διαδύκτιο απέκτησε η ομάδα αεροπορικών επιδείξεων μεμονωμένου αεροσκάφους Τ-6A Texan II.
Συγχαρητήρια αξίζουν στον υπέθυνο των δημοσίων σχέσεων.Η Π.Α. των τελευταίο καιρό έχει αλλάξει προς το καλύτερο τον τρόπο προβολή της.
Από την αγγλόφωνη έκδοση της Τουρκικής εφημερίδας Todays Zaman διαβάζουμε:
Το γενικό επιτελείο στρατού και η διοικήση στρατοχωροφυλακής της επαρχίας Semdinli έστειλαν αναφορά στην 2η στρατιά σύμφωνα με την οποία προσδιόριζαν την θέση 370 μαχητών του PKK δίνοντας μάλιστα τις συντεταγμένες 18 σημείων "ενδιαφέροντος".
Η 2η στρατιά ζήτησε τη συνδρομή της ΤΗΚ για αεροπορικό βομβαρδισμό στα 18 σημεία που είχε υποδείξει η στρατοχωροφυλακή.H επιδρομή δεν έφερε αποτελέσματα αφού τα αεροπορικά πλήγματα ήταν χιλιόμετρα μακρυά από τα κρυσφύγετα των μαχητών του PKK.
Από έρευνα που έγινε προέκυψε πως οι συντεταγμένες που είχαν δοθεί στη ΤΗΚ είχαν αλλαχθεί και οι ιπτάμενοι χτυπούσαν τυχαία σημεία στα σύνορα με το Ιρακ.Κάποιοι υποστηρίζουν πως έγινε λάθος κατά τη μετατροπή τους από καρτεσιανές σε γεωγραφικές συντεταγμένες.
Πηγή
Είναι το τέταρτο περιστατικό όπου αεροπορική επιχείρηση εναντίων μαχητών του PKK παρεμοδίζετε.
Τον Οκτώβριο του 2007 η ΜΙΤ υποκλέπτει αποκαλυπτική συνομιλία μεταξύ δύο αξιωματικών της αεροπορίας:
-Έχουμε πολλές απώλειες, ή καταρίψτε τα Heron ή αλλάξτε τις συντεταγμένες τους.
-Εντάξει θα το δούμε¨.
Το Νοέμβριο του 2007 Τουρκικά μαχητικά που βομβάρδιζαν θέσεις του PKK,αναγκάστηκαν να προσγειωθούν στα αεροδρόμια της Μαλάτειας και των Άδανων αντί της μητρικής τους βάσης στο Diyarbakır όταν διαπιστώθηκε κενό επικοινωνίας.Tεχνικοί τηλεπικοινωνιών είχαν κόψει καλώδια του στρατιωτικού δικτύου επικοινωνιών TAFIKS.
Ενώ πρόσφατα τον Οκτώβριο αποκαλύφθηκε δολιοφθορά πάλι σε καλώδια που μετέδίδαν δεδομένα από τα UAV Heron.Το συμβάν έγινε κατά την επιχείρηση ''Kavakli'' εναντίων στρατοπέδου στρατηγικής σημασίας.
Το γενικό επιτελείο στρατού και η διοικήση στρατοχωροφυλακής της επαρχίας Semdinli έστειλαν αναφορά στην 2η στρατιά σύμφωνα με την οποία προσδιόριζαν την θέση 370 μαχητών του PKK δίνοντας μάλιστα τις συντεταγμένες 18 σημείων "ενδιαφέροντος".
Η 2η στρατιά ζήτησε τη συνδρομή της ΤΗΚ για αεροπορικό βομβαρδισμό στα 18 σημεία που είχε υποδείξει η στρατοχωροφυλακή.H επιδρομή δεν έφερε αποτελέσματα αφού τα αεροπορικά πλήγματα ήταν χιλιόμετρα μακρυά από τα κρυσφύγετα των μαχητών του PKK.
