Ένα βομβαρδιστικό του Β' Παγκοσμίου Πολέμου ξαναβρέθηκε στην επιφάνεια, μετά από 73 χρόνια παραμονής στο βυθό των Στενών της Μάγχης. Πρόκειται για ένα Do-17 της Luftwaffe, το οποίο είχε καταρριφθεί το 1940 και που εντοπίστηκε κατά τύχη από ψαράδες και αυτοδύτες.
Η επιχείρηση ανέλκυσης συνάντησε αρκετές δυσχέρειες, αλλά τελικά στέφθηκε από επιτυχία. Το αεροσκάφος, το μοναδικό του είδους του που επιζεί μέχρι τις μέρες μας από τα 1700 που κατασκευάστηκαν, θα συντηρηθεί και θα εκτεθεί στο μουσείο αεροπορίας της RAF.
Πηγή
Σήμερα ξεκίνησαν οι εργασίες ανάσυρσης του Γερμανικού Dornier Do-17 από τις ακτές του Κέντ στη Βρετανία. Το βομβαρδιστικό είχε εντοπίσει πριν από μια δεκαετία ένας ψαράς όταν
είχαν πιαστεί σε αυτό τα δίχτυα του,
αλλά εξακριβώθηκε ότι επρόκειτο για βομβαρδιστικό της Luftwaffe μόλις το 2008.
![]() |
| Tο αεροπλάνο, κατερρίφθη την 26η Αυγούστου του 1940. Σήμερα βρίσκεται σε βάθος 16 μέτρων. |
Το κόστος της ανάκτησης και της αποκατάστασης του Do-17 αναμένεται να
ανέλθει στις 600.000 λίρες. Το μεγαλύτερο μέρος του ποσού θα δοθεί από το
ίδρυμα "ιστορικής κληρονομιάς" ( UK National Heritage
Memorial Fund ) ενώ μέρος των εξόδων θα καλύψει και η EADS.



Πρόσφατα Σχόλια