Από την εκπομπή ''Με Αρετή Και Τόλμη''
Combat Aircraft Monthly Νοέμβριος 2012,Notice board σελίδα 97

 H Ισραηλινή ΠΑ αναχαίτισε και κατέρριψε μη επανδρωμένο αεροσκάφος που εισήλθε στον εναέριο χώρο του Ισραήλ σήμερα το πρωί. Το UAV κατερρίφθη βορείως της έρημου Negev στο δάσος Yatir,για να αποκλειστεί το ενδεχόμενο τραυματισμού πολιτών.Στη περιοχή έχουν σπεύσει τμήματα του στρατού και πυροτεχνουργοί για να εντοπίσουν και να περισυνελλέξουν ό,τι απέμεινε.



 
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως το UAV πέταξε πάνω πόλεις (όπως η πόλη Beersheba) και στρατιωτικές εγκαταστάσεις στο Νότιο Ισραήλ πριν καταρριφθεί.Προς το παρόν η προέλευση του UAV και το τύπος του παραμένουν άγνωστα.



  To Debka επικαλούμενο στρατιωτικές πηγές κάνει λόγο για μη επανδρωμένο ελικόπτερο που απογειώθηκε από την λωρίδα της Γάζας κατά  τη διάρκεια άσκησης της Χαμάς.Το μη επανδρωμένο ε/π πέταξε πάνω από την αεροπορική βάση Nevatim και άλλες στρατηγικής σημασίας εγκαταστάσεις.

 Πιθανολογείται πως αποστολή του ήταν η καταγραφή της ηλεκτρονικής υπογραφής,του δικτύου αεράμυνας που προστατεύει τον αντιδραστήρα Dimona και του Αμερικάνικου ραντάρ στην έρημο Negev,που αποτελεί μέρος της κοινής αντιπυραυλικής ασπίδας ΗΠΑ - Ισραήλ.


 Αρχικά η IDF ζήτησε κατευθύνσεις από τον υπουργό άμυνας και αυτός με τη σειρά του από τον πρωθυπουργό τελικά αποφάσισαν να το "ρίξουν" με ηλεκτρονικά μέσα ώστε να το μελετήσουν.
Το μη επανδρωμένο ελικόπτερο σύμφωνα με το Debka ελεγχόταν από Ιρανούς μέσω δορυφορικής ζεύξης και ήταν αδύνατο για τους Ισραηλινούς να το αιχμαλωτίσουν.Έτσι αποφασίστηκε να προχωρήσουν στη κατάρριψη του με ένα από τα 4 F-16 που είχαν απογειωθεί νωρίτερα.
Πηγή

  • 28 Οκτωβρίου 2012 : Συμμετοχή στον εορτασμό για τα 100 χρόνια απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης / Παραλία Θεσσαλονίκης.

Zeus F-16 Demo Team


  • 28 Οκτωβρίου 2012 : Συμμετοχή στον εορτασμό για τα 100 χρόνια απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης / Παραλία Θεσσαλονίκης.
  • 8  Νοεμβρίου 2012  : Συμμετοχή στην Εορτή της ΠΑ / Αεροπορική βάση Λάρισας.
  • 10 Νοεμβρίου 2012  : Συμμετοχή στον εορτασμό ιδρύσεως των 100 χρόνων της 110 ΠΜ / 110 Πτέρυγα Μάχης.

T-6A Texan II Demo Team





 Ο ΣΦΠΑ Ίκαρος επισκέφθηκε την 120ΠΕΑ στην Καλαμάτα προκειμένου να παρευρεθεί στις εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο των 40 χρόνων λειτουργίας από την ίδρυση της 363 ΜΕΑ "Δαναός".Πλήρη φωτογραφική κάλυψη των εορτασμών μπορείτε να δείτε εδώ.

 Ολοκληρώθηκαν οι πτητικές δοκιμές γιά την ανάπτυξη "πακέτου" βελτιώσεων για το Eurofighter.Mέχρι το τέλος του 2013 θα είναι έτοιμο το νέο λογισμικό με το οποίο τα Typhoon της Ιταλίας Βρετανίας,Γερμανίας και Ισπανίας θα αποκτήσουν ικανότητα πολλαπλών ρόλων. 

