Μας Ψεκάζουν...

aviationlive | 10/13/2013 01:17:00 μ.μ. | 27 σχόλια

Ενδιαφέρουσα έρευνα της Metron Analysis αποκαλύπτει ότι τρείς στου δέκα Έλληνες πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν...


Category:

27 σχόλια

  1. Manolis says:

    Ναι ψεκαζουν. Και οταν δεν περνανε αεροπλανα , ψεκαζουμε ο ενας τον αλλο.

  2. Ανώνυμος says:

    Ντρέπομαι για την ανθρώπινη φυλή...

  3. Ανώνυμος says:

    Για όσους το πιστεύουν, ας ρίξουν μία ματιά εδώ: http://www.sfak.org/page/contrails%20-%20chemtrails%20-%20%CF%88%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF/519

  4. Ανώνυμος says:

    Manolis υποτίθεται ότι ασχολείσαι με το aviation.ΑΝ πραγματικά γνώριζες θα ήξερες για το που βρίσκονται οι αεροδιάδρομοι! Θα έβλεπες ότι επάνω υπάρχουν α/φη εκτός αεροδιαδρόμων.Ότι όλες τις ημέρες δεν φαίνονται τα contrails ή τα chemtrails, και ας είναι οι συνθήκες πανομοιότυπες από μέρα σε μέρα.ΞΥΠΝΑ!!!Φαντάζομαι ότι έχεις φάει και το παραμύθι της υπερθέρμανσης σε μια γη που μπαίνει σε εποχή παγετώνων!Observer
    Y.S.ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΕΙΡΩΝΙΑ.ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 15-ΝΘΗΜΕΡΟ ΕΙΔΑΜΕ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ!

  5. Observer παραείναι τεράστια σε μέγεθος επιχείρηση για να παραμείνει κρυφή και εμείς δεν έχουμε ούτε ένδειξη για την δουλειά - που υποτίθεται ότι γίνεται - στο έδαφος.

  6. Ανώνυμος says:

    Ανώνυμος says:
    13 Οκτωβρίου 2013 - 11:15 μ.μ.
    Σε ποιον κόσμο ζεις;
    http://www.flightradar24.com/
    τράβα δες και μετά γράψε comment...

  7. Manolis says:

    Ομπσερβερ,
    κατ'αρχην δεν καταλαβαινω γιατι στρεφεσαι εναντιον μου, χωρις προηγουμενο . Υποθετω διοτι εφόσον κατεχεις την αληθεια , καιγεσαι να την επιβαλλεις κατα καποιο τροπο και σε αλλους , κατα το γνωστο ιστορικο παραδειγμα της ιερας εξετασης, του σταλινισμου και των αλλων -ισμων, χωρις καποιο επιχειρημα. Για να ειμαι ειμαι ειλικρινης δεν περιμενα σε αυτο το μπλογκ να βρισκεται εστω ενας "υποστηρικτης των ψεκασμων".
    As υποθεσουμε οτι εχεις δικιο και οντως ΚΑΘΕ πολιτικο κλπ αεροπλανο που πεταει (και σιγα μην ειναι ολα στοιχημενα σε αεροδιαδρομους, κι εγω βλεπω συχνα παρατυπιες) φερει ειδικες διαταξεις ψεκασμου στους κινητηρες ή εστω στις πτερυγες, και δεξαμενες "ουσιων" επι της ατρακτου . Δεν μενουμε στο καθαρα τεχνικο κομματι του πως συνυπαρχουν ολα αυτα σε πολιτικα αεροσκαφη που εξυπηρετουνται ολο το 24ωρο σε συγκεκριμενα δημοσια αεροδρομια και παραμενουν αορατα απο το αδηφαγο ανθρωπινο ματι εδω και καιρο (υποθετω). Ουτε στεκομαστε σε πχ. αγνωστα αεροσκαφη που εξυπηρετουνται σε αγνωστα αεροδρομια, διοτι και αυτα εντοπιζονται και ιχνηλατουνται απο τα ρανταρ ΕΚ και αν χρειαστει , μαλιστα εδω στην Ελλαδα αναχαιτιζονται απο την ΠΑ. Ομως, ο οποιοσδηποτε εναεριος ψεκασμος για να εχει καποιο πρακτικο αποτελεσμα, ειναι αναγκαιο να γινεται απο χαμηλο υψος ,σε συγκεκριμενη εκταση και με συγκεκριμενη ποσοτητα ψεκαζομενου υλικου ανα υποκειμενο του ψεκασμου (φυτα , ζωα , άνθρωποι κλπ). Στα υψη που φανερα σε ολους μας περνανε τα εν λογω αεροσκαφη, ο τυχον ψεκασμος εκτεινεται σε τοσο μεγαλη εκταση που δεν φθανει στα αρχικα υποκειμενα (πχ. εμας) και παει στους διπλα ή αραιωνεται τοσο πολυ με τον υπολοιπο αερα που η συγκεντρωση του (οποιου) δραστικου υλικου μειωνεται τοσο ωστε να καθισταται πρακτικα μη δραστικο. Αυτο αποτελει επισης αρχη του χημικου πολεμου, οπως εμπεδωθηκε στον Α'ΠΠ.
    Αυτος ειναι και ο λογος που τα ψεκαστικα α/φη εχουν την κατασκευη που γνωριζεις και το τροπο δρασης που (πιστευω οτι) γνωριζεις σε περιορισμενα κομματια γης. Εαν δεν γνωριζεις τα κανονικα ψεκαστικα α/φη και το πως δουλευουν, σου προτεινω να παρακολουθησεις την ταινια "Planes" , τα περιγραφει ολα γλαφυρα με τροπο που καταλαβε ακομη και ο γιος μου.
    Εαν δεν συνεβαινε η αραιωση στην ατμοσφαιρα που περιεγραψα παραπανω , θα πεθαιναμε ολοι οι κατοικοι των μεγαλων πολεων απο τα αερια αποβλητα μας και μονον, δεν θα υπηρχε καμμια αναγκη εναεριου ψεκασμου και δυστυχως αυτο συνεβει σε βιομηχανικη πολη των ΗΠΑ το 1948 και το Λονδινο του 1952, οταν τοπικες καιρικες συνθηκες , εγκλωβισαν τους βιομηχανικους ρυπους σε χαμηλο υψος και δεν "επετρεψαν" την συνηθη αραιωση τους...
    http://en.wikipedia.org/wiki/1948_Donora_smog http://history1900s.about.com/od/1950s/qt/greatsmog.htm
    Τα 2 αυτα παραδειγματα θα μπορουσαν να ειναι τελεια επιβεβαιωση για την υποθεση σου, αλλα δυστυχως το '48 και το '52 , τα αεροπλανα που πετουσαν ηταν ελαχιστα και δεν αφηναν "ουρες".
    Επειδη παντως ομολογω οτι δεν τα ξερω ολα, εφόσον ασχολείσαι με το aviation , σε παρακαλω προς αντικρουση μου να προτεινεις ονομαστικα εστω εναν (1) Γ. Διευθυντη Μετεορολογικων Υπηρεσιων πολιτικης Αεροποριας , Πρυτανη γνωστου πανεπιστημιου ή Αρχηγο Πολεμικης Αεροποριας οποιουδηποτε κρατους πλην Ιραν-αφρικης-ταλιμπαν, που να επιβεβαιωνουν ή εστω να εχουν αμφιβολιες για οσα εγραψα, πχ. οπως αυτο:
    http://www.haf.gr/el/news.asp?id=6345

