Η Επίστρωση Μείωσης Ραδιοτομής Του Raptor Υπεύθυνη Για Τα Περιστατικά Υποξίας ;

aviationlive | 5/28/2012 04:10:00 μ.μ. | 0 σχόλια

 Μετά τον αποκλεισμό του σύστηματος παραγωγής οξυγόνου OBOGS ως πιθανή αιτία εμφάνισης των περιστατικών υποξίας - μιας και η χρήση φίλτρων δεν σταμάτησε το φαινόμενο αλλά και επειδή αυτό χρησιμοποιείται και σε άλλα αεροσκάφη χωρίς να έχουν αναφερθεί ανάλογα προβλήματα - οι υποψίες στρέφονται στην επίστρωση μείωσης RCS (radar cross section) του Raptor.

 Ο Pierre Sprey σχεδιαστής με εμπλοκή στην ανάπτυξη του F-16 εξηγεί πως η επίστρωσή περιέχει επιβλαβή υλικά που μπορούν να επηρεάσουν τον χειριστή αν με κάποιο τρόπο τα εισπνεύσει.Η θεωρία του ''RCS'' κυκλοφορεί από στόμα σε στόμα καθώς περιστατικά υποξίας,ιλίγγου και ζάλης έχουν υπάρξει και στο προσωπικό εδάφους που συντηρεί το Raptor.Εξετάζεται η πιθανή ύπαρξη τοξίνης υπεύθυνης για τα συμβάντα.

 Στις περισσότερες των περιπτώσεων όπου εμφανίζονται ''συμπτώματα'' οι χειριστές ενεργοποιούν το εφεδρικό σύστημα οξυγόνου ή προσγειώνονται άμεσα και τους παρέχεται καθαρό οξυγόνο,σπανιότερα και αν τα συμπτώματα επιμένουν γίνεται χρήση θάλαμου αποσυμπίεσης όπως στη περίπτωση του Σμηναγού Josh Wilson ο οποίος μίλησε στην εκπομπή 60 minutes του ABC.


(C)LM
 Το Νοέμβριο του 2010 μαχητικό Raptor είχε συντριβεί στην Αλάσκα με αποτέλεσμα ο χειριστής του Σμηναγός Jeffrey Haney να φονευθεί.Από τα όσα έχουν γίνει γνωστά ο χειριστής εμφάνισε συμπτώματα υποξίας.1 1/2 χρόνο μετά η σύζυγος του κατέθεσε μήνυση στη κατασκευάστρια εταιρία Lockheed Martin και τους υποκατασκευαστές της θεωρώντας τους άμεσα υπεύθυνους για το θάνατο του ενώ το υπουργείο άμυνας ζήτησε επανεξέταση της υπόθεσης και του πορίσματος της αεροπορίας.






Πηγή

Category: , ,

0 σχόλια