#7421

aviationlive | 5/16/2014 06:04:00 μ.μ. | 10 σχόλια

Δεύτερη ανάρτηση για το 7421... με επιπλέον φωτογραφίες του εγκαταλελειμμένου Αστρομαχητή.





Category: ,

10 σχόλια

  1. Manolis says:

    Σε πιο ενδοξες εποχες...
    http://www.916-starfighter.de/Large/2675.htm

  2. Διαβάζω το ενδιαφέρον ιστορικό του

    heavy damaged on October 18, 1972 being towed over an open water ditch,
    nose gear broke away and main landing gear was damaged

  3. Ανώνυμος says:

    Παλι καλα που γλιτωσε(την πτωση) στα Γερμανικα χερια.

  4. Manolis says:

    Kαταφεραν να του κουρεψουν το συστημα προσγειωσης επι εδαφους, στη ρυμουλκηση. Να υποθεσω οτι ο Gvla εκλεισε την καλυπτρα?
    Ενα γρηγορο ενδιαμεσο (του ενδιαμεσου)? Τι ειναι αυτο που εξεχει κατω απο την ανοικτη θυριδα μπροστα απο τον αεραγωγο?
    (Γιαννη , το ξερουμε οτι το ξερεις, ασε και κανεναν αλλο νεωτερο :)

  5. Ανώνυμος says:

    Δεν μπορω να καταλαβω γιατι η ΠΑ δειχνει τετοια ασεβεια σε αυτα τα αεροπλανα,την ασεβεια την δειχνει γιατι πχ μπορει ο καθε δημος να ζητησε ενα στατικο εκθεμα για μια πλατεια ,αλλα η ΠΑ γνωριζει πολυ καλα οτι βρισκομαστε στο Ελλαντα,σε μια χωρα δηλαδη χωρις αεροπορικη(και οχι μονο βεβαια) παιδεια,η καταληξη ολων αυτων των αεροπλανων θα επρεπε να ειναι γνωστη στην ηγεσια(η στους υπευθυνους που εδωσαν αυτα, εστω τα αποσυρομενα αεροπλανα).Ο κανιβαλισμος,η εγκαταλειψη,ο βανδαλισμος ειναι τα μονα που επρεπε να περιμενει η ΠΑ,χιλιες φορες να τα βλεπω να σαπιζουν στην ακρη ενος αεροδρομιου,παρα να ξαναπεθαινουν ετσι στις πλαγιες και τις πλατειες.Ακομη ομως και να ειχαμε παιδεια σαν λαος και να συμπεριφερομασταν σωστα σε αυτα τα κουφαρια ,το θεαμα αεροπλανων χωρις κινητηρες,με τις τεραστιες τρυπες να χασκουν ειναι αποκαρδιωτικο,βαλτε εστω εναν χαλασμενο κινητηρα(μην τους πουλατε ολους για παλιοσιδερα) ωστε να καλυπτει την τρυπα.

  6. Ανώνυμος says:

    Μανωλη το mailbox σου ειναι γεματο και μου τα γυριζει πισω τα μηνυματα.

    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    manolis@---------------.gr
    mailbox is full: retry timeout exceeded

  7. Manolis says:

    Ναι, ειναι RAM Air Turbine , γεννητρια αερος αναγκης με ελικα (εκτεινεται στο ρευμα του αερα και περιστρεφομενη δινει ρευμα στο αεροπλανο για βασικες λειτουργιες- οχι συμπιεση- εαν σβησει ο κινητηρας) :
    https://www.flickr.com/photos/aviagold/5481376419/
    Υπ'οψιν οτι ετσι ηταν χρωματισμενα οταν πρωτομπηκαν σε υπηρεσια ολα τα ευρωπαικα F-104G - και τα πρωτα ελληνικα Starfighters : Άβαφα, στο χρωμα του αλουμινιου (αν και οχι γυαλισμενα) με βαμμενες λευκες πτερυγες και ραντομ. Δυστυχως , περα απο τα σωστα που αναφερει ο Τσιμουχας πιο πανω, τα αεροπλανα που εκτιθενται , συνηθως δεν εχουν και τον σωστο χρωματισμο...
    Ψαχνοντας μια καταλληλη φωτο για το παραπανω, επεσα σε αυτο το ιστορικο αεροσκαφος. Προσεξτε που ανηκει σημερα:
    https://www.flickr.com/photos/aviagold/6284335330/in/set-72157628109810762/

  8. Ανώνυμος says:

    Eκτος απο γεννητρια για ρευμα ειναι και αντλια για τα υδραυλικα συστηματα αναγκης.
    http://www.lausitzaviation.com/distribution.html

    http://www.riccigiorgio.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=&product_id=109&category_id=3&option=com_virtuemart&Itemid=37

  9. Manolis says:

    Ναι , μεσω του παραγομενου ρευματος. Θεωρω δυσκολο να δινει η μικρη ελικα απευθειας κινηση στο υδραυλικο "μοτερ".