 Το P1E(b) (Phase 1 Enhancement) θα προσδώσει στο Typhoon δυνατότητες εκτέλεσης αποστολών αέρος εδάφους με την ολοκλήρωση ατρακτίδιου στόχευσης,έξυπνων όπλων  (ικανότητα που μέχρι τώρα είχαν μόνο τα Βρετανικά Typhoon) και  στοχοποίησης στόχων εδάφους μέσο κάσκας.Ταυτόχρονα θα αξιοποιηθεί πλήρως ο πύραυλος αέρος αέρος Iris-T,θα βελτιώθεί το IFF,το σύστημα επικοινωνιών και το datalink του αεροσκάφους.

Typhoon της Luftwaffe,από τις πρόσφατες δοκιμές P1E.Mε ατρακτίδιο Litening στο κοιλιακό φορέα και πύραυλο Αέρος Αέρος Iris-T (C)Cassidian
 Το λόγισμικό P1E θα αποτελέσει τη βάση για μελλοντικές προσθήκες όπως το ραντάρ τεχνολογίας AESA και η ολοκλήρωση του πύραυλου αέρος αέρος Meteor.

Πηγή


 Είναι ίσως ένα από τα πιο διάσημα καταδιωκτικά του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Περισσότερα από 21.000 κατασκευάστηκαν μέχρι το 1946, πριν καταλήξουν σε μάντρες παλιοσίδερων και σε αεροπορίες τρίτων χωρών. Πρόκειται για το Spitfire, το αεροσκάφος που έγραψε ιστορία με τα χρώματα της RAF.Τα ελάχιστα εναπομείναντα σκαριά σήμερα κοστίζουν τουλάχιστον 2 εκ. λίρες. 



 Δύο ιστορικοί που περιδιάβαιναν ένα παλιό πεδίο βολής στη Βρετανία εντόπισαν μέσα σε πυκνή βλάστηση ό,τι έχει απομείνει από δύο τέτοια καταδιωκτικά, τα οποία είχαν κατασκευαστεί το 1946 και είχαν χρησιμοποιηθεί το 1954 ως επίγειοι στόχοι για τους εκπαιδευόμενους χειριστές της εποχής. 

  Έκπληκτοι από την ανακάλυψή τους, προγραμματίζουν πλέον την αποκομιδή των τμημάτων των δύο Spitfire, καθώς ενδιαφέρον έχει δείξει και το μουσείο της αεροπορίας της χώρας. 



Πηγή

 Τα παρακάτω βίντεο που τραβήχτηκαν στις 5 Οκτωβρίου,δείχνουν Mil Mi-8 Ηip να καταρρίπτεται από αντιαεροπορικά πυρά του SFA στη Δαμασκό.





 Πηγή

 Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας υπέγραψε την περασμένη Πέμπτη το πρώτο συμβόλαιο για την προμήθεια 39 μεταφορικών αεροσκαφών IL-476 έναντι ποσού που αντιστοιχεί σε 4 δισεκατομμύρια δολάρια (140 δισ. ρούβλια). Οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις προγραμματίζουν να προμηθευτούν συνολικά 100 αεροσκάφη του τύπου.

 Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος ο Ρώσος πρόεδρος, Βλαντιμίρ Πούριν, ο οποίο παρακολούθησε πτητική επίδειξη διαρκείας 15 λεπτών του αεροσκάφους στις εγκαταστάσεις της Aviastar-SP στο Ουλιανόβσκ.

@


 Στη συνέχεια διατύπωσε την πεποίθηση ότι το πρώτο ουσιαστικά νέο αεροσκάφος που έχει παράξει η αεροναυτική βιομηχανία της χώρας του τα τελευταία 21 χρόνια, θα έχει ισχυρή εσωτερική ζήτηση, αλλά και θα κινήσει το ενδιαφέρον πελατών στο εξωτερικό.

