Πωλητήριo Στα Ag-Cat

aviationlive | 1/03/2014 07:43:00 μ.μ. | 3 σχόλια

DSC02002


Ανοικτό πλειοδοτικό διαγωνισµό προκήρυξε η Υπηρεσία Προμηθειών της Πολεμικής Αεροπορίας για την εκποίηση 11 ψεκαστικών αεροσκαφών Ag-Cat, 13 εφεδρικών κινητήρων Pratt & Whitney R-1340-A1 καθώς και του αποθέµατος των ανταλλακτικών τους, συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας 1.586.106,91 εκάτ. $.







Τα G.164 A/G παρελήφθησαν στα μέσα της δεκαετίας του '70, εντάχθηκαν στη δύναμη της 359 ΜΑΕΔΥ και χρησιμοποιήθηκαν σε αποστολές  αεροψεκασμού και αεροπυρόσβεσης. Ο τύπος αποσύρθηκε το 2011 λόγω παλαιότητας οπότε και η ΠΑ αποφάσισε την εκποίηση τους. Όπως αναφέρει ο Λεωνίδας Μπλαβέρης στην εφημερίδα "Παραπολιτικά" τα χρήματα από την εκποίησή τους αυτή θα πάνε για αποπληρωμή του χρέους της χώρας.


Category: ,

3 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Για ποιο λόγο γίνεται η πώληση; Με την πώληση των αεροσκαφών δεν θα μείνει κανένα στην Ελλάδα.
    Αυτό σημαίνει ότι θα πουλήσουν και το Μουσείο της Πολεμικής Αεροπορίας η θα το αδειάσουν. Αυτό είναι ΕΓΚΛΗΜΑ.
    Που είναι ο σεβασμός και η αξιοπρέπεια για την Πολεμική Αεροπορία και την Ιστορία της;
    Πόσο χαμηλά ακόμα θα πέσουμε; Αυτές οι καταστάσεις είναι απαράδεκτες κάποιος πρέπει να τους σταματήσει.

  2. Ένα σχόλιο από τον κ. Θέμη Βρανά που μας βρίσκει σύμφωνους : Θέλω γεμάτος απογοήτευση και αγανάκτηση να τονίσω ότι ο δημοσιευθείς πίνακας ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΩΝ AG-CAT. Αυτό σημαίνει ότι με την πώλησή τους δεν θα μείνει ΚΑΝΕΝΑ στην Ελλάδα, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ! Θέλω να θέσω δύο πολύ κρίσιμα ερωτήματα: Πριν κοινοποιηθεί ο παραπάνω πίνακας ενημερώθηκε το Μουσείο ΠΑ; Του δόθηκε η δυνατότητα να επιλέξει τουλάχιστον δύο Ag-Cat για να τα εντάξει στη συλλογή του; Είναι εξωφρενικό και απαράδεκτο να εξαφανίζουμε μόνοι μας, με τα ίδια μας τα χέρια, τις ψηφίδες που απαρτίζουν την Αεροπορική μας Ιστορία. Φέτος ΧΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ από την Ελλάδα το τελευταίο Stearman του Σμήνους Ανθελονοσιακού Πολέμου και δεν ίδρωσε το αυτί κανενός. Πάμε να επαναλάβουμε το ίδιο ΕΓΚΛΗΜΑ κατά της Αεροπορικής Ιστορίας της Ελλάδας και με τα Ag-Cat; Όποιος, φίλοι μου, έχει τη δυνατότητα, ας προωθήσει αυτές τις παρατηρήσεις στο ανώτερο δυνατό επίπεδο στην ΠΑ, γιατί σίγουρα ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΝΟΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ.

  3. Αγαπητοι μου φιλοι, οπως πολυ σωστα γραψατε πιο πανω και οπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ εγραψε και ο καλος μου φιλος Θ.Βρανας, ειναι ΕΓΚΛΗΜΑ να πεταμε την ιστορια μας στα "σκουπιδια"!
    Ειναι δυνατον, να πωληθουν ΟΛΑ τα AG-CAT, χωρις να κρατηθει εστω ενα απο το Μουσειο της ΠΑ?
    Μα, νομιζω οτι υπαρχει νομος του Μουσειου, που το υποχρεωνει να κραταει τουλαχιστον 2 αφη αποσυρομενα!!!
    Πιστευω, οτι ειναι ενα ΑΚΡΩΣ σοβαρο θεμα, που πρεπει να το δει η ηγεσια της ΠΑ & οχι μονο!
    Δεν πιστευω οτι με 40000 η 50000 που θα πωληθει ενα αφος, θα λυθουν οικονομικα προβληματα του οπλου!
    ΕΥΧΟΜΑΙ κι ΕΛΠΙΖΩ, οι καταλληλοι ανθρωποι της ΠΑ, να μεριμνησουν εγκαιρα, ωστε να σωθει εστω και την τελευταια στιγμη ενα αφος.
    ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ AG-CAT ΤΗΣ ΠΑ.