Επιστροφή Για Το #045

aviationlive | 4/22/2013 09:11:00 π.μ. | 8 σχόλια

Το δρόμο της επιστροφής πήρε το "045", το αεροσκάφος φωτογραφήθηκε από τον Joao Toste στις 13.04.13 στις νήσους Αζόρες κατά την επιστροφή του στην Ελλάδα. Το "045" χρησιμοποιήθηκε σαν "testbed" και σταδιακά από Block 50, η διαμόρφωση των ηλεκτρονικών του ήλθε στο επίπεδο των Block 52+ Adv. ( αναλυτικά μπορείτε να διαβάσετε εδώ ).


To "045" με τέσσερα Block 52+ της πολεμικής αεροπορίας της Αιγύπτου (C) João Toste
Σήμερα το αεροσκάφος πιθανότατα φέρει τα ηλεκτρονικά των 52M καθώς σε φωτογραφίες Πορτογάλων spotter διακρίνεται η κεραία του Link 16 που διατηρήθηκε, o κινητήρας του παραμένει ο F110-GE 129 (  έκδοση αντίστοιχη των Block 50+ Adv. ή 50Μ ) 

Αποκλειστικές φωτογραφίες υπάρχουν στο Plane - Pics

Category: ,

8 σχόλια

  1. 045 ή αλλιώς ο πονοκέφαλος, ηλεκτρονικά 52Μ (Άραξος) και κινητήρας GE F-110 (Βόλος)

  2. Manolis says:

    Εχω την εντυπωση οτι για ενα α/φος ο κινητηρας GE (και η εισαγωγη αερος) αλλαζει με κιτ σε PW σχετικα ευκολα . Δεν μπορει να μην υπαρχουν 2-3 κινητηρες PW παραπανω . Αλλιως, τυχον ενσωματωμενα (και αναβαθμισμενα) ηλεκτρονικα δεν θα ειναι 100% εκμεταλευσιμα στο Βολο. Εαν μαλιστα φορα ASPIS II, ισως προαναγγελει και την οριστικη αποδοχη του. CFTs παντως δεν παιρνει. Επισης παρατηρω οτι οι φωτο των πορτογαλλων δειχνουν για πρωτη φορα το s/n στην ελληνικη του εκδοχη.
    http://img.photobucket.com/albums/v297/zedlav/F-16%20kit%20pics/A-93-1045HM.jpg

  3. Νομίζω ότι αυτή τη περίοδο δεν είμαστε τόσο ευέλικτοι... downgrade - κανιβαλισμός - αποθήκευση ;

  4. Ανώνυμος says:

    Νομίζω πως ο κινητήρας αλλάζει σχετικά εύκολα...

  5. Ανώνυμος says:

    ...ο κινητήρας δεν αλλάζει τόσο εύκολα... η είσοδος του αεραγωγού είναι μεγαλύτερη στα αφη με PW, για ν'αναφέρω μόνο την πιο απλή απο τις διαφορές... απο εκεί κ πέρα το θέμα είναι πιο σύνθετο... κ πιστεύω η αεροπορία θα βρεί λύση για την "αξιοποίηση" του εν λόγω αφους...

  6. fox2 says:

    Έχει σίγουρα βρεθεί λύση για την αξιοποίηση του αεροσκάφους. Αλλιώς θα παρέμενε στις ΗΠΑ.

  7. Manolis says:

    Η εναλλαγη κινητηρων GE και PW στα F16C, ηταν απαιτηση της USAF και ειναι απολυτως εφικτη με τυποποιημενο κιτ μετατροπης. Η σκεψη του fox2 για την αξιοποίηση του αεροσκάφους ειναι λογικη.

  8. Στις 19 Απριλίου 2013, ο Γενικός Διευθυντής της ΓΔΑΕΕ κ. Δημήτριος Γεωργιόπουλος και επιτελής αυτής συναντήθηκαν με τον Vice President Business Development Initiatives της εταιρείας Lockheed Martin International S.A. κ. Dennys. S. Plessas, κατόπιν αιτήματός του και εξέτασαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος που αφορούν σε τρέχοντα προγράμματα μεταξύ της εταιρείας και του ΥΠΕΘΑ.
    http://www.mod.gr/el/enimerosi/anakoinosis-gia-exoplistika/6643-sinadisi-sti-gdaee-me-ton-vice-president-business-development-initiatives-tis-etaireias-lockheed-martin-international-sa.html

    Λίγες μέρες μετά την άφιξη του 045,αγνωστο αν συνδέονται.