  8. Ανώνυμος says:

    Contrails 1944 http://www.youtube.com/watch?v=wfOrez6q7WM

    Wing contrails: http://www.youtube.com/watch?v=VaQ2_yHeNSM
    Ελληνική εκδοχή: http://www.youtube.com/watch?v=Af_y2LVDvuk
    Ο πιλότος στην περιγραφή του βίντεο του: " ...Ήξερα όταν το τράβαγα ότι θα το άρπαζαν αμέσως οι συνωμότες. Ναι τα ίχνη φαίνεται να έχουν ένα παράξενο τρόπο που ξεκινούν και σταματούν αλλά αυτό εξηγείται πολύ εύκολο χρησιμοποιώντας την Φυσική. Δεν έχουν καμία διαφορά από τα νέφη που σχηματίζονται πάνω από ένα βουνό ή την ομίχλη που βγαίνει από μία ανοιχτή κατάψυξη. Οπότε σταματήστε να είστε τόσο εύπιστοι παιδιά. Υπάρχουν πραγματικά άσχημα πράγματα στον κόσμο αλλά αυτό δεν είναι ένα από αυτά!"

    Καλή παρακουλούθηση Observer!

  9. Philip says:

    Και με τι μας ψεκάζουνε για να έχουμε το καλό ερώτημα; Κάποιο σπέσιαλ φάρμακο υποταγής των συνηδείσεων; Είναι ένα ευαίσθητο θέμα και θα μπορούσαμε να ισχυρηστούμε ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά αλλά προσωπικά όσο και αν το έψαξα το θέμα πάντα έβρισκα τις ίδιες πληροφορίες και τις ίδιες φωτογραφίες! Για τον εξωγήινο του Ροσγουελ(!!!!) πιο πολλά θέματα υπάρχουν. Προς το παρόν δεν έχω πειστεί ούτε για την ύπαρξη αλλά και ούτε για το αντίθετο. Πιο πολύ με απασχολεί με ΤΙ μας ψεκάζουν αν όντως συμβαίνει αυτό, ΠΟΙΟΣ το κάνει και ΓΙΑΤΙ...
    Welcome to the twilight zone...

