Εκσυγχρονίζονται Τα ''Peten''

aviationlive | 10/09/2013 10:33:00 π.μ. | 11 σχόλια

Στον εκσυγχρονισμό των ''Peten'' προχώρησε η Ισραηλινή αεροπορία, στα εναπομειντα ΑΗ-64Α (οσα δεν εκσυγχρονισθηκαν με ηλεκτρονικα της εκδοσης D) προβλέπεται η αντικατάσταση μέρους της παλαιάς καλωδίωσης και η προσθήκη νέων υπολογιστών  - δεν διευκρινίζεται -. Λόγω του περιορισμένου εσωτερικού χώρου, μέρος των νέων ηλεκτρονικών θα τοποθετηθεί εξωτερικά σε ατρακτίδιο/διαμέρισμα πίσω από το πυροβόλο.

Λύση στο πρόβλημα του περιορισμένου εσωτερικού χώρου, δόθηκε από την Unit 22 που είναι υπεύθυνη για την συντήρηση και τον εκσυγχρονισμό των Apache (C) Arie Egozi
Η απόφαση της ΗΗΑ να εκσυγχρονίσει με ίδια μέσα τα "Peten" παρουσιάζει έντονο Ελληνικό ενδιαφέρον, καθώς διαφαίνεται στον ορίζοντα μια λύση για τα 19 ΑΗ-64Α  της Αεροπορίας Στρατού τα οποία δεν υποστηρίζονται πλέον από τον κατασκευαστή.

Πηγή

Category: , ,

11 σχόλια

  1. gvla says:

    Να η ευκαιρία να κάνουμε και τα δικά μας upgrade...

  2. Ανώνυμος says:

    ΔΡΟΜΟ ΤΑ APACHE-A..... KAMOV KAI ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ,Η' MIL.ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 0 ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ APACHE.ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΤΑ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΝΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ D ΚΑΗΚΕ.ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΑΛΛΟ ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΟ ΜΠΟΥΡΔΕΤΟ. OBSERVER

  3. Ανώνυμος says:

    Για να φύγουν τα Απάτσι και να πάρουμε ρωσικά Κάμοφ ή Μιλ πρέπει πρώτα η χώρα να ξεχρεώσει τα 400 δις που χρωστάει, να φύγει από την Ε.Ε και το ΝΑΤΟ, και να έχει πολλά λεφτά. Και μετά θα αγοράζει ότι θέλει.....
    Γιάννης

  4. Ανώνυμος says:

    Ναι, SURE, Γιάννης. Να φύγει από την Ε.Ε και το ΝΑΤΟ; Τι θα κερδίσει; Τι θα χάσει;

    Γενικά η εταιρία που έχει "ρίξει" τα περισσότερα λεφτά, τυπικά, έχει το καλύτερο προϊόν. Τα Απάτσι υπερέχουν...

  5. Philip says:

    Είμαστε γνωστοί για τις "αποτυχημένες" αγορές που κάνουμε αλλά να μην ακούω για τα Ρωσικά!! Αλλοι κλέφτες και απο εκεί... Δείτε πχ τα TOR-M1 και σε τι μπελάδες μας έβαλε ή για τα Kornet που αντι για να μας στείλουν καινούρια μας έστειλαν τα "μαπα" που προορίζοταν για Μεσανατολίτικη χώρα που ακύρωσε την αγορά (εξου και ο χρωματισμός ερήμου). Τι λεφτά είχαν ζητήσει για τα Τ-90 το '98-'99 θυμάστε;
    Μπορεί όντως κάποια να είναι καλύτερα αλλά να τα βλέπουμε με ποιο αντικειμενικό μάτι και ευχολόγια του στυλ μηδενική συντήρηση καλύτερα να αποφεύγονται. Γιατί προσωπικά δεν πιστεύω ειδικά όταν μιλάμε για ένα υπερσύγχρονο επιθετικό ελικόπτερο όπως τα Ka-50

  6. Ανώνυμος says:

    ....μηδενική σε σχέση με τα Apache....Οτι πετάει θέλει καλή συντήρηση, το Apache είναι όμως άλλο πράμα.Γενικά τα ρωσσικά ελικόπερα απαιτούν λιγότερα από ότι τα αμερικάνικα. Όσο για το 400-αρι χρέος μέχρι προχθές δεν ενοχλούσε κανέναν. Κάποιοι αποφάσιαν ότι το χρέος είναι μη βιώσιμο!!!!! Για αγορά ελικοπτέρων δεν νομίζω να έχει κάποια νατοϊκή χώρα πρόβλημα. Όσον αφορά τις προμήθειες να θυμηθούμε την Αλγερία που έστειλε πίσω τα mig-29 πίσω λόγω ποιότητας. Να επισημανθεί ότι θα μπορούσαμε να έχουμε μεγάλη δυνατότητα αεροκίνησης και αερομεταφοράς αν είχαμε mil-17 αντί ΝΗ-90(ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΩ,ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ).Αυτά,και να μην την πέφτουμε ό ένας στον άλλο σαν καλοί Ελληνάρες, αλλά να συμπληρώνουμε τη γνώση.Observer.

