Βραζιλία : Αποσύρονται Τα Mirage 2000
Σε τέσσερις μήνες η Forca Aerea Brasileira (FAB) σχεδιάζει να αποσύρει οριστικά τα F-2000 (Mirage 2000 C/B) καθώς εκπνέει ο χρόνος ισχύος της σύμβασης υποστήριξης των αεροσκαφών. Με την προμήθεια νέων μαχητικών αεροσκαφών στο πλαίσιο του εξοπλιστικού F-X2 να φαντάζει μακρινή, εξετάζεται το ενδεχόμενο τα αεροσκάφη να αντικατασταθούν από 6-12 F-5 που θα εκσυγχρονιστούν απο την Embraer.
Τα 12 F-2000 (10 Mirage 2000 Β + Mirage 2000 C) πρέρχονταν από τα Γαλλικά αποθέματα και είχαν αποκτηθεί το 2006 κατόπιν διακρατικής συμφωνιας.
|
Πηγή
Category: βραζιλία, mirage 2000
Ξερει κανεις αν ειχαν αναβαθμιστει με ικανοτητα βολης MICA οπως αρχικα σχεδιαζοταν? Αλλιως , ολιγαριθμα και με το γνωστο παρωχημενο οπλισμο, μπροστα στα F-5Μ δεν εχουν λογο υπαρξης. Ειναι αξιοσημειωτο παντως, οτι ακομα και η Βραζιλιανικη ΠΑ, σε μια χωρα που δεν ειναι πτωχευμενη και εχει σοβαρη αεροπορικη βιομηχανια, δεν τα ακουμπα και τα αφηνει να αποσυρθουν...
Οι Γάλλοι - μέσα από την σελίδα της ADLA - είχαν πεί ότι θα πιστοποιούσαν ΜICA στα C,αλλά δεν υπάρχει κάτι επι τούτου.
http://www.aviationlive.org/2012/03/super-530d.html
Οι Γάλλοι... κατάφεραν και έχασαν άλλη μια αγορά, για αυτό και το Rafale θα είναι το τελευταίο τους μαχητικό.
1) Αεροπορία μιας χώρας 220 εκ. (και με σοβαρότατη αεροπορική βιομηχανία) δεν μπορεί να κρατήσει σε υπηρεσία τα 12 μοναδικά μαχητικά 3ης γενιάς.
2)Καθήκοντα alert στο Μουντιάλ του 2014 και στην Ολυμπιάδα του 2016 με τα F-5M ? Μάλλον πάλι ΗΠΑ-ΝΑΤΟ θα τρέχουν...
3) Μετά από αυτό το γεγονός (εκτός και αν αλλάξουν τα πράγματα) οι πιθανότητες του Rafale να επιλεγεί είναι μηδενικές. Για την ιστορία εξαρχής ήταν μηδενικές καθώς η FAB και η βιομηχανία επιθυμούν το JAS-39 Gripen (που μπορεί να αποκτηθεί σε ικανοποιητικούς αριθμούς), η πρωθυπουργός έχει εκφράση ανοιχτά την επιθυμία επιλογής του F/A-18E/F Super Hornet.
Τα Mirage 2000C δεν έχουν τη δυνατότητα χρήσης των RF εκδόσεων των MICA στις εκδόσεις με τα RDI, RDM ραντάρ, διότι δεν έχουν τη δυνατότητα αποστολής ανανεωμένων στοιχείων του στόχου όπως κάνει το RDY2 και το RDY3.
Η μόνη χρήση είναι του IR MICA που έχει δοκιμασθεί και από τη Γαλλία και από την Ελλάδα (ως αντικαταστάτης των R550 με περιορισμούς όμως στα απλά Μ2000) και από άλλο χρήστη μη κατονομαζόμενο.
Σταύρος Τσαντζαλής
ΥΓ Πολύ αξιόλογη η προσπάθεια για να γίνουν συμβατά τα "απλά" Μ200 0 (και όχι μόνο) με NVG όπως έγραψε η Ελληνική Άμυνα και Τεχνολογία. Κανονικά η μετατροπή τιμάται στα 80.000$. Εύγε στην 332!
Σταυρο,
Oντως αξιολογο το αρθρο στην Ελληνική Άμυνα και Τεχνολογία , αν και δεν ειχε φωτο MICA IR σε απλο Μ2000... Αυτο που δεν καταλαβα ειναι οτι περα απο τις NVG , προσπαθουν να βαλουν εγχρωμη απεικονιση στις οθονες σε ολα τα μαχητικα που δεν την εχουν?
Επισης , πετυχα αυτο για τα Μιραζ της 331:
http://gdailynews.wordpress.com/2011/06/10/combact-aircraft-%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%AD%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BC%CE%BF%CE%AF%CF%81%CE%B1-331-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82/
Προς το τελος λεει οτι χωρις το SEG 53 , εκτος exoset , δεν εχουμε και επικοινωνια του υπαρχοντος λινκ με τα Erieye...
Σας χάνω, δοκιμάσθηκαν οι MICA στα Ελληνικά Mirage; για ποιο τεύχος της ΕΑ&Τ λέτε;
Η Λύση με τα IR MICA έχει δοκιμασθεί και έχουν γίνει και επίσημες συνομιλίες με την κατασκευάστρια εταιρεία όπου έχουν δοθεί και οδηγίες και ήδη είναι γνωστοί οι περιορισμοί χρήσης τους.
