Εορτή ΠΑ : 113 ΠΜ

aviationlive | 11/08/2013 07:39:00 μ.μ. | 11 σχόλια


Category: , ,

11 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    "aviationlive" επειδή δε θα πάω στην Ελευσίνα, μπορεί να μας πει κανείς που πήγε, αν υπήρχε στο Display το 4120, που απ΄ότι γνωρίζω έχει κάνει δοκιμαστική πτήση?
    observer

  2. Είδα σε φωτογραφία το 4117, αύριο που θα πάω θα σου πώ σίγουρα.

  3. Ανώνυμος says:

    Στην στατική έκθεση είναι μόνο ένα C-27J, το 4117.
    Γιάννης

  4. Ανώνυμος says:

    Ευχαριστώ πολύ παιδιά!!!! Λοιπόν,έχει πέσει λίγο νέκρα στο site,γι'αυτό να πούμε και μερικά.Είδα το ΣΚ Τατόι και Τανάγρα. Στο πρώτο συνάντησα κάτι Βρετανούς συνταξιούχους να φωτογραφίζουν μανιωδώς. Τα θηρία πήραν όλα τα α/δ σβάρνα. Τους άρεσε γενικά, αλλά πιο πολύ ο καιρός.Έτσι πήρα πλροφορίες και για την Τανάγρα, η οποία θεωρώ ήταν σε καλό επίπεδο.Με στεναχώρησε μόνο το C-47 που θα έπρεπε να το έχουν κούκλα, και το ότι σε ένα τέτειο α/δ δεν υπήρχε κανενός είδους πτητική δραστηριότητα. Τα displays των -5 FOVERA!! Από εκεί και πέρα βάζω στο ρ/κ του αυτοκινήτου το ameno era και θυμάμαι το Luca στο Athens Flying Week. Eν κατακλείδι να τονίσω και την ξεφτίλα της μη επίδειξης της γνωστής ιδιωτικής συλλογής που βρίσκεται κλειδωμένη στο Τατόι προς τέρψη του ιδιοκτήτη της(εδώ είμαι κακός και καυστικός),αλλά νομίζω δεν μπορείς να πάρεις ολόκληρο Α/φος στον άλλο κόσμο, και θα πρέπει κάποια πράγματα να τα μοιραζόμαστε με τους άλλους έστω και οπτικά(χωρίς καμμιά ζήλεια και εμπάθεια για τον ιδιοκτήτη παρόλο που κατέχει τηλε-κανάλι και έχει γίνει ποικιλοτρόπως ρεζίλι με έργα και λόγια) και ο οποίος στεγάζετει σε δημόσιο στρατιωτικό αεροδρόμιο τη συλλογή του.observer

  5. Τους έφερε το γραφείο του Ian Allan. Στην Ελευσίνα μόλις έφτασε το πούλμαν χυθήκανε σε ένα υψωμα και του κυνηγούσε η ασφάλεια της μονάδας :)

  6. gvla says:

    Δυστυχώς η συλλογή του κ.Κυριακού έχει να βγει από το 2008, στην πρώτη και τελευταία(αν θυμάμαι καλά) της AOPA. Είχα την τύχη να μπω pr;osfata αλλά λόγω εργασιών δεν ήταν εύκολο να βγάλω φωτογραφίες......

  7. Ανώνυμος says:

    Πέρσυ η το υπόστεγο Κυριακού ήταν ανοιχτό για το κοινό και όποιος ήθελε για τρεις μέρες μπορούσε να πάει να δει τα αεροπλάνα. Το Σάββατο πέταξαν 2 από αυτά στην βόρεια πλευρά του αεροδρομίου. Ήταν παρών και ο Κυριακού ο οποίος επισκέπτεται την συλλογή του 1-2 φορές τον χρόνο.
    Γιάννης

  8. Philip says:

    Τι ωραία νέα που μαθαίνουμε εδώ μέσα... Έχει λέει ο άλλος (ο καναλάρχης) σε στρατιωτικό αεροδρόμιο την συλλογή του, ότι και αν είναι αυτή.... :(
    Υπάρχουν σοβαροί λόγοι για αυτήν την κίνηση; Αν συμβεί κάτι θα τον πληρώσουμε και απο επάνω;

  9. Ανώνυμος says:

