Aviation Report @120 ΠΕΑ

aviationlive | 9/10/2014 06:45:00 μ.μ. | 19 σχόλια


(C) Stefano Monteleone
Περι τα τέλη Ιουνίου ο Stefano Monteleone, απεσταλμένος του Ιταλικού ηλεκτρονικού περιοδικού Aviation Report βρέθηκε στην 120 ΠΕΑ και κατέγραψε την δραστηριότητα της Πτέρυγας. Περισσότερες φωτογραφίες αλλά και το άρθρο του Stefano Monteleone υπάρχουν εδώ.

(C) Stefano Monteleone

Category: ,

19 σχόλια

  1. Manolis says:

    Πολυ ενδιαφερον αρθρο και διασκεδαστικη μεταφραση! Οσο για την πρωτη φωτο, κρινοντας απο τον τριψηφιο αριθμο στο καθετο σταθερο, προκειται για ενα απο τα λιγα ελληνικα Τ-2C , πρωην USNavy. Πως δεν εχει σκεφθει κανεις να ανταλλαξουμε 15-20 Τ-6 (σιγουρα περισσευούμενα) με 10-12 ΜΒ 339CD ?

  2. Ανώνυμος says:

    Tι λεει ρε φιλε,θα σου δωσω 12 ferrari για να μου δωσεις 20 datsun;

  3. Manolis says:

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

  4. Manolis says:

    Aμα δεν εχεις datsun (ή λεφτα να το αγορασεις) και θελεις να κουβαλας ελιες και μούστο και σου περισσευουν φεραρια τι κανεις ? (αλλα και φεραρι το ΜΒ339??? Μηπως το μπερδευεις με το M-346 Master ?). Ειναι και της μοδας οι ανταλλαγες.
    http://ptisidiastima.wordpress.com/2011/11/01/italy-israel-trade-ac/

  5. Ανώνυμος says:

    Στην Defendory του 2004 είχαμε σε μία παρέα τον τότε δ/κτη της 120 ΠΕΑ. Ήλπιζε να αγοραστούν το συντομότερο τα νέα εκπαιδευτικά α/φη και κάποια στιγμή μας έδειξε σε φώτος τα κόκπιτ των σύγχρονων εκπαιδευτικών (π.χ Μ-346, ΚΑΙ Τ-50) και πως είναι αυτό του Τ-2.
    Για να πάρουμε -και αν...- νέα εκπαιδευτικά θα περάσουν κάμποσα χρόνια.... Για να μας δώσουν οι ιταλοί MB-339CD ακούγεται σαν καλή λύση αλλά φαίνεται ότι δεν έχουν πολλά για να τους περισσεύουν μια 20αριά. Γνώμη μου είναι να βρεθούν παλαιότερα μοντέλα MB-339 ή Hawk και μετά να εκσυγχρονιστούν. Κάτι ανάλογο έκανε η Φιλανδία που αγόρασε τα πρώην ελβετικά Hawk.
    Γιάννης

  6. Ανώνυμος says:

    Μανωλιε μπροστα στο Τ-6 το ΜΒ339FD φερραρι ειναι,περα απο την πλακα,ακομη και στο απιθανο σεναριο ανταλλαγης,θα πρεπει να δημιουργηθουν απο το μηδεν ολες οι υποδομες,εξομοιωτες για ιπταμενους και τεχνικους,ανταλλακτικα,εργαλεια συστηρησης για μολις 10-12 αεροσκαφη.

  7. Manolis says:

    Τоварищ Τσιμουχοφ, πραγματι εχεις ενα πόιντ σε οσα λες , αλλα αν παιρναμε καινουρια τζετ εκπαιδευτικα , ποσα θα παιρναμε νομιζεις? Παραπανω?
    Γιαννη , πραγματι κυριως τα παλια MB-339 τους περισσευουν.

  8. Ανώνυμος says:

    Mω την πιστη'ς,καλατζευς Ρουσικα.

