Από την εκπομπή με Αρετή και Τόλμη
Βομβαρδισμός του Εσκί Σεχήρ από δύο De Havilland D.H. 9 της Ναυτικής Αεροπορίας. Τα αεροσκάφη απογειώθηκαν από το βοηθητικό αεροδρόμιο του Οτουράκ και βομβάρδισαν αποθήκες ξυλείας και πυρομαχικών, καθώς και οχήματα στο σιδηροδρομικό σταθμό, έριξαν χειροβομβίδες στο αεροδρόμιο, ενώ φωτογράφησαν την πόλη, το αεροδρόμιο και το σταθμό. 

(C)HAF


Κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης του αεροδρομίου ένα εχθρικό καταδιωκτικό απογειώθηκε και επιτέθηκε εναντίον των ελληνικών βομβαρδιστικών. Τα ελληνικά αεροσκάφη ενεπλάκηκαν σε αερομαχία με το τουρκικό και το ανάγκασαν να προσγειωθεί εσπευσμένα στο αεροδρόμιο του Εσκί Σεχήρ. Στη συνέχεια επέστρεψαν στη βάση τους, ύστερα από πτήση 4 ωρών και 30’ περίπου.

haf.gr
 

H 112 Filo Seytan (Δορύλαιο - Eskisehir) της Τουρκικής πολεμικής αεροπορίας σταμάτησε επισήμως να επιχειρεί με F-4E/ΤΜ στις 12 Ιουνίου. Υπενθυμίζεται ότι τα συγκεκριμένα F-4 είχαν υποβληθεί προσφάτως σε περιορισμένο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού.



Στα F-4E/TM Simsek είχε τοποθετήθηθεί GPS/INS της ASELSAN , μονάδα απεικόνισης και ελέγχου CDU-900 , ασύρματος MXF-484 , CTVS (Cockpit Television Video System/AVTR Airborne Video Tape Recorder) , σύστημα αναγνώρισης φιλίου-εχθρικού IFF Mod-4 , νέο σύστημα επικοινωνιών MFX-484 Have Quick II όπως μαρτυρά η κεραία στην ράχη των F-4E/TM.

enkripto 

H 112 filo είναι μια από τις μοίρες της ΤΗΚ που γνωρίζει από πρώτο χέρι τις δυνατότητες της 330 Μ 358 ΜΕΔ .

Στις 28 Δεκεμβρίου 1995 σύμφωνα με τότε δημοσίευμα των ΝΕΩΝ :

"έξι λεπτά , διήρκεσαν οι σκληρές αερομαχίες, που προηγήθηκαν της πτώσης ενός από τα αεροσκάφη της γειτονικής χώρας, χθες 9 μίλια νοτιοδυτικά της Λέσβου.Τα δύο τουρκικά αεροσκάφη που λίγο νωρίτερα είχαν παραβιάσει προκλητικά τον εθνικό εναέριο χώρο πετώντας οπλισμένα, πάνω απ' τη νήσο Χίο, αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν από δύο ελληνικά F-16.Ο πιλότος του τουρκικού F-4E (#67-0301) της 112 filo δεν βρέθηκε και ο συγκυβερνήτης Ogur Kilar μεταφέρθηκε με Ελληνικό ελικόπτερο στη Τουρκία 90 λεπτά μετά την πτώση.Ο Υποσμηναγός Γ.Θ. του ελληνικού F-16C Block 30 παρασημοφορήθηκε λίγες μέρες μετά από τον τότε υπουργό Άμυνης Γ.Αρσένη...

strategy-geopolitics

Τουρκικό δημοσίευμα της εποχής ...

Τουρκικο μαχητικο αεροσκαφος κατεπεσε στο Αιγαιο,υστερα απο τεχνικη βλαβη.Ειχε παραβιασει τον ελληνικο εναεριο χωρο και ειχε αναχαιτισθει απο ελληνικο F-16.Διεσωθη ο ενας χειριστης,αναζητειται ο αλλος. 

