AΠΟ OBSERVER: δημοσιευμένο στο FOX 2 Magazine Nέος εναέριος ρομποτικός κατάσκοπος στις Ηνωμένες Πολιτείες
Συντάχθηκε απο τον/την deepred001 | 10 Μαϊου 2011
Προσγείωση του Firebird (Northrop Grumman) Ανεπάνδρωτο ή επανδρωμένο; Ένα νέο κατασκοπευτικό αεροσκάφος στις Ηνωμένες Πολιτείες, το «Firebird», είναι και από τα δύο.
Η Northrop Grumman παρουσίασε ένα νέο μοντέλο αεροσκάφους, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μερικές τροποποιήσεις, είτε ως Μη Επανδρωμένο Αερομέσο ή ως επανδρωμένο αεροσκάφος. Οι ένοπλες δυνάμεις θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν ταυτόχρονα ως κατασκοπευτικό αεροπλάνο με το ραντάρ, την παρακολούθηση των σημάτων επικοινωνίας ή με την μεταφορά υψηλής ανάλυσης βίντεο και υπέρυθρων φωτογραφιών. Ο έλεγχος των διαφόρων συστημάτων επιτήρησης είναι επίσης διαμορφωμένος από ένα κοινό σημείο διεπαφής, ανακοίνωσε η εταιρεία.
Η αμερικανική εταιρία Northrop Grumman παρουσίασε ένα μικρό νέο κατασκοπευτικό αεροσκάφος που αναπτύχθηκε κρυφά στο Σαν Ντιέγκο των Ηνωμένων Πολιτειών, στην έρημο Μογιάβε, για να ανταγωνιστεί στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά για τηλεχειριζόμενα αεροσκάφη που μπορούν να κάνουν τα πάντα, από περιπολίες στα σύνορα έως και την παροχή ζωντανού βίντεο σε φυσικές καταστροφές.
Το μήκους 34-ποδίων Firebird έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ως ένα τηλεκατευθυνόμενο εναέριο όχημα - όπως το γνωστό Global Hawk της ίδια εταιρίας, ενώ με μερικές τροποποιήσεις μπορεί να βρει χώρο και ένας άνθρωπος μέσα στο πιλοτήριο.
Το Firebird κατασκευάστηκε από τις Northrop και Scaled Composites - η εταιρεία αεροδιαστημικής που δημιούργησε το SpaceShipOne, τον πρώτο ιδιωτικό επανδρωμένο πύραυλο για το διάστημα.
Το Firebird είναι η τελευταία προσπάθεια της Northrop να επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της σε έναν κλάδο που περιλαμβάνει σκληρούς ανταγωνιστές όπως η εταιρία General Atomics Aeronautical Systems του Σαν Ντιέγκο, η οποία παράγει το UAV Predator. Οι παγκόσμιες πωλήσεις στην παγκόσμια αγορά UAV αναμένονται να διπλασιαστούν, σε περισσότερα από 11 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2020.
Στη δεκαετία του 1990, η Northrop εισήγαγε Global Hawk, ένα UAV για μεγάλο υψόμετρο με μακρύ χρόνο παραμονής στον αέρα, το οποίο έχει ευρέως χρησιμοποιηθεί για αποστολές επιτήρησης στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ. Το Global Hawk έχει κατασκευαστεί κατά κύριο λόγο για χρήση από την Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία, αλλά η Northrop έχει κινηθεί για την ανάπτυξη μοντέλων και για άλλους πελάτες, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Η Northrop - η οποία απασχολεί περισσότερους από 2.000 προσωπικό στην κατασκευή των UAV στοΣαν Ντιέγκο – έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα και άλλα μοντέλα, όπως το Fire Scout, κάθετης απο- και προσγείωσης UAV, και το X-47B, ένα τηλεκατευθυνόμενο μαχητικό αεροσκάφος που είναι να λειτουργήσει επιχειρησιακά από αεροπλανοφόρα.
