το crash test σε αλεξινεμα και κινητηρες γινονται με κατεξυγμενα κοτοπουλα (που ειναι πιο σκληρα απο ενα ζωντανο πτηνο) για να φτάσουν κάπως τις συνθηκες τις πραγματικες οσο αφορα μεγεθος και ταχυτητας (γι'αυτο και κατεψυγμενο, ποιο σκληρο αλλα με μικροτερη ταχυτητα κρουσης) Χρήστος
ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ QUIZ με την έγκριση του aviationlive: Ποιός καλός ,πανταχού παρών γνώριμός μας(για α/φος o λόγος) πρόκειται να πετάξει μετά από σχεδόν διμηνιαία καθήλωση? Για να βοηθήσω , η σωστή απάντηση είναι με tetrapsifio serial number...................... observer
Δια καναβαλισμού......ο χχ20 θα ξαναπετάξει....Προφανώς, με την αναμονή των Ιταλών για συντήρηση των υπολοίπων και τις επείγουσες ανάγκες για χαμηλά κόστη πτήσης, θα το ξαναδούμε εις τον αέρα. οbserver.
κάτι αντίστοιχο είχε γίνει και σε ένα A-7 μας.
To 160857, φωτογραφία υπάρχει εδώ http://www.aviationlive.org/2010/12/sn-7e-7c-corsair-ii.html
το τζάμι είναι από φτηνά υλικά έτσι;
...τεχνολογική εξέλιξη...
F-16
http://www.youtube.com/watch?v=ibJ3aXrvaCs
F-35
http://www.youtube.com/watch?v=yqsytx5RNmw
το crash test σε αλεξινεμα και κινητηρες γινονται με κατεξυγμενα κοτοπουλα (που ειναι πιο σκληρα απο ενα ζωντανο πτηνο) για να φτάσουν κάπως τις συνθηκες τις πραγματικες οσο αφορα μεγεθος και ταχυτητας (γι'αυτο και κατεψυγμενο, ποιο σκληρο αλλα με μικροτερη ταχυτητα κρουσης)
Χρήστος
Το F-16 σαν ορατότητα έχει καλύτερη από το F-35...
πολύ ανθεκτικό πάντως!
ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ QUIZ με την έγκριση του aviationlive: Ποιός καλός ,πανταχού παρών γνώριμός μας(για α/φος o λόγος) πρόκειται να πετάξει μετά από σχεδόν διμηνιαία καθήλωση?
Για να βοηθήσω , η σωστή απάντηση είναι με tetrapsifio serial number......................
observer
Observer , καταλαβα :) είναι σίγουρο, τα μυνήματα που είχα για το α/φος δεν ήταν τόσο αισιοδοξα; Στείλε mail.
Δια καναβαλισμού......ο χχ20 θα ξαναπετάξει....Προφανώς, με την αναμονή των Ιταλών για συντήρηση των υπολοίπων και τις επείγουσες ανάγκες για χαμηλά κόστη πτήσης, θα το ξαναδούμε εις τον αέρα. οbserver.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.