 Συνεχιζονται οι απο αερος και θαλασσης ερευνες των ελληνικων στρατιωτικων αρχων για τον εντοπισμο και τη διασωση και του δευτερου Τουρκου πιλοτου το μαχητικο αεροσκαφος του οποιου κατεπεσε το μεσημερι ανοικτα της Μυτιληνης,απο μηχανικη βλαβη και αφου προηγουμενως ειχε παραβιασει τον εθνικο εναεριο χωρο.Συμφωνα με ολες τις ενδειξεις η πτωση του τουρκικου F-4 οφειλεται η σε τεχνικη βλαβη η σε κακο χειρισμο των πιλοτων του αλλα οχι σε δικη μας ενεργεια, οπως χαρακτηριστικα τονισε σε εκτακτη συνεντευξη Τυπου, ο υπουργος Εθνικης Αμυνης, Γερασιμος Αρσενης.

Στις 2.20 το μεσημερι ζευγος τουρκικων μαχητικων αεροσκαφων τυπου F-4 παραβιασε το εθνικο εναεριο χωρο της Ελλαδας και πεταξαν πανω απο τη Χιο με κατευθυνση προς δυσμας.Ελληνικα  F-16 απογειωθηκαν αμεσως.Κατα τη διαρκεια της εμπλοκης το ενα τουρκικο αεροσκαφος κατεπεσε.

Αμεσως κινητοποιηθηκαν ελληνικα πολεμικα πλοια,αεροσκαφη και ελικοπτερα και καταφεραν να περισυνελεξουν το συγκυβερνητη,σμηναγο ονοματι Κιλαρ, τον οποιο και μετεφεραν στη Μυτιληνη για την παροχη των πρωτων βοηθειων.Ο κ.Αρσενης δηλωσε οτι δεν ειναι βεβαιο αν ο κυβερνητης του αεροσκαφους προφθασε να το εγκαταλειψει αλλα βεβαιωσε οτι οι ερευνες θα συνεχισθουν και το βραδυ.

Πηγή








 Στη δημιουργία διαδικτυακού χώρου προχώρησε η 341 Μοίρα.Ο επισκέπτης μπορεί ενημερωθεί για τα τελευταία νέα της 341,να διαβάσει για την ιστορία της μοίρας,να δεί τις ασκήσεις (1999...) που έχει λάβει μέρος επίσης υπάρχει ξεχωριστός χώρος με προφίλ αεροσκαφών που πέταξαν με τα χρώματα των ''άσσων'' τέλος στη κατηγορία video θα βρούμε αποσπάσματα από την εκπομπή με Αρετή και Τόλμη ( uploaded by Tasoscorsair ) και κλιπάκια από το παρελθόν...

Κατά τα Γαλλικά πρότυπα.Μπράβο!!!

Credit modelclub


Δυστηχώς η σελίδα έχει κατέβει...
 Nα ελπίσουμε και εξώφυλλο; (C)CAM
Με τη παραπάνω εικόνα έκλεισε το Combat Aircraft το τεύχος  Ιουλίου προϊδεάζοντας για το πέμπτο άρθρο του Ι.Λέκκα που θα φιλοξενηθεί στο κορυφαίο περιοδικό στρατιωτικής αεροπορίας.  


Το άρθρο δεν δημοσιεύθηκε και αντικαστάθηκε με παρουσίαση της 348 ΜΤΑ

Παλιότερα άρθρα του :

I am a Legend

There are few fighter aircraft that hold as cherished a place in the history of military aviation as the McDonnell Douglas F-4 Phantom II. Arguably the world’s most advanced of these ageing warriors are the Hellenic AF F-4Es at Andravida. Ioannis Lekkas straps in for a ride in the ‘Rhino’.


Greece's Delta Defenders

Following on from our focus on the Mirage 2000, Ioannis Lekkas reports from Tanagra on 331 Mira and takes a seat on board the Mirage 2000-5; the most advanced air superiority fighter in the Greek inventory.


Bad Company

The Hellenic Army recently accepted AH-64DHA Longbow Apaches into its inventory. Ioannis Lekkas enjoys unprecedented access to capture spectacular photographs of the Greek Apaches in action.


Greek SAM-busters

Illustrated with some of the finest ground photography ever used in this magazine, Ioannis Lekkas details the work of the Hellenic AF’s SEAD F-16 Squadrons.
Την Τρίτη 29 Μαΐου 2012, 16 μέλη του Πανελλήνιου Συλλόγου Φίλων Πολεμικής Αεροπορίας "Αναχαίτιση", πραγματοποίησαν επίσκεψη στην 341 Μοίρα η οποία εδρεύει στην 111 ΠΜ. 

