''Ενδιάμεσο'' Quiz 11
Γιατί ο Κουρσάρος φόρεσε Πακιστανικά εθνόσημα; Η απάντηση βρίσκεται στο πολύ καλό αφιέρωμα για τα Ελληνικά Corsair του H.A.F. που μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Home 340 , πακιστάν , a-7 ''Ενδιάμεσο'' Quiz 11
Δείτε Επίσης:
Ενημέρωση για τις τελευταίες αναρτήσεις
O Συγκεκριμενος κουρσαρος ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ και κολλησαν πανω τα πακιστανικα εθνοσημα σε μια κινηση για πωληση Α-7 στο Πακισταν το 1976 http://www.pakdef.org/forum/topic/9565-pakistan-air-force-pictures-videos-vi/page-31 και εαν θυμαμαι καλα ειναι το 159966
Χρηστος
Βιαστικα να απαντησω... μετα διαβασα το αφιερωμα που ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, ΜιΠιΡοΑλφαΒηταΟ!!!! κριμα... και χαρηκα για την απαντηση, + οτι εφαγα και 2 ωρες μπας και ξαναβρω στο ιντερντετ την καθαρη φωτο που φαινονταν και τα νουμερα....
Χρηστος
Χρήστο, εκ μέρους του haf, ευχαριστούμε και χαιρόμαστε πολύ που το άρθρο άρεσε!
Πάντως η έρευνα ποτέ δεν πάει χαμένη. Πάντα κάτι μπορεί να προκύψει!
Σχετικά με το 6ο ΤΑ-7Η 159964 η δικιές μου πληροφορίες το θέλουν να έχει συντριβή στις 23/2/78 στο εξωτερικό. Αν είχε ήδη μετατραπεί σε διθέσιο ή ήταν ακόμα A-7H παραμένει ερωτηματικό.
Όταν συνετρίβη το 159964 ήταν σίγουρα μονοθέσιο. Η φήμη που ήθελε να έχει μετατραπεί σε διθέσιο έλεγε ότι η τροποποίηση περιλαμβανόταν στην σύμβαση για την απόκτηση των ΤΑ-7Η η οποία είχε υπογραφεί στις 23/1/1978. Συνεπώς η τυχόν μετατροπή του πρακτικά δεν θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε διάστημα ενός μηνός.
Όσο για τον τόπο του ατυχήματος, οι δικές μας πληροφορίες κάνουν λόγο για τη Λάρισα και όχι για εξωτερικό. Έχετε στη διάθεσή σας κάποια παραπάνω λεπτομέρεια για το τελευταίο;
Ερωτηση, η ημερομηνια για το 159964 απο που προκυπτει;
Χρηστος
Εννοείς την ημερομηνία του ατυχήματος;
Αν ναι από εδώ:
-Δημήτρης Θ. Στεργίου, A-7H Corsair II (11 Aviation Publicatios O.E., Αθήνα, 2007)
-Hellenic Air Force Yearbook 2005
-Hellenic Air Force Yearbook 2007/B
-http://www.aviationlive.org/2011/12/blog-post_14.html
Ευχαριστω για την απαντηση, αλλα δεν ξερω εαν ειναι σωστη η ημερομηνια γιατι ψαχνοντας στην Ηλεκρτρονικη Βιβλιθηκη σε εφημεριδες της εποχης δεν βρηκα τιποτα σε κοντινες ημερομηνιες.
Οσο για το 159666 δεν αλλοιωθηκε ποτε το νουμερο του για εναν πολυ απλο λογο, δεν ειχε αριθμιση οπως τα F-1,M2000,F-16 τριψηφιο για να υπαρχει θεμα και οταν μιλουσαν για αυτο απλα ελεγαν "τα εξαρια" ενω για το 159664 ελεγαν "Εξι Εξι Τεσσερα" ή για το 159950 " Εννια Πενηντα" στο μοναδικο αεροσκαφος που ειχαν αλλαξει την συνηθεια γραφης απο οτι ξερω ηταν ενα Τ-33 που ειχε μηδενικα στο τελος και αντι για TR-000 οπως το ΤR-599 (τυχαιο νουμερο) το ειχαν κανει TR-6000
http://efimeris.nlg.gr/ns/main.html εδω εχει αρχεια παλιων εφημεριδων (λιγες και λιγα δυστυχως αλλα εχει)
Χρηστος
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Όσο για το θέμα της "μετονομασία" του 159666, αυτό έχει επιβεβαιωθεί (μάλιστα, αν δεν κάνω λάθος, σχετικό σχόλιο είχε δημοσιευτεί και σε κάποιο αμυντικό περιοδικό τότε). Μην ξεχνάς ότι προ 15ετίας (λίγο πριν το ατύχημα του 159666) σε όλα τα A-7 ξεκίνησαν να γράφονται με μικρά λευκά νούμερα κάτω από την καλύπτρα, τα τρία τελευταία ψηφία του κωδικού του αεροσκάφους. Μάλλον το "666" εκεί δεν άρεσε σε κάποιους...
