Η Απώλεια 2 Mirage 5BA Στα Λευκά Όρη

aviationlive | 1/28/2014 12:01:00 μ.μ. | 13 σχόλια


6 Σεπτεμβρίου 1973, 3 Mirage 5BA της Belgische Luchtmacht απογειώθηκαν από την 115 Πτέρυγα Μάχης στη Σούδα. Όταν τα αεροσκάφη βρέθηκαν στον αέρα, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στη περιοχή, οι χειριστές αποφάσισαν να επιστρέψουν. Από τα τρία αεροσκάφη μόνο ένα κατάφερε να προσγειωθεί με ασφάλεια, δυστυχώς τα ΒΑ32 και BA38 προσέκρουσαν με χρονική διαφορά 1 λεπτού, στα Λευκά όρη στη κορυφή Καλόρος, με αποτέλεσμα οι χειριστές Jacques Chaput και Jo Van Avermaet να χάσουν τη ζωή τους. Οι φωτογραφίες του Χ. Μπαλαδήμα αδιάψευστος μάρτυρας του συμβάντος.

 photo image001_zps724a0ccf.png









Flashnews, Belmilac

Category: , , ,

13 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    και καποιες αλλες περιπτωσεις στην Κρητη μεταπολεμικα
    11/11/1964 Lockheed P-2 Neptune Γαλλικο 10χλμ πριν το Α/Δ του Ηρακλειου
    16/11/1973 bn152787 Grumman C-2A Greyhound USNAVY εαν δεν κανω λαθος εχει καποια εξαρτηματα απο αυτο στον δρομο για το Σεϋταν Λιμαν http://www.cretanbeaches.com/paralies/hania/paralia-seitan-limania/ (κολπακι στο Ακρωτηρι Χανιων)
    09/02/1975 S/n 50+63 Transall C-160 Γερμανικο στα Λευκα Ορη
    23/11/1997 bn157320 Lockheed P-3 Orion USNAVY που βγηκε εκτος αεροδρομιου
    Χρηστος

  2. Ανώνυμος says:

    14/12/1945 S/N 43-49791Douglas C-47B-20-DK (DC-3) USAAF στο Ηρακλειο
    Χρηστος


  3. να συμπληρώσω στην πολύ καλή λίστα σου και ένα Mig-23 της Λιβύης
    http://articles.latimes.com/1992-07-09/news/mn-2355_1_mig-jet-fighter

  4. Ανώνυμος says:

    Το σκεφομουν να το βαλω αλλα παλι θα ηταν ελειπης η λιστα για Λιβυη...
    Και για να πω την αληθεια σε εφημεριδα ξενη δεν ειχε τυχει να το δω

  5. Έχεις δίκιο υπάρχουν και άλλα περιστατικά με Λιβυκά.

  6. Ανώνυμος says:

    Αλλη μια ιστορια με 23αρι
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Cold_War_pilot_defections
    On 11 February 1981 A Libyan Air Force Captain pilot flying a MiG-23 defected from Libya by flying to Crete, Greece. The pilot claimed that the reason for his defection was the suspicion of his attempt to commandeer a Libyan C-130 carrying 19 Libyan army officers sentenced to death and fly them to Greece. The attempt failed, and sometime later, he became a suspect when Libyan military intelligence found out about his (failed) attempt. The pilot has graduated from Yugoslav Air Force Academy. [19] The aircraft was later returned to Libya on February 14.
    Χρηστος

  7. Ανώνυμος says:

    Αν και νομιζω οτι μια απο τις 2 περιπτωσεις δεν αφορουσε Μιγκ 23 αλλα Σουκχοϊ 22
    Χρ.

  8. Ανώνυμος says:

    ειναι μπερδεμενη η ιστορια...http://www.air-intel.nl/defectors.htm εδω λεει το 81 μια Μιγκ -23 και το 92 για Μιγκ-21

  9. Ανώνυμος says:

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image001_zps724a0ccf.png

  10. Γνωρίζουμε την εφημερίδα;

  11. Ανώνυμος says:

    Απο την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της εποχης.

  12. Να με συγχωρητε για το ασχετο του θεματος αλλά αυτά η βελγική αεροπορία ή η δική μας δε θα πρεπε να τα μαζεψουν;οχι μονο σαν ανταλλακτικά αν είχαν μείνει κάτι , αλλα και για έρευνα πειστηρίων του ατυχήματος...Για να μη πω το άλλο θέμα με την έκθεση παλιων α/φ που εναποθέτει η ΠΑ σε διάφορα σημεία - Ηρώωα και ειναι ετοιμα για παλιοσίδερα απο καποιους ασυνειδητους...!!!

  13. Ανώνυμος says:

    Στην τελευταια φωτο,βλεπουμε τα δυο πυροβολα DEFA,αχρηστα σημερα μεν αλλα τοτε που εγινε το ατυχημα ειχαν εγκαταλειφθει ετσι απλα.Ισως ο λογος εγκαταλειψεις ειναι απο την μια το δυσβατο της περιοχης και απο την αλλη το μεγαλο ευρος στα οποια σκορπιστηκαν τα συντριμια