Αποχώρησαν Από Το Chad Τα Mirage F1
Οριστικά εγκαταλείπουν τα Mirage F1 το θέατρο της Αφρικής, παραδίδοντας τη θέση τους στα Rafale.Τα αεροσκάφη έφτασαν στην N'Djamena πριν 30 χρόνια, το 1983 στο πλαίσιο της επιχείρησης Manta, μετά από σύντομη απουσία επέστρεψαν ξανά στο Chad το 1997 ( επιχείρηση Epervier ).
Τα Mirage F1 αποχώρησαν από το Chad έχοντας πραγματοποιήσει 100 μετασταθμεύσεις (C) ADLA |
Από το 1997 έως σήμερα, τα Mirage F1 έγραψαν 32.000 ώρες πτήσης σε 13.000 αποστολές προστασίας, κρούσης και αναγνώρισης. Τo τέλος του επιχειριασιακού τους βίου βρίσκει τα F1 στη πρώτη γραμμή, μετά την επιχείρηση Serval, τον προσεχή Μάιο θα μετασταθμεύσουν στη Βαλτική όπου θα αναλάβουν καθήκοντα αστυνόμευσης.
Ένα από τα ωραιότερα βίντεο που έχουν ''χαρίσει'' οι Γάλλοι...
Πηγή
Category: γαλλία
Αθάνατο F1... Μακάρι να μπορούσαμε να τα είχαμε κρατήσει και εμείς αν και θα μου πείτε πως να αντιπαρατεθεί στα νέα "ηλεκτρονικά" μαχητικά. Το βλέπω και λίγο ρομαντικά. Το σκέφτομαι με το ανοιχτό μπλε χρώμα
Αεροπλανάρα. 30 χρόνια σκίσιμο και ήταν σαν καινούργια όταν αποσύρθηκαν.
*8/2/95, μια ωραία μέρα...;)
Αφού τότε αποφάσισαν να τα αποσύρουν, έπρεπε να πωληθούν όπως ήταν όχι να τα αφήσουν να σαπίσουν στον ήλιο.
Φυσικα HBS και ήταν δομικα σαν καινούργια (χωρις ρωγμες) όταν αποσύρθηκαν, αφου συνηθως πετουσαν χωρις φορτιο ή μονο με 2 ΑΙΜ-9. Απο ρανταρ ομως, τιποτε δεν δουλευε. Σχεδον ολα τυφλα ηταν , μαχητικα ημερας, οταν αποσυρθηκαν. Οσο για την πωληση, ειναι και δικη μου απορια, μαλιστα για αρκετο διαστημα αργοτερα, φυλασσονταν σε σελτερ. Για να πουληθουν παντως, επρεπε να συγκατατεθει και η μαμα Ντασω για να τους δωσει νεο οριο ωρων πτησης και να τα υποστηριζει. Ασε που δεν ειχαμε ποτε διθεσια...
Αυτο το πράγμα να μην κρατάμε up-to-date τα μαχητικά μας δεν μπορώ να το καταλάβω (πέρα απο το οικονομικό).
Πως θα επεφταν οι μασες αλλιως....Sluf
BTW και τα F-5 ( τέλη του 12 αν δε κάνω λάθος ) και τα F-1 είχαν εξετασθεί από υποψήφιους πελάτες.