Φωτογραφίες από την επίσκεψη.
Ο Σ.Φ.Π.Α. Ίκαρος προχώρησε στη δημιουργία λευκώματος με τίτλο «117 ΠΤΕΡΥΓΑ ΜΑΧΗΣ - ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ» αφιερωμένο στους ανθρώπους της 117Π.Μ.Το λεύκωμα προλογίζει ο  Α/ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) κ. Αντώνιος Τσαντηράκης.

(C)ΣΦΠΑ Ίκαρος

(C)ΣΦΠΑ Ίκαρος


@

Σύμφωνα με πηγές της Αμερικανικής Αεροπορίας, μάλλον βρέθηκε η αιτία που προκαλεί τα συμπτώματα της υποξίας στους πιλότους.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η στολή anti-g ασκεί μεγαλύτερη πίεση στις θετικές επιταχύνσεις από ό,τι πρέπει.Υπό αυτές τις συνθήκες, ο πιλότος δεν μπορεί να εκπνεύσει πλήρως, με αποτέλεσμα να κατακρατείται διοξείδιο του άνθρακα στον οργανισμό του.

Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται «ατελεκτασία επιτάχυνσης». Ατελεκτασία (ατελής έκταση) είναι το φαινόμενο κατά το οποίο οι πνεύμονες συμπιέζονται, οι κυψελίδες συγκολλούνται, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η αναπνοή. Έτσι, οι πνεύμονες δεν φέρνουν οξυγόνο στο αίμα, με αποτέλεσμα οι πνεύμονες να υπόκεινται μέχρι και σε μερική κατάρρευση, αν και δεν είναι γνωστό αν όντως υπήρξε μερική κατάρρευση πνευμόνων στους πιλότους.

Ωστόσο, παρατηρήθηκε στους πιλότους βήχας ή «βήχας Raptor» όπως ονομάστηκε χαρακτηριστικά. Ουσιαστικά αποτελεί αντίδραση του σώματος, στην προσπάθεια να γεμίσει τους πνεύμονες ξανά με αέρα, όταν επανέρχεται σε φυσιολογικές συνθήκες ατμοσφαιρικής πίεσης.

Όπως αναφέρεται από την Αμερικανική Αεροπορία, το σύμπτωμα αυτό δεν μπορούσε να εντοπιστεί, καθώς οι συσκευές μέτρησης του αέρα που εκπνέουν οι πιλότοι, δεν ήταν κατασκευασμένες για να μετρούν την έκταση ή τον προσλαμβανόμενο και εκπνεόμενο όγκο των πνευμόνων.

Το ζήτημα αυτό θέτει τα ερωτήματα για την σχεδίαση της φόρμας συμπίεσης «Combat Edge». Αν και το γεγονός ότι συμπίεζε παραπάνω τους πιλότους ήταν γνωστό από το 2000, εντούτοις δε θεωρήθηκε ότι θα δημιουργούσε ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα.


Στα περισσότερα αεροσκάφη, τα οποία πετούν μέχρι τα 30.000 πόδια, η στολή που προσδένεται γύρω από τους κοιλιακούς μυς και τα πόδια, είναι επαρκής. Για το F-22, όμως, που μπορεί να πετάξει μέχρι και τα 60.000 πόδια, ο πιλότος χρειάζεται ένα δεύτερο τμήμα στην στολή anti-g, το οποίο θα συμπιέζει το άνω μέρος του κορμού. Σε διαφορετική περίπτωση, λόγω των πολύ υψηλών επιδόσεων και αν υπήρχε ξαφνική απώλεια πίεσης του πιλοτηρίου ή επιβεβλημένη ανάγκη για εκτόξευση από το αεροσκάφος, θα ήταν τραγικά δύσκολο να επιζήσει.Υπό άλλες συνθήκες, σε ένα μη-μαχητικό αεροσκάφος, ο πιλότος θα φορούσε στολή αντίστοιχη με αυτήν των αστροναυτών, όπως στα U-2. Αλλά για ένα μαχητικό όπως το F-22, αυτή θεωρείται ως ογκώδης, δυσκολεύοντας την πτήση και τη διεξαγωγή αερομαχιών.

