Συνεκπαίδευση ΠΑ - QEAF

aviationlive | 9/13/2013 03:43:00 μ.μ. | 15 σχόλια




Την Πέμπτη 12 και την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013, κλιμάκιο 118 ατόμων της Πολεμικής Αεροπορίας του Κατάρ, αποτελούμενο από Αξιωματικούς, Υπαξιωματικούς και πολιτικό προσωπικό, έφθασε στην 114 Πτέρυγα Μάχης / Αεροπορική Βάση Τανάγρας, στο πλαίσιο συνεργασίας των δύο Πολεμικών Αεροποριών. Για τη μεταφορά του προσωπικού και των υλικών χρησιμοποιήθηκαν 4 αεροσκάφη C-130 και  1 C-17.





Η συνεργασία των δύο Πολεμικών Αεροποριών, η οποία θα διαρκέσει έως τις 10 Οκτωβρίου 2013, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ασκήσεις εναέριας μάχης, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των 4 Μ2000-5 της Αεροπορίας του Κατάρ, των αεροσκαφών Μ2000-5 της 331Μ και 332Μ καθώς και άλλων τύπων αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας.






Πηγή

Category: , ,

15 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Θα γίνει κάποιο δώρο..ή τζάμπα ελπίζουμε..?

    Προβοκάτωρ

  2. Αντιγράφω από την τελευταία EA&T : ... η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να ζητήσει από τα ΗΑΕ,την αγορά 20-25 Mirage 2000-9, προσφέροντας ως αντάλλαγμα υπηρεσίες...Συνεργασία αυτού του είδους - κατα προσέγγιση - έχει συμφωνηθεί με το Κατάρ και πολύ σύντομα θα περάσει στο στάδιο της υλοποίησης.

    του Κ. Δημητρέλη

  3. Για τι είδους προσφορά υπηρεσιών μιλάμε;

  4. Εκπαίδευσης & συντήρησης.

  5. Manolis says:

    Παντως 150 ατομα δυναμη (!) , θα ηρθαν και για αλλους λογους καλοκαιριατικα!

  6. Ανώνυμος says:

    Είναι να αναρωτιέται κανείς τι υπηρεσίες εκπαίδευσης και συντήρησης θα είναι αυτές που κοστολογούνται όσο η αξία 25 μαχητικών α/φων Μ-2000-5.

    Οι άραβες έχουν ανακοινώσει πως πουλάνε 20-25 Μ-2000-5 τους ?? Αν όχι μην περιμένουμε να τα πάρουμε.
    Δεν θα δεχτούν να χάσουν ένα σημαντικό μέρος των Μ-2000 τους χωρίς πρώτα να τα έχουν αντικαταστήσει με άλλα α/φη.
    Γιάννης

  7. Γιάννη είμαι σίγουρος πως γνωρίζεις το σενάριο, οι Άραβες βρίσκουν αγοραστή για τα -5 και προμηθεύονται Rafale. Ο εκδότης της ΕΑ&Τ σε άρθρο του στο Hellenic Defence έγραφε :


    Όπως ακριβώς «διέφυγε» της προσοχής των αντίστοιχων αξιωματικών και οργάνων της Πολεμικής Αεροπορίας η «ευκαιρία» των Mirage 2000-9. Ίσως εκείνοι να γνωρίζουν πως τα μαχητικά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων προσφέρονται με σημαντικό αντίτιμο και διαφέρουν σε κρίσιμα σημεία από τα αντίστοιχα αεροσκάφη της ΠΑ, ενδεικτικά στο σύστημα αυτοπροστασίας. Ίσως να γνωρίζουν επίσης πως και μόνον η προσαρμογή του πιλοτηρίου για τους Έλληνες χειριστές, θα απαιτούσε σημαντικές δαπάνες ανά αεροσκάφος, ενώ το συνολικό κόστος θα ήταν συγκρίσιμο με την αναβάθμιση των διαθέσιμων Mirage 2000EGM/BGM της ΠΑ.

