-5 & Block 30

aviationlive | 10/04/2014 03:10:00 μ.μ. | 4 σχόλια

DSC04553

Ένα μικρό απόσπασμα από πρόσφατο άρθρο του Ι. Λέκκα στο περιοδικό Combat Aircraft Montly με αφορμή την συνεκπαίδευση-συνεργασία της USAFE με τις Μοίρες του ΑΤΑ.

The Eagle drivers were particularly surprised by the Mirage 2000-5’s radar and missile capabilities
and the performance of the pilots operating the older version of them F-16 in Greek service,the Block 30.

Category: , ,

4 σχόλια

  1. Philip says:

    Ελπίζω να το διαβάζει ο κ.Γιάννης που όταν λέγαμε για ποιότητα ανθρώπινου δυναμικού "κορόιδευε" αναφέροντας τα F-5! Αυτό ακριβώς εννοούσα!
    Φυσικά και θα μείνουν έκπληκτοι αυτοί που βασίζονται στην ανωτερότητα της μηχανής (πάγια τακτική και δόγμα των Αμερικάνων, να "στέλνουν πύραυλο αντί για άνθρωπο").
    Όσο και αν τους παραδέχομαι στην ποιότητα των logistics αλλά και των μηχανών τους άλλο τόσο πιστεύω πως η υπερβολική "πίστη" στις μηχανές κάποτε θα σε προδώσει! Οχι ότι δεν αξίζουν αλλά δεν νιώθουν τις ίδιες απειλές με εμάς ή πχ με τους ισραηλινούς, και αυτό είναι που μας δίνει την ώθηση να επικρατούμε (υπο συνθήκες) ακόμα και με F-4 AUP

  2. Manolis says:

    Nαι, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει πχ. να επαναφερουμε σε λειτουργια τα F-5 επειδη εχουμε καλους πιλοτους. Καλοι ειναι , οχι τρελλοι...

  3. Ανώνυμος says:

    Να πούμε βέβαια ότι οι αμερικάνοι χειριστές που εκπαιδεύτικαν με τους δικούς μας δεν ήταν και τα πιο έμπειρα στελέχη της USAF....o δικηγόρος gloc

  4. Philip says:

    Manoli σαφώς και δεν λέω αυτό. Είδες κανέναν να επιτίθεται σε άρμα με λόγχη; Ξεκάθαρα μιλάμε για το ίδιο σχεδόν σύνολο μια και εμείς και οι Τούρκοι έχουμε κυρίως f16.

    Gloc είχανε και έμπειρους και άπειρους. Τους ίδιους όμως στέλνουνε και στην Βαλτική και στο Αφγανιστάν. Άρα επι του πρακτέου δεν αλλάζει κάτι. Είτε κακά είτε καλά είπαμε να τα γράφουμε όλα. Και αν τελεί δεν τα υποστηρίζουμε αυτά μόνο εμείς αλλα και οι ξένοι. Τωρα αν γίνονται για λόγους συμμαχίας και καλών σχέσεων ας το κρίνει κάποιος άλλος.