  10. Ανώνυμος says:

    ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ 2 ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΗΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΨΕΚΑΣΤΙΚΌ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑ LEVEL ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ?. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟ ΘΩΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑΨΙ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ Α/ΦΟΣ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΟΝΤΑΙ Α/ΦΗ ΤΗΣ CIA ΣΤΗ ΣΟΥΔΑ, ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΜΕ 2 ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΨΕΚΑΣΜΟΙ ΜΕ ΙΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΑ ΤΟ '60-ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΕΝ ΝΤΑΛΛΕΣ,ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΤΣΑΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΥ- ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΑΣ. ΔΕ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΩ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΕΤΑΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΨΕΚΑΖΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΔΕΗ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΡΥΠΩΝ(ΠΕΡΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ) ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ. ΣΑΦΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΓΝΩΣΗ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΞΑΤΕ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ!!!!!!! OVER AND OUT---OBSERVER

  11. Ανώνυμος says:

    Δεν μας ψεκάζουν. Ο κόσμος έχει πρόβλημα συνωμοσιολαγνείας. Μπορώ να γράψω ένα μεγάλο κατεβατό για να εξηγήσω τεχνικά θέματα για το ότι ΔΕΝ μας ψεκάζουν ΑΛΛΑ αν ο άλλος θέλει να πιστεύει ότι μας ψεκάζουν (ή ότι μας παρακολουθούν, κ.ο.κ) δεν θα αλλάξει γνώμη. Θέλει να πιστεύει ότι οι λευκές γραμμές είναι από τους κακούς του πλανήτη που θέλουν το κακό μας.....
    Ο κόσμος (όχι όλοι) έχει μεγάλο πρόβλημα. Δυστυχώς από διάφορους έχω ακούσει χειρότερα από τους υποτιθέμενους ψεκασμούς. Π.χ ότι ο Μάικλ Τζάκσον ζει και μάλιστε βρίσκεται στην Ελλάδα (σε μυστική αποστολή...) ο Θανάσης Βέγγος ζει, το βράδυ υπάρχουν προβολείς στο Σύνταγμα που ψάχνουν στον ουρανό για κατασκοπευτικά αεροπλάνα, όποιο ε/π πετάει ψάχνει για κατασκόπους, κτλ, κτλ κτλλλ. Ξέρω τρεις ψυχιάτρους και όταν τους έχω ρωτήσει πως πάει η δουλειά απαντούν πβς δεν την προλαβαίνουμε. Υπάρχει Απίστευτο πρόβλημα...
    Γιάννης

  12. Ανώνυμος says:

    OBSERVER
    Είσαι αφελής...
    Ο ΙΔΙΟ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΣΑΣ ΤΡΟΛΛΑΡΕ... Google it---> WING CONTRAILS

    "USAFFEKC1O | Ιούλιος 17, 2010
    Είχε πλάκα να παίζεις με τους συνωμότες των ψεκασμών αλλά ρε παιδιά είστε πολύ ευκολόπιστοι!! :-)
    "

    ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ: http://www.youtube.com/watch?v=VaQ2_yHeNSM

    ΕΣΥ ΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ (??) ΕΙΔΕΣ ΑΥΤΟ http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Af_y2LVDvuk

    Το παραπάνω βίντεο προέρχεται από τον TankerEnemy, έναν Ιταλό οπαδό των ψεκασμών. Φαίνονται ξεκάθαρα τα αεροδυναμικά ίχνη συμπύκνωσης για τα οποία μιλήσαμε και πρωτύτερα από τα φτερά ενός KC-10. Οι πιλότοι στον θάλαμο διακυβέρνησης ακούγονται να κάνουν πλάκα ότι είναι χημικά νέφη. Ο TankerEnemy, που δεν ξέρει πολύ καλά Αγγλικά, δεν το πιάνει το αστείο και νομίζει ότι μιλάνε σοβαρά. Προχωράει στο να αναλύσει το βίντεο και δείχνει τους μηχανισμούς των flap ως τα ακροφύσια που βγαίνουν τα χημικά αέρια.
    ΠΑΡΕ ΝΑ ΜΑΘΕΝΕΙΣ: Στην Ελληνική έκδοση του βίντεο η κατάσταση έχει ξεφύγει μιας που προσθέτουν και άλλα σχόλια όπως «είμαστε σε πόλεμο» (με κεφαλαία γράμματα κ.λ.π.)

    Στην περιγραφή των βίντεο γράφει: «Διαδώστε το, αντιγράψτε το.. Αυτό το βίντεο δεν πρέπει να κατεβεί από το YouTube και το διαδίκτυο.. Απ' ότι γνωρίζουμε, είναι η πρώτη φορά που γίνεται τέτοιου είδους κινηματογραφική λήψη από αέρος, και μάλιστα από τόσο κοντινή απόσταση..
    Πρόκειται για την πλέον αδιαμφισβήτητη απόδειξη των chemtrail που έχει παρουσιαστεί μέχρι στιγμής..»

    Καταρχήν το αυθεντικό υπάρχει στο youtube εδώ και δύο χρόνια και δεν γίνεται καμία προσπάθεια να «κατέβει» αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχει μία συνωμοσία πίσω από το θέμα, ότι το βίντεο ενοχλεί και ότι γίνεται προσπάθεια να σβηστούν οι αποδείξεις. Επίσης υπάρχουν δεκάδες άλλα βίντεο που προϋπήρξαν αυτού με ίχνη συμπύκνωσης ιδιαίτερα αυτά που έχουν καταγραφεί από τις ίδιες τις εταιρίες για την μελέτη των ιχνών συμπύκνωσης. Τέλος το μόνο που αποδεικνύει το βίντεο είναι ότι τα αεροσκάφη αφήνουν ίχνη συμπύκνωσης και επιβεβαιώνουν όσα αναφέραμε παραπάνω.

