Quiz No.105

gvla | 8/21/2014 09:55:00 π.μ. | 32 σχόλια


Από τα Τζουμέρκα και πάλι το νέο μας Quiz. Αν μπορείτε να αναγνωρίσετε το αεροσκάφος της φωτογραφίας απαντήστε μας μέχρι την Κυριακή το βράδυ στα σχόλια του Blog....  

Category:

32 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    ρώσικο. δεν ξερω τυπο.

  2. Ανώνυμος says:

    Let L-610 Tσέχικο (ένα απο τα οχτώ μαλλον το 5 αν κρινω απο τον αριθμο σειρας) της Let Kunovice
    απο το διεθνες Αεροδρόμιο του Kunovice (οπου ειναι και η εδρα της εταιρειας)
    http://www.airliners.net/photo/Czech-Republic--/Let-L-610/1319382/L/&sid=09650f057060ba8d5d42b19ba60658bc
    http://i37.photobucket.com/albums/e59/cancze/Kunovice%20air%20museum/2008_0802Kunovice0321.jpg και ενα Let L-29 Delfin πιστω απο το αεροπλανο του quiz
    http://www.fightercontrol.co.uk/forum/viewtopic.php?f=18&p=167433 και το μουσειο του αεροδρομειου!
    Χρηστος

  3. Ανώνυμος says:

    @Ανώνυμος
    Δεν είναι ρώσικο.

    Γιάννης

  4. Ανώνυμος says:

    Let-610

    Γιάννης

  5. Ανώνυμος says:

    Αρα αφου δεν ειναι Ρωσικο τοτε οι επιλογες λιγοστευουν.
    Σουηδικο,Φινλανδικο,Κορεατικο,Αυσταλιανο,Ιαπωνικο,Ισπανικο,Καναδικο,Βραζιλιανικο,Αργεντινικο,Νοτιοαφρικανικο,Ιταλικο,Γερμανικο,Ολλανδικο,Βελγικο,Πολωνικο,Τουρκικο,Τσεχικο,Κινεζικο,Γαλλικο,Αγγλικο,Ινδικο,Ισραηλινο,Ουκρανικο,Σερβικο,Αιγυπτιακο,Ελβετικο,Ρουμανικο.

  6. Ανώνυμος says:

    @John M Tsimuha
    Πιστεύω ξέρεις ποιο είναι.

    Πάντως στην αρχή την πάτησα γιατί βιάστηκα, νόμιζα πως ήταν το αρχικό μοντέλο. Μετά μέτρησα τα πλαινά παράθυρα για να κάνω κάποια σύγκριση και είδα τελικά πως πρόκειται για το άλλο το λίγο μεγαλύτερο που κατασκευάζει η.....

    Για να βοηθήσω λίγο αυτούς που δεν ξέρουν όλους τους τύπους α/φων. Στην χώρα που κατασκευάζεται κάποιος πρόεδρος της είχε παλαιότερα σχέση με πολύ γνωστή Ελληνίδα ηθοποιό και λέγονταν πως είχαν σκοπό να παντρευτούν.
    Βοήθησα ??

    Γιάννης

  7. Ανώνυμος says:

    Nα δωσω και εγω μια βοηθεια

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/kappaalphatau3AC0lambdaomicrongammaomicronsigmaf_zps03ca0bed.jpg

  8. Let L-610

    http://www.skybird-ev.de/tour/cz/kunovice/0005d.jpg

  9. AXEΡΩΝ says:

    Τσιμούχα,πολύτιμη ἡ βοήθεια σου,ἀλλά... δέν ἀνοίγει ὁ σύνδεσμος.

  10. Ανώνυμος says:

    Aχερων η βοηθεια ηταν ενα walther P-38,για να γινει συνειρμος με τον κινητηρα walter(χωρις το h)

  11. gvla says:

    Τελικά το LET L-610 δεν ήταν τόσο δύσκολο όσο πίστευα. Ευχαριστούμε όλους όσους απάντησαν στο Quiz. Την Πέμπτη και πάλι το νέο μας Quiz.

