Μα φυσικα , τo πρωτο απο τα 80 Νοrthrop F-18L (land based) της ΠΑ! Σοβαρα τωρα, ειναι η ελαφρυτερη εκδοση του γνωστου F/Α-18Α απο τη Νοrthrop, για προσγειωση μονο στην ξηρα, με πολυ απλουστερο και ελαφρυτερο συστ. προσγειωσης. http://www.m4carbine.net/showthread.php?t=47972
Βαφτηκε με ελληνικα roundels σε μια προσπαθεια πωλησης του στην Ελλαδα , στα πλαισια της "αγορας του αιωνα". Θυμαμαι τη φωτο στην Πτηση της εποχης. Φημες λενε οτι το πεταξε (στις ΗΠΑ) και το αξιολογησε ελληνας πιλοτος/τοι. Συμφωνα με την προταση της Νορθροπ, 80+ α/φη θα μπορoυσαν να αγοραστουν με τα διαθεσιμα κονδυλια... Το συγκεκριμενο αεροπλανο λογικα ειναι ενα απο τα 2 πρωτοτυπα που κατασκευαστηκαν για να διαγωνιστουν το YF-16 στον διαγωνισμο Lightweight Fighter Program της USAF to 1975 , δηλαδη το Northrop YF-17 "Cobra". Το οποιο με τη σειρα του ειναι απευθειας εξελιξη του θρυλικου F-5 !
F-18L της Northrop, διαγωνισμος για την αγορα του αιωνα, το L σημαινε Lift για καποιους Land (επιγεια κρουση) για αλλους και Lighter (ελαφρομενο απο συστηματα αεροπλανοφορου) για καποιους αλλους, ηταν μια ελαφρια εκδοση του κλασικου F/Α-18Α των αεροπλανοφορων δλδ κατι αναλογο με τα Α-7Η (οχι που δεν θα τα εβαζα στην συζητηση)που η παραγγελεια ηταν κατι αναμεσα σε D & E (κινητηρας του Ε γι'αυτο και μας εκπαιδευσε το Navy και οχι η AirF) χωρις εξοπλισμο καταπελτη (σκελη και φωτισμος του D)το συγκεκριμενο αεροσκαφος με ελληνικα εθνοσημα ηταν μονο φωτο, δεν ηρθε ποτε στην Ελλαδα και δεν το εδειξαν ποτε σε Ελληνες με αυτα τα εθνοσημα (πτητικα) δεν φτιαχτηκε ΠΟΤΕ. Τα Ελβετικα ομως ειναι καπως τα ιδια...
Αυτό είναι ένα F-18L, έκδοση του F-18A με ελληνικά εθνόσημα. Ως συνήθως, αεροπόροι της ΠΑ επισκέφθηκαν τις ΗΠΑ και είχε μερικές πτήσεις αξιολόγησης με την εν λόγω αεροσκάφους, για την περίσταση το αεροπλάνο ήταν βαμμένο σε χρώματα της ΠΑ. Σημειώστε ότι αυτό είναι το πρότυπο μπλε-γκρι σύστημα με τεράστιο ...της δεκαετίας του ογδόντα, "Aegean Ghost" παραλλαγή η οποία εγκρίθηκε αργότερα στη δεκαετία του ενενήντα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ότι ο τύπος ήταν στην πραγματικότητα σε πλεονεκτική θέση έναντι F-16C από την Πολεμική Αεροπορία, αλλά στη συνέχεια η σοσιαλιστική κυβέρνηση προτίμησε το φθηνότερο F-16C, έτσι ώστε να χωρίσει την αγορά με ίσο αριθμό γαλλικής κατασκευής Mirage 2KS (40 συν 40 του καθενός, αντί για 100 ενός τύπου, όπως η ΠΑ ήθελε).
Το F-18L τελικά ποτέ δεν πωλήθηκε στην Ελλάδα... Καλώς ή κακώς.
Northrop F-18L βαμένο με Ελληνικά εθνόσημα. Μια έκδοση ξηράς του καταξιωμένου ναυτικού F/A-18 Hornet. Τελικά δεν κατασκευάστηκε για κανέναν πελάτη η έκδοση ξηράς, οι Αμερικανοί είχαν προτείνει την κατασκευή στην Ελλάδα, στην ΕΑΒ, γραμμή παραγωγής-συναρμολόγησης του F-18L σε περίπτωση που είχε επιλεγεί για την Πολεμική Αεροπορία.
Είναι το F-18L με ελληνικά χρώματα το 1980 όταν συμμετείχε στον διαγωνισμό της ΠΑ για την περίφημη αγορά του Αιώνα που κατέληξε στην αγορά των Μ-2000 και F-16 Ομηρος
Είναι ένα τροποποιημένο F-18 που ονομάστηκε F-18-L γνωστό και ως YF-17 το οποίο είχε μπεί σε διαγωνισμό για αγορά από την ΠΑ και έτσι πέταξε και με ελληνικά εθνόσημα.