    Πάμε να δούμε και τα άλλα «φάουλ» στην ελληνική μετάφραση-έκδοση:
    Η λήψη του βίντεο έγινε το 2010 και όχι το 2008
    Το άλλο αεροσκάφος δεν ήταν «πιθανότατα» στρατιωτικό ήταν ένα KC-10 το αναφέρει ο ίδιος ο πιλότος του στο αυθεντικό βίντεο που ο ίδιος έχει ανεβάσει
    Αυτά τα πράσινα κυκλάκια που ο TankerEnemy έχει σημάνει ως τα ακροφύσια για τους ψεκασμούς είναι μέρος από τους μηχανισμούς που ανεβάζουν και κατεβάζουν τα flaps - πτερύγια που βοηθούν το αεροσκάφος κατά την απογείωση και την προσγείωση μεγαλώνοντας την επιφάνεια των φτερών και τα έχουν ΟΛΑ τα αεροπλάνα.

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΚΟΛΟΠΙΣΤΕ OBSERVER !!!!

  13. Ανώνυμος says:

    Ευκολόπιστος είναι ο καθηγητής Κατσαρός, επικεφαλής του Δημόκριτου για χρόνια?Είναι κανείς σας του επιπέδου του? Δεν γνωρίζετε για τη γεωμαχανική,τον έλεγχο καιρού? Mάλλον δεν το έχετε πιάσει το θέμα! Δεν γνωρίζετε για την αλλάγή καιρού στους Ολυμπιακούς του Πεκίνου?Δεν γνωρίζετε ότι έχει να βρέξει 2 χρόνια στο Ιράν? Δεν γνωρίζετε ότι ο Καταστρόφιας υποσχέθηκε νερό στους Κυπραίους και έβαλε τους Ουκρανούς να ψεκάζουν? Να μη σας θυμίσω τους πολέμους του Κόλπου.Βέβαια όταν ξεκινήσει η ΒΑΡΥΧΕΙΜΩΝΙΆ να συνεχίσετε να πληρώνετε για την υπερθέρμανση του κλίματος!!!!Όσο για τους ψυχιάτρους, πολλοί θα τους χρειαστούν ακόμα μόλις καταρρεύσει η εικονική τους πραγματικότητα.........για βάριους ρήζονς........Και που απάντησα χάρη σας κάνω για ένα λόγο, το ότι δεν στηρίζεστε σε δικές σας παρατηρήσεις, γιατί καλό είναι το Ιντερνέτ ,αλλά καλύτερο το διάβασμα και η παρατήρηση. Δεν είδα κανέναν από σας τους ΔΥΣΚΟΛΟΠΙΣΤΟΥΣ να μου απάντάει για τα BLACK OPS ΤΗς CIA Ή ΤΗΣ NSA!!!!ΤΑ CONTRAILS ΣΑΦΩΣ ΕΙΝΑΙ CONTRAILS,ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΌΤΑΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΠΧ ΣΕ ΜΕΣΑΊΑ ΥΨΗ.ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ. ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΜΟΝΟ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, ΌΤΙ ΚΑΜΜΙΑ Π.Α. ΔΕΝ ΑΝΑΧΑΙΤΙΖΕΙ Α/ΦΗ ΤΗΣ CIA, KAI AΠΟ ΟΣΟ ΕΧΩ ΣΕ ΠΥΡΓΟ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΦΕΡΝΕΙ ΑΝΤΊΡΡΗΣΗ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΙΛΟΤΟ(ΕΝΝΟΩ ΤΩΝ Ε.Δ). -OBSERVER---

  14. Ανώνυμος says:

    @OBSERVER Είσαι ευκολόπιστος... sorry... επικεφαλής του Δημόκριτου για χρόνια?
    "διανοητικά διαταραγμένος χημικός που πριν 25 χρόνια συνεργάστηκε για λίγο με το "ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ", ένας ανεκδιήγητος καθηγητής πανεπιστημίου ο οποίος δυστυχώς διατηρεί ακόμα την έδρα του και μια καθηγήτρια μουσικής.

    Όλοι απολύτως ειδικοί και απολύτως κατάλληλοι για τη διενέργεια έρευνας και πραγματογνωμοσύνης περί αεροΠΣεκαΖμών."

    Την γεωμαχανική την γνωρίζω... ΕΣΥ? ΔΕΣ: 1) http://en.wikipedia.org/wiki/Solar_radiation_management
    2) http://contrailscience.com/debunked-kmir6-geoegnineering-skies-chemtrails/


    Έλεγχο καιρού? όχι ακριβώς, αλλά
    Τροποποίηση Καιρού, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΚΑΣΜΟΣ. http://www.elga.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=114:2010-06-15-06-44-04&catid=66:keme&Itemid=130
    "ΚΑΜΜΙΑ Π.Α. ΔΕΝ ΑΝΑΧΑΙΤΙΖΕΙ Α/ΦΗ ΤΗΣ CIA", Πηγή;
    "AΠΟ ΟΣΟ ΕΧΩ ΣΕ ΠΥΡΓΟ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΦΕΡΝΕΙ ΑΝΤΊΡΡΗΣΗ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΙΛΟΤΟ(ΕΝΝΟΩ ΤΩΝ Ε.Δ)."
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oVc135scrrc¨
    ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΡΕ "ΨΑΓΜΕΝΕ"???
    "ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΌΤΑΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΠΧ ΣΕ ΜΕΣΑΊΑ ΥΨΗ"
    Δεν μπορείς πραγματικά να πεις πόσο ψηλά είναι ένα αεροπλάνο

    Και φυσικά δεν μπορείς να πεις αν ένα αεροπλάνο είναι στο ίδιο ύψος με κάποιο άλλο. Αυτά τα αεροπλάνα πετάνε σε ύψος 30,000 με 40,000 πόδια (10 - 13 χιλιόμετρα).