  12. Ανώνυμος says:

    Xρηστο το L-29 ειναι της Aero Vodochody και οχι της Let Kunovice.

  13. Manolis says:

    Eαν η ΠΑ (και οι προμηθευτές της...) δεν παθαινε αλλεργια με οτιδηποτε ανατολικο πετουμενο, ισως το 1991 να ειχε αποδεχθει τα μικροτερα Let L-410UVP (UVP= το Ρωσικο STOL , short take-off and landing), της παλαι ποτε αεροποριας της ΛΔΓ (Λαοκρατικη Δημοκρατια της Γερμανιας). Και ισως να υπηρετουσαν ακομη , (http://geturbopropnews.com/2012/03/ ) σωζοντας καυσιμα και πολλες "ωρες Ηρακλης" ακομη και σε αεροδιακομιδες ασθενων.
    http://www.airliners.net/photo/Germany---Air/Let-L-410UVP-Turbolet/0834970/L/&sid=85b4144698db048a48dd464546f0c723
    http://www.skybird-ev.de/p2f/1997/53+09.jpg
    Αλλα ξέχασα, εχουν πολυ στενη θυρα εισοδου και "δεν θα χωρανε υπερβαροι ασθενεις με 100 συμπραγκαλα πανω στο φορειο"...
    Αντε μη θυμισω και τα ανατολικογερμανικα Mil-Mi-8 και αρχισει (πασι)γνωστος ρωσολαγνος σχολιαστης να στελνει "σεντονια-με-links" :)
    http://www.skybird-ev.de/p2f/1997/93+51.jpg

  14. Manolis says:

    Ναι Γιαννη, η βοηθεια σου για τη λυση του κουιζ ηταν αρκουντως ευστοχη και καταλυτικη , αλλα δεν το ολοκληρωσες. Το πηρε το κοριτσι τελικα?

  15. Ανώνυμος says:

    "Τελικά το LET L-610 δεν ήταν τόσο δύσκολο όσο πίστευα."

    Aφου βλεπεις οτι τα Τζουμερκα δεν σε πανε,αλλαξε μερος για να ερθουν νεες ιδεες.
    Το γιατι να ειναι δυσκολο δεν μπορω να το καταλαβω,μια ερευνα εδω και βγαζοντας εξω αυτα που ειμαστε σιγουροι πχ saab 340 κλπ,μας μενουν λιγοτερα απο τα μισα,με ενα γρηγορο κλικ,το βρισκουμε ευκολα,πρωτο-πρωτο στο γραμμα L.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Turboprop_aircraft




  16. Ανώνυμος says:

    Mανώλη τελικά δεν παντρεύτηκε την Μιμή Ντενίση.


    Στον Αρχάγγελο το 2005 είχε έρθει το μικρότερο Let-410 και ήταν στην στατική έκθεση, αν θυμάμαι καλά στην πίστα της ΕΑΒ.

    Γιάννης




    Γιάννης

  17. Ανώνυμος says:

    Μανωλη ,αυτο ακριβως σκεφτομουνα και εγω,ειχα μπει στο site της LET και κοιτουσα το 410,και ελεγα οτι ειναι κριμα που δεν εχουμε ενα τετοιο μικρο αεροπλανο που μπορει να καλυψει δεκαδες αποστολες.
    Μεταφορα προσωπικου,VIP για τους αρχηγους,αεροφωτογραφηση,διακομιδη ασθενων,ΕLINT,EW,ρυθμιση ραδιοβοηθηματων,εκπαιδευση στα πολυκινητηρια κλπ. με κλασμα του κοστους των C-130.

  18. Ανώνυμος says:

    @JMT αναφερα ποιο αεροπλανο ειναι απο πισω και σε ποιο αεροδρομιο ειναι
    <>
    ΥΓ πισω ηθελα να γραψω

  19. Manolis says:

    Ναι , καισαρ μου , ό'τι πεις.
    Φιλια, Βρούτος.