Για το λόγο αυτό και προς το παρόν, η μόνη άμεση λύση που πρότεινε η USAF είναι η μη χρήση του άνω τμήματος της στολή anti-g σε εκπαιδευτικές αποστολές, παρά μόνο σε επιχειρησιακές, αν αυτό απαιτηθεί. Η μόνιμη λύση που μπορεί να εξεταστεί άμεσα, είναι η υιοθέτηση της στολή anti-g των πιλότων των F-35, εφόσον περάσει επιτυχώς όλες τις απαιτούμενες δοκιμασίες.
Το σίγουρο έγινε ένα σοβαρό βήμα για την επίλυση του προβλήματος των F-22.

Defence Point
(C)Chris Lofting

(C)Chris Lofting

(C)Chris Lofting

(C)Chris Lofting

(C)Chris Lofting

(C)Chris Lofting

(C)Chris Lofting

(C)Chris Lofting

(C)Chris Lofting


Silver Tiger Trophy:  31 Smaldeel Βέλγιο
Best Flying Unit:  Fliegerstaffel 11 Ελβετία
Tiger Games winner:  N°1 Squadron ΝΑΤΟ
Best Skit:  230 Squadron Βρετανία
Best looking Uniform:  Aufklarungsgeschwader 51   Γερμανία
Most fancy paintscheme:  Aufklarungsgeschwader 51   Γερμανία 1 , 2



Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ.


@aviationist

Το NTM θα διεξαχθεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην αεροπορική βάση Ørland της Νορβηγίας.Η RNoAF ανέλαβε το Tiger Meet 2012 μετά από την ακύρωση της Πορτογαλίας λόγω περικοπών στην άμυνα αλλά και το ΝΤΜ2013 που προοριζόταν να γίνει στο αεροδρόμιο του Άραξου.Το 2014 ο θεσμός θα φιλοξενηθεί στη Γερμανία χωρίς να έχει διευκρινιστεί αν θα λάβει χώρα στη 32η πτέρυγα βομβαρδισμού ή την 51ηπτέρυγα αναγνώρισης.

@ΝΤΑ


(C)HAF

  Την Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012, πραγματοποιήθηκε η επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων, στη μνήμη του Υποσμηναγού (Ι) Νικόλαου Σιαλμά, στο χώρο του μνημείου Πεσόντων Αεροπόρων, στο Ακρωτήριο Σιαλμάς, στη νήσο Άγιος Ευστράτιος.



(CHAF
   Φέτος συμπληρώνονται είκοσι (20) χρόνια από το θάνατο του Υποσμηναγού (Ι) Νικόλαου Σιαλμά, ο οποίος έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια διατεταγμένης αποστολής αναχαίτισης τουρκικών μαχητικών F-16, που είχαν εισέλθει παράνομα στο FIR Αθηνών.



(C)HAF








(C)HAF








.
Παρουσία ΥΕΘΑ στον Άγιο Ευστράτιο from ΥΠΕΘΑ on Vimeo.
(C)342
















  Την Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012 ελικόπτερο Super Puma της 112ΠΜ/384Μ της Πολεμικής Αεροπορίας μετέφερε με ασφάλεια Αυστριακή τραυματία από το καταφύγιο Ζολώτας του όρους Όλυμπος στο Λιτόχωρο. Η αεροδιακομιδή ολοκληρώθηκε την 21:15.


Η σελίδα της ΠΑ ανανεώθηκε και στην ενότητα με τα πολυμέσα , τα patch απέκτησαν το δικό τους χώρο.Τη συλλογή μπορείτε να δείτε εδώ.


(C)HAF

(c)Το βήμα


 Δύο Τουρκικά F 16, εισήλθαν εντός του Πεδίου Βολής της ΄Ανδρου, την ώρα που 16 Ελληνικά Πολεμικά Πλοία, εκτελούσαν βολές με πραγματικά πυρά. Ο κίνδυνος πρόκλησης «θερμού επεισοδίου» ήταν προφανής. Ακολούθησε, η υπερπτήση τεσσάρων Τουρκικών F 16 πάνω από το Αγαθονήσι, στις 29 Δεκεμβρίου 2008, και η διπλή τους διέλευση από το Πεδίο Βολής ΄Ανδρου, καταδεικνύοντας τον «διπλό της στόχο». Πέραν των Αγαθονησίου - Φαρμακονησίου, και η αμφισβήτηση της κυριότητος του Πεδίου Βολής ΄Ανδρου. Στην περίπτωση της «εισβολής» στο Πεδίο Βολής ΄Ανδρου, εν ώρα ασκήσεως του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, ενεργοποιήθηκε το γνωστό «κόκκινο τηλέφωνο» μεταξύ Ελληνικού και Τουρκικού ΓΕΑ για να αποτραπεί περαιτέρω κλιμάκωση της έντασης και ένα «θερμό επεισόδιο», κάτι που δεν έγινε στην περίπτωση του Αγαθονησίου.


