(C) Senior Airman Andy Wright
To περασμένο μήνα αίσθηση προκάλεσε η ειδηση σύμφωνα με την οποία Tornado της RAF πέταξε με απάρτια, τυπωμένα από 3D εκτυπωτή. Για την επανάσταση που έρχεται... μπορούμε να διαβάσουμε στο επίσημο περιοδικό των ενόπλων δυνάμεων της Βρετανίας, Defence Focus.




Μετά από ένα χρόνο στο έδαφος, τα Mig-21 της BBC σύντομα θα βρεθούν και πάλι στον άερα. Ήδη ένα MiG-21UM εκτελεί δοκιμαστικές πτήσεις στο πλαίσιο εργασιών επέκτασης του όριου ζωής του στόλου.

Πηγή
Αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας υπέστησαν ζημιές όταν στις 15 Φεβρουαρίου, στον ναυτικό αεροσταθμό Atsugi, κατέρρευσε η οροφή του υπόστεγου όπου φυλάσσονταν. 

@ Huanqiu

@ Huanqiu

Η οροφή του υπόστεγου - κατασκευής Kawasaki Heavy Industries - δεν άντεξε το βάρος του χιονιού  και κατέρρευσε με αποτέλεσμα 6 P-3C της JMSDF (Japan Marine Self Defence Force) και 4 P-3C του USN (United States Navy) να υποστούν ζημιές άγνωστης έκτασης.



Μετά το πλήγμα και από το τσουνάμι, μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως οι Ιαπωνικές Δυνάμεις Αυτοάμυνας βρίσκονται απέναντι από τα φυσικά φαινόμενα...


(C) Boeing

H κυβέρνηση της Αυστραλίας ενέκρινε την προμήθεια 8 αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας P-8A Poseidon για την αντικατάσταση του στόλου των P-3C Orion που βρίσκονται σε υπηρεσία για περίπου 40 χρόνια. Το κόστος ανέρχεται σε 4 δισ. $ και αναμένεται να υλοποιηθεί από το 2017 μέχρι τι 2021.

Μετά από τρία χρόνια διαπραγματεύσεων μεταξύ του υφυπουργείου αμυντικής βιομηχανίας (SSM) και της Sikorsky, υπεγράφη συμφωνία ύψους 3,5 δισ $ για την συμπαραγωγή 109 ελικοπτέρων γενικής χρήσης, μέσης μεταφορικής ικανότητας. Kύριος εργολάβος του προγράμματος θα είναι η ΤΑΙ ενώ σημαντικό υποκατασκευαστικό έργο θα ανατεθεί σε Τουρκικές εταιρίες.

To T-70 όπως θα κωδικοποιηθεί θα βασίζεται στο S-70 και θα είναι διαθέσιμο προς εξαγωγή σε τρίτες χώρες.

Τα 109 ελικοπτέρα θα καλύψουν τις ανάγκες των ενόπλων δυνάμεων, της στρατοχωροφυλακής και των σωμάτων ασφαλείας. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το 2018 και να ολοκληρωθούν το 2028.

Πηγή
Ένα αίτημα ετών γίνεται πραγματικότητα... σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωσηστο site της ΠΑ, από το Σάββατο 22 Φεβρουάριου 2014, το Μουσείο της Πολεμικής Αεροπορίας θα είναι πλέον επισκέψιμο για το κοινό κάθε Σαββάτο και Κυριακή, πλην επίσημων αργιών.

DSC01912
Μέρος της συλλογής του μουσείου μπορείτε να δείτε εδώ.

Το Υπουργείο Άμυνας της Γερμανίας ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να μειώσει τα παραγγελθέντα μαχητικά Eurofighter από 180 σε 143, έπειτα από σχετική ενημέρωση που έγινε προς το Κοινοβούλιο. Η συγκεκριμένη απόφαση φαίνεται ότι αποτελεί την υλοποίηση αυτής που είχε ληφθεί το 2011 από τον τότε Υπουργό Άμυνας, Τόμας ντε Μαιζιέρ.


