Έχουν ήδη παραδοθεί 30 στην Πακιστανική Αεροπορία και είχαν και μια απώλεια στις 14/11/2011. Θα το δούμε να κατεβαίνει σε πολλους διαγωνισμούς με πρώτον την Σερβία και κόστος 3 JF-17 στην τιμή ενός F-16. Υπάρχει ενδιαφέρον απο Αίγυπτο και Σρι Λάνκα.
Η Ελλάς είναι σε συνεννόηση με τις ΗΠΑ για την πιθανή παραχώρηση αριθμού αεροσκαφών F-15C/D. Οι φήμες εκ των έσω μιλούν για αριθμό περίπου 50 αεροσκαφών που η USAF επρόκειτο να θέσει σε αποθήκευση αποχωρούμε να από τις επιχειρήσεις στο Ιράκ, από τα οποία θα πάρουμε εμείς τα μισά και τα άλλα μισά το Ισραήλ. Πρόκειται όπως καταλαβαίνεται για μια εξαιρετική εξέλιξη στο θέμα των εξοπλισμών μιας και υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό στασιμότητα.
Οι εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο σε συνδυασμό με τις άριστες πλέον σχέσεις με το Ισραήλ, με την Τουρκία να χάνει τον ρόλο της περιφερειακής δύναμης φέρνουν την χώρα μας σε μια πολύ καλή θέση. Και οι μεγάλες δυνάμεις θέλουν την Ελλάδα ισχυρή. Να σας θυμίσω πως το 1999 όταν είχε επιλεγεί το F-15E από την Π.Α. για το νέο μαχητικό της ο πραγματικός λόγος που δεν αποκτήθηκε ήταν οι αντιρρήσεις των Ισραηλινών παρ όλες τις άσχετες δικαιολογίες που ακούστηκαν τότε .
Τώρα πλέον δεν υπάρχει τέτοιο κώλυμα ίσα ίσα που βολεύει τους Ισραηλινούς μια ισχυρή ελληνική αεροπορία. Καταλαβαίνεται φαντάζομαι τα πλεονεκτήματα αυτής της εξέλιξης, δεδομένου του στρατηγικού χαρακτήρα του αεροσκάφους και την αυξημένη ανάγκη για ένα μαχητικό μεγάλης αυτονομίας για την προστασία των ΑΟΖ. Σε πιθανή απόκτηση του η Τουρκία έρχεται σε πολύ δυσμενή θέση στο τομέα των εξοπλισμών τουλάχιστο μέχρι την έλευση του F-35(όταν και άν αυτό θα είναι αυτό που λένε πράγμα που πολύ αμφιβάλλω).
Τώρα σχετικά με την προμήθεια δεν γνωρίζουμε αν θα είναι τα αεροσκάφη εξοπλισμένα με AESA αλλά όπως και να έχει το F-15 παραμένει η πλέον ικανότατη πλατφόρμα αέρος αέρος στον πλανήτη (εξαιρουμένου φυσικά του F-22) με πολλά περιθώρια εξέλιξης. Επίσης βάζουμε την βάση για την απόκτηση του F-15 Silent Eagle, μια εξαγωγική έκδοση του μαχητικού με αυξημένα χαρακτηριστικά χαμηλής παρατηρησιμότητας και νέα avionics.
"μια ιστορία από την αξιολόγηση των F-15 στην Ελλάδα το 1999: Σε
συγκεκριμένο σενάριο της διαδικασίας 2 F-15 απογειώθηκαν από την Τανάγρα
με το ένα μάλιστα να έχει στην πίσω θέση Έλληνα αξιολογητή. Εξαιρετικό
αξιωματικό με πολλές ώρες πάνω από το Αιγαίο. Το σενάριο προέβλεπε την
αντιμετώπιση ενός COMAO 16 αεροσκαφών της Π.Α. τα οποία είχαν απογειωθεί
από κάποιο αεροδρόμειο των ανατολικών νήσων. Τα 2 F-15 σκαρφάλωσαν στα
50000 πόδια εκτέσαν το CAP πάνω από το κεντρικό Αιγαίο και όταν
απόκτησαν επαφή ραντάρ με τους στόχους ενεπλάκησαν σε BVR βολές AMRAAM.
