Touch n' Flare
Τι θα συμβεί αν πατήσεις το "σωστό" κουμπί τη λάθος στιγμή; Δείτε το βίντεο:
Tο touch n' go και η άφεση των flares που δεν ήταν μέρος του πρόγραμματος, σύμφωνα με την Ολλανδική ομάδα επιδείξεων οφείλονται σε "λάθος"... Ο demo pilot στη σελίδα της ομάδας έγραψε : Next time I'll stick to 1000ft for the flares;) Grtz Stitch!
Περισσότερα για την ασφάλεια πτήσεων και τις ομάδες επιδείξεων μπορείτε να διαβάσετε στο Defenceline.gr
Category: ολλανδία
"Μάλιστα δεν έλειψαν και τα ... παρατράγουδα, τα οποία ανάγκασαν τους Πολωνούς να παρατηρήσουν ομάδες άλλων χωρών (Ολλανδία, Τουρκία) που δεν είχαν την ίδια ανταπόκριση με τους Έλληνες σε θέματα ασφάλειας πτήσεων."
οι τουρκοι τι εκαναν;
Του Γ. Λαμπράκη : Πέρα από διάφορους κανόνες ασφαλείας, ύψη πτήσεις κλπ, Όταν σταμάτησε για να χαιρετήσει άνοιξε την καλύπτρα, δεν την έκλεισε όταν τροχοδρόμησε ξανά, με αποτέλεσμα να "παίζει" από τους κραδασμούς, που είπαμε ότι θα του μείνει στα χέρια... Μάλιστα την κρατούσε καθώς τροχοδρομούσε...
http://www.youtube.com/watch?v=VT-hR6a_C2U
την κρατούσε;
Στο βίντεο δεν φαινόταν να την κρατούσε;