ΝΤΜ 2013 : Φωτογραφίες Από Την Ελληνική Συμμετοχή

aviationlive | 7/05/2013 04:36:00 μ.μ. | 12 σχόλια


NTM13-4995
(C) J.E.Arud
NTM13-3233
(C) J.E.Arud
NTM13-3242
(C) J.E.Arud
NTM13-9379
(C) J.E.Arud
F-16D "023"
(C) Nils Mosberg
F-16C "010"
(C) Nils Mosberg
f-16
(C) M.P.Lainne

Category: , ,

12 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Αυτή είναι συντήρηση... όχι στα τα BLK 52+ που φαίνονται αρχαία!

  2. Αμερικάνος

    http://www.spangdahlem.af.mil/shared/media/photodb/photos/091120-F-8920C-437.jpg

    Ιταλός

    http://i226.photobucket.com/albums/dd80/cenciotti/Raduno%2023%20Gruppo/CRW_9915.jpg

    HAE

    http://www.airfighters.com/photo/122517/M/United-Arab-Emirates-Air-Force/Lockheed-Martin-F-16E-Fighting-Falcon/3026/

    Πολωνός

    http://www.airfighters.com/photo/123011/M/Poland-Air-Force/General-Dynamics-F-16C-Fighting-Falcon/4061/

    Χιλιανός

    http://www.airfighters.com/photo/95581/M/Chile-Air-Force/General-Dynamics-F-16C-Fighting-Falcon/852/

    Στα παραπάνω αεροσκάφη έχει επιστρωθεί υλικό ram ( παθητικό μέσο μείωσης ραδιοτομής ). Με την "χρήση" ( +καιρικές συνθήκες για εμάς που βρισκόμαστε στην Ελλάδα ) το υλικο δίνει στο αεροσκάφος αυτή τη ταλαιπωρημένη όψη. Φυσικά η εμφάνιση των F-16, δεν αντικατοπτρίζει τη λειτουργικότητα τους ή το αν δουλεύει σωστά ή όχι το προσωπικό εδάφους.

    Σκίζεται κόσμος για να τα κρατάει στον άερα και εμείς τους κρίνουμε από την "ομορφιά" του αεροσκάφους. Στρατός παρελάσεων και γυαλισμένο άρβυλο μας αξίζει.

  3. Ανώνυμος says:

    Δεν λέω ότι έγινε και κάτι... αλλά είναι πιο καλά καμουφλαρισμένα όταν είναι καθαρά... ετσι;

    Να ένα παλιό BLK 30 http://2.bp.blogspot.com/-Kbv3iBi_LGc/UQvaaA8gP9I/AAAAAAAAUig/3JuEleb_t_w/s320/havegalss1.jpg
    Διαφορά...

  4. Ανώνυμος says:

    Να και ένα παράδειγμα.... http://www.youtube.com/watch?v=RSVySHvgyzs

  5. Η όψη τους δεν οφείλεται στο ότι δεν τα καθαρίζουν αλλά στη σύσταση και συμπεριφορά της επίστρωσης.

    Η επίστρωση μειώνει το ίχνος στο ραντάρ γιαυτό και στη USAF οι μοίρες με ρόλο τη καταστολή αεράμυνας θα "βαφτούν" με επίστρωση όμοια με αυτή των Ελληνικών 52+ .

    Όταν τα F-16 πήγαν στο Ισραηλ η "εφημερίδα" της Heyl H'Avir στο τ.202 έγραψε :

    Η 337 έχει αποκλειστικό ρόλο air 2 air και το αεροσκάφος τους έχει μοναδικό σκούρο γκρί χρώμα που δύσκολα διακρίνεται όταν αυτό πετά πάνω από τη θάλασσα.

    φωτό
    http://www.aviationlive.org/2011/11/337.html



  6. Ανώνυμος says:

    Τα 30αρια και τα 50αρια δεν έχουν αυτήν την επίστρωση;
    Ευχαριστώ για την πληροφόρηση.

  7. Σωστά η επίστρωση υπάρχει στα 52. Στα 30 υπάρχει επιστρωση για τον ίδιο σκοπό στη καλύπτρα ( δίνει το χρυσαφί χρώμα ).

    http://www.airfighters.com/photo/15632/M/Greece-Air-Force/General-Dynamics-F-16C-Fighting-Falcon

  8. Ανώνυμος says:

    Σε μερικά 30... και πόσο την μειώνει; Αφού είναι μόνο η καλύπτρα...

  9. Άγνωστο πόσο αλλά μειώνει τις ανακλάσεις από τις επιφάνειες του πιλοτήριου (αρκετές γωνίες κοκ)

  10. Manolis says:

    Eχω την εντυπωση οτι στα -30 υπάρχει επιστρωση χρυσαφί χρώματος
    στην καλύπτρα για την αποφυγη ανεπιθυμητων αντανακλασεων απο τα οργανα στην καλυπτρα τη νυκτα και οχι για μειωση ίχνους ραντάρ. Οι αντανακλασεις αυτες ηταν ενα μεγαλο προβλημα στην αρχη της υπηρεσιας τους στην ΠΑ. Ακομη και στα Ιμια , τις (νυκτερινες)- CAP πεταξανε Μιραζ 2000 και Φαντομ, ενω τα F-16 ηταν σε αναμονη κυριως για το λογο αυτο.

  11. Η καλύπτρα έγινε "χρυσαφί" στο πλαίσιο του πρόγραμματος μείωσης ίχνους Have Glass I, στο ΙΙ προστέθηκαν και η βαφή RAM. Αυτό που λές δεν το γνώριζα (έχει βάση).



    Have Glass is the code name for a series of RCS reduction measures for the F-16 fighter. Its primary aspect is the addition of an indium-tin-oxide layer to the gold tinted cockpit canopy. This is reflective to radar frequencies, while it may seem odd, adding a radar reflective coating actually reduces the plane's visibility to radar. An ordinary canopy would let radar signals straight through where they would strike the many edges and corners inside and bounce back strongly to the source, the reflective layer dissipates these signals instead. Overall, Have Glass reduces an F-16's RCS (radar-cross section) by some 15 percent. The gold tint also reduces glare from the sun to provide better visibility.

    http://wiki.answers.com/Q/Why_are_aircraft_canopy%27s_gold

  12. Manolis says:

    OK, μαλλον ισχυουν και οι 2 εκδοχες για τα -30 οπως και αυτη του Have Glass ΙΙ για τα -52/52Μ.