 Στις 10.34 π. μ. σχηματισμός αποτελούμενος από 4 F-16 και 4 F-4 εισήλθε στο FIR Αθηνών στην περιοχή μεταξύ Λήμνου και Λέσβου. Στις 10.48 τα δύο F-4 αποσπάσθηκαν από τον σχηματισμό και μπήκαν στο πεδίο βολής Ανδρου, σε περιοχή δεσμευμένη για βολές από σκάφη του Πολεμικού Ναυτικού.Αμεσα ενεργοποιήθηκε η «κόκκινη» τηλεφωνική γραμμή μεταξύ των αεροπορικών στρατηγείων Λάρισας (CA0C-7) και Εσκί Σεχίρ (CAOC-6), ενώ τα τουρκικά αεροσκάφη αναχαιτίστηκαν από ελληνικά μαχητικά.


 Δύο ζεύγη τουρκικών F-16 μπήκαν λίγο μετά τις 11 το πρωί στο Πεδίο Βολής Άνδρου, την ώρα που σ΄ αυτό εκτελούνταν αντιαεροπορικά πυρά από τη φρεγάτα «Αιγαίο» κατά ιπτάμενου στόχου. Το Πεδίο Βολής είχε δεσμευτεί από την ελληνική πλευρά με σχετικές αναγγελίες που για ακόμα μία φορά αγνόησαν οι Τούρκοι, φτάνοντας στα όρια της πρόκλησης.Με την είσοδο στο Πεδίο Βολής των δύο ζευγών- το ένα σε ύψος περίπου 3,3 χιλιομέτρων και το άλλο 700 μέτρων η φρεγάτα διέκοψε τις βολές και το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων της Λάρισας επικοινώνησε μέσω της «κόκκινης γραμμής» με το αντίστοιχο κέντρο της Τουρκίας στο Εσκί Σεχίρ, επισημαίνοντας τους κινδύνους από την παράνομη κίνηση των τουρκικών F-16. Τα τουρκικά F-16 αναχαιτίσθηκαν από ελληνικά Μιράζ 2000-5,στην περιοχή μεταξύ της βραχονησίδας Καλόγηρος και της Χίου.





 Το Πεδίο Βολής ΄Ανδρου, έχει μπει στο στόχαστρο των Τούρκων από το 2000. Ύστερα από σχετική διαμαρτυρία της Τουρκίας, η τότε ελληνική κυβέρνηση ζήτησε από το ΥΕΘΑ να εξετάσει την κατάργηση του πεδίου βολής Ανδρου, με την αιτιολογία ότι το συγκεκριμένο πεδίο βολής επικαλύπτει πέραν του εθνικού και διεθνή εναέριο χώρο, τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν και χρήστες από κάθε άλλη χώρα. Ωστόσο το υπουργείο Αμυνας αντέτεινε τότε ότι για να καταργηθεί το πεδίο βολής Ανδρου προϋπόθεση είναι να καταργήσει η Τουρκία ταυτοχρόνως την απαγορευμένη περιοχή LTP1 στα Στενά, η οποία επίσης επικαλύπτει και διεθνή εναέριο χώρο πέραν του τουρκικού εθνικού χώρου. Η προϋπόθεση αυτή δεν άρεσε στην Αγκυρα , η οποία για τα επόμενα 10 χρόνια δεν επανήλθε στο θέμα του πεδίου βολής. 