    Είσαι για κλάματα...

  15. Αν μπορείτε, κάντε παράθεση επιχειρήμάτων και μόνο. Δεν θέλω να κλείσω τα σχόλια στη παρούσα ανάρτηση.

  16. Ανώνυμος says:

    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΜΕ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΤΟΥ YOUTUBE,ΚΑΙ WIKIPEDIA.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ OSTROVSKY ,DULLES ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ, ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΣΚΑΜΠΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΕΚΤΥΛΙΣΣΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΔΝΤ ΑΛΥΣΟΔΕΜΕΝΟΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕ ΣΕ ΑΚΟΥΜΠΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ,ΑΛΛΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ!!!! ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΝ ΚΑΛΟ.-------------OBSERVER------
    Υ.Σ.--ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΣΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΨΑΧΝΕΣΑΙ!! (ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ!!!!!!!)

  17. Ανώνυμος says:

    Όχι δεν τον χαρακτήρισα εγώ, το βρήκα σε comment στο youtube.
    Εσύ απαντάς με στοιχεία; ΕΓΩ ΝΑΙ.
    Μπες εδω: http://contrailscience.com/ , βάλε το Google translate, και ΔΙΑΒΑΣΕ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ συνωμοσίες που ήταν TRUE STORY. ΑΛΛΑ δυστυχώς για εσένα, ΟΧΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣ.
    Είπες ήδη πολλά ψέματα. Αλλά είσαι τόσο πιστός που ακόμα ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ (?) αφότου σου έδειξα ότι το φαινόμενο υπάρχει;
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ OBSERVER, φωτογραφία 1) http://educate-yourself.org/cn/inside%20chemtrail%20plane1500w.jpg
    φωτογραφία 2) http://www.metabunk.org/data/MetaMirrorCache/contrailscience.com_skitch_Photos__Boeing_777_240_LR_Aircraft_6406cd04eab7f09728d63232fd45344c.jpg
    Καλή συνέχεια!

  18. Manolis says:

    ----OBSERVER---,
    Δεν αρνουμαστε οτι υπαρχουν περιπτωσεις διασπορας νεφων κλπ. Αυτο που δεν στεκει στους ισχυρισμους σου/σας ειναι κυριως οτι αυτο γινεται σε συνεχη βαση καθημερινα χωρις να εχει αποκαλυφθει κατι απτό.
    Τα κεφαλαία δεν κανουν πιο αξιοπιστες τις αποψεις σου, το αντιθετο. Ουτε το οτι εισαι στον Καναδα , οπως εχεις δηλωσει. Θα μπορουσες αντ'αυτου να προτεινεις ονομαστικα εστω εναν (1) εν ενεργεια Διευθυντη Μετεωρολογικων Υπηρεσιων πολιτικης Αεροποριας , Πρυτανη/ σχετικο καθηγητη γνωστου πανεπιστημιου ή τον Αρχηγο Πολεμικης Αεροποριας του Καναδα ή οποιουδηποτε κρατους που να επιβεβαιωνουν ή εστω να εχουν αμφιβολιες για οσα σου καταλογιζουμε. Ο κ. Κατσαρος εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι το καλυτερο παραδειγμα, απλως επειδη περασε καποτε απο το Δημοκριτο. Οπως δεν ειναι και οι εν ενεργεια βουλευτες του Ελ. κοινοβουλιου (βλεπε Παππας , Αποστολακης κλπ.).

  19. Ανώνυμος says:

