Απαξιώνονται 19 Apache AH-64A Της Αεροπορίας Στρατού
Το 2010 , το Γενικό Επιτελείο Στρατού είχε εισηγηθεί την πλήρη αναβάθμιση 13 AH-64A σε
ΑΗ-64D Block II καθώς και την υποβολή των υπόλοιπων 6 σε
δομικό εκσυγχρονισμό, με δικαίωμα προαίρεσης για την προμήθεια και
εγκατάσταση του απαιτούμενου εξοπλισμού Block II καθώς το 2013 θα έληγε η συμβατική υποχρέωση υποστήριξης των ΑΗ-64Α.(ΕΑ&Τ)
"A" Στη στατική για τα 100 χρόνια παρουσίας του αεροπορικού όπλου στην Ελλάδα |
Δύο χρόνια μετά την εισήγηση , σύμβαση αναβάθμισης δεν υπεγράφη με αποτέλεσμα 19 επιθετικά ελικόπτερα "Α" , με τα σημερινά δεδομένα να οδηγούνται σε πλήρη απαξίωση καθώς η γραμμή παραγωγής έκλεισε και δεν μπορούν πλέον να εκσυγχρονιστούν στο επίπεδο AH-64D Longbow Block II.
Η "είδηση" προέρχεται από την Heyl Ha'Avir η οποία πριν μία εβδομάδα παρέλαβε τρία εκσυγχρονισμένα AH-64D Saraf πρώην AH-64A Peten.
(C)IAF |
Tα AH-64A "Peten" έφυγαν δύο
χρόνια πρίν με προορισμό τις εγκαταστάσεις της Boeing για να
αναβαθμιστούν στην έκδοση D Longbow Block II ( D-I Saraf ).
Με πτήση An-124 της Polet Airlines έφτασαν στην αεροπορική βάση Ramon τα εκσυγχρονισμένα Saraf (C)IAF |
Στην τελετή που διοργανώθηκε
για την άφιξη των Apache
Ισραηλινός αξιωματικός δήλωσε : "Πρόκειται για τα τελευταία , του τύπου
που παράγονται" ( AH-64D Longbow Block II ) ενώ συμπλήρωσε "είχαμε την ευκαιρία να
αναβαθμίσουμε τα ελικόπτερα λίγο πριν η γραμμή παραγωγής της Boeing
κλείσει οριστικά"...
Το πρώην "Α" με το μοιρόσημο της 113 που πετά αποκλειστικά με "D" (C)IAF |
0 σχόλια