ΝΜΑ Για Το Περού

aviationlive | 2/05/2013 03:07:00 μ.μ. | 11 σχόλια

Το κενό που έχει προκύψει στην αεροπορική ισχύ του Περού, προσπαθεί να καλύψει η κυβέρνηση, ήδη έχουν ζητηθεί προσφορές για μια "πιθανή" αγορά Typhoon,  Super Hornet,  Rafale,  MiG-35, Gripen NG και Su-30. Η Ισπανική προσφορά περιλαμβάνει τη πώληση 18 Typhoon της έκδοσης Tranche 1 με μέσο όρο 600 ωρών πτήσης / αεροσκάφος και κόστος κτήσης 45 εκάτ. € / αεροσκάφος.

(C) Tono Fernandez
Σήμερα οι δύο κύριοι τύποι αεροσκαφών που επιχειρεί το Περού είναι τα Mirage 2000 και Mig-29 τα οποία θα συνεχίσουν να πετούν για τα επόμενα 15 χρόνια. Τα 12 Mirage 2000P/DP που διαθέτει η FAP υποβάλλονται σε περιορισμένο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού ύψους 140 εκατ. $, από αυτά τα 9 βρίσκονται σε πτητική κατάσταση, ενώ για να εκσυγχρονιστούν στο επίπεδο -5 θα χρειαστούν επιπλέον 480 εκατ. $. Ανάλογο πρόγραμμα τρέχει από το 2008 και για τα Mig-29 το οποίο όμως έχει αντιμετωπίσει αρκετές καθυστερήσεις. 8 Mig-29 έχουν ολοκληρωθεί, για τα υπόλοιπα 11 απαιτούνται 400 εκατ. $. Τέλος, από τα 18 Su-25 πετούν μόνο τα 4.

Πηγή

Category: , , , , , , ,

11 σχόλια

  1. fox2 says:

    Δλδ. τα δίλιτρά τους μόνο επανήλθαν σε πτητικό επίπεδο και όχι επίσης αναβαθμίστηκαν σε κάποιο ενδιάμεσο επίπεδο; Για να λυθεί το διαχρονικό ερώτημα...

  2. Πιθανότατα,εννοεί περιορισμένο εκσυγχρονισμό σε ορισμένα συστήματα αεροσκάφους λ.χ. οθόνη mfd (αν δεν κάνω λάθος υπήρχαν επαφές με miltech) σύστημα ναυτιλίας κοκ. στο παλιό Patricksaviation ένας χειριστής της FAP (manolo για όποιους θυμούνται) μιλούσε συνεχώς για την άθλια κατάσταση των μέσων :)

  3. Ανώνυμος says:

    Προφανως θα ειναι αντικατασταση οσων απαρτιων δεν υποστηριζονται πλεον ή ειναι πολυ ακριβα (πχ οθονη). Και τα δικα μας τα απλα EGM, δεν ειναι ακριβως "μαμα" , για να το πουμε αυτοκινητιστικα.
    Εχουν -τουλαχιστον- νεα οθόνη mfd miltech και το σύστημα ναυτιλίας των -5ΜΚΙΙ. Να παιρνανε και τα οπλα τους...
    Μanolis

  4. Manoli η "Πτήση" είχε γράψει πως τα απλά Mirage θα μεταπέσουν στους Mica IR,νομίζω κάτι παρόμοιο είχε γράψει και η "Στρατιωτική Ισορροπία".Στη Γαλλία τα Mirage με RDI φέρουν MICA μετά την οριστική απόσυρση των 530D

    http://www.aviationlive.org/2012/03/super-530d.html

    Στη τελευταία ΕΑ&Τ ο Στεργίου "διερευνά" τη δυνατότητα των "απλών" να βάλλουν Scalp.Αλλά στο τέλος μάλλον με τον exocet και το πυροβόλο θα πετούν...

  5. Ανώνυμος says:

    Tι MICA φορανε οι Γαλλοι, IR / EM ? Και τους 2 ???
    Σιγα μην τους φορεσουν σκαλπ. Εχουμε και τα πολλα τεμαχια...
    Manolis

  6. IR λένε...Φωτογραφία δεν έχω δεί ακόμη.

  7. fox2 says:

    Ναι, το INS το "φόρεσαν" ως offset για τα Dash-5. Να συμπληρώσω μόνο ό, τι η "ΣΙ&Γ" είχε αναφερθεί στη δυνατότητα, κατά πόσο δλδ. μπορούν να υποστηρίξουν στο έπακρο τα M 2000EGM τον -IR.

  8. Fox το έχεις το άρθρο;Δεν υπάρχει τίποτα στο net.

  9. fox2 says:

    Θα κοιτάξω μήπως το πετύχω. Αν ναι, θα σου το στείλω.
    Το σημαντικότερο που κράτησα είναι ότι θα το έβλεπε σαν Magic-2...

    Αν θυμάμαι, τέλος, καλά ο ίδιος συντάκτης παλαιότερα είχε γράψει και γύρω από ένα πρόγραμμα ελαφρού εκσυγχρονισμού ώστε να μεταφέρεται ο Scalp. Αλλά ήταν πριν την κρίση στα "ΑΘ", την περίοδο που είχαν κάνει αλλαγή στο layout. Την ίδια περίοδο που κυκλοφορούσε το ένθετο "Αμύνεσθαι" στον "ΕΤ".

  10. Του Στεργίου θα είναι.

  11. Ανώνυμος says:

    To εχω διαβασει κι εγω. Μπορει να φερει ΜΙCA IR αλλα με μειωμενες δυνατοτητες και συνεργασια με το ρανταρ RDM. Δεν ηξερα ομως για τα γαλλικα Mirage με RDI - το οποιο ειναι κυριως αντιαεροπορικο συστημα σε αντιθεση με τα πολλαπλων ρολων RDM.
    Manolis