Η κοινοπραξία του Ευρωμαχητικού δεν έκανε καμία ανακοίνωση. Αντιθέτως, η Επιτροπή Άμυνας του Κοινοβουλίου, μέσω του Προέδρου της, Χανς-Πέτερ Μπάρτελς, δήλωσε πως η χώρα θα πρέπει να περικόψει τα αεροσκάφη σε 108! Τα μαχητικά πάντως θα ήταν της έκδοσης Tranche 3Β, που θεωρείται ως η πλέον εξελιγμένη, γεγονός που δημιουργεί ακόμα περισσότερους προβληματισμούς για το μέλλον της.

Πηγή
@ aviationandspacearts

Στις 10 Μαρτίου 1967 μια πολυάριθμη δύναμη κρούσης απογειώθηκε με προορισμό το Thai Nguyen, 30 μίλια βόρεια του Ανόι με στόχος να πλήξει το μοναδικό εργοστάσιο παραγωγής πολεμικού
υλικού του εχθρού. Λόγω της μεγάλης στρατηγικής του σημασίας το εργοστάσιο προστατεύονταν από ισχυρή αντιαεροπορική ομπρέλα αποτελούμενη από 6 συστοιχίες βλημάτων Εδάφους-Αέρος (SAM) και περισσότερες από 1000 κάννες αντιαεροπορικού πυροβολικού διάσπαρτες στην ευρύτερη περιοχή και περιμετρικά του εργοστασίου.
 
Τα Phantom των Pardo και Wayne και Aman και Houghton είχαν διπλή αποστολή. Θ προστατεύαν την κύρια δύναμη κρούσης από τα Βορειοβιετναμέζικα MIG και αν αυτά δεν εμφανίζονταν θα χτυπούσαν το εργοστάσιο. Ο οπλισμός τους περιελάμβανε έξι βόμβες των 750lbs, τέσσερις πυραύλους αέρος-αέρος, καθώς και ένα ατρακτίδιο ηλεκτρονικού πολέμου. 

Τα δύο αεροσκάφη απογειώθηκαν από την Αεροπορική Βάση Ubon στην Ταϊλάνδη. Απέχοντας 75 Μίλια από τον στόχο, εκρήξεις από αντιαεροπορικά πυρά μαύρισαν τον γαλανό ουρανό. Το F-4 των Aman και Houghton χτυπήθηκε από θραύσμα αντιαεροπορικού βλήματος χωρίς να τραυματίσει κάποιον από τους δύο. Ο αρχικός έλεγχος που εκτέλεσαν στο αεροσκάφος δεν κατέδειξε κάποιο ουσιαστικό πρόβλημα. Έτσι, αποφασίστηκε η συνέχιση της αποστολής...(Πτήση τ.190)


η συνέχεια στο βίντεο που ακολουθεί από τον Bob Pardo :



Τα στατιστικά στοιχεία, για τα περιστατικά που κλήθηκε να αντιμετωπίσει το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας & Διάσωσης σε αριθμούς. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στατιστικά στοιχεία για τη χρήση των εναέριων μέσων.





Το Air Forces Montly Μαρτίου πετά χαμηλά.... Ο Philip Stevens ακολούθησε και φωτογράφισε τα αεροσκάφη της ΠΑ στις χαράδρες της Πελοποννήσου...

Ακολουθούν μερικές από τις φωτογραφίες που "κόπηκαν" :






Tο περιοδικό θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα σε όλα τα σημεία διανομής διεθνούς τύπου. Όσοι έχουμε την δυνατότητα ας το στηρίξουμε... Αυτές οι εκδόσεις αποτελούν σημείο αναφοράς, η εικόνα της ΠΑ φτάνει στον aviation enthusiast, στους Ολλανδούς χειριστές επιδείξεων έως και τον Βέλγο χειριστή που βαριέται στη πίσω θέση του F-16B...




Το Quiz μας και πάλι για την τρέχουσα εβδομάδα. Αν έχετε αναγνωρίσει το αεροσκάφος της φωτογραφίας μπορείτε να απαντήσετε μέχρι την Κυριακή το βράδυ στα σχόλια του Blog....

Το επετειακό της 356 ΜΤΜ στο διεθνές αεροδρόμιο Λάρνακας (C) Α. Αλεξάνδρου


Αφιέρωμα του Livejournal στο Mig-31. ΄Περισσότερες φωτογραφίες θα βρείτε εδώ, εδώ και εδώ.