    Κάποιοι πολιτικοί αποφάσισαν να παραχωρήσουν στον Κυριακού ένα χώρο 2.400 τ.μ για να στεγάσει την συλλογή των αεροπλάνων του. Αυτός ο χώρος είναι μέσα σε στρατιωτικό αεροδρόμιο. Που αν πάει κάποιος άλλος και ζητήσει 50 τ.μ να παρκάρει το αεροπλάνο του θα τον πετάξουν έξω με τις κλωτσιές.
    Ο πλούσιος κοιτάει να κάνει την δουλειά του με τα λεφτά των άλλων, χωρίς να πληρώνει κτλ. Ο Κυριακού θα έπρεπε να είχε την συλλογή του σε ιδιωτικό αεροδρόμιο. (Μέγαρα, Σπάτα) Εκεί όμως θα πλήρωνε λεφτά κάθε χρόνο. Έχει κάνει έναν σύλλογο φίλων της αεροπορίας που τα μέλη του είναι δικοί του άνθρωποι. Προφανώς αυτός ο σύλλογος συστάθηκε για να φαίνεται πως τα αεροπλάνα του είναι για την διάδοση της αεροπορικής ιδέας. Όμως δεν είναι έτσι. Κανονικά πέρα το πάθος ενός ιδιώτη για την αεροπορία αυτά τα αεροπλάνα κάθε χρόνο παίρνουν εμπορική αξία. Το κάθε ένα σε 10 χρόνια από σήμερα θα αξίζει τα διπλά λεφτά. Η συλλογή είναι και μία καλή μπίζνα....

    Μπίζνα είναι και οι αερολέσχες που στεγάζονται στα στρατιωτικά αεροδρόμια....

    Κάτι για το μουσείο της Π.Α. Αναπαλαιώθηκε ένα Νοράτλας που ήταν για πολλά χρόνια ξεχασμένο σε μία γωνία στην πίστα που είναι το υπόστεγο συντήρησης του μουσείου. Στο αεροπλάνο έγινε εξαιρετική δουλειά !! Αλλά δυστυχώς δεν γίνεται να μεταφερθεί στην πίστα που είναι τα αεροπλάνα του μουσείου γιατί λόγω της μεγάλης πτέρυγας του. Πρέπει να κοπούν αρκετά δέντρα κατά την διαδρομή προς την πίστα. Οπότε το Νοράτλας παρέμεινε αποκομμένο από τα άλλα α/φη του μουσείου.....
    Γιάννης

  10. Ανώνυμος says:

    Γιάννη, καλά που θυμήθηκες το Νoratlas, το είδα και προσπαθούσα να κάνω το γιο μου(11,5) να θυμηθεί την επιχείρηση ''ΝΙΚΗ" για την οποία του είχα πει κάποια λόγια. Του τα θύμισα βέβαια, αλλά τελικά τα Μιράζ και τα F-16 κεντρίζουν το ενδιαφέρον των πιτσιρικάδων. Για τις αερολέσχες δε θα έλεγα ότι είναι μπίζνα, αλλά κατέληξαν "αναγκαίο κακό" όπως λειτουργούν. Αφού είδα να τα "χώνετε" στον μεγάλο μπίζνεσμαν, θα πω το καλοπροαίρετο, "Ρε θηρίο, βγάλε λεφτά, εκμεταλλεύσου πολιτικούς ,στρατιωτικούς και σία αλλά να είσαι σωστός.....βγάλε τα αερόπλανα να τα θαυμάσει ο κόσμος δίπλα στα εκθέματα του Μουσείου, και διαφήμισε έτσι και τον εαυτό σου σιωπηλά!!!" Φαντάζομαι ότι περισσότεροι Βρετανοί θα κατέβαιναν να δουν και τη συλλογή, έστω και δωρεάν!! Αυτά όταν υπάρχει καλή προαίρεση.....observer

  11. Manolis says:

    To συκεκριμενο Νoratlas μαλιστα, ειναι μοναδικο στο ειδος του μια και προκειται για πρωτοτυπο το οποιο μετατραπηκε στην εκδοση που αγορασε η Γερμ. Αεροπορια, και επειτα κατεληξε στην ΠΑ. Η διαφορα ειναι οτι εχει το αρχικο συρομενο παραλληλογραμμο πλαινο παραθυρο στο κοκπιτ , και οχι το τραπεζιοσχημο ενιαιο ανακλινομενο που εχουν ολα τα αλλα. Ειναι και πρωην "ΝΙΚΗ". Πολυ αξιολογο εκθεμα. και ευτυχως φετος μπορουσαμε να παμε και στο χωρο του να το περιεργαστουμε.
    Οσο για τον καναλαρχη, δεν του ειχε παραχωρηθει μονο στο Τατοι χωρος , αλλα και στο Πεδιο του Αρεως. Μεσω Πανελληνιου. Εδω δεν εχουν τσιπα οι πολιτικοι μας, θα εχουν οι επιχειρηματιες που ουτως ή αλλως πρεπει να ειναι καρχαριες για να επιβιωσουν?