 Το αεροσκάφος αποτελεί ουσιαστικά τροποποιημένη έκδοση του IL-76 με αλλαγές στη κατασκευή των πτερύγων, δομική ενίσχυση και αναβαθμισμένους κινητήρες, καθώς επίσης και πιο προηγμένα ηλεκτρονικά μέρη (avionics) και συστήματα επικοινωνίας. 

 Η Αυστραλία υπέγραψε σύμβαση ύψους 81.1. εκάτ.$ εξασφαλίζοντας τη συμμετοχής της στην ανάπτυξη του P-8A Poseidon.


 Το P-8A θα αποτελέσει το μελλοντικό αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας της χώρας και θα αντικαταστήσει το στόλο των 19 AP-3C Orion,τα οποία έχουν προγραμματισθεί να αποσυρθούν το 2019.




Πηγή


Το "160084" με τον επετειακό διάκοσμο... (C)HAF

1972 - 2012 (C)HAF

(C)HAF
 Την Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012, πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις για τον εορτασμό των 40 χρόνων από την ίδρυση της 363 Μοίρας Εκπαίδευσης Αέρος (ΜΕΑ), στην 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος (120 ΠΕΑ), στην Αεροπορική Βάση Καλαμάτας. 
 
(C)HAF
  Στην τελετή παρέστησαν, ο Επιτελάρχης της Διοίκησης Αεροπορικής Εκπαίδευσης, Υποπτέραρχος (Ι) Εμμανουήλ Παναγιώτου, ο Διοικητής της 120 ΠΕΑ, Σμήναρχος (Ι) Λαμπράκης Δημητρίου και παλαιοί Διοικητές, Αξιωματικοί, Υπαξιωματικοί, πολιτικό προσωπικό που υπηρετούν ή υπηρέτησαν στη Μοίρα. 




(C)HAF

(C)HAF

(C)HAF




Εξυπηρέτησης εμπορευματικής πτήσης (C)Δ.Παπαδάκος


 Τη Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012 μέλη του Συλλόγου Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση" είχαν τη δυνατότητα να παραστούν σε μίας ιδιαίτερης φύσης δραστηριότητα που αφορούσε στην παρακολούθηση της εξυπηρέτησης μιας εμπορευματικής πτήσης στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος".Πηγή



Επίσκεψη στην 363 ΜΕΑ
Ο ΣΦΠΑ "ΙΚΑΡΟΣ" επισκέφτηκε στις 5,6 και 7 Σεπτεμβρίου 2012 την 363 Μ.Ε.Α της 120 Π.Ε.Α στην Καλαμάτα και παρακολούθησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα των πρωινών και νυκτερινών πτήσεων της Μοίρας.Φωτογραφίες
 Μέχρι το 2017 θα πετούν τα Mig-27,σήμερα περίπου 80 αεροσκάφη του τύπου είναι κατανεμημένα σε τέσσερις μοίρες,η πλειονότητα των οποίων έχει περάσει από πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των ηλεκτρονικών τους.
  
 Πριν από δύο χρόνια, και με αφορμή μια μελέτη,για την υποστήριξη του turbojet R-29 διαπιστώθηκαν δυσεπίλυτα προβλήματα στους κινητήρες του στόλου,αναγκάζοντας την ηγεσία να θέσει χρονοδιάγραμμα για την απόσυρση του τύπου.

 Την ίδια πορεία θα ακολουθήσουν και τα Mig-21,τα οποία από το 2008 έχουν εμπλακεί σε 16 ατυχήματα,ενώ νωρίτερα αναμένεται να αφήσουν την ενεργό δράση,δύο διθέσια Mig-21 Type 96,για να παραδώσουν τη σκυτάλη το 2014 στα εκπαιδευτικά Hawk.

 Τέλος τα Mig-29 θα συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και μετά το 2020.

