Εκσυγχρονίζονται Τα Ιαπωνικά F-2

aviationlive | 2/25/2012 08:46:00 μ.μ. | 0 σχόλια






        Ο εκσυγχρονισμός των 60 F-2 τρέχει σε δύο παράλληλα προγράμματα το πρώτο αφορά τη πιστοποίηση και διασύνδεση του ΑΑΜ-4Β και το δεύτερο την αναβάθμιση του ραντάρ J/APG-1 στην έκδοση J/APG-2.

        Και τα δύο συστήματα έχουν αναπτυχθεί εξολοκλήρου στην Ιαπωνία από το τεχνικό ινστιτούτο ανάπτυξης και έρευνας του υπουργείου άμυνας με την βοήθεια της Mitsubishi Heavy Industries για την ολοκλήρωση του πυραύλου και της Mitsubishi Electric για το ραντάρ.


        Κάθε F-2 θα έχει τη δυνατότητα να φέρει ως και 4 ΑΑΜ-4Β.Το κύριως πλεονέκτημα του AAM-4B είναι ο ερευνητής ΑΕSA που φέρει.Το 2001 οι Ιάπωνες ισχυρίζονταν πως ο ΑΑΜ-4Β θα εχει κατά 20% αυξημένη εμβέλεια σε σχέση με τον ΑΑΜ-4 και ίση με τον AIM-120B+ ενώ θα ''γυρίζει'' σε αυτόνομη καθοδήγηση σε 40% μεγαλύτερη εμβέλεια από τους δύο παραπάνω,ομοίως,υπερνικά και τον Ρωσικό R-77 ( AA-12 Adder).Έτσι ένα εκσυγχρονισμένο F-2 θα εκτίθεται λιγότερο χρόνο καθοδηγώντας το πύραυλο στο στόχο.


        Τα J/APG-1 θα διατηρηθούν και αφού τους γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις θα φτάσουν στην έκδοση J/APG-2.Το -2 θα είναι ισχυρότερο ενώ θα έχει γρηγορότερο επεξεργαστή σήματος και θα ''τρέχει'' νέους αλγόριθμους.

         Tο J/APG-1 ήταν το πρώτο ραντάρ τεχνολογίας AESA που μπήκε σε υπηρεσία παγκοσμίως,το ακολουθούσε όμως η φήμη της φτωχής απόδοσης,ενώ το σύστημα ψύξης του το περιόριζε σημαντικά,παρόλα αυτά ήταν ότι καλύτερο είχε να παρουσιάσει η Ιαπωνία με την τεχνολογία που διέθετε εκείνη τη περίοδο.


        Το 2012 θα γίνουν εργασίες πιστοποίησης σε 16 αεροσκάφη κόστους 340 εκατ.¥/αφος ενώ σε 40 θα φορεθεί το νέο ραντάρ με κόστος 260 εκατ.¥/αφος.

 

Πηγή

Category: ,

0 σχόλια