Και οι δύο απαντήσεις YF-17 και F-18L είναι σωστές. Όντως είναι η προσπάθεια της Northrop να πουλήσει το YF-17 στην ελληνική πολεμική αεροπορία κατά την αγορά του αιώνα. Θυμάμαι σίγουρα την φωτογραφία στην ΠΤΗΣΗ της εποχής αλλά και σε φυλλάδιο. Θυμάμαι ότι ήταν η επιλογή της ΠΑ αλλά τελικά επικράτησαν τα F-16 και Μ-2000....
YF-17 ηταν το Α/Φ που μονομαχουσε με το ΥF-16 στον διαγωνισμο της USAF για το Νεο Ελαφρυ Μαχητικο (εαν θυμαμαι καλα επαιρνε μερος και για δευτερη φορα και το YA-7, η πρωτη φορα ήταν για την αντικατασταση του Α-10 (και εγινε χαμος στο κογκρεσο γιατι πρωτη φορα αντικαταστατης θα αντικαθιστουσε αντικαταστατη, και αυτος μονο ηταν ο λογος που δεν προχωρησε το ΥΑ-7)ή τουμπαλι η πρωτη με δευτερη φορα. Το αεροπλανο της φωτο, προταθηκε σαν F-18L (o λογος που το F-17 ονομαστηκε F-18, που ειναι το ιδιο αεροπλανο, ειναι για να μην κουβαλαει την ηττα απο τον διαγωνισμο της USAF σε διαφορετικους διαγωνισμους) Χρηστος
F-18L με ελληνικά διακριτικά. Το αεροσκάφος ήταν υποψήφιο για την αγορά του αιώνα τη δεκαετία του 80 με γνωστό το αποτέλεσμα της τελικής επιλογής.
NORTHROP YF-17 COBRA.
Μα φυσικα , τo πρωτο απο τα 80 Νοrthrop F-18L (land based) της ΠΑ! Σοβαρα τωρα, ειναι η ελαφρυτερη εκδοση του γνωστου F/Α-18Α απο τη Νοrthrop, για προσγειωση μονο στην ξηρα, με πολυ απλουστερο και ελαφρυτερο συστ. προσγειωσης. http://www.m4carbine.net/showthread.php?t=47972
Βαφτηκε με ελληνικα roundels σε μια προσπαθεια πωλησης του στην Ελλαδα , στα πλαισια της "αγορας του αιωνα". Θυμαμαι τη φωτο στην Πτηση της εποχης. Φημες λενε οτι το πεταξε (στις ΗΠΑ) και το αξιολογησε ελληνας πιλοτος/τοι. Συμφωνα με την προταση της Νορθροπ, 80+ α/φη θα μπορoυσαν να αγοραστουν με τα διαθεσιμα κονδυλια... Το συγκεκριμενο αεροπλανο λογικα ειναι ενα απο τα 2 πρωτοτυπα που κατασκευαστηκαν για να διαγωνιστουν το YF-16 στον διαγωνισμο Lightweight Fighter Program της USAF to 1975 , δηλαδη το Northrop YF-17 "Cobra". Το οποιο με τη σειρα του ειναι απευθειας εξελιξη του θρυλικου F-5 !
http://www.dfrc.nasa.gov/Gallery/Photo/YF-17/Small/EC86-33524-02.jpg
F-18L. To πιθανότερο φόρεσε τα ελληνικά εθνόσημα για να προσελκύση παρά να δοκιμάστηκε από Έλληνες χειριστές όπως είχε γραφτεί την εποχή εκείνη.
F-18L
F-20,
με Ελληνικα εθνοσημα κατα την διαρκεια της προωθησης του?
F-18L της Northrop, διαγωνισμος για την αγορα του αιωνα, το L σημαινε Lift για καποιους Land (επιγεια κρουση) για αλλους και Lighter (ελαφρομενο απο συστηματα αεροπλανοφορου) για καποιους αλλους, ηταν μια ελαφρια εκδοση του κλασικου F/Α-18Α των αεροπλανοφορων δλδ κατι αναλογο με τα Α-7Η (οχι που δεν θα τα εβαζα στην συζητηση)που η παραγγελεια ηταν κατι αναμεσα σε D & E (κινητηρας του Ε γι'αυτο και μας εκπαιδευσε το Navy και οχι η AirF) χωρις εξοπλισμο καταπελτη (σκελη και φωτισμος του D)το συγκεκριμενο αεροσκαφος με ελληνικα εθνοσημα ηταν μονο φωτο, δεν ηρθε ποτε στην Ελλαδα και δεν το εδειξαν ποτε σε Ελληνες με αυτα τα εθνοσημα (πτητικα) δεν φτιαχτηκε ΠΟΤΕ. Τα Ελβετικα ομως ειναι καπως τα ιδια...
