Συνεχίζεται Η Μάχη Των Ευρωμαχητικών...

aviationlive | 5/09/2012 09:35:00 μ.μ. | 3 σχόλια

 Λόγια του αέρα χωρίς επιχειρήματα τα όσα γράφονται στο τελευταίο τεύχος του Eurofighter World σύμφωνα με τους συντάκτες του Γαλλόφωνου περιοδικού Air et Cosmos. 

 Στις αρχές του ''12'', Rafale του Γαλλικού ναυτικού πέταξαν απέναντι σε Eurofighter της ΑΜ (Aeronautica Militare), σύμφωνα με το Ef-world Ιταλοί χειριστές  που συμμετείχαν στην άσκηση δήλωσαν :  

Ήταν ενδιαφέρουσα ''αναμέτρηση''.Ακόμη προσπαθούν να καταλάβουν που βρισκόμασταν όταν τους κλειδώναμε...
   
 Μετριάζοντας τον ενθουσιασμό των Ιταλών οι Γάλλοι αναφέρουν πως οι αλγόριθμοι (probability kill) που χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό των επιτυχών βολών του AMRAAM είναι πολύ πιο ''ανεκτικοί'' από εκείνους των Mica ενώ αναγνωρίζουν πως το ραντάρ του Ευρωμαχητικού στην εναέρια μάχη είναι ανώτερο από αυτό του  Rafale - μέχρι την έλευση του RBE2 - αλλά οι δηλώσεις για πλήρη εναέρια υπεροχή σε BVR είναι υπερβολές.

 Συνεχίζοντας ο συντάκτης του άρθρου κάνει αναφορά σε άσκηση που διεξήχθη στη Κορσική ( και τροφοδότησε το διαδίκτυο με φωτογραφίες από kill ) το Σεπτέμβριο του 2009 όπου Rafale της EC-1/7 "Provence" σε κλειστή αερομαχία εναντίων Βρετανικών Typhoon πέτυχαν αναλογία kill 9 προς 1 ενώ σε BVR  2 εναντίων 2 τα αποτελέσματα ήταν ελαφρώς υπέρ των Γάλλων.  
  
 Στη πρόσφατη επίσκεψη που πραγματοποίησαν οι Βρετανοί στην 113 Βase Αerienne οι Βρετανοί αρνήθηκαν να πετάξουν εναντίων του Rafale ενώ στις 11 Μαιόυ που οι Γάλλοι θα ανταποδώσουν την επίσκεψη και θα μετασταθμεύσουν στο Coningsby της Βρετανίας καμία από τις τέσσερις μοίρες που επιχειρούν με Typhoon δεν θα είναι ''διαθέσιμή''.



@Air et Cosmos
 Πηγή

Category: , ,

3 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Αν δεν ευλογησουμε τα γενια μας ...τοτε πια θα ευλογησουμε.

  2. Ανώνυμος says:

    το ίδιο πρόβλημα, όσον αφορά τους MICA, δεν υπήρξε στην πρώτη συνεκπαίδευση Rafale M F1 με τα F-16C/D blk 52+;

  3. Ανώνυμε 10 Μαΐου 2012 4:32 μ.μ.

    Ναι...

    Απο το περιοδικό αναχαίτιση Aegean Gust 2008


    Οι έλληνες χειριστές των μαχητικών F-16 έχουν συνηθίσει να
    χρησιμοποιούν μια αντίστοιχη ένδειξη στο κάτω αριστερό μέρος
    του HUD που υποδεικνύει τον εναπομείναν χρόνο πτήσης Time
    On Target (TOT) των βλημάτων AIM-120 AMRAAM, παράλληλα
    με τον χρόνο που απομένει μέχρι να ενεργοποιηθεί ο αισθητή-
    ρας του βλήματος, ώστε αυτό να είναι πλέον πλήρως αυτόνομο.
    Εφόσον το βλήμα αστοχίσει τότε ο εγκλωβισμένος στόχος στο
    ραντάρ εμφανίζει την ένδειξη "Loose" που καθιστά σαφές οτι η
    βολή ήταν αποτυχημένη. Κάτι τέτοιο οι πιλότοι της ΠΑ δεν συνά-
    ντησαν στο Rafale με αποτέλεσμα να σημειωθεί μια δυσχέρεια
    στην ερμηνεία των αποτελεσματων σε εμπλοκές πέραν του οπτι-
    κού ορίζοντα BVR. Και αυτό διότι οι Γάλλοι θεωρούσαν εκ πα-
    ραδοχής πως από μια απόσταση και πέρα η βολή ενός MICA
    ήταν πάντα επιτυχής. Συνεπώς η εξαγωγή ασφαλών συμπερα-
    σματων δεν ήταν απόλυτα εφικτή.