Ένα Mεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Kαι ΜΠΡΑΒΟ Στον Χειριστή Του F-16 Block 52+

aviationlive | 2/12/2013 09:07:00 π.μ. | 6 σχόλια

Ένα από τα μαχητικά που απογειώθηκαν από την 115 Π.Μ. για να εξακριβώσουν την ταυτότητα του αργοκίνητου ίχνους που είχε προηγουμένως εντοπιστεί από το εθνικό σύστημα αεράμυνας, κτυπήθηκε από κεραυνό. Σημάνε αμέσως συναγερμός στο συντονιστικό κέντρο έρευνας και διάσωσης, ε/π Super Puma τέθηκε σε επιφυλακή αναμένοντας εντολή για να προβεί σε διάσωση χειριστή. Μεσολάβησαν μερικά λεπτά, οι διασώστες βρίσκονταν εντός του ελικοπτέρου, πριν από την αρνητική απάντηση (περί εγκατάλειψης) του χειριστού του "κεραυνόπληκτου" μαχητικού.Ο χειριστής όχι μόνο δεν έχασε την ψυχραιμία του, αλλά, αποφάσισε να επιχειρήσει να προσγειώσει το μαχητικό.



Το μέγεθος της βλάβης δεν είναι γνωστό, ούτε εάν το ΓΕΑ σκοπεύει να απονείμει ευαρέσκεια στον αξιωματικό που κατάφερε και προσγείωσε το μαχητικό. Αυτό όμως που αποδείχτηκε περίτρανα είναι ότι κάποιοι που παίζουν τη ζωή τους κορόνα γράμματα στον αέρα επί 24ώρου βάσεως, αναγκάζονται κάτω από την πίεση των συνθηκών να λαμβάνουν από δύσκολες έως και επικίνδυνες για τη ζωή τους αποφάσεις, προκειμένου να μην χαθεί το πολύτιμο μέσο που τους εμπιστεύθηκε η πατρίδα.

Ένα μεγάλο μπράβο, μαζί με ένα ακόμη πιο μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, προς τον Επώνυμο και μαζί Ανώνυμο χειριστή της Πολεμικής Αεροπορίας της 115 ΠΜ για την επιτυχή προσγείωση του λαβωμένου μαχητικού.

Ίσως κάποιοι να σχολιάσουν "ε, και; Αφού έχει ξανασυμβεί…"*. Σε αυτούς τους ανειλικρινείς λοιπόν σχολιαστές μιας μόνιμα στρεβλωμένης πραγματικότητας, θα απαντήσουμε ότι η διαφορά μεταξύ ατυχήματος και δυστυχήματος είναι τόσο προκλητικά και συνάμα απελπιστικά μικρή, ώστε να αποκτά ουσία και περιεχόμενο η ευχή την οποία δίδουμε σε όλους ανεξαιρέτως τους Ίκαρους της Πολεμικής Αεροπορίας με την φράση: "«ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ"…

Defencepoint 


σημ.Το αεροσκάφος πιθανότατα ανήκε στη 335Μ

* Στις 13-05-2010, κατά την διάρκεια ενόργανης προσέγγισης στο Α/Δ ALBACETE της Ισπανίας στα πλαίσια άσκησης του TLP το αφος F-16D Block 50 S/N 084 στην πίσω θέση του οποίου ίπταντο ο Δκτής του TLP Col. (SAF) Ignatiuo Bengoechea Marti και ενω βρισκόταν εντός νεφών χτυπήθηκε απο κεραυνό. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η απώλεια της MAIN GEN, FCC, FCR, INS, HUD, ADI και ρογμές στο RADOME του αφους. Διατηρώντας την ψυχραιμία του ο Σγός (Ι) Μιχελής Γεώργιος και με την χρήση του Βοηθητικού Τεχνητού Ορίζοντα εξήλθε των νεφών. Εν συνεχεία εκτέλεσε τις προβλεπόμενες διαδικασίες του Check List και προσγειώθηκε ασφαλώς στο Α/Δ ALBACETE.

Category: , , , ,

6 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Mην τα δημοσιευετε αυτα, οσοι ενδιαφερομαστε ξερουμε ποιοι πετανε τα αεροπλανα μας, δινουμε ευκαιρια στα μεμετια να χαιρονται...
    manolis

  2. Manoli,τα μεμέτια προχθές παραλίγο να "ρίξουν" ένα business jet

    http://haber.gazetevatan.com/ucagi-f16-ile-capisacakti/513732/1/G%C3%BCndem

    και να θέλουν δεν προλαβαίνουν να χαρούν :)

  3. HBS says:

    https://soundcloud.com/airportmediagroup/thy-yakin-gecis

  4. ;) Θα παρουσιαστεί σύντομα!

  5. Ανώνυμος says:

    συντριβή αεροσκάφους απο πουλί, οκ
    αλλά από κεραυνό; Δεν υπάρχει σύστημα που να μην υπάρχει κίνδυνος;

  6. Philip says:

    Οχι να τα δημοσιεύετε γιατί πρέπει να ακούγονται και τα ευχαριστώ και όχι μόνο η γκρίνια και η μιζέρια. ΜΠΡΑΒΟ και απο εμένα, οι πιλότοι μας πάντα με κάνουν υπερήφανο!