Corsair Στην Παρέλαση Της 28ης Οκτωβρίου;

aviationlive | 7/19/2014 08:12:00 π.μ. | 7 σχόλια

Corsairs Over Athens

Σύμφωνα με το Onalert, οι Κουρσάροι θα πούν το τελευταία αντίο στη παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη. Στην στρατιωτική παρέλαση προβλέπεται η συμμετοχή της 336ΜΒ "Όλυμπος" με  4 αεροσκάφη Corsair II (πιθανότατα 3+1) ενώ ένα από αυτά θα διατηρηθεί για λίγες ακόμα ήμερες σε πτητική κατάσταση. Αυτός είναι ο μέχρι στιγμής σχεδιασμός του ΓΕΑ, αν και η επίσημη τελετή απόσυρσης προβλέπεται να έχει γίνει λίγες ημέρες νωρίτερα, στις 17 Οκτωβρίου όπως αναγραφόταν σχετικά σε αφίσα που παρουσιάσθηκε στο RIAT. 

Να σημειώσουμε ότι αντίστοιχη διαδικασία ακολουθήθηκε και για τα Γαλλικά Mirage F1, τα οποία αποσύρθηκαν επίσημα στις 13 Ιουνίου αλλά το μεγάλο αντίο το "είπαν" με την συμμετοχή τους στην παρέλαση στα Ηλύσια Πεδία.

Category:

7 σχόλια

  1. AXEΡΩΝ says:

    Kαι τα ἄρματα Μ-60 ἀποσύρθηκαν ὀριστικά το 2009,ἀλλά το τελευταίο ἀντίο,ἀλλά το τελυταίο κάθε φορά,το δίνουν στις ἀσκήσεις της ΑΣΔΕΝ και του Δ΄ΣΣ.

  2. Manolis says:

    Kαμμια σχεση αγαπητε Αχεροντα τα αεροπλανα με τα αρματα. Το αρμα αμα το κλεισεις καλα και το ριξεις σε μια αποθηκη, μπορει να παρει μπροστα ευκολα ακομα και μετα απο χρονια. Το αεροπλανο εαν δεν συντηρηται , σε λιγους μηνες ειναι πρακτικα αχρηστο. Ακομα και τα παρκαρισμενα της USAF ,στην Davis-Monthan (AMARC ,εκει που τουμπαρε ο αερας το F-16) , υφιστανται καποιας ελαχιστης απαραιτητης φροντιδας ωστε αν απαιτηθει, να επανελθουν σχετικα ευκολα καιι γρηγορα σε ενεργεια. Π.χ. μια απο τις απαραιτητες ενεργειες αποθηκευσης, ειναι να φουσκωνονται τακτικα τα λαστιχα των α/φων! Η ΠΑ αποθηκευσε και συντηρουσε για καποιο καιρο μετα την αποσυρση τα F-1CG (οχι με πτησεις βεβαια) , ωστε να μπορουν να επανελθουν σε ενεργεια, θεωρω οτι κατι αναλογο θα γινει και με τα Α-7.

  3. AXEΡΩΝ says:

    Ὁρθόν.
    Τα Μ-60 ὅμως,δέν ἀποσύρθηκαν μαζικά και με την μία,ὅταν ἀνακοινώθηκε (ἀπό τον τιτανοανύπαρκτο Μεϊμαράκη) ἡ ἀπόσυρση τους,ἀλλά κάποια εἴχαν ἤδη ἀποσυρθεί,και ἄλλα ἀποσυρόταν σταδιακά,μεταξύ αὐτῶν και το ἄρμα-φετίχ Μ-60 GR-GBT ὅπως γνωρίζεις.
    Κάποια ἄλλα ὅμως,συνέχιζαν να ὑπηρετοῦν κανονικά,στον βαθμό τέλος πάντων που το ἐπέτρεπε ἡ λειτουργική τους κατάσταση,και κάποια ὑπηρετοῦν ἀκόμη.
    Αὐτό που ἐγώ θέλω να ἐπισημάνω,εἶναι το ἐπικρατοῦν ἀλαλούμ στον σχεδιασμό:ἄρπα-κόλλα,τσαρλατανισμός,και προ πάντων,αὐτοαφοπλισμός σε βαθμό ἀμόκ ὅταν ἡ Ἄμυνα ἦταν ἀκόμη το βουβό θύμα της (ἀντι)οἰκονομικῆς πολιτικῆς των «καταλληλὀτερων».
    Ὅταν ἔσκασε ἡ φούσκα,βέβαια,ὅμολογήθηκε ὅτι θα ὑπάρξουν κενά,και οἱ ἀποσύρσεις πέρασαν σε ρυθμό σημειωτόν,σε μία μεσοβέζικη λύση,που ἐγώ ἀποκαλῶ «παρηγοριά στον ἄρρωστο,μέχρι να βγεί ἡ ψυχή του».
    Μία ὀδυνηρή παράταση μίας ὀδυνηρᾶς καταστάσεως,και οἱ κυβερνήσεις πέφτουνε,ἀλλά το χάλι μένει...

  4. Thanasis says:

    πολύ σωστά Μανώλη. Μιας και ανέφερες τα Μιραζ F-1CG αυτό που είναι στο μουσείο στο Τατόϊ το 2011 από'τι είχα προσέξει είχε και φουσκωμένα λάστιχα και κινητήρα...στα δε Α-7Η υπήρχε μόνο τάπα στο κινητήρα και φαινόταν πιο ταλαιπωρημένα

  5. Γ.Μ. says:

    Το ίδιο είχε γίνει και με (κάποια από) τα Α/ΤΑ-7Η φίλε Μανώλη!

  6. Philip says:

    Τα άρματα νομίζω μπορούμε να τα έχουμε ως πυροβόλα σε όλα τα νησιά, ειδικά τα Μ48

  7. Ανώνυμος says:

    Κυκλοφορεί αυτό είδα http://www.discounthobbyzone.com/product_info.php?cPath=1_285&products_id=8150

    Το έχει κανείς να πει γνώμη αν αξίζει ?