Η αεροπορία του Πακιστάν προχώρησε στην αγορά F-16 A/B Block 15 (13Α/Β ή 13Α + 1Β) από την Βασιλική Αεροπορία της Ιορδανίας. Τα αεροσκάφη που έχουν υποστεί πρόγραμμα εκσυγχρονισμού μέσης ζωής (MLU), θα αξιοποιούνται επιχειρησιακά για τα επόμενα 20 χρόνια, καθώς έχουν υπόλοιπο 3.000 ωρών πτήσης.

Η Ιορδανία το Σεπτέμβριο του 2013 εξασφάλισε την πώληση 15 F-16 από τα Ολλανδικά αποθέματα

Με την προσθήκη των F-16 της Ιορδανίας, ο στόλος μαχητικών του τύπου στην αεροπορία του Πακιστάν θα ανέλθει στις 76 μονάδες. Το Πακιστάν επιχειρεί ήδη τον τύπο του μαχητικού, εξασφάλισε την άδεια από τις ΗΠΑ για να ολοκληρωθεί η αγοραπωλησία. 


Διθέσιο Kfir της FAC (Fuerza Aerea Colombiana) συνετρίβη κατά την διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης. Το ισραηλινής κατασκευής αεροσκάφος κατέπεσε στην επαρχία Caldas και όπως ανακοινώθηκε, ένα μέλος του πληρώματος πρόλαβε και εκτινάχθηκε και νοσηλεύεται. Ωστόσο το δεύτερο μέλος δεν εγκατέλειψε.




Η Boeing εκτέλεσε την πρώτη δοκιμή αισθητήρα IRST (Infra-Red Search Tracking) επί αεροσκάφους F/A-18. Οι εργασίες ολοκλήρωσης και ελέγχου του γίνονται σε συνεργασία με την Lockheed Martin, με στόχο την κάθετη αναβάθμιση του μαχητικού. Με τον συγκεκριμένο τύπο αισθητήρα και σε συνδυασμό με το εξελιγμένο ραντάρ των Super Hornet και το σύστημα παρεμβολών του Growler, θα μπορούν να ανταποκριθούν για πολλά χρόνια ακόμα στις ανάγκες προστασίας του Ναυτικού.



Η ανάπτυξη του IRST ξεκίνησε το 2011 στη βάση συμβολαίου αξίας 135 εκατομμυρίων δολλαρίων. Μέχρι το 2017 θα έχει κατά πάσα πιθανότητα τεθεί σε επιχειρησιακή χρήση. Ως τεχνολογία, ο αισθητήρας έχει δοκιμαστεί επί αεροσκάφους King Air.

Μετά από πέντε χρόνια απουσίας (331Μ / 2009) και μια συμμετοχή που ακυρώθηκε στο παρά ένα (331Μ / 2012)... η Πολεμική αεροπορία θα επιστρέψει στη Τσεχία, αυτή τη φορά με Flight Display. H ομάδα επιδείξεων μεμονωμένου αεροσκάφους ZEYΣ θα συμμετάσχει στην αεροπορική επίδειξη "NATO Days in Ostrava", που θα διεξαχθεί στις 20 και 21 Σεπτεμβρίου. Η αεροπορική επίδειξη διεξάγεται από το 2001 και αποτελεί το μεγαλύτερο αεροπορικό γεγονός της Κεντρικής Ευρώπης, και συγκεντρώνει 200.000+ επισκέπτες, σύμφωνα με τα στοιχεία από τις διοργανώσεις του 2011 και του 2012

F-16C Falcon - Zeus Demo Team Hellenic Air Force
ZEUS @Radom (C) Charles Agnew

O διοργανωτής αναφέρει πως είναι η πρώτη φορά που Ελληνικό αεροσκάφος θα πραγματοποιήσει πτητική επίδειξη στη Τσεχία ενώ ταυτόχρονα τονίζει - επιτέλους - τη διαφορετική φιλοσοφία της Ελληνικής ομάδας επιδείξεων όπου το αεροσκάφος πραγματοποιεί tactical demo display και επιδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο θα πετούσε σε μια αποστολή, σε αντίθεση με το dynamic display των υπόλοιπων Ευρωπαϊκών ομάδων.  


Να τους μαγέψετε όπως μαγέψατε του Πολωνούς...