  20. Manolis says:

    A, για τη Ντενιση μιλαμε, ΟΚ τυχερος ηταν διοτι οι γαμοι της ηθοποιου εχουν ημερομηνια ληξης σαν τα γαλατα.

  21. Ανώνυμος says:

    Σε ότι αφορά ένα μικρότερο μεταφορικό για την Π.Α είχε το Do-28 που έκανε και αεροδιακομιδές. (μέρα-νύχτα) Κάποιοι που υπηρέτησαν σε αυτά λένε πως κακώς αποσύρθηκαν.
    Γιάννης

  22. Ανώνυμος says:

    Σιγουρα εκανε,αλλα αλλο ειναι ενα παλιο μεταχειρισμενο μικρο και αλλο ενα συγχρονο μικρο,γιατι μπροστα στο Do228 το LET ειναι η μερα με την νυχτα.

  23. Ανώνυμος says:

    Φαίνεται πως από την στιγμή που υπήρχαν τα Do-28 και YS-11 γινόταν η δουλειά και δεν χρειάζονταν να προστεθεί νέος τύπος μικρού μεταφορικού α/φους. Αυτό που χρειάζονταν ήταν ένα μεσαίο μεταφορικό (με ράμπα) όπως τα C-27J/CN-235.
    Γιάννης

  24. Ανώνυμος says:

    To μεν ΥS-11 ειναι αρκετα πιο μεγαλο(και πιο αντιοικονομικο,λογω και της παλαιοτητας),ενω το δε DO-28 πιο μικρο σε σχεση με το -410,ετσι δε σε αλλες αποστολες το μεν πρωτο περισσευε ενω το δευτερο δεν εφτανε.Η σωστη σειρα για μενα θα ηταν ενα αεροπλανο στην κλαση του LET,το επομενο σταδιο με C-27( η CN235) και το επομενο με C-130.

  25. Manolis says:

    Η αποψη σου Γιαννη ειναι λογικη. Σκεψου παντως οτι το 1991 που ανεκυψε θεμα αποκτησης Let L-410UVP και οι 2 τυποι ηταν 2ο χερι μεταχειρισμενοι και ηδη αρκετα πεπαλαιωμενοι. Επισης επετρεψε μου να εχω σοβαρες αμφιβολιες για την ευρεια χρηση Do-28 και YS-11 σε αεροδιακομιδες. Ολα τα Ηρακλης τα κανανε στην Ελλαδα...

  26. Ανώνυμος says:

    Μανωλη μιλαω για το ιδανικο,δηλαδη να αγοραζαμε 8-10 καινουργια αεροπλανα στην κλαση του LET(oχι απαραιτητα LET),που θα εκαναν ολες τις δευτερες δουλειες,αφηνοντας το καθαρα μεταφορικο εργο(μικρο-μεγαλο)στους αλλους δυο τυπους.

  27. Manolis says:


    Δεν υπηρχε περιπτωση να αγοραζαμε 8-10 καινουργια "επιβατικα" αεροπλανα στην κλαση του LET και χωρις ραμπα. Η ολη κουβεντα εχει να κανει με αποδοχη των δωρεαν μτχ.

  28. Ανώνυμος says:

    Στο FB στο γκρουπ της 355 ΜΤΜ υπάρχει ένα πολύ πρόσφατο σχόλιο ενός χειριστή CL-215 και πρώην Do-28 που γράφει πως τα Do έκαναν 2-3 αεροδιακομιδές τις νύχτες. Το YS-11 δεν έκανε αεροδιακομιδές, απλά το αναφέρω γιατί υπηρέτησε και αυτό αλλά σε άλλους μεταφορικούς ρόλους.
    Παλαιά σε ότι αφορά τα μεταφορικά της Π.Α θεωρούσα ιδανική την χρήση του συνδιασμού 10-12 C-212, 12-15 G-222, 12 C-130H. Βέβαια αγοράστηκε αλλά με πολύ μεγάλη καθυστέρηση η σύγχρονη εκδοχή του 2ου και σε ότι αφορά μικρό α/φος αποκτήθηκε το Do-28 το οποίο δεν όμως δεν είχε ράμπα.
    Γιάννης