Από έρευνα που έγινε προέκυψε πως οι συντεταγμένες που είχαν δοθεί στη ΤΗΚ είχαν αλλαχθεί και οι ιπτάμενοι χτυπούσαν τυχαία σημεία στα σύνορα με το Ιρακ.Κάποιοι υποστηρίζουν πως έγινε λάθος κατά τη μετατροπή τους από καρτεσιανές σε γεωγραφικές συντεταγμένες.
Πηγή
Είναι το τέταρτο περιστατικό όπου αεροπορική επιχείρηση εναντίων μαχητών του PKK παρεμοδίζετε.
Τον Οκτώβριο του 2007 η ΜΙΤ υποκλέπτει αποκαλυπτική συνομιλία μεταξύ δύο αξιωματικών της αεροπορίας:
-Έχουμε πολλές απώλειες, ή καταρίψτε τα Heron ή αλλάξτε τις συντεταγμένες τους.
-Εντάξει θα το δούμε¨.
Το Νοέμβριο του 2007 Τουρκικά μαχητικά που βομβάρδιζαν θέσεις του PKK,αναγκάστηκαν να προσγειωθούν στα αεροδρόμια της Μαλάτειας και των Άδανων αντί της μητρικής τους βάσης στο Diyarbakır όταν διαπιστώθηκε κενό επικοινωνίας.Tεχνικοί τηλεπικοινωνιών είχαν κόψει καλώδια του στρατιωτικού δικτύου επικοινωνιών TAFIKS.
Ενώ πρόσφατα τον Οκτώβριο αποκαλύφθηκε δολιοφθορά πάλι σε καλώδια που μετέδίδαν δεδομένα από τα UAV Heron.Το συμβάν έγινε κατά την επιχείρηση ''Kavakli'' εναντίων στρατοπέδου στρατηγικής σημασίας.
(C)Milavia Press-Dirk Jan De Rigger |
Μετά από διαπραγματεύσεις που κράτησαν πάνω από ένα χρόνο,η Ινδία θα αγοράσει 42 Su-30 MKI.Η σύμβαση θα υπογραφεί τις προσεχείς μέρες απο τον Ινδό πρωθυπουργό που βρίσκεται σε επισημο ταξίδι στη Ρωσσία.
Η Ινδική πλεύρα κάταφερε πείσει του Ρώσσους συνομιλητές της να ενσωματώσουν τεχνολογία αιχμής που έχει αναπτυχθεί για το 5ης γενιάς μαχητικό PAK-FA.Η νέα έκδοση του Su-30 MKI θα έχει την ονομασία ''Super Sukhoi''.Ενώ μακροπρόθεσμα η Ινδία σχεδιάζει να ομογενοποιήσει τον στόλο της αναβαθμίζοντας και τα υπόλοιπα μαχητικά του τύπου.
Το νέο μαχητικό αναμένεται να έχει νέας σχεδίασης cockpit,αναβαθμισμένο radar και στοιχεία stealth
ενώ θα μπορεί να ''φέρει'' τον βαλλιστικό πυραυλο BrahmosΟι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το 2014 και να ολοκληρωθούν 4 χρόνια μετά αυξάνοντας έτσι το συνολικό αριθμό τους στα 272.
Πηγή
Με συντονισμένη επειχείρηση του στρατού της αεροπορίας της Κολομβίας και της αστυνομίας εντοπίστηκε Cessna 210 που πιθανολογείται ότι δρούσε για λογαρισμό ναρκοβαρώνων.Το ελικοφόρο μπήκε στο Κολομβιανό εναέριο χώρο από την Κεντρική Αμερική ενώ πετούσε δίχως νηολόγιο και χωρίς να καταθέσει σχέδιο πτήσης.
(C)Fuerza Aerea Colombiana |
@theaviationist.com |
Τα μαχητικά της Aeronautica Militare Italiana (AMI) και της Marina Militare πραγματοποίησαν συνολικά 710 αφέσεις κατευθυνόμενων βομβών και πυραύλων.