Στον καταλογισμό ρητρών ύψους 183* εκατομμυρίων δολαρίων προχώρησε η Τουρκία σε βάρος της Boeing, για τις καθυστερήσεις που σημειώθηκαν στο πρόγραμμα "Baris Kartali".


Τα πρόστιμα θα καταβληθούν "σε είδος". Η διάρκεια του προγράμματος υποστήριξης του αεροσκάφους επιμηκήνεται από δύο σε πέντε χρόνια, ενώ επιπλέον τρία χρόνια θα προστεθούν στην υποστήριξη του λογισμικού, ταυτόχρονα θα λάβουν 32 εκ. $ σε ανταλλακτικά. Την ανακοίνωση έκανε διευθυντής του προγράμματος στο υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας (SSM), Κεμάλ Εβτζί.

Hurriyet via Defencepoint

*ποσό σημαντικά χαμηλότερο από αυτό που αρχικά αναφερθεί στο τουρκικό τύπο.


(C) USAF/Greg L.Davis
Ένα C-17 Globmaster της 432 Airlift Wing ακολουθεί το ανάγλυφο του εδάφους σε εκπαιδευτική πτήση στην Πενσυλβάνια στις αρχές του μήνα.


 
(C) Zeus Demo Team
Η Ελλάδα θα αποτελέσει σταθμό στη περιοδεία του ακροβατικού σμήνους Red Arrows! Την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο της "Αεροπορικής Εβδομάδας της Αθήνας" θα πετάξουν στο pre-show που συνήθως πραγματοποιείται στο Φαληρικό όρμο.Εν αναμονή επιβεβαίωσης...




O συγκυβερνήτης της πτήσης ΕΤ-702 των Αιθιοπικών Αερογραμμών, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αντίς Αμπέμπα – Ρώμη, έγινε αεροπειρατής, την στιγμή που ο κυβερνήτης πήγε στην τουαλέτα. Πρόθεσή του ήταν να προσγειωθεί στην Ελβετία προκειμένου να ζητήσει άσυλο.


Αν και το αεροσκάφος συνόδευσαν ιταλικά και γαλλικά μαχητικά στους αντίστοιχους εθνικούς εναέριους χώρους, δεν έγινε το ίδιο στην Ελβετία. Εκεί η Αεροπορία λειτουργεί μόνο τις ώρες γραφείου από Δευτέρα έως Παρασκευή. Τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα οι βάσεις είναι κλειστές. Έτσι, κανένα από τα F-5 ή F-18 της Schweizer Luftwaffe δεν απογειώθηκε για να αναγνωρίσει και να συνοδεύσει το πολιτικό αεροσκάφος. Αυτή άλλωστε ήταν και η επίσημη δήλωση του Εκπροσώπου Τύπου της Αεροπορίας.



Παρ’ όλ’ αυτά, υπάρχουν συμφωνίες με την Γαλλία και άλλες γειτονικές χώρες, προκειμένου τα μαχητικά τους να συμβάλλουν στις αποστολές ελέγχου του εναέριου χώρου, να συνοδεύουν ξένα αεροσκάφη, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να τα καταρρίψουν πάνω από το ελβετικό έδαφος. Στην ανακοίνωσή της, η Ελβετική Αεροπορία τονίζει ότι αυτό πρόκειται να αλλάξει από το 2020, όταν θα έχουν αποκτηθεί τα νέα μαχητικά και θα υπάρχει διαθεσιμότητα αεροσκαφών.

Πηγή 
Την 50η περίοδο επιδείξεων από την ίδρυση τους γιορτάζουν οι Red Arrows, για το σκοπό αυτό τα Hawk του ακροβατικού σμήνους θα φορέσουν επετειακό διάκοσμο στο κάθετο σταθερό τους (C) RAF



TLP 13-5,  τον περασμένο Οκτώβριο η α/β Albacete άνοιξε τις πύλες της για τους spotters. Η συνέχεια στο βίντεο που ακολουθεί.



Ένα walk around για το μεγαλύτερο αεροσκάφος του κόσμο το An-225 Mriya, μπορείτε να βρείτε εδώ.Ορισμένες φωτογραφίες έχουν τραβηχθεί στο LGAV.