Χρηστος
http://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_F/A-18_Hornet#cite_ref-Jenkins_22-2
http://www.tank-net.com/forums/index.php?showtopic=37740
Αυτό είναι ένα F-18L, έκδοση του F-18A με ελληνικά εθνόσημα. Ως συνήθως, αεροπόροι της ΠΑ επισκέφθηκαν τις ΗΠΑ και είχε μερικές πτήσεις αξιολόγησης με την εν λόγω αεροσκάφους, για την περίσταση το αεροπλάνο ήταν βαμμένο σε χρώματα της ΠΑ. Σημειώστε ότι αυτό είναι το πρότυπο μπλε-γκρι σύστημα με τεράστιο ...της δεκαετίας του ογδόντα, "Aegean Ghost" παραλλαγή η οποία εγκρίθηκε αργότερα στη δεκαετία του ενενήντα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ότι ο τύπος ήταν στην πραγματικότητα σε πλεονεκτική θέση έναντι F-16C από την Πολεμική Αεροπορία, αλλά στη συνέχεια η σοσιαλιστική κυβέρνηση προτίμησε το φθηνότερο F-16C, έτσι ώστε να χωρίσει την αγορά με ίσο αριθμό γαλλικής κατασκευής Mirage 2KS (40 συν 40 του καθενός, αντί για 100 ενός τύπου, όπως η ΠΑ ήθελε).
Το F-18L τελικά ποτέ δεν πωλήθηκε στην Ελλάδα... Καλώς ή κακώς.
Northrop F-18L.
H αγορά του αιώνα είνα 5 αερόπλανα: f-15,m-2000,tornado,f-18 και .....................το yf-17 της Northrop!!!observer
F/A 18 HORNET ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑ ΣΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ
YF-17
Northrop YF-17 ο πρόγονος του F-18.
YF-17 Cobra? Τα διακριτικά με προβληματίζουν...
Northrop YF-17 ο πρόγονος του F-18
Northrop F-18L βαμένο με Ελληνικά εθνόσημα. Μια έκδοση ξηράς του καταξιωμένου ναυτικού F/A-18 Hornet. Τελικά δεν κατασκευάστηκε για κανέναν πελάτη η έκδοση ξηράς, οι Αμερικανοί είχαν προτείνει την κατασκευή στην Ελλάδα, στην ΕΑΒ, γραμμή παραγωγής-συναρμολόγησης του F-18L σε περίπτωση που είχε επιλεγεί για την Πολεμική Αεροπορία.
"Ελληνικό" Northrop YF-17 promotion για την "αγορά του αιώνα "
του Northrop F/A-18L
mcair
f-18L
Πάρης
Είναι το F-18L με ελληνικά χρώματα το 1980 όταν συμμετείχε στον διαγωνισμό της ΠΑ για την περίφημη αγορά του Αιώνα που κατέληξε στην αγορά των Μ-2000 και F-16
Ομηρος
Είναι ένα τροποποιημένο F-18 που ονομάστηκε F-18-L γνωστό και ως YF-17 το οποίο είχε μπεί σε διαγωνισμό για αγορά από την ΠΑ και έτσι πέταξε και με ελληνικά εθνόσημα.
Northrop F-18L με Ελληνικά εθνόσημα. Είναι ίσως η μοναδική φωτό, με την έκδοση ξηράς του ναυτικού F/A-18.
F-18L
F-20 Tigershark
F/A-18
Και οι δύο απαντήσεις YF-17 και F-18L είναι σωστές. Όντως είναι η προσπάθεια της Northrop να πουλήσει το YF-17 στην ελληνική πολεμική αεροπορία κατά την αγορά του αιώνα. Θυμάμαι σίγουρα την φωτογραφία στην ΠΤΗΣΗ της εποχής αλλά και σε φυλλάδιο. Θυμάμαι ότι ήταν η επιλογή της ΠΑ αλλά τελικά επικράτησαν τα F-16 και Μ-2000....
YF-17 ηταν το Α/Φ που μονομαχουσε με το ΥF-16 στον διαγωνισμο της USAF για το Νεο Ελαφρυ Μαχητικο (εαν θυμαμαι καλα επαιρνε μερος και για δευτερη φορα και το YA-7, η πρωτη φορα ήταν για την αντικατασταση του Α-10 (και εγινε χαμος στο κογκρεσο γιατι πρωτη φορα αντικαταστατης θα αντικαθιστουσε αντικαταστατη, και αυτος μονο ηταν ο λογος που δεν προχωρησε το ΥΑ-7)ή τουμπαλι η πρωτη με δευτερη φορα. Το αεροπλανο της φωτο, προταθηκε σαν F-18L (o λογος που το F-17 ονομαστηκε F-18, που ειναι το ιδιο αεροπλανο, ειναι για να μην κουβαλαει την ηττα απο τον διαγωνισμο της USAF σε διαφορετικους διαγωνισμους)
Χρηστος