Σε μια περίοδο 40 ετών η Ινδική ΠΑ έχει απωλέσει 482 Mig(C)Johnxx84

Πηγή
Η εκσυγχρονισμένη έκδοση του τακτικού μεταγωγικού An-70 εκτέλεσε πτητική δοκιμή την περασμένη Πέμπτη, έπειτα από δύο χρόνια αναβολών, λόγω τεχνικών δυσλειτουργιών κατά τις προηγούμενες δοκιμές.Ένα από τα πρωτότυπα του αεροσκάφους είχε καταστραφεί πριν αρκετά χρόνια κι ένα ακόμα έπεσε το 2001, ενώ υπήρξαν και προβλήματα στους κινητήρες του.



Το αεροσκάφος σχεδιάστηκε από την Ουκρανία και κατασκευάστηκε από κοινού με την Ρωσία. Η δοκιμαστική πτήση έγινε κατά τη διάρκεια της διεθνούς αεροπορικής έκθεσης Aviasvit-XXI στην Ουκρανία. Η πτήση είχε διάρκεια 32 λεπτών και ο πρόεδρος της κατασκευάστρια εταιρείας δήλωσε ότι δύο αεροσκάφη θα αγοραστούν από το Υπουργείο Άμυνας της Ουκρανίας, ενώ η Ρωσία που είχε αποχωρήσει το 2006 από το πρόγραμμα, επέστρεψε και σχεδιάζει να προμηθευτεί 60 αεροσκάφη του τύπου μέχρι το 2020!


Όπως μεταδίδει το blog Livefist,ο Ινδός Α/ΓΕΑ NAK Browne επιβαιβέωσε σήμερα την επιλογή του Apache D Longbow Block III ως το νέο επιπθετικό ελικόπτερο.Η σύμβαση για τη προμήθεια των 22 ελικοπτέρων αναμένεται να υπογραφεί το επόμενο εξάμηνο.


Πηγή

 Μετά από μια σειρά εκτεταμένων δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν από την Irkut,6 εκπαιδευτικά Yak-130 παραδόθηκαν σήμερα στη Ρώσικη ΠΑ.Στις 4 Οκτωβρίου τα αεροσκάφη πέταξαν με τελικό προορισμό,την αεροπορική βάση Borisoglebsk απ'οπου θα εκπαιδεύουν νέους χειριστές.


 Το περασμένο Δεκέμβρη το υπουργείο άμυνας της Ρωσίας κατοχύρωσε στην Irkut σύμβαση για την κατασκευή 55 αεροσκαφών.

Πηγή
Στο "06:15" πραγματοποιεί βολή
 Το "πράσινο φως" για στρατιωτικές επιχειρήσεις επί συριακού εδάφους,με 320 ψήφους έναντι 129, έδωσε η Εθνοσυνέλευση της Τουρκίας κατόπιν έκτακτης κεκλεισμένων των θυρών συνεδρίασης. Το νομοσχέδιο εξουσιοδοτεί την κυβέρνηση,για χρονικό διάστημα ενός έτους,εφόσον κρίνει απαραίτητο να διεξάγει στρατιώτικές επιχειρήσεις κατά συριακών στόχων.


 Η ένταση στην τουρκοσυριακή μεθόριο έχει χτυπήσει «κόκκινο", με την Τουρκία να κάνει χρήση πυροβόλων Firtina για να  πλήξει στόχους εντός Συρίακού εδάφους,σε αντίποινα για τη συριακή οβίδα που σκότωσε πέντε πολίτες,στην επαρχιακή κωμόπολη Ακτσάκαλε.

 Η αεροπορία προς το παρόν δεν έχει ενεργό ρόλο,παρόλα αυτά,εχθές στις 18:00,υπήρξε κινητικότητα στην 8nci AJÜ στο Diyarbakir.Πέντε F-16 Block 40 τέθηκαν σε επιφυλακή ενώ RF-4E/TM της 173 Filo απογειώθηκαν από τη Μαλάτεια για τη διενέργεια αναγνωριστικής πτήσης στη τουρκοσυριακή μεθόριο.

 Η Sabah αναφέρει πως τα αεροσκάφη της THK κατέδειξαν τους στόχους και από τις βολές που πραγματοποίησε το πυροβολικό 300 στρατιώτες εγκατέλειψαν τις θέσεις τους.

Με πληροφορίες από το in.gr και την εφερίδα star.




