Επέκταση Ζωής Και Δυνατοτήτων Για Το F-15 Σχεδιάζει Η USAF
Πριν από περίπου δυόμιση χρόνια τα "C" πέρασαν από εκτεταμένα τεστ δομικών καταπονήσεων.Καθώς ο στόλος πλησίαζε το προσδοκώμενο όριο ζωής που δίνει ο κατασκευαστής - 8.000 ώρες πτήσης - η αεροπορία ήθελε να δει πόσο ακόμη μπορούσε να κρατήσει τα F-15C σε υπηρεσία καθυστερώντας την απόσυρση τους.
Elephant walk,70 αετοί στο διάδρομο(C)USAF |
H Boeing διενεργεί τεστ κοπώσεως σε πλήρη κλίμακα ώστε να επεκτείνει το όριο ζωής των "C/D" στις 18.000 ισοδύναμες ώρες πτήσης (EFH) και των "E" στις 32.000.Σήμερα αεροσκάφη του τύπου έχουν πάνω από 10.000 πραγματικές ώρες πτήσης και συνεχίζουν.
Παράλληλα ετοιμάζεται πρόγραμμα αντικατάστασης του ραντάρ για όλα τα "E" το οποίο θα ξεκινήσει το 2014 και αναμένεται να περατωθεί το 2021.Το APG-63(V)3 θα αντικατασταθεί από το APG-82(V)1 τεχνολογίας AESA,προσφέροντας αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα σε σχέση με το προκάτοχο του.
Το CockpitNG της Elbit που επιλέχθηκε από την Boeing |
Για το πιλοτήριο η πρόταση της Boeing , αφορά την αντικατάσταση 23 ενδείκτων,ψηφιακών και αναλογικών από μια μεγάλη επιφάνεια απεικόνισης (LAD) και την προσθήκη HUD χαμηλού προφίλ (LPHUD).Με τις προτεινόμενες αλλαγές πέρα από τη μείωση του κόστους και της συντήρησης η νέα διάταξη θα προσφέρει στο χειριστή αυξημένη επίγνωση κατάστασης.
Τέλος το υπάρχον σύστημα αυτοπροστασίας θα αντικατασταθεί από το DEWS και η υπολογιστική ιχύς του αεροσκάφους θα αυξηθεί με το πρόγραμμα ADCP
II.
Πηγή
0 σχόλια