Το αποτέλεσμα; 16 kills!"
Για το F-15 ο εκσυγχρονισμός επικεντρώνεται στην εγκατάσταση νέου συστήματος αυτοπροστασίας και εγκατάσταση IRST ενώ στα F2 θα πιστοποιηθεί η JDAM και θα τοποθετηθεί IRST.Ο εκσυγχρονισμός για τα F-15 θα κοστίσει 4.6 δίς Yen και για τα F-2 480 εκατ. Yen , 60 εκατ.$ και 6.2 εκατ. $ αντίστοιχα ανά αεροσκάφος.
Εκτεταμένη διαφθορά στους πρωταίτιους του πραξικοπήματος του 1980 στην Τουρκία καταλογίζει δημοσίευμα της Zaman, που επικαλείται μαρτυρία του απόστρατου υπαξιωματικού Ahmet Zengin. Σύμφωνα με αυτόν, ο τότε Αρχηγός της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας Πτέραρχος Tahsin Şahinkaya δωροδοκήθηκε με το αστρονομικό ποσό των $23 εκατ. από την αμερικανική General Dynamics για την επιλογή του μαχητικού αεροσκάφους F-16 σε βάρος του F-18 ενώ παρόμοια ήταν η πρακτική στα μεγαλύτερα εξοπλιστικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν αμέσως μετά την επιβολή του στρατιωτικού πραξικοπήματος.
Σύμφωνα με τον Zengin, τη περίοδο εκείνη το όνομα του Şahinkaya εμφανίστηκε σε λίστα του περιοδικού TIME με τους 50 πλουσιότερους Στρατηγούς στο κόσμο. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι ο τότε πρέσβης στις ΗΠΑ Şükrü Elekdağ ενημέρωσε με κάθε λεπτομέρεια τον τότε Aρχηγό του τουρκικού Γενικού Επιτελείου Στρατηγό Κenan Evren, ο οποίος όμως αγνόησε πλήρως τις καταγγελίες για διαφθορά και δωροδοκία.
H Boeing υπέγραψε σύμβαση ύψους 370 εκατ. $ για τη κατασκευή 14 Ch-47F 7 για την Αυστραλία (θα αντικαταστήσουν τα D) 6 για τα Η.Α.Ε. και 1 για τον Αμερικάνικο στρατό.Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το 2014.
Το μεγαλύτερο μυστικό υπόγειο διαστημικό κέντρο στην Ευρώπη, είχε κατασκευαστεί από τον ισόβιο ηγέτη της Γιουγκοσλαβίας Γιόσιπ Μπροζ Τίτο στη στρατιωτική βάση «Ζέλιαβα», στο Μπίχατς της Βοσνίας- Ερζεγοβίνης και έφερε το συνωμοτικό όνομα «Object 505», υποστηρίζεται στο σλοβενικό ντοκιμαντέρ, με τίτλο «Χιούστον, έχουμε πρόβλημα!».
Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, η CIA, δήθεν, το ανακάλυψε και όλη η τεχνολογία για την πτήση στο διάστημα «παραχωρήθηκε» στις ΗΠΑ έναντι 2,5 δισ. δολαρίων.
Το χιουμοριστικό «Χιούστον, έχουμε πρόβλημα!» του Σλοβένου σκηνοθέτη Ζίγκα Βιρτς, που ασχολείται με ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά του αγώνα για το διάστημα στη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου - το γιουγκοσλαβικό διαστημικό πρόγραμμα- αποκαλύπτει «απίστευτες» πληροφορίες.
Οι δημιουργοί της ταινίας, που αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού στο χώρο της πρώην Γιουγκοσλαβίας αξιοποίησαν μια πραγματική προσωπικότητα της ιστορίας της αεροναυτικής, τον Χέρμαν Ποτότσνικ, ο οποίος γεννήθηκε στην πρώην Γιουγκοσλαβία και πέθανε στη Βιέννη το 1929.