Στιγμιότυπα των πρώτων γυναικών,που πετούν με JH-7 και J-10,που προετοιμάζονται για την συμμετοχή τους στη παρέλαση της εθνικής επετείου,της χώρας.
 Από Ρώσικα πυρά έπεσε το αναγνωριστικό αεροσκάφος της Τουρκίας.Αυτό υποστήριξε σε τηλεοπτική του συνέντευξη,στο δίκτυο al Arabiya στρατηγός του "Free Syrian Army" Abdülhamit Ömer Zekeriya.Συγκεκριμένα πως ο πύραυλος που έπληξε το RF-4E/TM βλήθηκε από Ρωσική εγκατάσταση.



 "Ο θάνατος των δύο χειριστών ήταν δολοφονία με σκοπό να αυξήσει την ένταση μεταξύ των δύο χωρών",ενώ ο στρατηγός για να στηρίξει τη θέση του επικαλέστηκε τα έγγραφα που είχαν δει το φως της δημοσιότητας τις προηγούμενες μέρες.

 Με τις δηλώσεις του Zekeriya,επανέρχεται στο προσκήνιο η "θεωρία" που ήθελε,τα Pantsir-S1 να χειρίζονται από Ρώσους,οι οποίοι και προχώρησαν στην κατάρριψη του Phantom.

Πηγή
  H ομάδα του project Bloodhound φιλοδοξεί να καταρρίψει κάθε προηγούμενο ρεκόρ επίγειας ταχύτητας,φτάνοντας τα 1700 χλμ./ώρα (1,4 mach).Το μήκους 13,4 μέτρων όχημα,έχει πάρει το όνομά του από την ομώνυμη ράτσα ιχνηλατών σκύλων,και πρόκειται για  ένα πειραματικό υβρίδιο πυραύλου και τετράτροχου. 
Ο Πτέραρχος Andy Green με το Bloodhound στο βάθος(C)Mirror
 Είναι εξοπλισμένο με τρεις κινητήρες,έναν συμβατικό των 800 ίππων,ένα EJ200 και έναν πύραυλοκινητήρα ξηρού καυσίμου,οι οποίοι παράγουν ώση 27.500 λιβρών και συνολική ιπποδύναμη 80.000 ίππων,περίπου όση συνολικά 95 μονοθέσιων της F1.
  
Ο άνθρωπος που έχει αναλάβει να "πετάξει" το Bloodhound είναι ο 50χρονος Πτέραρχος Andy Green, πρώην Φαντομάς (τι άλλο;) και χειριστής Tornado της RAF,ο οποίος πριν 15 χρόνια με το ThrustSSC έσπασε το φράγμα του ήχου αγγίζοντας τα 1200χλμ./ώρα. 



 


 Ο ίδιος λέει : "Στόχος μας δεν είναι απλά μια νέα επίδοση, αλλά να εμπνεύσουμε τη νέα γενιά"."Όλη η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε υπάρχει ήδη και είναι προσβάσιμη σε όλους,κάθε λεπτομέρεια,από τη σύλληψη του σχεδίου, μέχρι τα τελικά βήματα της υλοποίησής του, καθώς όλες οι δοκιμές θα μεταδοθούν μέσω Διαδικτύου".

  Κατασκευασμένο από κράμα ανθρακονημάτων και τιτανίου, διαθέτει σύστημα αντίστοιχό του Fly By Wire για τον έλεγχο της "πτήσης",το Bloodhound μπορεί να αντέξει πιέσεις που 12 τόνων ανά τετραγωνικό μέτρο.Το υπερηχητικό αυτοκίνητο θα διανύει 469 μέτρα το δευτερόλεπτο,θα είναι ταχύτερο από σφαίρα Magnum 357 και ο χειριστής θα φορά στολή anti-g .

(C)Dailymail
  Αν οι δοκιμές κυλήσουν ομαλά,το καλοκαίρι του 2013 και μέχρι τις αρχές του 2014 ο Πτέραρχος θα πραγματοποιήσει "την υπερηχητική πτήση επί εδάφους" στην έρημο της Νοτίου Αφρικής.
Πηγή
Το επίσημο περιοδικό της Γαλλικής αεροπορίας,μπορείτε να το διαβάσετε δωρεάν από το παρακάτω σύνδεσμο.