    Μανώλη, πιστεύεις ότι το θέμα black ops θα σου δωθεί απτό?Πιστεύεις ότι το Αμέρικα το κυβερνάει ο ΟΜΠΑΜΑ? Αν πιστεύεις τα παραπάνω έχεις δίκιο.Όμως η εξέλιξη της τεχνολογίας, ποιοι θα καρπωθούν τα οφέλη της, αποφασίζεται από κάποια κέντρα(σκοτεινά, φωτεινά πες τα όπως θες). Τι εννοώ, ότι την ίδια ιδέα με τον Zuchenberg ή τον Gates είχαν και άλλοι. Μαλιστα αν ενθυμείσαι, παράθυρα(windows) χρησιμοποιούσαν και ελληνικές εταιρείες λογισμικού πριν αυτόν. To θέμα δεν είναι αν μας ψεκάζουν ή όχι,αλλά τι θεώρηση έχουμε για τον κόσμο τούτο. Το σίγουρο, και στο λέω με κάθε ευθυνη, οι Αμερικανοί δεν λογαριάζουν, όύτε θα λογαριάσουν την Π.Α.μας σε κάθε ευκαιρία, πόσο μάλλον οι μυστικές υπηρεσίες. Αν υπάρχει θεμα ψεκασμών (βάσει κάποιου σχεδίου) να είσαι σίγουρος ότι όχι μόνο δεν είμαστε εμείς ενημερωμένοι, αλλά ούτε καν στην στην ίδια τη CIA τα περισσότερα στελέχη της ,για τον απλούστατο λόγο, ότι δεν τους αφορά.Αλλά και ο Παππάς που αναφέρεις(δεν συζητάμε για τον Αποστολάκη βέβαια) είναι υπαρχηγός και φυσικά εκουσίως ή ακουσίως μέρος ενός σχεδίου. Ετσι λειτουργούν τα πράγματα , και φυσικά έννοιες όπως δικαιοσύνη, δικαιώματα ,νόμοι και κανόνες δεν υφίστανται για τα πραγματικά αφεντικά αυτής της γης.Το θέμα να τελείωσει εδώ γιατί και αδικο ή δίκιο να εχουμε αμφότεροι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα ανθρωπίνως. Το θέμα είναι η παρατήρηση ,αξιολόγηση και εκτίμηση των πραγμάτων. Νομίζω ότι έτσι θα έπρεπε να είχα απαντήσει εξαρχής.
    ---observer----.
    Y.Σ. πριν κάποια χρόνια είπα σε κάπιον θείο μου να μην δίνει γάλα στα παιδιά του,μου απάντησε ότι το Τσερνομπίλ ήταν προπαγάνδα των Δυτικών.Εγώ προτίμησα να μην πιω γάλα εκείνη την περίοδο.

  20. Manolis says:

    Oχι , δεν θα μας το δωσει κανεις στο πιατο, απλα πιστευω οτι εαν το κανουν με τη συχνοτητα που λες, κατι θα επιανε η ΠΑ ή αλλη θιγομενη αεροπορια . Εδω ενα και μονον αεροσκαφος U2 ή SR71 αργοτερα , μη ανασχεσιμα, στελνανε οι αμερικανοι πανω απο την αχανη ΕΣΣΔ , και τα ρανταρ αεραμυνας παιρνανε φωτια. Η να σου θυμισω το ατυχο κορεατικο τζαμπο που παρεκλινε της πορειας του και το στειλανε αυτανδρο στον πατο ως κατασκοπευτικο? Στα "ψεκαστικα" θα κολλαγανε?
    ΥΓ. Ανατολακης εννουσα , οχι Αποστολακης !!!

  21. Ανώνυμος says:

    για να ξεκαθαρίσουμε... αν ψεκάσουν(σε αυτό το ύψος που λέτε), αυτό θα πέσει πολύ μακρυά και θα αραιωθεί... υπενθυμίζω ότι η ηφαιστειακή στάχτη από την Ισλανδία αφού διένυσε μιά απόσταση περίπου 7000 χλμ τελικά έπεσε στο Καζακστάν .

    Εφόσον όπως αναφέρεται σε ολόκληρη την ελληνική συνωμοσιολογία τα αεροπλάνα είναι τύπου KC-10 και KC-135 (ιπτάμενα τάνκερ) υπάρχουν στο διαδίκτυο χιλιάδες φωτογραφίων εκατοντάδων τύπων αεροσκαφών που "ψεκάζουν" και ελάχιστες μόνο είναι από αυτόν τον τύπο αεροσκαφών; Γιατί δεν υπάρχει έστω και μία φωτογραφία τέτοιου αεροσκάφους "χωρίς" διακρητικά να ψεκάζει; Αυτοί που έχουν "δει" τα αεροσκάφοι αυτά να ψεκάζουν πως ξέρουν αν έχουν ή δεν έχουν διακρητικά ή τι τύπος αεροσκάφους είναι σε τόσο μεγάλο υψόμετρο που πετάνε;

    Μην τσιμπάτε παιδιά. Κρίμα που το 30% πιστεύει.

  22. Ανώνυμος says:

    KAI ΓΩ ΑΥΤΟΝ ΕΝΝΟΥΣΑ(ΠΟΥ ΚΛΩΤΣΑΓΕ ΠΟΛΥ)!!!!! Οι Σοβιετικοί εννοείς, αλλά κάτι μπανανίες χωρίς μπανάνες(βλ.Ελλαντιστάν) ούτε που τις υπολογίζουν. Πχ το Κυργιστάν που νοικιάζει τη βάση στο Μανάς στην usaf, φαντάζομαι ότι πρώτα πήρε άδεια από κάποια αρκούδα. Εμείς είμαστε καλοί καρπαζοεισπράκτορες από Σκόπια ,Αλβανία, Τουρκία ,εσχάτως Τσεχία(Υποθεση ΑΡΜΑ) και λοιπά.Τώρα άν εμφανιστεί κανένας στρατιωτικός ή παπάς(πολιτικός δεν υπάρχει περίπτωση)που θέλει να σηκώσει λίγο το σβέρκο,τον τρώει κάποια περίεργη αρρώστια.Μη ρωτήσεις για ποιούς και αν έχω απτές αποδείξεις.Και μερικά που έγραψα συνέβησαν μπρος τα μάτια μου. ----OBSERVER-----.
    Πάντως για να αλλάξουμε θέμα έστειλα ένα post που αναφέρει τρελές διαθεσιμότητες των Gripen από τους Τσέχους. Αυτό είναι ένα πολύ ωραίο θεματάκι.Λέει κάτι και για τα ραντάρ.....

