Πρώτη Πτήση Για Το Firebird ''Παραγωγής''
Τη Κυριακή αεροσκάφος παράγωγο του Firebird της Northrop Grumman, πραγματοποίησε παρθενική πτήση στην έρημο Mojave.Στη διάρκειας έξι λεπτών πτήση, το αεροσκάφος πέταξε με ταχύτητα 100 κόμβων σε ύψος 3,880 ποδών.
(C) N.M. |
Το OPV (optionally piloted vehicle) είναι κατά 30% μεγαλύτερο από το MALE επίδειξης τεχνολογίας Firebird και είναι διθέσιο. Η δεύτερη θέση πιθανότατα προορίζεται για τον χειριστή των αισθητήρων παρατήρησης και προστέθηκε κατ' απαίτηση μη κατονομαζόμενου αγοραστή ο οποίος θα παραλάβει 10 αεροσκάφη σε διάστημα πέντε ετών.
Για την πρόωση του έχει επιλεγεί ένας Lycoming TEO-540E (C) N.M. |
To Firebird μπορεί να πετάξει σαν UAV, με το χειρισμό του να γίνεται από σταθμό εδάφους. Αν η πτήση πραγματοποιείται πέραν του οπτικού πεδίου τότε αφαιρείται η καλύπτρα, μέρος των "ηλεκτρονικών" από το πιλοτήριο και στη θέση τους τοποθετείτε εξοπλισμός της L-3 με δορυφορικό δέκτη.
Το Firebird συμμετείχε στην Empire Challenge 2011, τη τελευταία άσκηση του USJFCOM με αντικείμενο τη διαλειτουργικότητα, τη συλλογή και μετάδοση πληροφοριών.Η απόδοση του τράβηξε τα βλέμματα της διοίκησης ειδικών δυνάμεων (US SOCOM) η οποία και θεωρείτε και ο πρώτος - μη κατονομαζόμενος - πελάτης του συστήματος.
Στόχος τη Northrop Grumman είναι να προσφέρει μια χαμηλού κόστους πλατφόρμα, συνεχούς παρατήρησης με κόστος ανά μονάδα 10 εκάτ.$ (μαζί με τα "ηλεκτρονικά"), σε μια αγορά που κυριαρχούν τα King Air και τα Cessna Caravan.
Το πιλοτήριο του Firebird (C) N.M. |
Category: Firebird
0 σχόλια