 Ολοκληρώθηκε στη Βραζιλία η 10η "Amazonia" 2012,με την άσκηση οι επιτελείς της FAB δοκίμασαν στη πράξη το νέο δόγμα διοίκησης και ελέγχου,τη λογιστική υποστήριξη και τα συστήματα επικοινωνιών. 

 Στις φωτογραφίες που ακολουθούν,το αγέραστο F-5EM,λαμβάνει καύσιμο από αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού KC-130,στα πλαίσια της άσκησης.



 Reabastecimento em VooReabastecimento em VooReabastecimento em VooReabastecimento em VooAeronave F-5EM
Ministro da Defesa em Paricatuba-AM

 

 

 

 

 Mirage 2000-5F της ΒΑ 116 και συγκεκριμένα της 1/2 Cigognes , συνετρίβη σήμερα στις 10 το πρωί λίγο μετά την απογείωση του.Το αεροσκάφος κατέπεσε σε απόσταση 500 μέτρων από τα σπίτια της πόλης Luxeuil Froideconche,με αποτέλεσμα το θάνατο του Ταϊβανέζικης καταγωγής χειριστή,Wang Tung-yi.

 Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό αν ο πιλότος χρησιμοποίησε το εκτινασσόμενο κάθισμα,παρόλα αυτά τμήμα του αλεξίπτωτου βρέθηκε σε δέντρα πλησίον του σημείου συντριβής.O 37χρονος  ,ο οποίος προερχόταν από τη ROCAF και συμμετείχε σε πρόγραμμα ανταλλαγής θεωρούνταν έμπειρος καθώς είχε στο ενεργήτικό του 1300 ώρες πτήσης.



Ποία είναι τα αεροσκάφη που βλέπουμε; Απαντήσεις στο Blog.
 Nέα αιφνιδιαστική άσκηση της Δύναμης Ταχείας Αντίδρασης ''Δέλτα'' διέταξε σήμερα ο  Αρχηγός ΓΕΕΘΑ.H άσκηση, που εξελίσσεται στη Χίο,είναι  διπλής ενέργειας- δηλαδή με αντίδραση των αμυνομένων δυνάμεων.
 

 Το σενάριο προβλέπει,άμεση αερομεταφορά τμήματος της Δύναμης Δέλτα σε νησί του Ανατολικού Αιγαίου με σκοπό την κατάληψη του αεροδρομίου του νησιού προσομοιώνοντας εχθρική ενέργεια.Αντίδραση των τμημάτων άμεσης επέμβασης του νησιού στην παραπάνω ενέργεια εντός του προκαθορισμένου χρόνου.

 Αξίζει να σημειωθεί ότι  σύμφωνα με το ΓΕΕΘΑ, η διοίκηση του νησιού ενημερώθηκε για την άσκηση και την ενέργεια εναντίον του, με την προσγείωση του τμήματος στο αεροδρόμιο. Η επιχείρηση γίνεται υπό τον έλεγχο της Διακλαδικής Διοίκησης Ειδικών Επιχειρήσεων και παρακολουθείται από το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων.


Φωτογραφίες από την άσκηση μπορείτε να δείτε εδώ.






 Σήμερα οι Dasault και Τhales παρέδωσαν στη DGA (Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών της Γαλλίας) το πρώτο Rafale , εξοπλισμένο με ραντάρ τεχνολογίας AESA,το RBE2.Η παράδοση του "C137" καθιστά το Rafale ως το πρώτο Ευρωπαϊκό μαχητικό αεροσκάφος με ραντάρ ενεργής διάταξης ηλεκτρονικής σάρωσης.
(C)Dassault

 Το RBE2 θα προσδώσει στο Rafale : μεγαλύτερη εμβέλεια αποκάλυψης στόχων,αξιοποίηση του πυραύλου αέρος αέρος Meteor,αποκάλυψη στόχων με χαρακτηριστικά stealth,αξιοπιστία,χαμηλό κόστος λειτουργίας και αυξημένη αντοχή στις παρεμβολές.