Σε εξέλιξη βρίσκεται η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση αεροδιαστημικής στην Ασία. Στα βίντεο που ακολουθούν, μπορούμε να δούμε μέρος των πτητικών επιδείξεων.
























(C) USAF/Master Sgt. Martin Hardin

Σύμφωνα με την σχετική "ειδοποίηση" σήμερα ξεκίνησε η συνεκπαίδευση των μοιρών του ΑΤΑ με την 494 FS (Fighter Squadron) της USAFE. Στη πρώτη φωτογραφία από τη συνεκπαίδευση, βλέπουμε 11 Αετούς στην 115 Πτέρυγα Μάχης με φόντο το κρητικό ηλιοβασίλεμα.


Την αγορά 12+4 σύγχρονων εκπαιδευτικών αεροσκαφών αποφάσισε το Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο (ΑΑΣ), σύμφωνα με την εφημερίδα Το Παρόν

DSC02005


Εκτιμάται ότι η απόφαση αφορά την απόκτηση εκπαιδευτικών αεροσκαφών εισαγωγικού σταδίου τα οποία θα αντικαταστήσουν τα γηραιά αεροσκάφη T-41D Mescalero στα οποία εκπαιδεύονται οι Ίκαροι. 



Στην Ελλάδα βρέθηκε τον Ιούλιο του 2013 ο φωτογράφος Philip Stevens για να φωτογραφίσει την εκπαίδευση των Ελλήνων χειριστών στις πτήσεις χαμηλής ναυτιλίας (το σχετικό άρθρο αναμένεται σύντομα). Τις φωτογραφίες από τις επισκέψεις του στις 110 ΠΜ, 116 ΠΜ, 117 ΠΜ και 120 ΠΕΑ μπορείτε να δείτε στους συνδέσμους που ακολουθούν.

348 Μοίρα Τακτικής Αναγνώρισης (C) Philip Stevens

116 Πτέρυγα Μάχης (C) Philip Stevens

117 Πτέρυγα Μάχης (C) Philip Stevens

120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος (C) Philip Stevens

Πρωτοφανή υπόθεση λαθρεμπορίας πολεμικού υλικού από το Ισραήλ μέσω Ελλάδας με τελικό προορισμό το Ιράν αποκάλυψε μυστική έρευνα της Υπηρεσίας Ερευνών Εσωτερικής Ασφάλειας (Homeland Security Investigations) των ΗΠΑ σε συνεργασία με το τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών και Οπλων του ΣΔΟΕ. Σύμφωνα με αποκαλυπτικά στοιχεία, που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η "Κ", τον Δεκέμβριο του 2012 και τον Απρίλιο του 2013 εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν επί ελληνικού εδάφους εμπορευματοκιβώτια που περιείχαν πολεμικό υλικό και συγκεκριμένα εξαρτήματα αεροσκαφών F-4 Phantom. Τα εμπορευματοκιβώτια προέρχονταν  από  το  Ισραήλ  και  επρόκειτο να  καταλήξουν  στο  Ιράν,  το οποίο επιχειρεί με τον συγκεκριμένο τύπο.


Η αποστολή του πολεμικού υλικού έγινε μέσω εταιρειών courier από εταιρεία με έδρα την πόλη Binyamina του Ισραήλ. Ως ενδιάμεσος παραλήπτης, αντίστοιχα, των εμπορευματοκιβωτίων στην Ελλάδα εμφανιζόταν εταιρεία με στοιχεία "Tassos Karras S.A." και έδρα την οδό Ορφέως, στον Βοτανικό. Από την έρευνα του τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών και Οπλων του ΣΔΟΕ προέκυψε ότι επρόκειτο για εταιρεία - φάντασμα, ενώ το τηλέφωνο επικοινωνίας της εταιρείας αντιστοιχούσε σε Βρετανό υπήκοο, κάτοικο Θεσσαλονίκης, που επίσης δεν εντοπίστηκε. Σύμφωνα με τα πληροφοριακά δελτία της Υπηρεσίας Ερευνών Εσωτερικής Ασφάλειας (Homeland Security Investigations) των ΗΠΑ, η αποστολή των εμπορευματοκιβωτίων στην Ελλάδα σχετιζόταν με την προσπάθεια κυκλώματος λαθρεμπόρων όπλων από το Ισραήλ να αποστείλει πολεμικό υλικό και σχετικά ανταλλακτικά προς το Ιράν (κατά παράβαση του διεθνούς εμπάργκο), χρησιμοποιώντας την Ελλάδα ως ενδιάμεση χώρα.

