Με Αντίστροφη Μηχανική Στο Su-35 Θα Ξεπεραστούν Τα Προβλήματα Των J-11B Και J-20 ;

aviationlive | 12/01/2012 11:56:00 π.μ. | 0 σχόλια

 Πεκίνο και Μόσχα βρίσκονται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, η Κίνα φιλοδοξεί να γίνει ο πρώτος εξαγωγικός χρήστης του Su-35. Το 1995 η Κίνα υπέγραψε σύμβαση ύψους 2,5 δίς $ για την προμήθεια 200 Su-27SK, η σύμβαση προέβλεπε το στήσιμο γραμμής παραγωγής στη SAC. 11 χρόνια αργότερα και αφού 95 αεροσκάφη είχαν παραδοθεί, η Ρωσία ακύρωσε τη σύμβαση όταν ανακάλυψε ότι οι Κινέζοι όλο αυτό το διάστημα αντέγραφαν το Su-27SK και παράλληλα ανέπτυσσαν το J-11B.


 Σήμερα ανώνυμη πηγή ανέφερε πως το πρόγραμμα του J-11B αντιμετωπίζει αρκετά  προβλήματα, "οι Κινέζοι  έχουν χάσει αρκετά αεροσκάφη* έχουν εξαντλήσει τις δυνατότητες τους και θα χρειαστούν βοηθεια για κάνουν κάτι πέρα από τα Su-27/J-11."Υπάρχουν βάσιμες υποψίες πως θέλουν 24 Su-35 μόνο για  τον κινητήρα τους, τον AL-117S μια αναβαθμισμένη έκδοση του AL-31FN που φορά το J-10. Θεωρείται πως με αντίστροφη μηχανική θα τον περάσουν στο J-11B και στο υπο ανάπτυξη J-20. Πέρα από τα μαθήματα του παρελθόντος και το προφανές ότι οι Κινέζοι θα αντιγράψουν, η Ρώσικη βιομηχανία χρειάζεται χρήματα...

Πηγή

*Ανάλογες αναφορές υπήρχαν και για το J-10 σύμφωνα με τις οποίε,ς η Κίνα δεν ανακοίνωνε τα ατυχήματα  του τύπου για να καλύψει τα προβλήματα στο κινητήρα και το FBW.

Category: , ,

0 σχόλια