    Στις δύο προαναφερόμενες περιπτώσεις απουσιάζει οποιοδήποτε ίχνος επίσημου ή ανεπίσημου ενδιαφέροντος του ΠΝ και της ΠΑ. Οι δύο υποθέσεις ανακινήθηκαν και εξακολουθούν να συντηρούνται αποκλειστικά και μόνον από ιδιώτες.

    http://www.hellenicdefence.gr/eidiseis/e2012/120323a.html

  8. AXEΡΩΝ says:

    Αὐτό το:
    «και μόνον η προσαρμογή του πιλοτηρίου για τους Έλληνες χειριστές, θα απαιτούσε σημαντικές δαπάνες ανά αεροσκάφος, ενώ το συνολικό κόστος θα ήταν συγκρίσιμο με την αναβάθμιση των διαθέσιμων Mirage 2000EGM/BGM της ΠΑ.»,δέν νομίζω ὅτι τεκμηριώνεται ἀπό πουθενά.
    Κοντά στο Σ/Α κάποιοι κάνουν την τρίχα τριχιά,και σημειωτέον,και οἱ ἴδιοι ἰδιώτες εἶναι,και ὅχι ἡ ἴδια ἡ Π.Α,ἐκ μέρους της ὁποίας σχεδόν παρουσιάζονται ὅτι γράφουν.
    Ἐγώ θυμὰμαι ὅτι ἐπί ὑπουργείας Β.Βενιζέλου διάβασα ὅτι το ΥΠΕΘΑ ἀνακάλυψε τα -9,ὅχι ἡ Π.Α,το ΥΠΕΘΑ,ἀλλά ὅχι ἰδιώτες,ἄν και στο κάτω-κάτω της γραφῆς,στην Ἑλλάδα κάποιοι ἰδιώτες ἐλέγχουν σχεδόν τα πάντα στον χώρο των ἀμυντικῶν προμηθειῶν,και ὅχι μόνο.
    Ἠ δική μου ἐπιφύλαξη ἑν προκειμένω δέν ἀφορᾶ τις ὅποιες διαφορές των -9 ἀπό τα -5,που οὔτως ἤ ἄλλως ΔΕΝ εἶναι μεγαλύτερες ἀπό ὅτι οἱ διαφορές μεταξύ των F-16 PX-III και ΡΧ-ΙV πρακτικῶς,ἀλλά στο ὅλο πλαίσιο προσεγγίσεως:αὐτοί ἔχουν Μιράζ,ἐμείς ἔχουμε τον καημό μας,ἔ κἄπου θα τα βρούμε.
    Ὅχι παὶδες,ἔτσι δέν γίνονται οἱ ἀμυντικές προμήθειες,αὐτοί στα Ἑμιράτα ἔχουν τον δικό τους «χαβά»,και δέν διακατέχονται ἀπό διάθεση να ἐξυπηρετήσουν την Χώρα μας,και ἑμείς δέν ἐπιτρέπεται να παίζουμε λόττο με την Ἄμυνα την δική μας.
    Ἄν παρατηρήσατε,τα τελευταία δέκα τόσα χρόνια,ἔχουν παρελάσει μπροστά στα μάτια μας ἀμέτρητες σπαρταριστές εὐκαιρίες ἀποκτήσεως μεταχειρισμένου,ἀλλά σύγχρονου και εὔχρηστου ὑλικοῦ,ἀλλά ποιήσαμε την νύσσα,ἤ ἐφευρέσαμε και ἀπίθανες προφάσεις (ἑν ἀμαρτίαις),για να τις ...ἀποφύγουμε,και ἔχω την αἴσθηση ὅτι και με τα Μιράζ των Ἑμιράτων βρήκαμε ὡς ἀμυντική κοινότητα (ἄς μου ἐπιτραπεί ἡ ἔκφραση),ἕνα ἀκόμη κουϊζ για να περνὰμε την ὥρα μας.

  9. Ανώνυμος says:

    Οι άραβες δεν φαίνεται πως θα αγοράσουν Rafale. Οι γάλλοι έχουν ανακοινώσει αρκετές φορές πως η συμφωνία είναι κοντά στην υπογραφή αλλά οι άραβες λένε άλλα, πως τα α/φη είναι ακριβά, οι γάλλοι ζητούν πολλά για να υποστηρίξουν τα εμιράτα κ.α. Ακόμη και να υπο
    γραφεί η συμφωνία οι άραβες πρέπει πρώτα να παραλάβουν μία Μοίρα α/φων, για να τους περισσεύει μία με Μ-2000-5 για να την διαθέσουν για πώληση. Οπότε στην καλύτερη περίπτωση χρειάζεται να περάσουν 5 χρόνια από σήμερα ώστε να υπάρξουν διαθέσιμα 20-25 Μ-2000-5.