Το Firebird στοχεύει επίσης την στρατιωτική αγορά. Η Northrop ετοιμάζεται να αποδείξει τις ικανότητες του τηλερομπότ κατά τη διάρκεια μιας επικείμενης στρατιωτικής άσκησης στην Αριζόνα. Το Firebird δεν είναι προς το παρόν σχεδιασμένο για να μεταφέρει όπλα.
Το εναέριο ρομπότ, με 65 πόδια άνοιγμα φτερών, είναι σε θέση να παραμείνει στον αέρα για 24 έως και 40 ώρες. Το ύψος είναι σχεδόν 10 πόδια και διαθέτει κινητήρα 350 ίππων και μπορεί να φθάσει μια ταχύτητα 200 κόμβων (Northrop Grumman). Κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης, το Firebird πιθανό θα βρίσκεται υπό έλεγχο από προσωπικό που θα βρίσκεται μακριά από τη περιοχή που θα διεξάγεται η άσκηση. Είναι να πετάξει σε 25.000 πόδια ύψος. Το εναέριο ρομπότ, με 65 πόδια άνοιγμα φτερών, είναι σε θέση να παραμείνει στον αέρα για 24 έως και 40 ώρες. Το ύψος είναι σχεδόν 10 πόδια και διαθέτει κινητήρα 350 ίππων και μπορεί να φθάσει μια ταχύτητα 200 κόμβων (περίπου 370 χιλιόμετρα ανά ώρα).
Το αεροσκάφος έχει υποβληθεί σε πτητικές δοκιμές στην έρημο Μογιάβε. Η εταιρεία δήλωσε ότι το Firebird αναπτύχθηκε λόγω των επικείμενων περικοπών του αμυντικού προϋπολογισμού των Ηνωμέναν Πολιτειών. Δεδομένου ότι το σύστημα είναι ευπροσάρμοστο, μπορεί να ανταποκριθεί σε διάφορες αποστολές.
NORTHROP GRUMMAN FIREBIRD
Northrop Grumman / Scaled Composites Firebird MALE
AΠΟ OBSERVER: δημοσιευμένο στο FOX 2 Magazine
Nέος εναέριος ρομποτικός κατάσκοπος στις Ηνωμένες Πολιτείες
Συντάχθηκε απο τον/την deepred001 | 10 Μαϊου 2011
Προσγείωση του Firebird (Northrop Grumman) Ανεπάνδρωτο ή επανδρωμένο; Ένα νέο κατασκοπευτικό αεροσκάφος στις Ηνωμένες Πολιτείες, το «Firebird», είναι και από τα δύο.
Η Northrop Grumman παρουσίασε ένα νέο μοντέλο αεροσκάφους, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μερικές τροποποιήσεις, είτε ως Μη Επανδρωμένο Αερομέσο ή ως επανδρωμένο αεροσκάφος. Οι ένοπλες δυνάμεις θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν ταυτόχρονα ως κατασκοπευτικό αεροπλάνο με το ραντάρ, την παρακολούθηση των σημάτων επικοινωνίας ή με την μεταφορά υψηλής ανάλυσης βίντεο και υπέρυθρων φωτογραφιών. Ο έλεγχος των διαφόρων συστημάτων επιτήρησης είναι επίσης διαμορφωμένος από ένα κοινό σημείο διεπαφής, ανακοίνωσε η εταιρεία.
Η αμερικανική εταιρία Northrop Grumman παρουσίασε ένα μικρό νέο κατασκοπευτικό αεροσκάφος που αναπτύχθηκε κρυφά στο Σαν Ντιέγκο των Ηνωμένων Πολιτειών, στην έρημο Μογιάβε, για να ανταγωνιστεί στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά για τηλεχειριζόμενα αεροσκάφη που μπορούν να κάνουν τα πάντα, από περιπολίες στα σύνορα έως και την παροχή ζωντανού βίντεο σε φυσικές καταστροφές.
Το μήκους 34-ποδίων Firebird έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ως ένα τηλεκατευθυνόμενο εναέριο όχημα - όπως το γνωστό Global Hawk της ίδια εταιρίας, ενώ με μερικές τροποποιήσεις μπορεί να βρει χώρο και ένας άνθρωπος μέσα στο πιλοτήριο.
