''Ενδιάμεσο'' Quiz 3
Οι κανόνες είναι απλοί, βλέπουμε και σχολιάζουμε! Τα σχόλια θα είναι ανοικτά.Screenshot από εδώ. |
Category: 354, c-27, interim quiz
Home 354 , c-27 , interim quiz ''Ενδιάμεσο'' Quiz 3
Οι κανόνες είναι απλοί, βλέπουμε και σχολιάζουμε! Τα σχόλια θα είναι ανοικτά.Screenshot από εδώ. |
Category: 354, c-27, interim quiz
Δείτε Επίσης:
Ενημέρωση για τις τελευταίες αναρτήσεις
Ελληνικό C-27 J Spartan
Eνα απο τα 4 ελληνικα Σπαρταν με προβολο εναεριου ανεφοδιασμου που δεν παραδοθηκαν?!?!
Ελληνικο C-27A σε δοκιμαστικη πτηση στην Ιταλια.
Προκειται μαλιστα για την εκδοση με τον σωληνα ανεφοδιασμου, την οποια καποιοι "ΦΩΣΤΗΡΕΣ" την ακυρωσαν, παρ'ολο που τα αφη ηταν ετοιμα κατασκευαστικα!!!
Σωστά, μάλλον είναι το 4128
http://www.giorgiociarini.com/transport_milita_000008.htm
νυν 3402
http://www.flickr.com/photos/alebuffa/6605783239/
στην Ιταλία κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής πτήσης.
Το συγκεκριμένο μαζί με τα υπόλοιπα 3 Ελληνικά C-27J πούληθηκαν στο Μεξικό προς 200 εκατ.$
Εγώ δεν πρόλαβα να γράψω αλλά θα έλεγα C27. Άσχετο με το θέμα αλλά διάβαζα πρόσφατα για το νέο A400M και παρουσιάζετε ως ένα πολύ καλό μεταγωγικό με μικρό κόστος συντήρησης. Λέτε να έχει μια θέση στην ΠΑ? Οι Τούρκοι ήδη είναι πελάτες...
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ Α/ΦΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 10% ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ......ΤΟ G-222?ΜΠΑ SPARTAN C-27J TO ΛΕΝΕ......ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΟ C-130 ΣΕ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟ ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΕΤΑΝΕ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΣΟ ΜΤΦ-ΙΚΟ Α/ΦΟΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ANTONOV 70.OBSERVER
Δεν υπάρχει χρήμα για νέο τύπο.
Για την αντικατάσταση των C-130 μας τα λέμε σε 15 χρόνια.
Μη δυτικά μεταφορικά δεν έχουν πιθανότητες. (π.χ An-70, Y-9) Η επιλογή θα γίνει μεταξύ του ευρωπαικού Α-400Μ και του αμερικανικού C-130J.
Για τα C-27J ακούγεται πως οι ιταλοί ήταν απρόθυμοι να επιλύσουν τα προβλήματα που υπήρξαν. Για τα 4 τελευταία α/φη με τον σωλήνα ανεφοδιασμού έλεγαν πως καθυστερούν την παράδοση τους γιατί δεν είχαν ιπτάμενο τάνκερ για να κάνουν τις δοκιμές. Βέβαια από την Ελευσίνα δεν θεωρούν απαραίτητο τον σωλήνα ανεφοδιασμού στα α/φη. Δεν θα τον χρησιμοποιούσαμε ποτέ. Το α/φος με τα καύσιμα που φέρει μπορεί να πετάξει οπουδήποτε στην Ευρώπη. (έχει καλή εμβέλεια) Επίσης από την Ελευσίνα κάποιοι επιρρίπτουν ευθύνες και στην ελληνική πολιτεία πως δεν παρήγγειλε ανταλλακτικά.
Γνώμη μου πως αντί του C-27J έπρεπε να είχαμε αγοράσει τo CN-235 ή το C-295.
Γιάννης
Γνώμη μου είναι να μην ξαναγοράσουμε ούτε από τους Ιταλούς ούτε από τους Γερμανούς (υποβρύχια). Δηλαδή, για άλλη μια φορά βλέπω τα λεφτά που έδωσα σαν φορολογούμενος πολίτης να πάνε τζάμπα... Ένα τόσο σημαντικό πρόγραμμα και κάποιοι έχουν αφήσει των πωλητή (τους Ιταλούς) να λέει και να κάνει ότι θέλει. Εγώ τι να σκεφτώ τώρα σαν απλός πολίτης;
ΥΓ. Γιατί διαλέξαμε αυτά και δεν πήραμε τα αξιόμαχα και ήδη πετυχημένα c-130 ακόμα και αν θεωρούνταν μεγαλύτερα. Εκ του αποτελέσματος θεωρώ πως θα ήταν πιο συμφέρουσα αγορα...
