Αυτές οι πτήσεις γίνονται με στόχο τη προβολή της ΠΑ,σε απόλυτους αριθμούς μια πτήση του D.Cenciotti θα πρόβαλε τη ΠΑ σε 250.000 άτομα/μήνα χωρίς να υπολογίζονται όσοι αναπαράγουν-αντιγράφουν τις αναρτήσεις του.
Για να αντιληφθούμε το μέγεθος της "επιρροής" του aviationist το παραπάνω βίντεο είναι online από τις 22.07 οι Έλληνες δημοσιογράφοιblogger αγνοούσαν την ύπαρξη του μέχρι που το είδαν εδώ http://theaviationist.com/2012/07/24/338sqn/ στις 24.07...
Στον αντίποδα έχουμε τις πτήσεις δημοσιογράφων Ελληνικών περιοδικών που δεν πουλάνε πάνω από 5.000 τεύχη/μήνα(πληροφορίες από το πρακτορείοδιανομής Άργος).Η ΠΑ έφτιαξε όνομα σε κάμποσους από δαύτους...
Προσωπικά είμαι υπέρ του να πετούν δημοσιογράφοι και πολίτες με τα μέσα της Π.Α. αλλά να υπάρχει αντίκρισμα
i)να μην χάνεται η "πτήση" στο ράφι του περίπτερου ii)η πληροφορία να φτάνει στο ευρύ κοινό από το πορωμένο ως τον πλέον αδιάφορο.
Έτσι όπως το θέτεις ο Δ.Σαμπάνης με λεφτά από τους φόρους μας πέταξε,δές όμως τι αποτέλεσμα έφερε το οποίο είναι διαθέσιμο από το καθένα :
και εγω ειμαι υπερ. σωστα τα ειπες. απο οσο γνωριζω ομως καποιοι πετανε χωρις να κανουν τιποτα. δεν γνωριζω εαν ειναι αληθεια αλλα καποιος εχει πεταξει πολλες φορες με μιραζ 2000 (δεκαδες φορες)... το ειχα δει στην ΝΕΤ το 2009, σε πρωινη εκπομπη.
Για το πρώτο που αναφέρει,πράγματι έχει ακουστεί.Σήμερα δε γνωρίζω αν συνεχίζονται "δημοσιογραφικές" πτήσεις ή έχουν κοπεί,έχω καιρό να δώ δημ/φο να πετά.
επιτέλους ένα βίντεο πάνω από 2 λεπτά...
Στα+ το βίντεο παίζει στο μεγαλύτερο αεροπορικό blog μετά από υπόδειξη μας :
http://theaviationist.com/2012/07/24/338sqn/
Στα- ο aviationist έλαβε αρνητική απάντηση σε "προφορικό" αίτημα του για να πετάξει με Phantom της ΠΑ.
να πεταξει με λεφτα απο τους φορους μας; η να πληρωσει;
Αυτές οι πτήσεις γίνονται με στόχο τη προβολή της ΠΑ,σε απόλυτους αριθμούς μια πτήση του D.Cenciotti θα πρόβαλε τη ΠΑ σε 250.000 άτομα/μήνα χωρίς να υπολογίζονται όσοι αναπαράγουν-αντιγράφουν τις αναρτήσεις του.
Για να αντιληφθούμε το μέγεθος της "επιρροής" του aviationist το παραπάνω βίντεο είναι online από τις 22.07 οι Έλληνες δημοσιογράφοιblogger αγνοούσαν την ύπαρξη του μέχρι που το είδαν εδώ http://theaviationist.com/2012/07/24/338sqn/ στις 24.07...
Στον αντίποδα έχουμε τις πτήσεις δημοσιογράφων Ελληνικών περιοδικών που δεν πουλάνε πάνω από 5.000 τεύχη/μήνα(πληροφορίες από το πρακτορείοδιανομής Άργος).Η ΠΑ έφτιαξε όνομα σε κάμποσους από δαύτους...
Προσωπικά είμαι υπέρ του να πετούν δημοσιογράφοι και πολίτες με τα μέσα της Π.Α. αλλά να υπάρχει αντίκρισμα
i)να μην χάνεται η "πτήση" στο ράφι του περίπτερου
ii)η πληροφορία να φτάνει στο ευρύ κοινό από το πορωμένο ως τον πλέον αδιάφορο.
Έτσι όπως το θέτεις ο Δ.Σαμπάνης με λεφτά από τους φόρους μας πέταξε,δές όμως τι αποτέλεσμα έφερε το οποίο είναι διαθέσιμο από το καθένα :
http://www.aviationlive.org/2012/06/blog-post.html
και εγω ειμαι υπερ. σωστα τα ειπες.
απο οσο γνωριζω ομως καποιοι πετανε χωρις να κανουν τιποτα. δεν γνωριζω εαν ειναι αληθεια αλλα καποιος εχει πεταξει πολλες φορες με μιραζ 2000 (δεκαδες φορες)... το ειχα δει στην ΝΕΤ το 2009, σε πρωινη εκπομπη.
Για το πρώτο που αναφέρει,πράγματι έχει ακουστεί.Σήμερα δε γνωρίζω αν συνεχίζονται "δημοσιογραφικές" πτήσεις ή έχουν κοπεί,έχω καιρό να δώ δημ/φο να πετά.