Αποχώρησαν Από Το Chad Τα Mirage F1

aviationlive | 3/22/2013 05:43:00 μ.μ. | 7 σχόλια

Οριστικά εγκαταλείπουν τα Mirage F1 το θέατρο της Αφρικής, παραδίδοντας τη θέση τους στα Rafale.Τα αεροσκάφη έφτασαν στην N'Djamena πριν 30 χρόνια, το 1983 στο πλαίσιο της επιχείρησης Manta, μετά από σύντομη απουσία επέστρεψαν ξανά στο Chad το 1997 ( επιχείρηση Epervier ).


Τα Mirage F1 αποχώρησαν  από το Chad έχοντας πραγματοποιήσει 100 μετασταθμεύσεις (C) ADLA
Από το 1997 έως σήμερα, τα Mirage F1 έγραψαν 32.000 ώρες πτήσης σε 13.000 αποστολές προστασίας, κρούσης και αναγνώρισης. Τo τέλος του επιχειριασιακού τους βίου βρίσκει τα F1 στη πρώτη γραμμή, μετά την επιχείρηση Serval, τον προσεχή Μάιο θα μετασταθμεύσουν στη Βαλτική όπου θα αναλάβουν καθήκοντα αστυνόμευσης.


Ένα από τα ωραιότερα βίντεο που έχουν ''χαρίσει'' οι Γάλλοι...
 


Πηγή

Category:

7 σχόλια

  1. Philip says:

    Αθάνατο F1... Μακάρι να μπορούσαμε να τα είχαμε κρατήσει και εμείς αν και θα μου πείτε πως να αντιπαρατεθεί στα νέα "ηλεκτρονικά" μαχητικά. Το βλέπω και λίγο ρομαντικά. Το σκέφτομαι με το ανοιχτό μπλε χρώμα

  2. HBS says:

    Αεροπλανάρα. 30 χρόνια σκίσιμο και ήταν σαν καινούργια όταν αποσύρθηκαν.

    *8/2/95, μια ωραία μέρα...;)

  3. Αφού τότε αποφάσισαν να τα αποσύρουν, έπρεπε να πωληθούν όπως ήταν όχι να τα αφήσουν να σαπίσουν στον ήλιο.

  4. Manolis says:

    Φυσικα HBS και ήταν δομικα σαν καινούργια (χωρις ρωγμες) όταν αποσύρθηκαν, αφου συνηθως πετουσαν χωρις φορτιο ή μονο με 2 ΑΙΜ-9. Απο ρανταρ ομως, τιποτε δεν δουλευε. Σχεδον ολα τυφλα ηταν , μαχητικα ημερας, οταν αποσυρθηκαν. Οσο για την πωληση, ειναι και δικη μου απορια, μαλιστα για αρκετο διαστημα αργοτερα, φυλασσονταν σε σελτερ. Για να πουληθουν παντως, επρεπε να συγκατατεθει και η μαμα Ντασω για να τους δωσει νεο οριο ωρων πτησης και να τα υποστηριζει. Ασε που δεν ειχαμε ποτε διθεσια...

  5. Philip says:

    Αυτο το πράγμα να μην κρατάμε up-to-date τα μαχητικά μας δεν μπορώ να το καταλάβω (πέρα απο το οικονομικό).

  6. Ανώνυμος says:

    Πως θα επεφταν οι μασες αλλιως....Sluf

  7. BTW και τα F-5 ( τέλη του 12 αν δε κάνω λάθος ) και τα F-1 είχαν εξετασθεί από υποψήφιους πελάτες.