  23. Philip says:

    Observer θα σε παρακαλούσα να είσαι πιο προσεκτικός στις εκφράσεις σου (περί Ελλαδιστάν) άσχετα αν αληθεύει ή όχι... Σαφώς και δεν εννοούσε ο Μανώλης αυτό που γράφεις εσύ πάλι με παράδειγμα. Πάντως για κάθε ένα παράδειγμα σου υπάρχουν (και δόθηκαν) πολλαπλάσια που δείχνουν το αντίθετο!

    Για το ARMA 3 τελικά τα αλλάξανε όλα μετά το φιάσκο της κατασκοπίας αλλά δεν είναι μόνο θέμα "καρπαζιάς". Γενικά η πολιτική και οι πολιτικοί έχουν καθορίσει αυτό που λες, τα τελευταία χρόνια (και οι ψηφοφόροι τους φυσικά)!

    Ηθελα να δω επιχειρήματα όπως ανέφερε πολύ εύστοχα και ο Manolis και ο Ανώνυμος πέρα απο τα κλασσικά συνομοσιολογικά βίντεο (αν τα πιστεύαμε όλα αυτά τότε τύφλα να έχει ο Λιακόπουλος) αλλά δεν είδα... Δεν πειράζει, αν εξαιρέσουμε τις βαριές κουβέντες ήταν καλή συζήτηση.

    Πάντως, βλέπω ότι η τακτική των Αμερικανών να "φορτώνει" το πλήθος με "συνομοσίες" πιάνει και εδώ και όλο και με μεγαλύτερο βαθμό. Υπάρχουν φυσικά και μελέτες και βιβλία για αυτό και ελπίζω observer να εμβαθύνεις πάνω σε αυτά τα θέματα.
    Η αλήθεια είναι το πιο απλό πράγμα αλλά ο ανθρώπινος νους μπορεί εύκολα να ξεγελαστεί...
    Το παράδειγμα του Ροζγουελ δεν το έφερα τυχαία...

  24. Ανώνυμος says:

    Philip ,γράφεις ότι "επιχειρήματα δεν είδα", αλλά ανέφερα το βιβλίο του Allen Dulles για την ίδρυση και τη δράση της CIA, στο οποίο βιβλίο περιγράφονται οι επιχειρήσεις εξόντωσης του Φιδέλ απ΄οσο θυμάμαι(πάνε 25 χρόνια τουλαχιστον από τότε που το διάβασα). Πολλά από τα οποία αναφέρω ,επαναλαμβάνω, έτυχε να βρεθώ ως αυτόπτης μάρτυρας. Νομίζω ότι η προσωπική μαρτυρία πιθανό να μην εκλαμβάνεται ως επιχείρημα, αλλά θεωρώ τον εαυτό μου πολύ καλό παρατηρητή, μη προκατελειμμένο. Όταν κάποιος γνωστός μου πεί ότι είδε UFO δε σημαίνει ότι είναι ντε και καλά ότι είδε εξωγήινο σκάφος,ρωτάω όμως τι είδε ακριβώς. Για παράδειγμα, τα εσωτερικά α/φων που δημοσιεύονται ως α/φη ψεκαστικά δεν είναι παρά α/φη στα οποία μελετάται η πτητική συμπεριφορά πρίν την εκτέλεση της παραγωγής. Οταν ο πύργος ελέγχου τρώει χλαπάτσα από χειριστή USAF και μετά σου λέει ο ελεγκτής(1994) ότι κάνουν ότι θέλουν σε πολλές περιπτώσεις ,νομίζω βγάζεις κάποιο συμπέρασμα(εκτός αν είμαι φαντασιόπληκτος επιδειξίας). Η ιστορία του Τζαβέντ Ασλάμ με τα περίφημα Α/φη της CIA είναι γνωστή.Κανείς δε μιλούσε, μέχρι που ο Τζαβέντ θέλησε προστασία από ελλην.κόμμα λόγω των "επιχειρήσεων" που διατηρούσε(εδώ δεν μπορώ να αναλύσω περισσότερο). Όσο αφορά τη γενικότερη λόξα μου, θεωρώ ότι υπάρχει AURORA των 10 mach ,για τον απλό λόγο ότι υπήρξε Χ-15,το 1969.Θεωρώ ότι μας ψεκάζουν για τον απλό λόγο, ότι ο ουρανός γίνεται όπως γίνεται, ενώ υπάρχουν διαδοχικές μέρες με τις ίδιες καιρικές συνθήκες, και όπως λέμε με αρκετούς συν/φους όταν δεν υπάρχουν contrails, "σήμερα τα αεροπλάνα δεν πετούν". Μου είναι δυσάρεστο να βλέπω το γενικότερο οικονομικό πλαίσιο, το οποίο είναι τελείως παρανοϊκό, και να μην μπαίνω στον πειρασμό να το εξετάσω σε σχέση με την απαγόρευση αναχαίτισης "φίλων συμμάχων". Οι ψεκασμοί πιθανώς να εντάσονται, ενδεχομένως, και σε κάποια "false flag",δηλαδή ότι σας ψεκάζουμε ,χωρίς να συμβαίνει πραγματικά αυτό.Αλλά θα θυμίσω ότι στο Ιράν έχει να βρέξει 2 χρόνια!!! και δε μιλάμε για έρημο. Θα ήθελα πολύ να είμαι σύμφωνος με όλους σας ,αλλά η διαίσθησή μου, οι παρατηρήσεις μου δεν μου επιτρέπουν. Στο post που έκανα για το sea-Grippen ΌΛΟΙ οι Ινδοί σχολιαστές την πέφτουν σε Νορβηγό πιλότο F-16 για τα καλά λόγια που γραφει για το Grippen, σε σχέση με το ανύπαρκτο επιχειρησιακά, Τejas.Δυστυχώς έχει δίκιο ο Νορβηγός γιατί πολύ απλά το Ινδικό Α/ΦΟς δεν έχει συγκεκριμένο ορίζοντα παράδοσης. Ελπίζω και εύχομαι να είμαι 100 % λάθος για τους ψεκασμούς ,αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι έχουμε μπλέξει με παρανοϊκά "φιλάνθρωπα" μυαλά, σε διεθνές αλλά και τοπικό επίπεδο.---OBSERVER---
    Υ.Σ. αλήθεια πόσο αξιόπιστοι είναι οι ιδιοκτήτες της εφημερίδας και της εταιρείας δημοσκοπήσεων του συγκεκριμένου άρθρου για τους ψεκασμούς?