Ο Χέρμαν Ποτότσνικ, σλοβενικής εθνικότητας, λοχαγός του αυστρουγγρικού στρατού και ειδικός της μηχανικής επιστήμης, με μελέτες στο σχεδιασμό και τη λειτουργία πυραύλων, το 1928 δημοσίευσε το βιβλίο «Das Problem der Befahrung des Weltraums - der Raketen-motor» (Τα προβλήματα της πτήσης στο διάστημα- πυραυλική μηχανή). Στο βιβλίο του αναπτύσσει διεξοδικά, μεταξύ άλλων, θέματα διαστημικών σταθμών και επικοινωνιακών δορυφόρων.
Οι Γιουγκοσλάβοι πραγματοποίησαν γρήγορη πρόοδο, βασισμένη στις κρυφές σημειώσεις του πρωτοπόρου στον τομέα Χέρμαν Ποτότσνικ, μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι τεχνικές λύσεις που περιγράφονται στα αδημοσίευτα ημερολόγια του Ποτότσνικ ήταν η βάση για το μυστικό διαστημικό πρόγραμμα του 1948, μετά τη σύγκρουση του Τίτο με τον Στάλιν, αναφέρεται στο τρέιλερ της ταινίας, σύμφωνα με το σερβικό κρατικό ραδιοτηλεοπτικό σταθμό RTS.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, η CIA, δήθεν, ανακάλυψε ότι η Σοσιαλιστική Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γιουγκοσλαβίας είχε την τεχνολογία για την πτήση στο διάστημα και το Μάρτιο του 1961, ο Τίτο παραχώρησε όλη την τεχνογνωσία στις ΗΠΑ, που γρήγορα «έφθασαν» τους Σοβιετικούς.
Ο Τίτο ως αντάλλαγμα πήρε τη στήριξη του Λευκού Οίκου, αλλά και τεράστιο χρηματικό ποσό- στην ταινία αναφέρεται ότι το ποσό ήταν 2,5 δισ. δολάρια.Ήδη, το Μάιο του 1961 ο Αμερικανός πρόεδρος Κένεντι ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ σχεδιάζουν ταξίδι στο Φεγγάρι.
Η ταινία «Χιούστον, έχουμε πρόβλημα!» είναι έργο των αδερφών Μπόστιαν και Ζίγκα Βιρτς, σημαντικών εκπροσώπων της σύγχρονης σλοβενικής κινηματογραφίας. Πέρσι, ο Ζίγκα Βιρτς ήταν υποψήφιος για το σπουδαστικό Όσκαρ, για την ταινία του «Η Τεργέστη είναι δική μας».
Το ντοκιμαντέρ αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τις αρχές του 2013.
Η αγορά 60 μαχητικών αεροσκαφών Eurofighter είναι στις πρώτες προτεραιότητες του υπουργείου Άμυνας αμέσως μόλις εκταμιευτεί η δόση του Μαρτίου προς την Ελλάδα, αναφέρει στην ηλεκτρονική της έκδοση η γερμανική εφημερίδα Zeit, επικαλούμενη υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στη λίστα των προτεραιοτήτων βρίσκεται εκτός από την αγορά των Eurofighter έναντι περίπου 4 δισ. ευρώ, γαλλικές φρεγάτες περίπου ίσης αξίας και περιπολικά σκάφη του λιμενικού αξίας περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο αξιωματούχος - που μιλά ανώνυμα στην εφημερίδα-, επισημαίνει ότι με το πρώτο δισεκατομμύριο που θα περισσέψει από τη δόση, θα μπορούσε να δοθεί ήδη η προκαταβολή για την αγορά μαχητικών.
Εμβάθυνση της αμυντικής συνεργασίας με επέκταση των κοινών στρατιωτικών ασκήσεων,ανταλλαγή πληροφοριών και εξοπλιστικά προγράμματα.Ηδη έχει υπογραφεί συμφωνία για την προμήθεια από τις ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις του ισραηλινού συστήματος καθοδήγησης βομβών SPICE ενώ ενδιαφέρον υπάρχει για τα HERON. Η συζήτηση, που γίνεται από τεχνικές επιτροπές, αφορά επίσης τη διερεύνηση προγραμμάτων συμπαραγωγής και αναβάθμισης οπλικών συστημάτων(block 30;).
