Ολοκληρώθηκε και τυπικά η υποστολή της Σημαίας και του λαβάρου του Αεροπορικού Αποσπάσματος Αγρινίου, στην τελετή που έγινε το πρωί της Δευτέρας 30 Ιουνίου 2014. Η μονάδα της Αεροπορίας στο Αγρίνιο έφτασε στο τέλος της, καθώς υποβαθμίστηκε από Απόσπασμα σε Φυλάκιο.

(C) Chris Lofting

Αρκετός κόσμος και επίσημοι εκπρόσωποι διαφόρων Αρχών παρέστησαν στην εκδήλωση, η οποία έγινε σε ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα. Το φυλάκιο – πλέον – υπάγεται στην 131 Σμηναρχία Μάχης του Ακτίου, όπου θα μετατεθεί και το προσωπικό από το Αγρίνιο. Στο φυλάκιο θα παραμείνουν ελάχιστοι υπαξιωματικοί, κυρίως για την φύλαξη των εγκαταστάσεων.