Πηγή
 Σύμβόλαιο ύψους 1.85 δίς $ κέρδισε η Lockheed για τον εκσυγχρονισμό 145 F-16 A/B Block 20 της Ταιβάν.Η αναβάθμιση του στόλου αφορά κυρίως τα ηλεκτρονικά του αεροσκάφους με επίκεντρο του προγράμματος,τη προσθήκη ραντάρ τεχνολογίας AESA.


Η αναβάθμιση,θα πατήσει στην έκδοση ''V'' που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το περασμένο Φεβρουάριο.


Πηγή


Δείτε επίσης :



 Tην Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012, θα πραγματοποιηθούν στην 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος, στην Αεροπορική Βάση Καλαμάτας, oι εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 40ης επετείου από την ίδρυση της 363 Μοίρας Εκπαίδευσης Αέρος.

















Πηγή

 Παράταση ζωής για ορισμένα από τα 71 F-18A/B της RAAF.Τα μαχητικά θα αποσύρονταν το 2018 αλλά με τις καθυστερήσεις στο πρόγραμμα JSF ορισμένα από αυτά θα παραμείνουν σε υπηρεσία ως το 2021.Η πρώτη μοίρα με F-35 αναμένεται να σχηματιστεί το 2018 και να καταστεί επιχειρισιακή το 2021.

 Αν και τα Hornet δεν αναμένεται να  ξεπεράσουν τις 6.000 ώρες πτήσης μέχρι το 2020,9 αεροσκάφη από τα συνολικά 71 του στόλου έχουν παρουσιάσει προβλήματα δομικής κόπωσης.


(C)Aus.DoD

 Ήδη ''τρέχει'' πρόγραμμα εκσυγχρονισμού για τα γυρασμένα Hornet,το ''AIR 5376'' που περιλαμβάνει νέο σύστημα αυτοπροστασίας,υπολογιστή αποστολής,υποστήριξη κράνους jhmcs και πιστοποίηση του JAASM.Λόγω φαινομένων αστοχίας υλικού και διάβρωσης που προαναφέρονται,ενισχύεται η δομή του α/φους με εκτενείς μετατροπές και αντικατάσταση δομικών μερών.Οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν το του 2013.


.Πηγή



 Σύμφωνα τηλεγράφημα του υπουργείο άμυνας της Ρωσίας που επικαλείται η Gazeta,στις 5 Σεπτεμβρίου ο διοικητής του ακροβατικού σμήνους Strizhi,Σμήναρχος Valery Morozov αποτάχθηκε από την αεροπορία με την αιτιολογία της ανάρμοστης συμπεριφοράς.O διοικητή του σμήνους,απομακρύνθηκε οριστικά από το σώμα ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη έρευνα σε βαρος του.


(C)uralinform.ru
 Η ηλεκτρονική έκδοση της Gazeta μετέδωσε πως ο Morozov δέχονταν χρήματα από τους υφιστάμενους του και σε αντάλλαγμα τους παρείχε "ευέλικτο" ωράριο.Από την άλλη,το RiaNovosti γράφει πως ο Morozov απαίτησε χρήματα εκβιάζοντας Μοσχοβίτη επιχειρηματία,επειδή είχε χρησιμοποιήσει το λογότυπο του σμήνους σε μπλουζάκια και άλλα αναμνηστικά.Συγκεκριμένα ο επιχειρηματίας "πιεζόταν" από το Σμήναρχο να του καταβάλει 5000 ρούβλια (περίπου 140 Ευρώ) μηνιαίως για να συνεχίσει να χρησημοποιεί τα "πετροχελίδονα".

 Ο Σμήναρχος πιάστηκε επ'αυτοφώρο από την αστυνομία,τη στιγμή που παραλάμβανε φάκελο από τον επιχειρηματία με 35.000 Ρούβλια.Ο Valery Morozov αντιμετωπίζει κατηγορίες κατάχρησης εξουσίας και απάτης.