Τα Α-7Η δεν ειχαν ποτε στην mother base λευκα νουμερα πισω απο το ραντομ, αυτο το εκαναν στην 336 οταν μαζευτηκαν ολα μαζι και δεν μπορουσαν να τα ξεχωρισουν με τα loop (ανοιχτα ή κλειστα) και τα ειχαν σε ατελειωτες σειρες στους "δρομους" της μοιρας. Εδω ειναι και μια πληροφορια για τους μοντελιστες οταν θελουν να κανουν ενα Hotel, τα λευκα νουμερα μπηκαν στην 116ΠΜ/336Μ. Πιο πριν δεν ειχαν την αναγκη για διευκρίνιση για το που ειναι που (εποχη 115ΠΜ ελεγαν τα εξαρια στο 13, ή το 950 στο 6) στον Αραξο οταν πεις 664 δυτικα που θα παει ο αλλος δυτικα ειχαν 15 αεροπλανα και το νουμερο ηταν μονο στο tail, και λογο "γραμμης" του ΑΦους οταν εισαι μπροστα και πλαγια το νουμερο δεν φαινεται αρα επρεπε να κατεβεις απο το αυτοκινητο του γραμμης και να τα παρεις σβαρνα ενα προς ενα απο την πισω πλευρα του αεροπλανου. (οσο για το 666 και την δημοσιευση, δεν θα μου φανει περιεργο εαν ειχε ακουσει για το 666 (της 345 που δεν το ηξερε)και ειδε το 966 (της 340) οπου πηγε επισκεψη. Μηπως σε αυτο το περιοδικο ελεγε οτι και τα ΤΑ-7 δεν ειχαν πυροβολο (εχει γραφτει)?
Χρηστος
Αυτή η ανακρίβεια με το πυροβόλο δυστυχώς έχει ειπωθεί από πολλούς... Πάντως απ' ότι θυμάμαι δεν αναφερόταν στο συγκεκριμένο περιοδικό.
@Γ.Μ οταν το διαβασα αυτο με το πυροβολο ειχα κολησει... λεω λες να θυμαμαι λαθος! Καμια φορα, και σε αλλα θεματα οχι μονο της δουλειας (ιδιως εαν εχουν περασει και χρονια) σου λεει καποιος κατι "ασχετο" κατι "κουφο" και κολλας (τουλαχιστον σε μενα εχει τυχει) και λες, τι στο καλο γινετε, τοσο λαθος θυμαμαι (ευτυχως προς το παρον ειναι κολλημα δευτερολεπτων, το μελλον ειναι που με προβληματιζει, χαχαχα)
Χρηστος (παντως για το 966 & το 666 το θεωρω πολυ πιθανο μπερδεμα ιδιως εαν ειχε τυχει το 966 να ηταν διπλα στο 966 και κατι ειχε ακουσει ο αλλος καποια στιγμη, αυτο με τα λευκα νουμερα εψαξες σε παλιες φωτο;)
Σχετικά με τα Α-7 γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια απόστρατο ιπτάμενο της Π.Α (25η σειρά) που ήταν δ/κτης στην 115 Π.Μ όταν παραλάβαμε τα α/φη. Ο συγκεκριμένος πριν παραγγείλουμε τα Α-7 ήταν μέλος σε επιτροπή αξ/κων που πήγε στις ΗΠΑ για να τα δει από κοντά. Πήγαν στο αεροπλανοφόρο John Kennedy για μερικές μέρες. Μου έχει πει πως του είχε κάνει εντύπωση ο θόρυβος των νυχτερινών απονηώσεων και προσνηώσεων όταν τις άκουγε ενώ βρίσκονταν σε καταστρώμα κάτω από αυτό των απο/προσνηώσεων. Επίσης περισσότερο του άρεσε το Α-6 το οποίο θεωρούσε καλύτερο γιατί ήταν δικινητήριο, διθέσιο και είχε καλύτερα ηλεκτρονικά.
Γιάννης
@Χρήστος
Αν και δεν έχω ψάξει ακόμη σε παλιές φωογραφίες για να το επιβεβαιώσω, έχω την εντύπωση ότι κάποια εκ των A-7H της 115ΠΜ πήγαν στην 116ΠΜ με τα λευκά νούμερα ήδη βαμμένα κάτω από την καλύπτρα.
Αν δεν κάνω λάθος, η σχετική απόφαση είχε ληφθεί μαζί με εκείνη που προέβλεπε την ομογενοποίηση της πραλλαγής όλων των ελληνικών Α-7, αλλά καθυστέρησε ελαφρώς να εφαρμοστεί.
Στην "6" τα εβαλαν εαν δεν κανω λαθος οταν ηταν ολα μαζι, δεν τα ειχαν ουτε οταν ηταν η "5" μετα τα C/E