Στις 15 Ιανουαρίου το ακυβέρνητο διαστημόπλοιο που θα ταξίδευε προς τον Αρη θα «πέσει στα κεφάλια μας» και οι Ρώσοι ανεβάζουν τους τόνους για τις βλάβες που γίνονται ενώ τα σκάφη τους πετούν πάνω από το δυτικό ημισφαίρο.
Την Τρίτη ο Βλαντίμιρ Ποπόβκιν, διευθυντής της Ρωσικής Διαστημικής Υπηρεσίας Roskosmos, εκτίμησε ότι οι πέντε αστοχίες του 2011, από τις 33 συνολικά εκτοξεύσεις σκαφών, είναι πιθανόν να οφείλονται σε δολιοφθορά. «Δεν ξέρουμε γιατί τα επεισόδια με τα σκάφη μας συμβαίνουν ακριβώς τη στιγμή που υπερίπτανται αυτού που για τη Ρωσία είναι η «σκοτεινή» πλευρά της Γης, εκεί όπου δεν βλέπουμε τα σκάφη και όπου δεν λαμβάνουμε τα τηλεμετρικά δεδομένα τους», σημείωσε μιλώντας στην Ισβέστια. «Δεν θέλω να κατηγορήσω κανένα, όμως υπάρχουν σήμερα πολύ ισχυρά μέσα εναντίον των διαστημικών σκαφών, η χρήση των οποίων δεν μπορεί να αποκλειστεί». Τον περασμένο Νοέμβριο σημειώθηκε η ηχηρότερη από τις αποτυχίες αυτές, με την απώλεια της επικοινωνίας με το Phobos-Grunt, που θα ταξίδευε μέχρι τον Αρη και τον δορυφόρο του Φόβο, για να φέρει πίσω δείγματα εδάφους, αλλά και με «επιβάτη» ένα κινεζικό όχημα.
Σημειώνεται ότι ο Φόβος, το ένα από τα δύο φεγγάρια του Αρη (το άλλο είναι ο Δείμος), παραμένει «στοιχειωμένος» προορισμός για το διαστημικό πρόγραμμα των Ρώσων, ήδη από την εποχή της ΕΣΣΔ.
Λίγο πριν την πτώση της Σοβιετικής Ενωσης δύο διαστημόπλοια ρωσικής κατασκευής και με διεθνή συνεργασία (ακόμη και των ΗΠΑ), προσέγγισαν τον Φόβο. Και τα δύο παρουσίασαν απροσδόκητα σημαντικά προβλήματα και «χάθηκαν», με το Phobos-2 μάλιστα να στέλνει πίσω στη Γη μία αμφιλεγόμενη τελευταία φωτογραφία, στην οποία πολλοί «είδαν» τη σκιά ενός τεράστιου διαστημοπλοίου.
Το Blog,πλέον είναι 100% συμβατό και με τον Chrome,για οποιεσδήποτε παρατηρήσεις αφήστε σχόλιο.
@enRia.Ru
Η Γαλλία προτίθετε να παραγγείλει αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού,σύμφωνα με το Γάλλο υπουργό άμυνας Gerard Longuet θα υπογραφεί σύμβαση το 2013 και τα αεροσκάφη θα παραδοθούν το 2017.Η Γαλλία σχεδιάζει να αντικαταστήσει τα KC-135 Stratotanker (ίσως μια ευκαιρία για την Ελλάδα;;;) με τα Α330 ΜRTT τα οποία προς το παρόν έχουν εξασφαλίσει 28 παραγγελείες από την Αυστραλία,Μεγάλη Βρετανία,Σαουδική Αραβία και τα Η.Α.Ε.