  9. Ανώνυμος says:

    Θα ήταν καλή περίπτωση να αγοράζαμε τα 18 νεοζηλανδικά MB-339CB που τα απέσυραν το 2002. Τα χρησιμοποίησαν μόλις μια 10ετία. Μαζί με αυτά κάλλιστα μπορούσε να γίνει αγορά ακόμη 10-12 καινούργιων, τώρα θα είχαμε λύσει το πρόβλημα μας, και για τα επόμενα 20 χρόνια.....
    Καλή λύση πιστεύω ήταν και τα 18 ελβετικά Hawk που τα αγόρασε η Φιλανδία. Μαζί με άλλα 10-12 από την Αγγλία που θα περνούσαν μετά ένα πρόγραμμα AUP θα είχαμε ,,καθαρίσει,,.
    Επίσης πέρα από τα παλαιότερα ιταλικά MB-339 και αγγλικά Hawk υπάρχει και ικανός αριθμός ισπανικών C-101. Αυτοί εκεί πλέον είναι σίγουρο πως δεν χρειάζονται τόσα α/φη του τύπου.
    Γιάννης

  10. Ανώνυμος says:

    To προβλημα ειναι οτι ολα αυτα δεν σε προετοιμαζουν για το κοκπιτ των νεων μαχητικων,μπορει μερικα να εχουν ενα HUD,και μια οθονη(ΜΒ339) αλλα απεχουν πολυ απο αυτο που λεμε ψηφιακο κοκπιτ,πληρως ψηφιακο εχουν τα MB339FD.Δηλαδη δεν εχει και τοση μεγαλη διαφορα το περασμα απο το κοκπιτ των Τ-2 σε αυτο των M2000-5 και F16-50+ ,απο οτι αυτο των C101,Hawk και MB339C.

  11. Manolis says:

    Ισως να μη χρειαζεται να αγορασουμε. Mια ακομη καλυτερη περίπτωση , θα ηταν να μισθωνε η ΠΑ καποιες ωρες εκπαιδευσης στα (πρωην νεοζηλανδικά) MB-339CB απο την ιδιοκτητρια Draken και σε συνδυασμο παντα με την συνεργατικη εκπαιδευση στα MB-339CD του Λετσε, να εβγαζε τελικα ΟΛΟΥΣ τους πιλοτους μαχητικων της απο συγχρονα (και παρομοια!) αεροσκαφη . Για ελικοπτερα και Ηρακληδες, καλα ειναι και τα "ρολογια" του Buckeye. Οσο για το μιθωμα στη draken, υπαρχουν και αλλοι τροποι εξοφλησης περα απο το σκληρο (και δυσευρετο) συναλλαγμα . Π.χ. "δωρεαν" φιλοξενια ή διευκολυνσεις των αεροσκαφων της σε ελληνικο πολεμικο αεροδρομιο, παροχη φθηνου αεροπορικου καυσιμου , δανεισμος/επιμισθωση μερικων υπαρχοντων Τ-2C/Ε στην ιδιωτικη εταιρια* για τους σκοπους της κλπ. Εαν μαλιστα η λυση αυτη συνυπολογιζοταν με το αυξανομενο κοστος χρησης και διατηρησης των παλαιων Τ-2Ε , ισως τελικα να μην ειναι απαγορευτικη ...
    Σε καθε περιπτωση το ωφελος της ΠΑ θα ηταν τεραστιο και τυχον χρηματικη επιβαρυνση σιγουρα σε λογικα πλαισια , αφου θα διατηρουταν η υπαρχουσα υποδομη Τ-2 με πολυ μικροτερη χρηση και δεν απαιτηται δημιουργια νεας απο την αρχη.
    http://www.drakenintl.com/
    http://www.drakenintl.com/mb-339cb-3.html
    *Περαν απο παροχη εκπαιδευσης , ειναι σιγουρο οτι θα υπηρχαν πολλοι πρωην USNavy λεφταδες πιλοτοι που θα εσκαγαν λοτς οφ ντόλαρζ για να ξαναπεταξουν συνεπιβατες με Buckeye, το αεροπλανο της νιοτης τους.
    Αλλα αυτα ειναι ιστοριες για ... αγίους οταν μιλαμε για το ελληνικο δημοσιο.

