Mειωμένη Eπιχειρησιακή Iκανότητα Tου UAV ANKA Λόγω Υπέρβαρων Αισθητήρων

aviationlive | 9/21/2012 01:17:00 μ.μ. | 2 σχόλια

 Ανυπέρβλητο θεωρείται τελικά το πρόβλημα βάρους του ASELFLIR-300T κατασκευής Aselsan στο υπό ανάπτυξη μη επανδρωμένο εναέριο όχημα (UAV), μέσου ύψους πτήσης μακράς ακτίνας δράσης (ΜΑLE) ΑΝΚΑ της Τουρκικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (TAI). Σύμφωνα με δημοσίευμα της Zaman, το συνολικό βάρος του αισθητήρα FLIR κυμαίνεται μεταξύ 100 και 120kg με αποτέλεσμα το μη επανδρωμένο αεροσκάφος να επιτυγχάνει μέγιστη οροφή πτήσης 20.000 ποδών αντί επιχειρησιακής απαίτησης για οροφή 30.000 ποδών.

 Aselflir-300 (C)Aselsan

 Στελέχη της ΤΑΙ που εμπλέκονται στην ανάπτυξη του ΑΝΚΑ εκτιμούν πως η έναρξη της μαζικής παραγωγής θα καθυστερήσει κατά δύο έτη εαν οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις επιμείνουν στην απαίτηση για επιχειρησιακή οροφή 30.000 ποδών. Υπενθυμίζεται πως η ανάπτυξη του ΑΝΚΑ ξεκίνησε το 2005 αποκλειστικά από Τούρκους μηχανικούς ενώ η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε στις 30 Δεκεμβρίου 2011. Η Εκτελεστική Επιτροπή Αμυντικής Βιομηχανίας (SSİK) της Τουρκίας αποφάσισε στις 5 Ιανουαρίου 2012 την προμήθεια 10 UAV ANKA για τις ανάγκες των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων και στις 19 Ιουλίου 2012, η ΤΑΙ εξουσιοδοτήθηκε να προχωρήσει στην ανάπτυξη βαρύτερης έκδοσης με ικανότητα εκτόξευσης βλημάτων Cirit κατασκευής Roketsan.

Category: ,

2 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Φυσικα και ειναι υπερβαρο το ASELFLIR , αφου το φτιαξανε για καραβια πρωτα ...
    (το φτιαξανε παρ'αυτα)
    Manolis

  2. Πράγματι έχει διπλάσιο βάρος από το star saphire hd (Predator XP) και σχεδον τριπλάσιο βάρος από το mosp 3000 (Heron).