''Μνηστήρας'' Για Τα Ισπανικά F1;
Μετά από 35 χρόνια υπηρεσίας και 200.000 ωρες πτήσης τα Mirage F1 της Εjercito de l' Αire διανύουν τις τελευταίες τους ημέρες με την Ala 14, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της EJE στις 23 Ιουνίου οι Ισπανοί θα αποχαιρετήσουν οριστικά το Γαλλικό αεροσκάφος...
Ο επιχειρησιακός βίος τους ίσως να μην τελειώσει εδώ, σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της Nueva Era οι επείγουσες ανάγκες της FAA ( Fuerza Aérea Argentina ) για "υλικό" την έκαναν να στραφεί στα F1M. Για τα Mirage, είχε επαφές το περασμένο Απρίλιο στην έκθεση αμυντικού υλικού LAAD αντιπροσωπεία στην οποία συμμετείχε και υπουργός άμυνας Αργεντινής Arturo Puricelli, ενώ παράλληλα σημειώνεται πως κλιμάκιο επισκέφθηκε την Ισπανία ( Los Llanos ) για να επιθεωρήσει το υλικό.
Blogger "γράφουν" για επερχόμενη συμφωνία ύψους 50 εκατ. $ που θα περιλαμβάνει 12 αεροσκάφη ( 6500 ώρες πτήση/αφος ) οπλισμό και υλικοτεχνική υποστήριξη. Στο παρελθόν δημοσιεύματα ήθελαν την Αργεντινή να εξετάζει την αγορά αεροσκαφών Mirage F1 από την Ιορδανία ώστε να αντικαταστήσει τα παρωχημένα Mirage III + V. |
Η Ισπανία απέκτησε συνολικά 91 Mirage F1 (45 CE, 22 EE και 6 BE), 18 από τα οποία ήταν μεταχειρισμένα, 5 Γαλλικά και 13 Καταριανά. Στα μέσα της δεκαετίας του '90, 51 μονοθέσια και 4 διθέσια εκσυγχρονίστηκαν. Τα F1 απέκτησαν νεο HUD, σύστημα αδρανειακής ναυτιλίας Sagem ULISS 47, το πιλοτήριο απέκτησε συμβατότητα με διόπτρες νυχτερινής όρασης, HOTAS, το ραντάρ Cyrano IV μετετράπη σε IVM με τη προσθήκη τεσσάρων λειτουργιών αέρος-εδάφους, για την "αυτοπροστασία" του α/φους πιστοποιήθηκε ο AIM-9 J.
Category: αργεντινή, ιορδανία, ισπανία, mirage f-1
0 σχόλια