Προσθήκη ''Βοηθήματος'' Ναυτιλίας / Απενημέρωσης Στα Mirage 2000

aviationlive | 9/06/2013 05:03:00 μ.μ. | 14 σχόλια

Νοέμβριος 2012 (C) Ι. Ρηγόπουλος
Σε σειρά παρεμβάσεων έχει προχωρήσει η 332 ΜΠΚ στα Mirage 2000 με πρωτοβουλία των διοικητών και του προσωπικού της Μοίρας σύμφωνα με την ΕΑ&Τ τ.43. Στη φωτογραφία του Ιωάννη Ρηγόπουλου, διακρίνεται ''tablet''/GPS της Garmin(βλέπε σχόλια), στη θέση του Head Level Display, που χρησιμοποιείται ως σύστημα ναυτιλίας, ενώ παράλληλα με τη χρήση λογισμικού εκμαιεύονται στοιχεία που συμβάλουν στην αξιολόγηση της εκπαιδευτικής εξοδου κατά την απενημερωση.

Category: ,

14 σχόλια

  1. Philip says:

    Το Ελληνα στην μαγκιά και στην πατέντα κανείς δεν τον ξεπερνά :P

  2. Manolis says:

    Συστημα ναυτιλιας εχουν τα ιδια με τα ΜΚΙΙ, ειναι συγχρονo, αν και δεν ξερω τι δυνατοτητες GPS εχει στα παλαια EGM. Μαλλον περισσοτερο εκπαιδευτικο βοηθημα με χρηση GPS/3G ειναι η νεα οθονη. Ελπιζω το 3G να εχει καλυτερες επιδοσεις ... στον αερα γιατι επιγειο χωλαινει.
    Philip, δεν ξερω αν κανείς δεν μας ξεπερνά στην μαγκιά και στην πατέντα , αυτο που ξερω ειναι οτι αυτα χρησιμοποιουνται οταν λειπουν τα πραγματικα μεσα που απαιτουνται κατα περισταση...

  3. Σωστά δεν πρέπει να συγχέεται με το totem.Δεν χρειάζεται δίκτυο 3G.

  4. Unknown says:

    Αξιότιμοι Κύριοι Aviationlive και Manolis

    το βοήθημα που έχει προσαρμόσει η ΠΑ στα παλαιά Mirage 2000 είναι aviation GPS https://buy.garmin.com/en-GB/GB/aviation/portable-gps/cInTheAir-cPortableGPS-p1.html και λειτουργεί ανεξάρτητα από το Totem 3000 (κάνει χρήση του εμπορικού GPS δικτύου).
    Με τη βοήθεια ενός προγράμματος μπορείς να "κατεβάσεις" από ένα πλήθος αεροσκαφών στον ίδιο χρόνο τα στοιχεία τους και να τα δεις συνολικά. Ένα πολύ φθηνό και χαμηλότερων δυνατοτήτων ACMI.

    Στα παλαιότερα Mirage 2000 η ενσωμάτωση του Totem 3000 έγινε στα πλαίσια ΑΩ, βοηθάει τους exocet και το κόστος χρήσης λόγω ομοιοτυπίας.

    Με εκτίμηση
    Υπερίων

  5. Manolis says:

    Ευχαριστω , Σταυρο. Αν ειναι δεκτης Garmin , δεν ειναι η πρωτη του φορα στην ΠΑ. Ειχαν προηγηθει η τοποθετηση απλουστερου δεκτη εμπορικου GPS στο κοκπιτ F-5, RF-4 (και T-2C νομιζω) προ 15 ετιας αλλα και στα Β-205 / 212 του GPS GARMIN 495.

  6. Unknown says:

    Manolis Ευχαριστώ. Δεν γνώριζα για τα F-5 και T-2C.

    Σταύρος Τσαντζαλής

  7. Σ.Τ. αν θές άφησε μου ένα mail.

  8. Manolis says:

    Tα ΝF-5Α/Β περαν αλλων βελτιωσεων, ειχαν στο πιλοτηριο ενα συστημα κυλιομενου χαρτη με προτυπωμενες μεμβρανες που εδειχνε τη θεση του α/φους προβαλλομενη στο εδαφος εστω και με πρωτογωνο "αναλογικο" τροπο. Λογω παλαιοτητας ή και μη ευρεσης καταλληλων χαρτων, προταθηκε η τοποθετηση πολιτικου δεκτη GPS Garmin (μετα απο μικρη ερευνα αγορας) με μικρη οθονη προβολης της θεσης του α/φους . Επειτα ή παραλληλα τα φορεσαν τα RF-4E διοτι πλεον το LN-12 ηταν ηδη απαρχαιωμενο εστω και για την ειρηνικη αποστολη αναγνωρισης. Δυστυχως δεν φορεσαν αργοτερα το συγχρονο συστημα ναυτιλιας με laser gyro των αποσυρομενων F-4E SRA. Τα T-2C , αν ξαναλεω δεν κανω λαθος , φορεσαν καποια Garmin απο F-5 μονο μετα την αποσυρση τους.

  9. Για να είμαι ειλικρινής, η προσπάθεια -ψηφιακής- απόκρυψης του βοηθήματος σε πρόσφατο βίντεο που είχε αποδεσμεύσει η ΠΑ, έδινε ελπίδες πως επρόκειτo για κάτι "παραπάνω" από εμπορικό GPS (βλέπε τις Γαλλικές εφαρμογές με tablet).

  10. Manolis says:

    Ο δεκτης εμπορικου GPS στο κοκπιτ F-5, RF-4 και T-2Ε, ηταν το GARMIN 95 , παρομοιο με αυτο:
    http://www.bmius.com/p-5416-garmin-gps-95-xl-personal-navigator.aspx

  11. Θα αρχίσω να χρεώνω 10 cent / σχόλιο :)

  12. Manolis says:

    Μα προσπαθω απο χθες να βαλω φωτο του δεκτη GPS GARMIN 95 τοποθετημενο στο κοκπιτ γερμανικου RF-4Ε και δεν φευγει με τιποτα!
    http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/McDonnell-Douglas-RF-4E/2330482/L/