Στην 7μηνη επιχείρηση πήραν μέρος 12 διαφορετικοί τύποι αεροσκαφών.Η ΑΜΙ συμπλήρωσε 7,300 ώρες πτήσης σε 1,900 εξόδους χρησιμοποιώντας Tornado IDS και AMX για αποστολές αναγνώρισης και κρούσης με JDAM,Paveway και Storm Shadow,Tornado ECR για καταστολή της εχθρικής αεράμυνας,F-16 και Eurofighter για την επιτήρηση της No Fly Zone C-130J και 767 tanker για εναέριο ανεφοδιασμό και UAV Reaper για αποστολές αναγνώρισης.
Τα Tornado IDS για πρώτη φορά χρησιμοποιήσαν JDAM ενώ έβαλλαν 20 (άλλες πηγές αναφέρουν 30) Storm Shadow με ποσοστό επιτυχίας 97%.Τα ΑΜΧ ''φόρεσαν'' τα ατρακτίδια σκόπευσης Litening II για την καθοδήγηση των Paveway.Συνολικα 550 αφέσεις βομβών από τα μαχητικά της ΑΜΙ.
Τα αναρτημένα σε ΑΜΧ και Tornado,Reccelite pod τράβηξαν πάνω από 340.000 φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας ενώ τα UAV Reaper μετέδωσαν 250 ώρες εικόνας σε πραγματικό χρόνο.
Τα 8 AV-8 Harrier του ναυτικού συμπλήρωσαν 1,221 ώρες σε αποστολές βομβαρδισμού (160 κατευθυνόμενες βόμβες αφέθησαν) και επιβολής απαγόρευσης πτήσεων επιχειρώντας από το αεροπλανοφόρο Garibaldi.Στις επιχειρήσεις έλαβαν μέρος και 30 ελικόπτερα EH-101, SH-3D και AB-212 που συμπλήρωσαν 1,921 ώρες στον αέρα.
Πηγή
Έτοιμο είναι το πρώτο Αλβανικό AS 532 AL. Το υπ.αμ. της γείτονος είχε υπογράψει σύμβαση με την Eurocopter ύψους 78.6 εκατ. ευρώ για 5 Cougar.Οι παραδόσεις θα ολοκληρωθούν το 2013.
(c)Xnir |
Η άσκηση, η οποία κρίνεται ότι πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία, είναι η δεύτερη που γίνεται τον τελευταίο καιρό στο διεθνές αεροδρόμιο της Λάρνακας και θεωρείται μεγάλης σημασίας. Και αυτό γιατί πραγματοποιήθηκε έπειτα από πρόσφατη συμφωνία μεταξύ της Κύπρου και του Ισραήλ, η οποία συμφωνία εντάσσεται στο πλαίσιο της προώθησης αμυντικής συνεργασίας και της ενδυνάμωσης των σχέσεων των δύο χωρών.
Χωρίς να διαψεύσουν την παρουσία των ισραηλινών ελικοπτέρων στην εν λόγω άσκηση, οι Αρχές του αεροδρομίου της Λάρνακας, απέφυγαν να προβούν σε περαιτέρω σχόλια για το όλο θέμα.
Πηγή
(c)LM |
Η Aviation Data Corp. (γνωστη και με το όνομα Air Utopia) σας παρουσιάζει την κατηγορία Military Cockpit DVD - και μάλιστα με ένα εξαιρετικό project: Το μάλλον πρώτο "παγκόσμια" DVD (και επίσης Μπλού-Ray) της ΠΑ.
To DVD "F-4 Phantom II Cockpit" θα είναι και επίσης το πρώτο DVD μιας σειράς από διάφορα αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας. Το πιο εξαιρετικό στοιχείο είναι ότι μια από τις κάμερες μας, έκλεισε περίπου 150 ώρες στο F-4 και F-16.