    Έχει ακουστεί και το σενάριο να πάρει η Ντασό τα Μ-2000-5 για να τα πουλήσει σε άλλους πελάτες. Πάντως επειδή οι γάλλοι θέλουν να μας πουλήσουν Rafale δεν θα τους αρέσει η ιδέα να αγοράσουμε μία Μοίρα M-2000-5 και προφανώς θα κοιτάξουν να μας εμποδίσουν. Όπως π.χ μας εμπόδισαν να μεταβιβάσουμε στην Κύπρο τις 2 παλαιές ΤΠΚ μας. Συμφέρον τους ήταν να αογράσουν οι κύπριοι καινούργια γαλλικά σκάφη.
    Γιάννης

  10. Ανώνυμος says:

    Αντί να περιμένουμε πότε θα γίνουν διαθέσιμα τα Μ-2000 των Αράβων, δεν είναι καλύτερα να εκσυγχρονίσουμε τα δικά μας EGM/BGM, κατά τα πρότυπα των Μαροκινών F-1, σε συνεργασία με Thales-Sagem και όχι με τη Dassault; Η τιμή θα ήταν χαμηλότερη των 11,38 εκ, διότι ο εκσυγχρονισμός των F-1 περιλάμβανε και στοιχεία όπως νεό INS, εκτινασσόμενα καθίσματα κ.α. τα οποία δεν χρειάζεται να αντικατασταθούν. Επίσης, ο αριθμός είναι παρόμοιως 19-20 τα δικά μας, 23 τα μαροκινά.
    Έτσι θα είχαμε άλλα 20 αεροσκάφη, πολύ κοντά στο επίπεδο των Μ-2000-5, με κόστος μικρότερο από την αγορά των Μ-2000-9 (άνω των 25 εκ.)
    είναι κριμα να απαξιωθούν όπως τα F-1.

  11. Ανώνυμος says:

    Αμαρτίες "γονέων" παιδεύουσι τέκνα..άντε να δούμε πότε θα βάλουμε μυαλό και όταν έρθει η ώρα για το ΝΜΑ να αποφασίσει πάλι κάποιος "ηγέτης..εθνοσωτήρας"..

    Προβοκάτωρ

  12. Ανώνυμος says:

    @15/6/2013 ώρα 6.21 μ.μ
    Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούν 200 εκατ. ευρώ για να εκσυγχρονιστούν τα M-2000EGM/BGM.
    Γιάννης

  13. Ανώνυμος says:

    Κατ΄επέκταση δε θα μπορέσουν να βρεθούν και για την αγορά μτχ Μ-2000, εκτός εάν υπάρξουν άλλου είδους συμφωνίες, πχ σε επίπεδο εκπαίδευσης και λοιπών παροχών υπηρεσίων, πράγμα που δε το βλέπω.
    Άρα όσο πάνε, και αν δεν αλλάξει τίποτα, θα βαίνουμε σε συνεχώς μειούμενους αριθμούς, με ότι αυτό συνεπάγεται.

  14. Ανώνυμος says:

    Φόλα στα οικονομοτεχνικά τρολ..κομματικά και μη!

    Προβοκάτωρ

  15. Ανώνυμος says:

    To 2020 που θα έρθει η ώρα να αποσυρθούν τα 19 M-2000EGM/BGM αν τα οικονομικά της χώρας έχουν βελτιωθεί και υπάρχουν διαθέσιμα Μ-2000-5 σε συμφέρουσες τιμές θα πρέπει να εξεταστεί η αγορά 10-15 α/φων για την συμπλήρωση 2 Μοιρών -5. Διαφορετικά θα μείνουμε με 25 Μ-2000-5... Γνώμη μου είναι πως θα πρέπει να εξεταστεί και το σενάριο να αποσυρθούν οι 2 τύπου Μιράζ και να αντικατασταθούν από ένα τύπο μαχητικού που θα αποκτηθεί σε 40 μονάδες. Για την οροφή των μαχητικών είναι δεδομένο πως θα πέσει. Όπως και να γίνει η Ελλάδα δεν είναι αραβική χώρα με πετρέλαια για να μπορεί να συνεχίσει να συντηρεί στόλο 280 μαχητικών α/φων, 14 φρεγατών, 8 υποβρυχίων, 1250 αρμάτων μάχης, κ.ο.κ. Πρέπει να έχουμε λιγότερα αλλά ικανότερα οπλικά συστήματα.
    Γιάννης