Φιλε aviationlive , Θα ειχε αξία για συντήρηση ικανότητας θεωρητικα εαν παιρναμε γαλλικα ατρακτιδια Buddy to Buddy που αποσυρονται . Αλλιως, τα Mirage 2000 κανουν υποχρεωτικα (λογω ΝΑΤΟ) συντηρηση ανεφοδιασμου απο τανκερ και δε νομιζω οτι εχει σχεση το να πετας πισω απο μαχητικο με το να πετας πισω απο το τανκερ. Οσον αφορα τα Α-7Ε (και τα παλαια ατρακτιδια Douglas-704) καθε τοσο αποσυρονται, οποτε δεν επενδυεις εκπαιδευση σε κατι που συντομα δεν θα υπαρχει... Σωστη παρατηρηση φιλε Γ.Μ. Δυστυχως ενω το βιντεο εχει ηχο επικοινωνιας των πιλοτων , σκεπαζεται απο τη μουσικη... .
Kαθαρα εκπαιδευτικη πτηση λογω της μιας και μοναδικης εξωτερικης δεξαμενης που φερει το Α-7.
Παντως, η διαδικασια δεν ειναι ευκολη και οπτικο ελεγχο εχει μονο ο ενας πιλοτος (ο ανεφοδιαζομενος) - δε νομιζω να εχει καμερα το ανεφοδιαστικο.
Eχει καθρεπτες ομως!
Δεν νομιζω Γιαννη να δειχνουν το ανεμουριο, εκτος αν εχουν μετατραπει.
http://www.haf.gr/media/photos/planes/fighters/A-7/a_7_26.jpg
Δεν είναι τυχαίο που τα ανεφοδιάζοντα αεροσκάφη προτιμάτο να είναι διθέσια...
Συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ ο απο πισω φερει την ευθυνη,πρεπει να κραταει αποσταση ασφαλειας.
Το σύστημα για την ΠΑ, δεν είχε καμία αξία ; Ουτε για την συντήρησης ικανότητας (Μκ2) ;
Φιλε aviationlive ,
Θα ειχε αξία για συντήρηση ικανότητας θεωρητικα εαν παιρναμε γαλλικα ατρακτιδια Buddy to Buddy που αποσυρονται . Αλλιως, τα Mirage 2000 κανουν υποχρεωτικα (λογω ΝΑΤΟ) συντηρηση ανεφοδιασμου απο τανκερ και δε νομιζω οτι εχει σχεση το να πετας πισω απο μαχητικο με το να πετας πισω απο το τανκερ. Οσον αφορα τα Α-7Ε (και τα παλαια ατρακτιδια Douglas-704) καθε τοσο αποσυρονται, οποτε δεν επενδυεις εκπαιδευση σε κατι που συντομα δεν θα υπαρχει...
Σωστη παρατηρηση φιλε Γ.Μ. Δυστυχως ενω το βιντεο εχει ηχο επικοινωνιας των πιλοτων , σκεπαζεται απο τη μουσικη...
.
Τα ατρακτιδια 704 χρησιμοποιουντε συμφωνα με χειριστη Α-7, πανω σε συζητηση που ειχα σε ξιφια....