Ο Nick Kaloterakis ''φαντάζεται'' για λογαρισμό του περιοδικού Popular Science τον διάδοχο του B-2,την αποστολή στο πλανήτη Άρη,το UAV της LM RQ-170 Sentinel,το επόμενο βομβαρδιστικό της USAF,διαστημικό λιμένα με την Virgin να πρωταγωνιστεί,την επόμενη διαστημική στολή της NASA,το υβριδικό ελικόπτερο FALX,το αερόχημα HTV X3,το Long-Term Advanced Propulsion Concepts and Technologies LAPCAT ,το εξοπλισμένο Predator C Avenger,το απόρρητο Aurora,τους αγώνες ταχύτητας με αεροσκάφη.
Συμφωνία ύψους 470 εκατ.$ υπέγραψε η Ινδονησία με τη Rosoboronexport για τη προμήθεια 6 μαχητικών Su-30 MK II.Η Ινδονησία έχει στο οπλοστάσιο της 6 Su-27SKM και 4 Su-30MK II και στα άμεσα σχέδια της είναι η δημιουργία δεύτερης μοίρας με Ρωσικά αεροσκάφη.
Συμφωνία για την προμήθεια μη επανδρωμένων αεροσκαφών, πυραύλων και άλλων συστημάτων αξίας 1,1 δισ. δολαρίων υπέγραψε με την Ινδία η Ισραηλινή αεροπορική βιομηχανία.
@wiki
Η είδηση αυτή μεταδόθηκε από το Ραδιοσταθμό του Ισραήλ. Η χώρα προορισμού δεν κατονομάζεται επίσημα, αλλά η οικονομική έκδοση Globs γράφει ότι η εταιρεία από καιρό διεξήγαγε εντατικές διαπραγματεύσεις για στρατιωτικές προμήθειες με την Ινδία .
Την Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012 και ώρα 04:00 περίπου, εντοπίστηκε και συνελήφθη, από άνδρες της Ασφάλειας της 112 Πτέρυγας Μάχης, στην Αεροπορική Βάση Ελευσίνας, Αλβανός υπήκοος, ο οποίος κινούνταν παράνομα εντός της Μονάδας.Μετά τη σύλληψη, ο άγνωστος άνδρας, παραδόθηκε στις αρμόδιες Αστυνομικές Αρχές.
Bell 412HP της Κολομβιανής πολεμικής αεροπορίας (Fuerza Aérea Colombiana - FAC) συνετρίβη κατά τη διάρκει προσγείωσης σε διυλιστήριο στη Barrancabermeja,κανείς από τους τέσσερις δεν τραυματίστηκε.
Στη Μάλτα προσγειώθηκε An-26 της Λιβυκής π.α. εχθές το απόγευμα.Το μεταγωγικό μετέφερε προσωπικό - τεχνικούς και πιλότους - και τον απαραίτητο εξοπλισμό για την επαναφορά των 2 Mirage F-1 σε πτητική κατάσταση.
Έξι μέρες πρίν η times of Malta φιλοξενούσε δηλώσεις του υπουργού εξωτερικών που δήλωσε ότι τα Mirage F-1 θα επιστραφούν σύντομά στη Λιβύη. Τα μαχητικά παρέμειναν στο έδαφος περίπου ένα χρόνοκαι για το περασμένο Σεπτέμβριο σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στο διεθνές α/δ της Μάλτας τα Mirage ''φόρεσαν'' τα νέα Λιβυκά διακριτικά.
Το Μεξικό θα είναι ο πρώτος εξαγωγικός πελάτης για το T-6C+. Όπως ανακοίνωσε σήμερα η Hawker Beechcraft θα κατασκευάσει 6 αεροσκάφη για την FAM τα οποία θα αντικαταστήσουν το γηρασμένο στόλο από PC-7 που ήδη διαθέτει. To T-6C+ μπορεί να φέρει εξωτερικά φορτία,οπλισμό και εκπαιδευτικές βόμβες, HUD, glass cockpit, φιλοσοφία HOTAS (Hands-On Throttle and Stick), avionics και όργανα της Esterline, ναυτιλία με GPS.
Ο διαγωνισμός για την προμήθεια 126 μαχητικών πολλαπλού ρόλου,φτάνει στο τέλος. Σε λίγες μέρες θα ξέρουμε αν η Dassault ή η EADS κέρδισε το συμβόλαιο ύψους 20 δίς $.Οι φήμες λένε πως το Eurofighter ''έδωσε'' χαμηλότερη προσφορά από το Rafale...