Γιαννη,
Εκει στην Ελευσινα καταλαβαν αραγε ποιο (στρατηγικο) αεροσκαφος μας επρεπε τελικα να εχει ικανοτητα εναεριου ανεφοδιασμου και δεν εχει? Γιατι μαλλον τα μπερδεψανε λιγο στις προδιαγραφες...
Μanoli σε περίπτωση πολέμου με την τουρκία από ποια ιπτάμενα τάνκερ θα ανεφοδιάσουμε τα ERIEYE ??
Πάντως για να αποκτήσουμε τάνκερ το βλέπω ως πολύ μακρινό ενδεχόμενο. Όταν οι αμερικάνοι αποσύρουν τα KC-135 αυτά θα είναι για τον παλιατζή και για ευρωπαικά Έρμπας να τα μετατρέψουμε σε τάνκερ θα χρειστεί μία περιουσία. Η οποία αν βρεθεί θα πρέπει να πάει για την κάλυψη άλλων πιο πιεστικών αναγκών. (π.χ αγορά ε/π SAR, εκπαιδευτικών α/φων, ΕΜΖ F-16 κτλ)
Γιάννης
Mα απο αυτα που θα ανεφοδιαζαν και τα C-27 με τον προβολο...
Στη Λιβυη φανηκε το κενο , ετσι δεν ειναι?
EAN θελαμε να ανεφοδιαζουμε εστω τα ιπταμενα ρανταρ , υπαρχει τροπος. Ακομη και με υφισταμενα μεσα.
Για λεζαντα προτεινω:
Α)"Και βλεποντας τα να κλαις..."
Β)"Ευσεβεις και ανεκπληρωτοι ποθοι..."
http://www.flickr.com/photos/alebuffa/4244399514/
Manoli απ' ότι γνωρίζω δεν στείλαμε C-27J στην Λιβύη. Μήπως αναφέρεσαι στις πτήσεις του ERIEYE ?? Πως να τα ανεφοδιάζουμε με τα υφιστάμενα μέσα ?? Αν εννοείς τα ατρακτίδια buddy-buddy των Α-7 αυτά κάπου άκουσα πως έχουν αποσυρθεί.
Γιάννης
Γιαννη,
οι δυο μας μας μιλαμε παντα για τα ERIEYE. Απλα βρηκα μια καθαρη φωτο πρωην ελληνικου Σπαρταν με προβολο και την ποσταρα.
Λοιπον, οι υπαρχουσες λυσεις ειναι τα Α-7 και τα ατρακτιδια τους, που αν αληθευει οτι ειναι ασυντηρητα εχεις δικιο και εχουν αποσυρθει (γι'αυτο τονιζω ΑΝ ηθελαν). Εκπαιδευση προσθετη, θα μπορουσαν να εχουν την ιδια που ελπιζω να εχουν και τωρα τα Διλιτρα, απο διερχομενα συμμαχικα τανκερς. Και οι Ηρακλείδες μας , ΟΚ οχι οπως ειναι, με λιγες μετατροπες:
http://www.lockheedmartin.com/content/dam/lockheed/data/aero/documents/global-sustainment/product-support/2011HOC-Presentations/Wed_1115-C-130_Retrofit_Kit_Offerings.pdf
Και οχι μονο απο τη Λοκχιντ:
http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=1171
Και μην ξεχναμε και τη Σουηδικη λυση, υλοποιημενη τον ιδιο καιρο της προμηθειας των ΕRΙΕΥΕ (ειπες κατι για αντισταθμιστικα ωφελη?)που συμετειχε και στη Λιβυη :
http://www.flightglobal.com/news/articles/sweden-nears-decision-on-c-130-avionics-upgrade-358838/
http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?62850-Gripen-refueling-with-Swedish-C-130-a-first
Ολα γινονται, μεχρι και υποδοχη ΒΟΟΜ παιρνει ο ημιθεος:
http://www.flightstory.net/20110323/photos-first-boom-refueling-of-a-c-130
Αυτο που δεν βρισκω, ειναι φρεσκες φωτογραφιες των ελληνικων C-27J , μεσα στο 2012-13. Μπορει καποιος φιλος να βοηθησει?
C-130H καθηλώθηκε από βλάβη στο α/δ Prestwick, τα ανταλλακτικά μετέφερε C-27J.Φωτογραφίες ελπίζω να έχουμε σύντομα.
ΤΟ 4120 δε σας φτάνει.....γαϊδούρια έ γα;ϊδουρια!!!!Πλάκα κάνω βέβαια. Για πεταμένες φωτό(δηλ.να πετάει) το 4120 αποκλειστικά, τα υπόλοιπα θα τα δείτε έξω από το παρκινγκ του Διογένη,συγγνώμη ΑΦΒ ΕΛΕΦΣΙΣ.......over.observer
Y.Σ.αυτά βέβαια είναι απόρρητα αλλά νομίζω ότι μας έχουν παραπάρει χαμπάρι όλοι, και ιδιαίτερα κάτι μουτζαχεντίν που θα μας έρθουν από Αλβ...συγγνώμη Αργοστόλι μεριά σε λίγο.