Η πρώτη αποστολή αποκαλύφθηκε την 20ή Δεκεμβρίου 2012. Το ΣΔΟΕ, κατόπιν αιτήματος της Υπηρεσίας Ερευνών Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ, δέσμευσε κιβώτιο προερχόμενο από το Ισραήλ που περιείχε αεροπορικό υλικό και συγκεκριμένα ένα σταθεροποιητή μετάδοσης ταχύτητας (Constant Speed Drive - C.S.D.). Σύμφωνα με τις αμερικανικές υπηρεσίες ασφαλείας, το συγκεκριμένο απάρτιο είχε κατασκευαστεί στις ΗΠΑ από την Hamilton Sundstrand, η αξία του ανέρχεται σε 28.000 δολάρια και χρησιμοποιείται σε αεροσκάφη F-4 Phantom.

Η δεύτερη αποστολή πολεμικού υλικού αποκαλύφθηκε με τη συνδρομή της Υπηρεσίας Ερευνών Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ τον Απρίλιο του 2013. Το τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών και Οπλων του ΣΔΟΕ δέσμευσε κιβώτιο προερχόμενο από το Ισραήλ μέσω της εταιρείας Fed Ex. Ως αποστολέας εμφανιζόταν η ίδια εταιρεία με έδρα την πόλη Binyamina του Ισραήλ και ως παραλήπτης στην Ελλάδα η εταιρεία - φάντασμα με επωνυμία "Tassos Karras" στον Βοτανικό. Αποκαλύφθηκε ότι εντός του κιβωτίου υπήρχε όχι βαλβίδα όπως αναφερόταν στα συνοδευτικά έγγραφα, αλλά ένας "αισθητήρας τάσης εξόδου" (voltage output sensor) που χρησιμοποιείται σε πολεμικά αεροσκάφη τύπου F-14 Tomcat. Και σε αυτή την περίπτωση, οι υπηρεσίες των ΗΠΑ ενημέρωσαν το ΣΔΟΕ ότι το εν λόγω εξάρτημα κατασκευάζεται από την εταιρεία Hamilton Sundstrand και περιλαμβάνεται στον κατάλογο πολεμικού υλικού των ΗΠΑ λόγω των εφαρμογών που βρίσκει σε αεροσκάφη F-14 Tomcat.

Ο ενδιάμεσος παραλήπτης του πολεμικού υλικού στην Ελλάδα δεν εντοπίστηκε και, τυπικά, η προκαταρκτική εξέταση του ΣΔΟΕ μπήκε στο Αρχείο Αγνώστων Δραστών. Επειτα από αιτήματα των ΗΠΑ κινήθηκε διαδικασία παράδοσης των κατασχεμένων πειστηρίων στις αρμόδιες αμερικανικές αρχές, ώστε αυτά να χρησιμοποιηθούν ως αποδεικτικά στοιχεία για τη σύλληψη και ποινική δίωξη υπόπτου, που φέρεται να βρίσκεται πίσω από το λαθρεμπόριο πολεμικού υλικού μεταξύ Ισραήλ και Ιράν και καταζητείται από τις αμερικανικές διωκτικές αρχές ήδη από το 2004. Οπως ορίζει η διαδικασία, στις 14 Νοεμβρίου 2013 συνεδρίασε το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών, το οποίο ήρε την κατάσχεση του πολεμικού υλικού και διέταξε την απόδοσή του στην αρμόδια διοικητική αρχή των ΗΠΑ.Το σχετικό βούλευμα αναφέρει επί λέξει: "Αίρεται η κατάσχεση ενός σταθεροποιητή μετάδοσης ταχύτητας και ενός αισθητήρα τάσης εξόδου που επιβλήθηκε από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών και Οπλων του ΣΔΟΕ και διατάσσει την απόδοση των κατασχεμένων στην αρμόδια διοικητική αρχή των ΗΠΑ". Η απόφαση εκδόθηκε την 24η Δεκεμβρίου 2013.