Σύμφωνα με αναφορά που διέρευσε από τον ιστότοπο Pogo το F-35C αδυνατεί να προσνειωθεί σε αεροπλανοφόρο εξαιτίας της σχεδίασης του γάντζου ανάσχεσης.Σε δοκιμές που έγιναν στο NAWC-AD (Naval Air Warfare Center – Aircraft Division) στο Lakehurst,(ιδανικές συνθήκες,σε αεροδρόμιο και όχι σε κατάστρωμα),το F-35C απέτυχε να πιάσει το ΜΚ-7 8 στις 8 φορές (0% επιτυχία).
Από μετέπειτα μελέτη της αποτυχίας στο Lakehurst προέκυψε πως αιτία ήταν : η γεωμετρία του α/φους,μικρή απόσταση μεταξύ τροχών προσγείωσης και γάντζου ανάσχεσης και ο σχεδιασμός του γάντζου ανάσχεσης όπου δυσκολεύεται να ''πιάσει'' χαμηλά τοποθετημένα καλώδια.
Για να ξεπερασθούν τα προβλήματα,τον Απρίλιο ο γάντζος ανάσχεσης,αναμένεται να επανασχεδιαστεί και να δοκιμαστεί στο NAWC-AD, Lakehurst
Όπως δήλωσε ο Γάλλος υπουργός αμύνης.Gerard Longuet,το Κατάρ και το Κουβέιτ ενδιαφέρονται για την αγορά του Γαλλικού Rafale παρόλα αυτά δεν προχωρούν στην απόκτηση του καθώς περιμένουν πρώτα την παραγγελία των Η.Α.Ε.
Το Κουβέιτ χρειάζεται 18-22 νέα μαχητικά,το Κατάρ 24,ενώ τα Η.Α.Ε 60.Οι συνομιλίες με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ξεκίνησαν το 2008 αλλά τον περασμένο Νοέμβριο η Αραβική πλευρά δήλωσε πως η προσφορά της Dassault δεν είναι ανταγωνιστική.
Τουρκικό ελικόπτερο S-70 εισήλθε στο FIR ΑΘΗΝΩΝ στις 14:51, πραγματοποίησε υπέρπτηση στη Ν. Ρω στα 200 πόδια στις 15:24 και εξήλθε του FIR ΑΘΗΝΩΝ στις 15:30.
Στην περιοχή έσπευσε ζεύγος αεροσκαφών αναχαίτισης της Πολεμικής Αεροπορίας.
Ενδεχόμενο συμπαραγωγής σε ελληνικό έδαφος του συστήματος SPICE 1000/2000 που πρόκειται να προμηθευτεί η Πολεμική Αεροπορία. Σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες, το θέμα συζητήθηκε και στην πρόσφατη επίσκεψη στο Ισραήλ του επικεφαλής της Γενικής Διεύθυνσης Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ) κ. Δ. Γεωργιόπουλου.
Η Ουγγρική κυβέρνηση σχεδιάζει να επιμηκύνει τη μίσθωση των 14 Gripen κατά δέκα χρόνια.Το 2016 λήγει η μίσθωση και δεν υπάρχει ''βιώσιμη'' εναλλακτική λύση.Ως το 2026 το Ουγγρικό δημόσιο θα έχει εξοικονομήσει 190 εκατ. Ευρώ αν συνεχιστεί το leasing των μαχητικών.
Ετήσια έκδοση του ιστότοπου flightglobal μπορείτε να το κατεβάσετε από το παρακάτω σύνδεσμο.
(C)www.airshow-bg.com
Στη BIAF 2011 γιορτάσθηκαν τα 100 χρόνια παρουσίας του αεροπλάνου στη Βουλγαρία σαν πολεμικό μέσο.Η διεθνής αεροπορική επίδειξη έλαβε μέρος στο α/δ Krumovo στη πόλη Plovdiv 3-5/9/2011.Το moto της εκδήλωσης Sky for all.
Πρόσφατα Σχόλια