Τα -5ΜΚ2 με το IDL μιλάνε μόνο μεταξύ τους και όχι με τα Erieye. Εάν εγκατασταθούν τερματικά Link 16 όπως στα γαλλικά -5 θα έχουν τη δυνατότητα αυτή. Τώρα και με τα SEG53 που ήδη φοράνε δεν υπάρχει η δυνατότητα των exocet, γιατί αν υπήρχε δεν θα συζητούσαμε για τα λάθη του παρελθόντος.
Σταύρος
Σημερα βγηκε νεο , δεν λεει τιποτε περισσοτερο για MICA , ουτε φωτο, αναπαραγαγουμε φημες. Λεει άλλα καλα ομως. Επρεπε να χρεωκοπησει η χωρα για να λαμψει -παλι- η ελληνικη πατεντα...
Έχουν δοκιμασθεί!
Το τελευταίο τεύχος της ΕΑ&Τ αναφέρει την προσπάθεια της 332 για τις NVG (για τα απλά Μ2000, τα Β30/50 και τα AUP) καθώς και μερικά ακόμα για τα Μ2000.
Για τις συνομιλίες ήταν γνωστό, το testing αγνοούσα.
Δεν υπάρχουν φήμες και πολύ περισσότερο δεν τις αναπαραγάγουμε!
Το παραπάνω το έγραφε επίσης και ένα παλαιότερο αξιόλογο και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ελληνικό περιοδικό του χώρου!
Αντίστοιχα είναι τεχνικά έφικτό, φορτώνεις ένα όπλο και απλά το OFP δεν το αναγνωρίζει αλλά το θεωρεί ένα αντίστοιχο! Παραδείγματα πολλά! από τα spice μέχρι τα irisT.
Τέλος υπάρχουν και ακόμα πολλά πράγματα που γίνονται και δεν τα μαθαίνει πολύς Κόσμος!
Σταύρος Τσαντζαλής
ΥΓ Χθες βγήκε, για να είμαστε ακριβείς σε όλα!
@Vasilis07
Γράφεις ότι μία χώρα 220 εκατ. κατοίκων δεν μπορεί να κρατήσει τα μοναδικά 12 α/φη 3ης γενιάς. Εγώ σκέφτομαι τα ενδεχόμενα να μην τους συμφέρει οικονομικά να τα συντηρούν (να τους χρεώνουν αρκετά οι γάλλοι την υποστήριξη) και κάποιοι να θέλουν να αγοράσει τελικά η χώρα καινούργια μαχητικά σε μεγαλύτερο αριθμό από 12. (για διάφορους λόγους)
Με τα F-5 δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα να κάνουν CAP στους αγώνες που είναι να γίνουν. Τα α/φη είναι εκσυγχρονισμένα και φέρουν βλήματα IR και BVR. Τι παραπάνω χρειάζεται για να αναχαιτιστεί ένα πολιτικό α/φος ??
Γιάννης
Φιλε Σταυρο,
εχω κι'εγω υπόψιν μου τα σχετικα δημοσιευματα και τους περιορισμους μιας τετοιας λυσης . Απο τη στιγμη ομως που δεν υπαρχει καποια ανακοινωση απο την ΠΑ, εκτοξευση στον αερα ή εστω μια φωτογραφια με τους πυραυλους φορεμενους, καλως ή κακως μιλαμε για φημες. Οχι ψευδοφημες γνωστου τμηματος ειδησεων , αλλα παντα φημες - εστω και με βαση. Εισαι σιγουρος οτι τα -ΜΚ2 φορανε SEG53 και οχι 52 ?
Manolis
Τα ΜΚ2 "φοράνε" το SEG 53 γιατί μόνο με αυτή την έκδοση του λογισμικού έχουν τη δυνατότητα χρήσης των Scalp συν μερικές άλλες δυνατότητες. Με την επόμενη έκδοση που οι Γάλλοι την τιμολογούν 1,5 εκ ανά αεροσκάφος τα ΜΚ2 θα είχαν και δυνατότητα χρήσης των exocet.
Η χρήση των MICA IR ξεκίνησε από τους ίδιους τους Γάλλους για την αντικατάσταση των R550 που δεν παράγονται πια (και έχουν και περιορισμένο αριθμό επαναπιστοποιήσεων) όπως και για να μπορέσουν να πουλήσουν σε χρήστη των -C και MICA IR. Στο ίδιο σκεπτικό είναι και η ΠΑ αφού υπάρχει η σκέψη τη μη μελλοντικής επαναπιστοποιήσης των R550 που διαθέτει. Αντίστοιχα η ΠΑ είναι η μοναδική αεροπορία που έχει δοκιμάσει τη χρήση των R550 σε δεύτερης γενιάς -5.
Αντίστοιχα ανακοινώσεις σε πράγματα που κάνουν εσωτερικά στην ΠΑ δεν υπάρχουν, πάντα ειδικά αν αφορούν θετικά πράγματα και δεν πρέπει να τα γνωρίζει κανείς (μηδενός εξαιρουμένου) παρά μόνο στις μονάδες τους. Γιατί τόσο στην Τανάγρα αλλά και σε άλλες μονάδες δοκιμάζονται και άλλα πράγματα και δεν τα μαθαίνουμε ή δεν τα βλέπουμε...
Αντίστοιχα ΔΥΣΤΥΧΩΣ συμβαίνουν και πραγματικά πολύ λυπηρά πράγματα στις μονάδες που και αυτά δεν πρέπει να τα δημοσιοποιεί κανείς...
Ευχαριστώ
Σταύρος Τσαντζαλής
@aviationlive
θα προσπαθήσω να ολοκληρώσω το άρθρο που μου πρότεινες στο HAF και να το ανεβάσω!
Σ.Τ. αναμένω με ενδιαφέρον.