Aπό το forum του airliners.gr
© Commonwealth of Australia
|
Στην απόκτηση 2 Chinook προχωρά η Αυστραλία για την αναπλήρωση απωλειών ανεβάζοντας τον αριθμό τους στα 7. Τα ελικόπτερα θα έχουν παραδωθεί ώς τον Ιανουάριο του 2012 και θα τροποποιηθούν στα Αυστραλιανά πρότυπα. Μετά το 2016 εξετάζεται η αντικατάσταση της D έκδοσης με νέα παραγγελεία Ch-47F.
Πηγή
© Prashant Rao - AFP |
Σε συνέχεια από αυτή την ανάρτηση , από το διαδίκτυο διαβάζουμε αναλυτικά τις απαίτησεις της Ιρακινής κυβέρνησης για τη δημιουργία μοίρας με F-16 Block 52
- 18 F-16
- 24 F100PW-229 or F110-GE-129
- 120 LAU-129/A
- 24 APG-68(V)9 ραντάρ
- 19 M61 20mm Vulcan Cannons
- 100 AIM-9L/M-8/9 SIDEWINDER
- 150 AIM-7M-F1/H SPARROW
- 50 AGM-65D/G/H/K MAVERICK
- 200 GBU-12 PAVEWAY II LGB
- 50 GBU-10 PAVEWAY II LGB
- 50 GBU-24 PAVEWAY III LGB
- 22 ALQ-211 AIDEWS, ή ACES που περιλαμβάνει ALQ-187 EWS και AN/ALR-93 RWR
- 20 AN/APX-113AIFF
- 20 GPS
- 20 AN/AAQ-33 SNIPER ή AN/AAQ-28 LITENING
- 4 F-9120 AARS ή DB-110 RECCE
- 22 AN/ALE-47 διανομείς αντιμέτρων
- 20 ζευγάρια CFT
- 120 JHMCS
- 20 AN/ARC-238
- 10,000 PGU-27A/B
- 30,000 PGU-28
- 230 MK-84 2000 lb
- 800 MK-82 500lb
- LAU-117 Maverick Launchers
Περιλαμβάνονται επίσης ανταλλακτικά,εργαλεία τεχνικά και εκπαιδευτικά εγχειρίδια,εκπαίδευση προσωπικού,υπηρεσίες λογιστικής υποστήριξης,εξομοιωτήξς πτήσης κλπ.
Το κόστος εκτιμάται στα 2,3 δίσ.$
.
Οι εταιρίες που θα αναμειχθούν :
- BAE
- Boeing
- Raytheon Missile Systems
- Lockheed Martin Aeronautics
- Northrop-Grumman Electronic Systems
- Pratt & Whitney United Technology
- General Electric Aircraft Engines
- Goodrich ISR Systems
- L3 Communications
- ITT Defense Electronics and Services
- Symetrics Industries
- 18 F-16
- 24 F100PW-229 or F110-GE-129
- 120 LAU-129/A
- 24 APG-68(V)9 ραντάρ
- 19 M61 20mm Vulcan Cannons
- 100 AIM-9L/M-8/9 SIDEWINDER
- 150 AIM-7M-F1/H SPARROW
- 50 AGM-65D/G/H/K MAVERICK
- 200 GBU-12 PAVEWAY II LGB
- 50 GBU-10 PAVEWAY II LGB
- 50 GBU-24 PAVEWAY III LGB
- 22 ALQ-211 AIDEWS, ή ACES που περιλαμβάνει ALQ-187 EWS και AN/ALR-93 RWR
- 20 AN/APX-113AIFF
- 20 GPS
- 20 AN/AAQ-33 SNIPER ή AN/AAQ-28 LITENING
- 4 F-9120 AARS ή DB-110 RECCE
- 22 AN/ALE-47 διανομείς αντιμέτρων
- 20 ζευγάρια CFT
- 120 JHMCS
- 20 AN/ARC-238
- 10,000 PGU-27A/B
- 30,000 PGU-28
- 230 MK-84 2000 lb
- 800 MK-82 500lb
- LAU-117 Maverick Launchers
Περιλαμβάνονται επίσης ανταλλακτικά,εργαλεία τεχνικά και εκπαιδευτικά εγχειρίδια,εκπαίδευση προσωπικού,υπηρεσίες λογιστικής υποστήριξης,εξομοιωτήξς πτήσης κλπ.
