Ενδιάμεσο ''Quiz 25''

aviationlive | 3/24/2014 02:36:00 μ.μ. | 11 σχόλια

(C) Aviationgraphic

Το ενδιάμεσο quiz της εβδομάδας... έχουν βάση τα όσα αναπαράγει (βλέπε σχόλια) ο Joe Baugher;

  1. Some of the EPA's older F-4Es have been modified in a manner similar to that of the USAF's F-4G Wild Weasel aircraft. 
  2. Texas Instruments AGM-88A HARM missiles have also been supplied for these aircraft. 



Category: , ,

11 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Mια μικρη διορθωση,η αναφορα για HARM δεν ειναι του Joe Baugher αλλα των Jon Lake και David Donald στο πολυ καλο Phantom Spirit in the Skies(σελιδα 105)

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/1_zpsed7c051c.jpg

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/2_zps11c76ab7.jpg

  2. Manolis says:

    To ιδιο και εδω (προσοχη στο profile του 72 01530)
    http://www.acig.org/artman/publish/article_365.shtml

  3. Ανώνυμος says:

    Ακομη και να εγιναν δοκιμες με HARM,το κυριο προβλημα ειναι οτι για το μοντελο -Α (το οποιο αναφερεται) επρεπε καθε φορα ο ερευνητης να σταλει στις ΗΠΑ για τον οποιονδηποτε επαναπρογραμματισμο εναντια σε απειλες που θα ηθελε η ΠΑ,ενω απο το μοντελο -Β και μετα ο ερευνητης μπορει να επαναπρογραμματιστει στην γραμμη των πτησεων.Στους εσωτερικους πυλωνες της πτερυγας μπορει να φερει και SHRIKE αλλα και SPARROW.

  4. Manolis says:

    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:F-4D_with_HARM_near_Eglin_AFB_1983.JPEG

    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Targeting_pod_on_F-4D_Phantom_at_Eglin_AFB_1983.JPEG

  5. Vasilis 07 says:

    To βιβλίο είναι έκδοση του 2000 όπου ακόμα δεν υπήρχε το ΅άνοιγμα΅ έγκυρων πληροφοριών από τον χώρο.Έτσι η συλλογή στοιχείων'-πληροφοριών στηριζόταν κυρίως σε φήμες-πληροφορίες από τρίτους και όχι από την κατεξοχήν αρμόδια ΠΑ.Πιθανόν βέββαια η 2η παρτίδα Phantom (Peace Icarus II) να είχε κάποια βασική δυνατότητα αξιοποίησης του Harm η οποία στην πορεία ουδέποτε αξιοποιήθηκε.Να θυμίσω πως και τα F-16C/D (από το Block 50 και μετά) της ΠΑ είναι πιστοποιημένα στην έκδοση αέρος του AGM-84 αλλά μέχρι στιγμής η ΠΑ δεν έχει προμηθευτεί το όπλο.

  6. Ανώνυμος says:

    Το προβλημα για εμενα δεν ειναι ο φορεας αλλα ο απελπιστικα μικρος αριθμος βληματων που διαθετει η ΠΑ(βεβαια και οι απεναντι υπερτερουν κατα λιγο),δεδομενου οτι για σιγουρη σιγηση θα χρειαστουν πολλαπλα πληγματα,και ο αριθμος των στοχων ειναι αρκετα μεγαλος(μεγαλα κινητα και ακινητα ρανταρ,ρανταρ πλοιων,ρανταρ ελεγχου πυρος ΑΑ οπλων κλπ).

  7. AXEΡΩΝ says:

    Manolis,στην πρώτη σου παραπομπή ἀλίευσα τα ἐξῆς:
    Λεζάντα στο 1526,«ἀποκτήθηκαν ΑΙΜ-7E/F για τα F-4E,ὅπως και για τα ἑν τω μεταξύ ἀποσυρθέντα F-104»
    Λεζάντα στο 1511:τα προς ἀναβάθμιση F-4E «θα ἀποκτήσουν το ραντάρ APQ-120»

  8. Manolis says:

    Ειναι προφανη λαθη ή χαθηκαν στη μεταφραση - το πιο πιθανο ειναι να συμβαινει το ιδιο και με τους Harm. Δεν το παραθεσα για αποδεικτικο στοιχειο, απλα ως ενδειξη . Αποδειξεις ειναι τυχον φωτογραφιες ή μαρτυριες τεχνικων και πιλοτων της ΠΑ , γι'αυτο μπαινουν τα ενδιαμεσα. Ακομα και να υπηρχαν Harm-Α για τα Φαντομ , οπως γραφει ο τσιμουχας οι αριθμοι και το θεμα επαναπρογραμματισμου τους δεν θα βοηθουσαν σημαντικα .
    ΥΓ. Το ecm pod σε ενα profile το ειδες?

  9. AXEΡΩΝ says:

    Manolis,το εἴδα το 71750,ἀλλά για να εἶμαι εἰλικρινής,ἄν δέν το δὼ σε φωτογραφικό/βίντεο στιγμιότυπο,(ἀφοὺ ἐκ του φυσικοὺ λίγο δύσκολο),δέν το παίρνω τοις μετρητοῖς.

  10. Manolis says:

    Kαι πολυ καλα θα κανεις , Αχερων.