  7. Philip says:

    Αγαπητέ Observer δεν την "πέφτουμε" ο ένας στον άλλο. Την γνώμη μας λένε αν και πολλές φορές με ιδιαίτερο τρόπο λόγω του μεσογειακού ταμπεράμεντου που μας διακρίνει. Απο την άλλη εσύ έριξες πρώτος λάδι στην φωτιά όσον αφορά τα ελικόπτερα.
    Και μια και μιλάμε για γνώση τα AH-64 συμμετείχαν σε αρκετούς πολέμους απο 1991 και μετά και έχουμε πλήρη εμπειρία και σαφείς γνώσεις για όλα τα χαρακτηριστικά του. Για τα ρώσικα όπως λες απο που αντλούμε τις πληροφορίες;
    Είμαι και εγώ φανατικός υποστηριχτής του Su-27 απο το 1998 που έκαναν την επίσκεψη στην Τανάγρα αλλά πέρα αυτού δεν γνωρίζουμε πολλά σε σχέση με τα ΝΑΤΟικά. Δεν θα ξεχάσω τα σχόλια του ειδικού τύπου σχετικά με τα παλαιότερα Σοβιετικά αεροσκάδη πχ MiG-25 αλλά και για τα MiG-29 ακόμα που είχαν τελικά πολύ μικρότερες δυνατότητες, κυρίως λόγω ηλεκτρονικών, σε σχέση με τα ΝΑΤΟικά. Οπότε, πριν βγούμε και γράψουμε "παρατήστε τα "άχρηστα" Απάτσι και πάρτε τα καμοβ" ε καλό είναι να επιχειρηματολογούμε. Γιατί πάντα υπάρχει και η αντίθετη άποψη.
    Χωρίς παρεξήγηση και εντελώς φιλικά :)

  8. Βρήκα το ενδιάμεσο quiz της επόμενης εβδομάδας :)

  9. Ανώνυμος says:

    Για την κουβέντα και μόνο αυτή, γνωρίζουμε τις δυνατότες των ρωσ.ελικοπτέρων από το Αφγανιστάν,το Ιραν-Ιρακ και πάει λέγοντας.Οι Ρώσσοι υστέρησαν στα δόγματα , στη Γεωργία όμως ένδειξαν άλλο πρόσωπο........Στο Κόσσοβο οι Αμερικανοί τεχνικοί δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτό που έβλεπαν,δηλ.τις μεγάλες διαθεσιμότητες των ρωσ.ελικοπτερων.Οσο για τα Su οι Γαλλο-Ινδικές αερ.ασκήσεις κατέδειξαν την υπεροχή των Su έναντι F-16,F-15 Κλπ. Observer

  10. Philip says:

    Δέχομαι την άποψη σου μερικώς γιατί 1) πας αρκετά χρόνια πιο πίσω, 2) αφορμή ήταν το kamov και 3) αν αρχίσουμε τις συγκρίσεις θα πρέπει να "φάμε" όλο το χώρο του site. Πάντως, βλέπω ότι έχουν κάνει άλματα στον τομέα των ηλεκτρονικών οι Ρώσοι. Θα έλεγε κανείς πως με το τέλος του Ψυχρού Πολέμου "έχασε" το ταλέντο της η ΗΠΑ αλλά το "κέρδισε" η Ρωσία (αντιστράφηκαν οι ρόλοι) χωρίς να είναι άπολυτο αυτό!! :)
    Κάτι ακόμα που ξέχασα να αναφέρω (και για αυτό τόνισα το "απλά διαβάζω και δεν είμαι μέσα στα πράγματα") πως υπάρχουν αντικρουόμενες αναφορές. ΠΧ μετά το 1991 και το τέλος του Operation Desert Storm είχαν βγάλει ως πολυτιμότερα αεροσκάφη τα F-15, Μετά απο αρκετά χρόνια διαβάζω πάλι στα περιοδικά ειδικού τύπου ότι τα F-16 ήταν τα πιο ικανά σε εκείνη την επιχείρηση. Θέλω να πω δηλαδή πως κάποια θέματα αν δεν τα ξέρεις απο πρώτο χέρι μπορείς να βγάλεις λάθος συμπέρασμα.
    Για αυτό συγχωρέστε με αν λέω ή κάνω κάπου κάτι λάθος. :)
    Τις πιο ενδιαφέρουσες απόψεις πάντως εδώ τις βρίσκω και o aviationlive πρέπει να είναι υπερήφανος για αυτό που κατάφερε με αυτό το blog. Αντε και εις ανώτερα με κανονική σελίδα/site.

  11. Ανώνυμος says:

    Οι αμερικάνοι στην Ινδία με τα F-15 τους έχασαν σκόπιμα από τα Su-30 ώστε να έχουν το πάτημα να ζητήσουν μετά την αγορά περισσότερων F-22.
    Τα ρωσικά α/φη και ε/π έχουν σχεδόν διπλάσια κατανάλωση καυσίμων και τα ηλεκτρονικά τους είναι 15-20 χρόνια πίσω. Για τα ηλεκτρονικά το δήλωσε δημόσια πρώην ρώσος υπουργός άμυνας. Δεν γίνεται να πετάξουμε τα Απάτσι (ή όποια Απάτσι) και να πάμε να αγοράσουμε ρωσικά επιθετικά ε/π. Ο Τσάβες στην Βενεζουέλα αγόρασε 24 Su-30 αλλά δεν θέλησε να πετάξει τα F-16 αλλά να τα εκσυγχρονίσει στο Ισραήλ. Δεν θα υπάρξει ΝΑΤΟική χώρα που θα αγοράσει ρωσικά Mi-28 ή Ka-52.
    Γιάννης