Το Firebird κατασκευάστηκε από τις Northrop και Scaled Composites - η εταιρεία αεροδιαστημικής που δημιούργησε το SpaceShipOne, τον πρώτο ιδιωτικό επανδρωμένο πύραυλο για το διάστημα.
Το Firebird είναι η τελευταία προσπάθεια της Northrop να επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της σε έναν κλάδο που περιλαμβάνει σκληρούς ανταγωνιστές όπως η εταιρία General Atomics Aeronautical Systems του Σαν Ντιέγκο, η οποία παράγει το UAV Predator. Οι παγκόσμιες πωλήσεις στην παγκόσμια αγορά UAV αναμένονται να διπλασιαστούν, σε περισσότερα από 11 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2020.
Στη δεκαετία του 1990, η Northrop εισήγαγε Global Hawk, ένα UAV για μεγάλο υψόμετρο με μακρύ χρόνο παραμονής στον αέρα, το οποίο έχει ευρέως χρησιμοποιηθεί για αποστολές επιτήρησης στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ. Το Global Hawk έχει κατασκευαστεί κατά κύριο λόγο για χρήση από την Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία, αλλά η Northrop έχει κινηθεί για την ανάπτυξη μοντέλων και για άλλους πελάτες, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Η Northrop - η οποία απασχολεί περισσότερους από 2.000 προσωπικό στην κατασκευή των UAV στοΣαν Ντιέγκο – έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα και άλλα μοντέλα, όπως το Fire Scout, κάθετης απο- και προσγείωσης UAV, και το X-47B, ένα τηλεκατευθυνόμενο μαχητικό αεροσκάφος που είναι να λειτουργήσει επιχειρησιακά από αεροπλανοφόρα.
Το Firebird στοχεύει επίσης την στρατιωτική αγορά. Η Northrop ετοιμάζεται να αποδείξει τις ικανότητες του τηλερομπότ κατά τη διάρκεια μιας επικείμενης στρατιωτικής άσκησης στην Αριζόνα. Το Firebird δεν είναι προς το παρόν σχεδιασμένο για να μεταφέρει όπλα.
Το εναέριο ρομπότ, με 65 πόδια άνοιγμα φτερών, είναι σε θέση να παραμείνει στον αέρα για 24 έως και 40 ώρες. Το ύψος είναι σχεδόν 10 πόδια και διαθέτει κινητήρα 350 ίππων και μπορεί να φθάσει μια ταχύτητα 200 κόμβων (Northrop Grumman). Κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης, το Firebird πιθανό θα βρίσκεται υπό έλεγχο από προσωπικό που θα βρίσκεται μακριά από τη περιοχή που θα διεξάγεται η άσκηση. Είναι να πετάξει σε 25.000 πόδια ύψος. Το εναέριο ρομπότ, με 65 πόδια άνοιγμα φτερών, είναι σε θέση να παραμείνει στον αέρα για 24 έως και 40 ώρες. Το ύψος είναι σχεδόν 10 πόδια και διαθέτει κινητήρα 350 ίππων και μπορεί να φθάσει μια ταχύτητα 200 κόμβων (περίπου 370 χιλιόμετρα ανά ώρα).
Το αεροσκάφος έχει υποβληθεί σε πτητικές δοκιμές στην έρημο Μογιάβε. Η εταιρεία δήλωσε ότι το Firebird αναπτύχθηκε λόγω των επικείμενων περικοπών του αμυντικού προϋπολογισμού των Ηνωμέναν Πολιτειών. Δεδομένου ότι το σύστημα είναι ευπροσάρμοστο, μπορεί να ανταποκριθεί σε διάφορες αποστολές.
Αν κρίνω από τις 3 σωστές απαντήσεις το Quiz ήταν για δυνατούς παίκτες..Μπράβο σε όλους. Την Πέμπτη το νέο μας Quiz και πάλι....
Ενταξει, οχι και τοσο δυσκολο , αμα δεν ψαξεις για κατι τετοιο κατευθειαν Burt Rutan...