''Ενδιάμεσο'' Quiz 24

aviationlive | 3/04/2014 02:33:00 μ.μ. | 16 σχόλια

Τι βλέπουμε;

Η απάντηση βρίσκεται εδώ.

Category:

16 σχόλια

  1. Thanasis says:

    Είναι το ατρακτίδιο "Ορφεύς ΙΙ" που έχει σχεδιάσει ο Χατζηαναστασίου. Το είχα ψάξει και είχα βρει φωτό με Ιταλικό F-104 με ίδιας ονομασίας recce pod από την δεκαετία του '80. Σύμπτωση;

  2. Ανώνυμος says:

    Μορφεας,κουρεας, κατι τετοιο.

  3. Manolis says:

    To ατρακτιδιο φωτοαναγνωρισης "ORFEUS" , με φωτομηχανες απο αποσυρομενα RF-104G , που προσφερθηκε στις αρχες της δεκαετιας του '90 απο ελληνικη εταιρια στην ΠΑ. Και απορριφθηκε μετ'επαινων φυσικα.

  4. Manolis says:

    Να συμπληρωσω οτι δοκιμαστηκε (συμφωνα με την Πτηση) σε ελληνικο F-104G. Επρεπε ομως να υπηρχε και δευτερο ερωτημα στο κουιζ , φιλε Aviationlive: τι σχεση εχει με τη βομβα λειζερ, αλλα ΟΚ , ας μην το καψουμε απο την αρχη!

  5. Ανώνυμος says:

    Το Ολλανδικο ηταν κλασεις ανωτερο,απο το συνονοματο Ελληνικο.

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image001_zps51421089.png

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image001_zps1a8b5e73.png

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image001_zpsa15c5ed5.png

  6. Γ.Μ. says:

    Ατρακτίδιο αναγνώρισης Orpheus I. Στο παρελθόν
    είχε δοκιμαστεί και επί F-104G της Π.Α. ενώ σήμερα εξακολουθεί -θεωρητικά- να προσφέρεται από την εταιρεία ΒΟΣΑ. Αν δεν κάνω λάθος το ατρακτίδιο παλαιότερα προσφερόταν από την εταιρεία Ordtech ενώ ως επιλογή υπήρχε η δυνατότητα εφοδιασμού του με φωτομηχανές από το ήδη υπάρχον απόθεμα της Π.Α. (από αποσυρθέντα RF-5A/RF-104G).

  7. Ανώνυμος says:

    Βλέπουμε αυτό! :) http://bosa.gr/wp-content/gallery/reconnaissance_pod/digital-capabilities-day-night.jpg

  8. ελληνικης κατασκευης ORPHEUS I αλλααααα...

  9. Unknown says:

    Ατρακτίδιο αναγνώρισης ORPHEUS I της ελληνικής εταιρείας BOSA S.A. Λοιπά στοιχεία για τις δυνατότητές του δεν έχω :(

  10. Ανώνυμος says:

    Βλέπουμε ένα ατρακτίδιο Ελληνικής κατασκευής που δοκιμάστηκε περί το 1985-86 στα Α/Φ F-104. Συγκεκριμένα το ατρακτίδιο χρησιμοποιούσε τις φωτομηχανές του RF-84 αλλά μάλλον δεν προχώρησε πιθανό δεν είχε μίζα χαχαχα!!! Πρέπει να λέγονταν ΟΡΦΕΥΣ.

  11. Ανώνυμος says:

    Ενω αν προχωρουσε θα εδινε τεραστιες δυνατοτητες αναγνωρισης στην πολεμικη αεροπορια,μια συγκριση με το τι περιελαμβανε το αντιστοιχο Ολλανδικο ατρακτιδιο(της ιδιας εποχης) ειναι χαρακτηριστικη.Πολλες φορες προσπαθουμε να ξαναανακαλυψουμε τον τροχο.

  12. Όλοι σωστοί

    http://www.aviationlive.org/2014/03/orpheus-i.html

  13. Manolis says:

    Nα αυτοδιορθωθω, oι φωτομηχανες στην αρχικη δοκιμη σε F-104 ηταν οντως απο τα αποσυρμενα RF-84 και οχι των RF-104 οπως εγραψα , αυτες (των RF-104) πηγανε αργοτερα για συμπληρωση εξοπλισμου των γερμανικων RF-4E που ειχαν ερθει γυμνα. Παρατηρω οτι καποιοι φιλοι (ονοματα δεν λεμε , υποληψεις δεν θιγουμε , τσιμουχα τον λενε) εξακολουθουν να περιμενουν πως και πως στο PC για ζουμερα κουιζ!
    Νεο κουιζ: Ποιος αραγε δεν ηθελε το ατρακτιδιο που θα αποσυρε μια ωρα αρχιτερα τα ενεργοβορα RF-4Ε? Γιατι δεν το κοιτανε εστω και τωρα? (δεν περιμενω απαντησεις...)

  14. Ανώνυμος says:

    Μανωλη μπλογκ χωρις κουιζ ειναι σαν φαγητο χωρις αλατι(παρολο που ειμαι φαν των αναλατων εδεσματων),ειναι αυτο το κατι που δινει την νοστιμια.

  15. Ανώνυμος says:

    Kανονικα επρεπε να μπει στα κουιζ,αλλα αφου αφορα το F-84 το βαζω εδω

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image002_zpsce40b53b.gif

  16. Manolis says:

    Ωχ, τι μασκαρας ηταν αυτος φιλε Τσιμουχα, τελειωσε και το τριωδιο! Εδω εχουμε και καλυτερους βεβαια:
    http://www.airfighters.com/photo/41682/M/Greece-Air-Force/Convair-F-102A-Delta-Dagger-8-10/61079/
    http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/Dassault-Mirage-2000EG/1101948/
    Ενταξει , ο τελευταιος δεν ειναι μασκαρας...