  25. Philip says:

    Δεν το εννοούσα έτσι όπως το λες! Απλά οτι για κάθε τέτοιο παράδειγμα υπάρχουν και παραδείγματα για το αντίθετο. Πχ για το Χ15 που λες φαντάζομαι ξέρεις το Google Earth! Οταν μια εταιρία δίνει πρόσβαση δωρεάν σε όλους τέτοια δεδομένα σκέψου τι μπορεί να κάνει ένας ειδικός δορυφόρος. Ακριβώς επειδή οι δορυφόροι έχουν εξελιχθεί πολύ αμφιβάλλω αν υπάρχει τέτοιο αεροσκάφος μια και έχει καταστεί άχρηστο λόγω των δορυφόρων!
    Εγώ δεν είμαι κάθετος στην άποψη μου αλλά όπως έγραψε ο Μανώλης μια τέτοια επιχείρηση στον βαθμό που παρουσιάζεται είναι πολύ δύσκολο να περάσει απαρατήρητη. Καθένας μας έχει την άποψη του αναλόγως τα βιώματα του αλλά και τις γνώσεις του.
    Αν εντάξουμε τους ψεκασμούς στο γενικότερο πλαίσιο της Νέας Τάξης Πραγμάτων για την υποταγή των συνειδήσεων (σαν τον Λιακόπουλο δεν ακούγομαι τώρα;) με αυτό τον τίτλο μας έχουν "περάσει" ότι είναι κάτι αστείο που και σαφώς δεν το πιστεύω ως ηλεκτρονικός. Haarp και λοιπά συστήματα έχουν κάνει την εμφάνιση τους όπως και πολλές θεωρίες. Το θέμα όμως είναι πως πάντα μπερδεύουν την πραγματικότητα με την φαντασία για να πείσουν ή το αντίθετο (να μην πείσουν αλλά να το κάνουν για αντιπερισπασμο). Για τις βροχές έχουν παρατηρηθεί τέτοια φαινόμενα (και είναι καταγεγραμένα σε ιστορικά όσο και σε θρησκευτικά βιβλία ακόμα)! Επίσης, τέτοια γεγονότα πάντα τα εκμεταλεύονται.
    Εγώ τα παρακολουθώ σκεπτικός (όπως και το διάσημο "τσουνάμι" που δεν ξέρουμε αν ήταν αποτέλεσμα βόμβας ή νέας συσκευής). Χωρίς όμως όλες τις πληροφορίες το παζλ μένει άλυτο και δυστυχώς μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Άλλες φορές σωστές και άλλες λάθος. Άλλες φορές η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση.

  26. Manolis says:

    Observer,
    μπερδευεις πολλα ζητηματα και συμπερασμα δεν θα βγει. Για τα ΑΤΙΑ παντως, ασχετως εαν πιστευω ή οχι , υπαρχουν οντως καταγεγραμμενες αξιοπιστες μαρτυριες θεασης -και απο την ΠΑ- για τις οποιες δεν εχει δοθει λογικη εξηγηση σε αντιθεση με τους ψεκασμους . Οι ασθενειες που λες, δεν ειναι νεο φαινομενο, ακομη και για το θανατο του Μεταξα υπαρχουν παρομοιες και αντικρουομενες θεωριες.
    Μυστικο αεροσκαφος στις ΗΠΑ? Κατι μας ειπες, φυσικα ολο και κατι θα υπαρχει , βγαζουν ψωμι εκει οι ανθρωποι απο τετοια. Αλλο αν εχει καθηλωθει τωρα απο το κλεισιμο της ομοσπονδιακης κυβερνησης.
    Το F-104 που εκανε ρεκορ ταχυτητας επι ...εδαφους , το ειδες? Μα με γυναικα πιλοτο?