Adios Mirage F1

aviationlive | 6/24/2013 10:47:00 π.μ. | 4 σχόλια


Hasta siempre Mirage F1
Χωρίς σχόλια... (C) Martin Gallego
Έκλεισε εχθές ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της Ισπανικής αεροπορίας, μετά από 35 χρόνια συνεχούς υπηρεσίας και 200.000 ώρες πτήσης, η Εjercito del Αire αποχαιρέτησε οριστικά τα Mirage F1M.


Η Ala 14 ( Albacete ), η τελευταία πτέρυγα που επιχειρούσε με τον τύπο, άνοιξε της πύλες της για το κοινό. Μετά από μια συμβολική τελετή, ακολούθησε αεροπορική επίδειξη με την συμμετοχή των Patrulla ASPA και Patrulla Aguila.


Αποχαιρετισμός στα F1



H αεροπορική επίδειξη που ακολούθησε




Η Ισπανία απέκτησε συνολικά 91 Mirage F1 (45 CE, 22 EE και 6 BE), 18 από τα οποία ήταν μεταχειρισμένα, 5 Γαλλικά και 13 Καταριανά. Στα μέσα της δεκαετίας του '90, 55 από αυτά  υποβλήθηκαν σε εκτεταμένο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού.

Για τα Ισπανικά Mirage έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον η Αργεντινή.
Παγκοσμίως τα F1, συνεχίζουν να πετούν στη Λιβύη, το Μαρόκο, το Ιράν και τη Γκαμπόν ενώ στην Ευρώπη η 2/33 "Savoie" απομένει η μοναδική μοίρα που επιχειρεί με τον τύπο.

Category: ,

4 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Ειδα την τελετη αποσυρσης και θυμηθηκα αυτην των Α/ΤΑ-7Η, είχαν καποιες διαφορες δεν λέω, όπως το βημα στο στο αγημα με το στεφανι, αλλα κατα αλλα ιδια...
    Στέλλα Λ.

  2. Η διαφορά είναι ότι στην Ευρώπη όταν μια μοίρα έχει "επέτειο" ή εορτασμό η αεροπορική βάση ανοίγει για το ευρύ κοινό ή διοργανώνεται spotters day. Ευτυχώς και η ΠΑ βαδίζει - δειλά - σε αυτό το δρόμο. Στέλλα για τα Corsair της 340 λες;

  3. Ανώνυμος says:

    Και εγώ θυμήθηκα ότι δεν έγινε τελετή απόσυρσης για Τ/Α-7Η. Κατά τα άλλα ίδια....

  4. Ανώνυμος says:

    Για τα Α/ΤΑ-7Η λέω (Για 340ΜΒ-345ΜΒ δεν μπαινω καν στην διαδικασια...) λεω για τα αεροπλανα που πετουσαν απο το 1975... και εφυγαν αθορυβα, οι πιο πολλοι το εμαθαν μερες και εβδομαδες μετα.
    Στελλα Λ.