  29. Ανώνυμος says:

    Η ραμπα δεν ειναι πανακεια,για ρολους VIP,εκπαιδευση σε πολυκινητηρια,φωτοαναγνωριση,ρυθμιση ραδιοβοηθηματων,εκπαιδευση σε EW,ESM,ELINT,αεροδιακομηδες κλπ,πχ ολα αυτα θα μπορουσε να τα κανει ενα FALCON 20,ενα P180.Δηλαδη ενα αεροπλανο,εξω απο το κυριο μεταφορικο εργο της ΠΑ,αλλα ενα και μονο αεροπλανο για ολες αυτες τις δουλειες.

  30. Ανώνυμος says:

    Mιά 10αριά χρόνια πριν την αγορά των C-27J είδα κάπου να προσγειώνεται ένα C-130H που λίγο μετά ξεφόρτωσε έναν κινητήρα μαχητικού α/φους. Αν λέμε για ένα μικρότερο μεταφορικό α/φος αυτό πρέπει να έχει ράμπα για να μπορεί να μεταφέρει διάφορα φορτία. Με τα Let-410, Do-28, YS-11 δεν μπορούσαν να γίνουν κάποιες μεταφορές. Οι τούρκοι αγόρασαν το CN-235 που κάποια έχουν καθήκοντα VIP, EW, MEDEVAC, αλλά όπως και να έχει επέλεξαν ένα α/φος με ράμπα. Αν θέλαμε ένα μικρό μεταφορικό α/φος για να γινόταν πιο φτηνά κάποιες μεταφορές (όπως του κινητήρα α/φους) έπρεπε να είχε αγοραστεί το Casa-212 ή το C-23A. (SD-360) Αν όχι αυτά αντί των Do-28 (γερμανική βοήθεια) και YS-11 (πρώην Ο.Α) έπρεπε να γίνει συντομότερα η αγορά του ΜΜΙ. (G-222, DHC-5, CN-235)

    Μία σχετικά πρόσφατη περίπτωση με α/φος αντίστοιχο του Let-410 έλαβε μέρος στην Αργεντινή όπου η Π.Α της απέκτησε 4 μεταχειρισμένα Saab-340. Κάποιοι εκεί μετά βγήκαν και είπαν ότι η απόκτηση τους ήταν λάθος γιατί αυτά τα α/φη δεν μπορούν να εκτελέσουν το σύνολο των μεταφορών της αεροπορίας. Κάνουν μεν για μεταφορά προσωπικού αλλά όχι για κάποια φορτία. (π.χ ένας κινητήρας, ένα α/α σύστημα)
    Γιάννης

  31. Ανώνυμος says:

    Το μικρο αεροσκαφος στον δικο μου τροπο σκεψης,δεν θα εχει μεταφορικο ρολο,αυτον τον ρολο τον εχουν τα C-27 και τα C-130.Oι Τουρκοι εχουν 50+ CN-235 οποτε μπορουν να καλυψουν ολους αυτους τους ρολους με αυτο,δεν σημαινει ομως οτι ειναι και ο πιο σωστος η ο πιο οικονομικος.Για να παει ο αρχηγος ΑΤΑ(μαζι με 5-6 αξιωματικους) απο την Λαρισα στην 115ΠΜ δεν χρειαζεται το αεροπλανο να εχει ραμπα,το ιδιο και γαι την μεταφορα ενος ατρακτιδιου ΕW η SLAR για εκπαιδευση,η για την ρυθμιση ενος ραδιοβοηθηματος,Ολη αυτη η συζητηση ειναι καθαρα φιλοσοφικη,τι θα μπορουσαμε να εχουμε αν διαθεταμε χρηματα,επειδη ομως δεν διαθετουμε ισχυει το "φατε ματια ψαρια"