 Κύριος στόχος της ΄Αγκυρας είναι η κατάργηση των Πεδίων Βολής της ΄Ανδρου και της Σιθωνίας, τα οποία δεσπόζουν από στρατηγικής άποψης στο Αιγαίο και να επιβάλει καθεστώς «συνδιοίκησης - συνδιαχείρισης» στα Πεδία Βολής. Με την πρόφαση των ασκήσεων, δεσμεύει ολόκληρες περιοχές του Αιγαίου για όλο το έτος 5,6 ν.μ. από τις ακτές της Λήμνου, της Σαμοθράκης και της Χαλκιδικής, 365 ημέρες τον χρόνο. Με την απουσία ελληνικής αντίδρασης νομιμοποιείται στην πράξη η δημιουργία του παράνομου τουρκικού πεδίου βολής στο Β. Αιγαίο σε... απάντηση της παραχώρησης του πεδίου βολής Ανδρου.

 Η Τουρκία επιθυμεί την «απεθνικοποίηση» των Πεδίων Βολής μας και την μελλοντική τους κατάργηση, για να έχει πλήρη ελευθερία κινήσεων στην καρδιά του Αιγαίου. Κατά καιρούς η ΄Αγκυρα (π.χ. 2004, 2005, 2007, 2008) εν ώρα ασκήσεων των Ελληνικών δυνάμεων στα ως άνω Πεδία Βολής, «εισβάλλει» εντός τους, προκαλώντας συνθήκες «θερμού επεισοδίου». Τα τελευταία έτη 2007, 2008, η ΄Αγκυρα έχει εντείνει κατακόρυφα τις αξιώσεις επί των Ελληνικών Πεδίων Βολής.

 Το Τουρκικό αίτημα για την κατάργηση των Ελληνικών Πεδίων Βολής που καλύπτουν εθνικό και διεθνή εναέριο χώρο, κατατέθηκε στον Διεθνή Οργανισμό Αεροναυτιλίας (ICAO), το 2000. Ως αιτιολογικό η Τουρκία επικαλέστηκε τον κανονισμό του ICAO, που αναφέρει ότι χρειάζεται «περιοχική συμφωνία» για Πεδία Βολής υπεράνω ανοιχτής θαλάσσης.

 Η έναρξη της αμφισβήτησης της Εθνικής Ελληνικής Κυριαρχίας, έγινε προ πολλών ετών, οπόταν η Τουρκία ξεκίνησε να εκδίδει συνεχώς αναγγελίες για ασκήσεις με πραγματικά πυρά, σε περιοχές περιμετρικά της Λήμνου, προσπαθώντας να «νομιμοποιήσει» παράνομα και πέραν κάθε λογικής, Πεδία Βολής της, μάλιστα εντός του FIR Αθηνών, τα οποία επικαλύπτουν και Ελληνικό Εθνικό Εναέριο Χώρο!

 Τον Δεκέμβριο του 2001, η Τουρκία ψήφισε νόμο και ονομάζει ολόκληρη την περιοχή «ως αποκλειστικού Τουρκικού Ελέγχου», φυσικά χωρίς καμία Ελληνική αντίδραση.Η περιοχή του Πεδίου Βολής της ΄Ανδρου εμπεριέχεται στους «χώρους εφαρμογής» του Τουρκικού νόμου του 2001, και του 25ου Μεσημβρινού. Η συναίνεση της Ελλάδας, στην δέσμευση της περιοχής για την πραγματοποίηση των ασκήσεων από την Τουρκία, ουσιαστικά «επικυρώνει» εμμέσως, τον Τουρκικό νόμο του 2001.

 Τα Υπουργεία Εξωτερικών και ΄Αμυνας, συναποφάσισαν στις 04.12.2008, να επιτρέψουν στην Τουρκία να διεξάγει τις ασκήσεις της και να δεσμεύσει τις περιοχές, που σύμφωνα με τον δικό της νόμο του 2001, θεωρεί «ελεγχόμενες από αυτήν».

 Παραχωρήθηκε μέρος του Ελληνικού Πεδίου Βολής της ΄Ανδρου, το οποίο μάλιστα απέχει, μόλις 6 ν.μ. απ0ό τους Καλόγηρους και 6 ν.μ. από την Μύκονο!Η ΄Αγκυρα σταθερά και προγραμματισμένα, επιδιώκει την διεκδίκηση ολόκληρου του Ανατολικού Αιγαίου, από τον 25ο Μεσημβρινό και ανατολικά.

Της Κύρας Αδάμ 

Του Όμηρου Φωτιάδη




Διαβάστε επίσης :
Βραχονησίδες Καλόγεροι : To "κλειδί" του Κεντρικού Αιγαίου