Το κόστος εκτιμάται στα 2,3 δίσ.$
.
Οι εταιρίες που θα αναμειχθούν :
- BAE
- Boeing
- Raytheon Missile Systems
- Lockheed Martin Aeronautics
- Northrop-Grumman Electronic Systems
- Pratt & Whitney United Technology
- General Electric Aircraft Engines
- Goodrich ISR Systems
- L3 Communications
- ITT Defense Electronics and Services
- Symetrics Industries
Δείτε επίσης
Χτίζοντας τη νέα Ιρακινή πολεμική αεροπορία
To ελικόπτερο βρισκόταν σε εκπαιδευτική πτήση αυτοπεριστροφής όταν ξαφνικά έχασε ισχύ και ''έπεσε'' στο έδαφος προκαλώντας ζημιές στο κανόνι και το ουραίο στροφείο.ο πιλότος και ο πυροβολητής το εγκατέλειψαν δίχως να έχουν τραυματισθεί.
Όλος ο στόλος των AH-1W 'εχει καθηλωθεί μέχρι να εξακριβωθούν τα ακριβή άιτια του ατυχήματος.
Πηγή
Το τελευταίο F-22 Raptor με s/n 10-4195 άφησε τη γραμμή παραγωγής στις 13 Δεκεμβρίου.Μετά από μια σειρά δοκιμών το μαχητικό θα παραδοθεί στη 525th FS στην Αλάσκα το Μάιο 2012.To ''4195'' αποτελεί το 187ο επιχειρισιακό μαχητικό ακολουθούμενο από 8 πρότυπα ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό στα 195.
Περισσότερες φωτογραφίες του τελευταίου Raptor
(C)L.M. |
(c)Boeing |
H Boeing παρέδωσε στη πολεμική αεροπορία της Ν. Κορέας το δεύτερο ΑΣΕΠΕ Β-737 στο πλαίσιο της ‘Peace Eye’.Το αεροσκάφος δόθηκε νωρίτερα από το προγραμματισμό και θα υποστεί μετατροπές από την Κ.Α.Ι. (Korea Aerospace Indusrties) ενώ σε υπηρεσία αναμένεται να ενταχθεί το 2012.
Πηγή
Η τρίτη πτώση Su-30 MKI της Ινδικής π.α. πιθανότατα να οφείλεται σε αστοχία του Fly By Wire.Ο διοικητής της μοίρας G.S. Sohal που πετούσε το μαχητικό ανέφερε ότι μετά την απογείωση αντιμετώπιζε δυσκολία στον έλεγχο του αεροσκάφους.Αρχικά σκόπευε να κάνει αναγκαστική προσγείωση αλλά 15 λεπτά αργότερα μαζί με το συγκυβερνήτη αποφάσησαν να το εγκαταλείψουν πάνω από έρημική περιοχή.
Το 2009 ήταν πρώτη συντριβή μαχητικού του ιδίου τύπου και είχε αποδοθεί σε αστοχία του FBW.
Πηγή
Το 2009 ήταν πρώτη συντριβή μαχητικού του ιδίου τύπου και είχε αποδοθεί σε αστοχία του FBW.
(C)Rediff.com |
Πηγή
TA-7H | Μοίρα | Παρατηρήσεις - Φωτογραφίες |
Μετασκευή από A-7H σε TA-7H ; / 23.02.78 Απωλέσθη | ||
161218 | ||
161219 | ||
161220 | ||
161221 | ||
161222 |
Πρόσφατα Σχόλια