  12. Ανώνυμος says:

    Aπ' ότι ξέρω τα νεοζηλανδικά ΜΒ-399CB έχουν στο κόκπιτ HUD και μία οθόνη. Όπως και να είχε ήταν καλύτερο από των Τ-2. Στην τελική μπορούσαν να περάσουν πρόγραμμα AUP για να μπει 2η, ή και 3η οθόνη.
    Για τα MB-339A, Hawk, C-101 να περάσουν πρόγραμμα AUP. Ήδη οι Φιλανδοί το κάνουν για τα ελβετικά Hawk που αγόρασαν.
    Επί κυβέρνησης Κώστα Καραμανλή είχα προτείνει στον τότε υπουργό άμυνας Σ. Σπηλιωτόπουλο να κάνουμε συμφωνία με κάποιες χώρες όπως η Ιταλία, Βέλγιο, ΗΠΑ να στέλνουμε τους πιλότους της Ικάρων για εκπαίδευση στα MB-339CD, (Iταλία) A-Jet, (Βέλγιο), Τ-38C, (ΗΠΑ) και οι 2 πρώτες χώρες να στέλνουν σε εμάς πιλότους για εκπαίδευση στα Τ-6. Περισσότερο ήμουν υπέρ της Ιταλίας γιατί είναι κοντά στην Ελλάδα.
    Γιάννης

  13. Ανώνυμος says:

    Mανωλη, ετσι θα εχεις χειριστες δυο ταχυτητων

    cockpit MB339CB
    http://www.kiwiaircraftimages.com/pages/w01mac56.html

    cockpit MB339CD
    https://www.flickr.com/photos/stg_gr1/2853696130/

  14. Philip says:

    Ωραίος ο Μανώλης για άλλη μια φορά (αναφέρομαι στην πρόταση σου στο τελευταίο σχόλιο). Μακάρι να καταφέρουμε να κάνουμε κάτι τέτοιο.
    Την περίπτωση των AlphaJet την θυμάται κανείς; Που ήταν σε αποθήκευση, αν θυμάμαι καλά της Γερμανίας. Και μας έδιναν αρκετά...

  15. Ανώνυμος says:

    Philip,και τα Αlpha Jet να περναμε τοτε,σημερα θα επρεπε να τα εκσυγχρονισουμε,το προβλημα με το Τ-2 δεν ειναι οι απολυτες πτητικες επιδοσεις αλλα το περιβαλλον εργασιας,το οποιο για τα F-4 και τα A-7 μπορει να ηταν ιδανικο,αλλα για τα μαχητικα του σημερα και πολυ περισσοτερο για αυτα του αυριο,δεν μπορει να σταθει με τιποτα.

  16. Manolis says:

    Γιατι ωρε ταβαριτς? Και τωρα τι εχουμε , χειριστες δυο ταχυτητων και 2 αεροσκαφων και μαλιστα με τεραστια αποκλιση δεν εχουμε?

  17. Ανώνυμος says:

    Nαι, αλλα δεν θελουμε αυτο να ισχυει και στο μελλον,Η οποια λυση επιλεγει θα πρεπει να ειναι ξεκαθαρη και η ιδια για ολους.

  18. Manolis says:

    Συμφωνα με την Πτηση, η ιταλική αεροπορία έχει την πρόθεση αντικατάστασης των MB-339 με Μ-345 την περίοδο 2017-20. Ουτε κοντα ουτε μακρυα χρονικα.

  19. http://www.flightglobal.com/news/articles/france-to-evaluate-m-345-as-possible-alpha-jet-replacement-403569/